Keresés

Részletes keresés

T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8663

én is úgy tudtam hogy az uazok ban difi van mert egyik ismerősömnek olyan uazza volt hogy a tengely végén volt egy furat oda bele dugott egy kocka vasat elfordította és már össze is zárt. de itt a fórumozók azt mondják nem eredeti a híd. mert az uazokban sincs difizár.

Előzmény: Pannóniatraktor (8661)
T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8662

igaz itt van egy öreg bácsi akinek pancsis trakija van maga csinálta. és lada hid van benne hátul szerintem trabant váltóval és egy szöghajtással van össze hozva. és ő úgy oldotta meg a difit hogy a két oldali kereket külön tudja fékezni. és amikor megkapar valamelyik kerék akkor azt lefékezi és így a másik indul el.nekem nem tetszik ez a megoldás de ő esküszik rá és tényleg olyan sártengereken keresztül evickél.

Előzmény: Pannóniatraktor (8659)
Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8661

De a zuk hídban van meg az uazban ugye??
mert itt nállunk most van egy uaz a méh telepen és ha van benne akkor azt a hidat akarom megvenni ám ám nem olyan ha megkapar magától összezár??
vagy külön lehet kapcsolgatni??

T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8660

nem. nincs benne difizár.  de szerintem az még az ifa hídba se mindegyikbe van. mert szerintem csak a terepes ifákban volt -van difi kapcsoló.

Előzmény: Pannóniatraktor (8659)
Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8659

és a lada híd kb hány kg??
meg ugye az lenne a lényeg ha lazább talajon megyek és megkapar akkor a difi összezárjon a lada híd az olyan??

T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8658

el lehet hogy elbírja csak szerintem teljesen felesleges abba azt bele építeni. szerintem ahoz elég egy lada híd is.  a pancsi bllok azért csak pancsi. ha kell van egy lada hidam . valami értelmes dologba elcserélhetjük.

Előzmény: Pannóniatraktor (8653)
T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8657

üdv! igazad van és okos is az ötlet. de én már beszereztem egy deltasix szűrőt ami 350 bar nyomásig bírja. és azt akarom a tartály elé a visszafolyó ágba bekötni.

Előzmény: kavicsos64 (8655)
ati791122 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8656

sziasztok

kaptam ma az egyik öregtöl egy pancsi blokot meg ezt-azt gondoltam csinálok belöle egy egytengelyest szántani. a kérdésem az lenne hogy milyen átételt szoktak a lehajtáshoz hogy ne szaladjon az ember. lenne a pancsi kis és nagy lánckerék és onnan még milyen átétel legyen az 1:3 arány az jó? olyan lánckerekem lenne.

kavicsos64 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8655

Helló! A szivattyú ráfolyás oldalára, sima motor olaj szürő sok gondtól megment és nincs nyomás rajta és egyszerübb a kivitelezése.

Előzmény: T25 (8651)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8654

Helló! Sajnos nem látom a képen a munka hengert igy nehéz mondani bármit is.

Előzmény: Joe X86 (8646)
Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8653

pannónia motor+ trabant váltó az is elbírna egy szűkített ifa hiadt??
egytengelyes a gép!!

T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8652

na igen meg azért annó 15-20 ezerért egy egész zukot adtak. amíg au uaz-okat még ma se adják . ha meg még is az örök áron. de én most inkább robur vagy ifa hátsó hidakat szerzek és azt vágatom méretre. legyen csak súlya a gépnek. hiába az erős motor hiába a jó átétel a jó lehajtás és hiába a jó körmös kerék. ha erőt kell kifejteni és nincs súlya akkor csak kipördül a kerék és nem mész sehová. de ez az én véleményem. lehet tik másként gondoljátok.

Előzmény: Lki1 (8648)
T25 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8651

üdv! milyen vezértömböt használsz? vagy hogyan van megoldva az emelés sülyesztés stb.? ha esetleg MTZ-.T25 vezértömböt használsz akkor a nyakas szelepnél keresd a hibát nekem is ott szokott lenni. kosz megy alá és nem zár .az ekét fel emeli de már a tárcsát nem. szétszerelem ki pucolom utána szuper . majd csinálok én is egy szürőt nyomó oldalra és akkor nem lesz gond.

Előzmény: Joe X86 (8646)
BWels Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8650

Köszönöm valaszod, ezek szerint csak nem kell olyan sok merget etetni vele.

 

Szertenek meg több mindent irni a temaval de itt nem akarok tovabb OFF-olni.

melyik topikba lehetne folytatni?

 

 

Előzmény: Marik Öcsi (8639)
BWels Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8649

Köszönöm szepen a kimeritö valaszt, termeszetesen masok hozzaszolasat is köszönöm, igy mostmar erthetöbb szamomra a dolog.

Előzmény: jános 55 (8647)
Lki1 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8648

Másik oldala a dolognak, hogy a Zuk alkatrész jobban elérhető, mint az UAZ. Mindig is több szaladgált belőlük.

Előzmény: jános 55 (8647)
jános 55 Creative Commons License 2013.09.30 0 0 8647

Lehet, hogy az előzó válaszom félreérhető volt, nem az jött le belőle amit szerettem volna. Az alap kérdés az volt, hogy miért épít a többség zuk hidat zuk váltóval a gépekbe.Nos akkor részletezem az én álláspontomat. Ha egy hátsó kerék hajtású gépet építesz, ahhoz tökéletes a zuk váltó zuk híd kombináció. Teljesen feleslegesnek tartom még felező beépítését plusz munka és nagyob hely kell hozzá. Azzal nem értek egyet amit írtál, hogy azért drágább az uaz, gaz híd, mert többet bír. Ezek a hidak zuk, uaz, gaz, nysa, volga szinte teljesen egyformák, mindegyik szerelhető a másikkal. /anno volt szerencsém "hozzájuk"/ E hidakra szerelhető 16" kerék, arra a TZK gumi. Természetesen lehet pl. lada, vagy moszkvics híd is mert teljesen jó e célra, de ott már gondot jelent a felni méret a lyukakkal. Nem megoldhatatlan, de plusz munka. A zuk váltó kicsi, erős és némi súlya is van ami azért nem árt. Ha viszont olyan gépet építesz ahol az eleje is hajt, akkor természetes, hogy az uaz, gaz váltó, híd együtt a felezővel kerüljön beépítésre. Viszont ennek a gépnek megépítése sokkal macerássabb és mire elkészül nagyobb lesz. Gondolom, hogy a két gép alkatrészeinek árkülönbözetéről, nem is kell beszélnem. Persze mnindenki maga tudja milyet szeretne építeni, mire akarja használni. Tehát az egyszerűséget így értettem.      

Előzmény: gyurikaur (8645)
Joe X86 Creative Commons License 2013.09.29 0 0 8646

Szép jó estét mindenkinek ! Unatkoztam így csináltam egy "szállító ládát" ne keljen potkocsit akasztani mindenért. De egy dolgot nem értek a hidraulikám olyan 50-60 kg-nál többet nem bír fel emelni. Mi lehet az ok ? Forditva lenne valami a szivatyuban ? Egy t-25-ös hidraulika szivatyuról van szó. Az olaj nem levegős, nincs dugulásom még se értem és ez elszomorit. Hát ha valakinek van valami ötlete.

 

 

gyurikaur Creative Commons License 2013.09.29 0 0 8645

uaz és a gaz69 híd se bonyolultabb!

azért drágább mert jobban bírják a súlyt.s a kiképzést!

a difi-t átlehet rakni az egyik hídból a másikba..

Előzmény: jános 55 (8641)
sztanos Creative Commons License 2013.09.29 0 0 8644

Sziasztok!

 

Ma befogtuk az én vasamat is. Egy kis istállótakarítás volt a feladat.

 

 

 

Pannóniatraktor Creative Commons License 2013.09.29 0 0 8643

Üdv!
Kérdésem a következő lenne:
van egy pannónia motoros trabant váltós gépem a trabant váltóból jön ki a féltengely és úgy hajtsa kerekeket, de én egy hidat szeretnék bele tenni melyiket javasoljátok?
lada, uaz,??
Azzal a megoldással gondoltam, hogy a motrot keresztbe rakni láncal meghataná a trabant váltót a váltengelyen meg lánckerék lenne úgy meg a hiadt.
mert most nem tudom, hogy melyik híd a difis??
mármint, hogy könnyű legyen kormányozni ha meg kell összezár??

iskra Creative Commons License 2013.09.29 0 0 8642

Tegnap mekifogtam szántani,egészen jól ment míg az ékszíj nem adta meg magát (hát igen jó lenne valami fasza kevláros szíj).

Mondom még mielőtt szét szakadna akkor csere,mert csúnya munkát tud ám végezni.

jános 55 Creative Commons License 2013.09.29 0 0 8641

Hogy az utolsó kérdésedre válaszoljak: igen van az egyszerűsége.

Előzmény: BWels (8637)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.28 0 0 8640

Én nem vagyok ebben érintet de szerintem a Zuk olcsóbb, a kerekei passzolnak a TZ4K-ra. van egy szerelő csapat pár utcával odéb veszik a lepusztult UAZ-t és frankon megcsinálják vadászoknak,  elviszik tölük a svédek mint a cukrot. Egy misi felett van a leg kisebb ár de van bőven másfél felett is. extráktol függ. Meg szünt a cég, nem volt melójuk és ez bejött nekik. Naná hogy svarc, nagy lófa@t neked NAV. Igazuk van ha az állam nem gondoskodik róluk. Ezek miatt is lehet drágább az uaz cucc. Meg ahoz már a motornak is olyannak kell lenni hogy bírja a gyűrődést. Kezdőként Zukkal jártam, az 3 gangal bírta azt amit az uaz 4 gangal. Jó az áttétel. DE!!! Ez csak szerintem.

Előzmény: BWels (8637)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.09.28 0 0 8639

Szia, csak eső után kell, azt is csak akkor ha kezd zsugorodni a levél vagy ha valami foltok keletkeznek rajta. Figyelni kell, locsolás után nem kell,  esővel viszont kaphat valami fertőzést de ez nem törvényszerű. Normál esetben 2-3 hetente kap gombaölőt meg lombtrágyát az első kötésig aztán már csak lombtrágya. Amikor már a termés fejlődik azután már csak locsolom. Eleinte sűrűn kapálom, az felér egy locsolással, lazzítom a földet, szellőzik a gyökér, jobban fejlődik és nem gazosodik. 1500 tövet ültettem ki, kb6-8 ezer a vegyszer ebben az évben kb, 10 ezer a locsolás (villany) A szárítás darálás kb 20-25 ezer. Tehát 1kg örlemény durván 1 ezres, de azt böven számoltam, a többit számold ki.

Előzmény: BWels (8636)
BWels Creative Commons License 2013.09.28 0 0 8638

Sikerült  nekem is barkacsolni 1 hotolot a Terramhoz itt megnezhetitek nagyban. AGZAT szint adtam neki :-D

 

http://indafoto.hu/b_wels

BWels Creative Commons License 2013.09.28 0 0 8637

Kicsit vissza olvasgattam a topikba, tenyleg minden elismeresem a sok barkacsolo kedvüeknek, es nagyon sok jo öteltnek.

 

Valami azert feltünt es erdekelne a dolog. Aki trakit epit tulnyomo töbsegbe Zuk hidat epit be, felvetödött bennem a kerdes miert nem epititek be a Gaz 69, vagy az UAZ hidat, valtolyaval, mert ugye annak van meg a felezölye is, amiröl esetleg elsö hajtast is lehetne barkacsolni.

van valami nagy elönye a ZUK-nak?

BWels Creative Commons License 2013.09.28 0 0 8636

Szia, regebbi hozzaszolasodba, emlitetted esö utan szoktad permetezni. Most ha kb. 3 naponta jol megfürösztöd akkor mi a helyzet? Igy rengetegszer kell permetezni, jo sok költseg lehet.

Előzmény: Marik Öcsi (8630)
BWels Creative Commons License 2013.09.28 0 0 8635

Ertem köszi.

Előzmény: iskra (8628)
BWels Creative Commons License 2013.09.28 0 0 8634

Szia,

akkor jol mondta Imre a templomtol lefele laksz, en a regebben feltett kepekböl azonositottam a lakohazadat, tudod latszik a hodaly, meg az elkezdett hazalap :-))).

Igen arra gondoltam bar a keresztnevet nem tudtam pontosan, de egyre gondolunk.

 

Kar, hogy csak vasad van balosba, nekem balos komplett fej kene, ha latsz valahol szoljal.

 

Te voltal tegnap a gaton Hegedüsek fele ha jol lattam faval? A forditonal voltam csalihalat fogni eppen.

 

 

 

 

 

Előzmény: Gokartos (8622)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!