Nem kell hozzá recept! Tiszta alkoholt kell kérni a gyógyszertárban! Azt hiszem max 2dl.-t adnak, és elég drága! ha mégsem adnak recept nélkül, csak írj, postafordultával küldöm! Küldenék alkoholt is, da sajna olyan 3cl.-van már csak összesen!
Köszi a tanácsot!:) Na, akkor mehetek a gyógyszertárba, recept nélkül is kapok, vagy előbb a körzeti dokival kell értekeznem? Szerintem, megpróbálom előbb recept nélkül, hátha megy így is a dolog!:)
Köszi az alkoholos tippet, az enyém most még csak úgy áll hogy a matricát leszedtem, de a ragasztó réteg ott maradt, úgy hogy majd én is alkoholizálok egyet! Melyiket szeretni a házi vagy a bolti páleszt, vagy ez valami spéci alkohol?!;))
Na szóval, megosztom tapasztalataimat veletek matricátlanítás terén!:-) Mivel itt Kazincbarcika mellett ma "csak" -4 fok van nappal, no meg az asszony sincs itthon, mert meg is ölne ha megtudná, hogy mit csináltam a vadi új 2 millás moccal, nekiláttam a próbának!:-)) Mint láttátok a fejidomon lévő 2 matrica egyben, melegítés nélkül lejött! A bal oldalalon a vázról már csak melegítve és 3-4 darabban jött le. A láncvédőről sem hidegen, sem melegítve nem tudtam 2 centinél nagyobb területen levakarni, úgy, hogy ott majd folyt. köv. Egyébként arról is lejött valami átlátszó fólia egyben, de az vajmi kevés, mert ami alatta van, amin a szöveg van, húzósabb!:-(( Na és ezek után megkockáztattam az ülés alatti Suzuki DL650 feliratot!!:-)) Hidegen semmi, csak töredezett. Melegen megint semmi, mert csak nyúlott és szakadt!:-( Megoldás: langyosra felmelegíteni, hajszárítót félretenni, és egyben le lehet húzni lassan!!:-))) A ragasztó ott maradat, de azt lemostam! Figyelem! Benzin nem hozza le, még dörzsölésre sem, viszont az alkohol simán egy törlésre, és nem károsította a lakkot sem, mert abban a pillanatban, ahogy végigtörlitek, már el is párolgott róla! Na most itt állok!!:-)) Ha lesz még jó idő, kapargatom a láncvédőről, meg leveszem a fejidomról azt a "nyíl" formájút a V-Strom, és a Power City felirattal együtt!!:-)) Ja, fura, hogy a vázon lévő matrica ragasztója viszont csak benzinnel jött le!! Ha van kérdés, vagy vélemény szívesen veszem!!
Üdv!
Daty
ui: természetesen, ha jobb lesz az idő, és kihozom a gariból, lefotózom, így matricák nélkül, hogy lássátok, milyen is lett!!
(nem hittem volna, h igy birjak a motorok! Minden elismeres nekik es a motoroknak is)
Idezet:
Udv mindenkinek!
nehany szo a motorokrol: 20.015 km nel lecsereltuk a gumikat Bangkokba, igaz, hogy meg vagy 2.000-3.000 km meg birtak volna de allitolag a kornyeken nem kaptunk volna ilyen meretu gumit.Ez kesobbiek soran be is bizonyosodott.Kesobb rajottunk, hogy a motoroknak csak most lesznek az igazi megprobaltatasok napjai. Laoszba erve kiderult, hogy a terkepen szereplo utak tobbsege meg csak tervezett vagy epites alatti. Igy rakenyszerultunk az erdei-oserdo-csapasokra. Volt olyan nap hogy csak estunk keltunk, de a motorok futomuve birta a terepet, igaz hogy idonkent igen csak nyikorgott, mely vegul is a sarfelrakodas okozta. Az egyik motorrol letort a doboz de a motoroknak szerencsere semmi bajuk nem lett. Ezen a szakaszon 200 km ket teljes napi motorozassal tudtunk megtenni. A motorok akkor is mentek amikor a vizszint mar az ulles aljat is elertek, ezen nagyon csodalkoztunk mert arra szamoltunk, hogy az elektromos resz nem fogja birni a sok vizet illetve a sarat. A terep igazabol a motorok lancainak artott mert itt hirtelen megnyultak, igaz hogy addigra mar tobb mint 23.000 km volt bennuk. De sajnos nincs mit tenni mert itt nincs megfelelo meretu lanc. Ugyhogy akarmijen laza tovabb megyunk vele, igaz, hogy meg egy kicsit tudunk rajta allitani de normal szintre mar nem lehet. A gyergyak meg az eredetiek, addig hgyuk benne meg nem lesz vele gond. Ugyan ez van a legszurokkel es a fekbetetekkel is. Amit nagyon betartunk az a rendszeres olajcsere.Azt vettuk eszre hogy ezen a tajon a benzint-mely nem olommentes- olajal keverik, de hal istennek meg ez sem okozott gondott. A motorok teljes terhelesnel a tempotol fuggoen 5-5.5 l/100 km fogyastanak. Igaz ha aszfaltos uton haladunk akkor ugy max 120 -130 nal nem megyunk tobbet. Ugy vettuk eszre ha ennel tobbel mennenk akkor innentol kezdene a fogyasztasunk megnoni.Teljes felpakolassal a motor ugy max 180 km kornyekit tud sik uton. A komfortjarol annyit, hogy volt olyan nap -Iran, Malajzia- amikor 1 nap alatt tobb mint 900 km tetunk meg, azt nem mondom hogy frissek voltunk mikor leszalltunk de azertn lehet vele huzamossabb tavon akar 140-150 km /h tempot menni. Ilyenkor ugy 2-3 orankent azert ajanlott 20 perc piheno. Felemelt plexinel egesz kenyelmes vele allva utazni es kevesbe faraszto. Nepalba lemertek a motorokat es az egyik felpakolva nelkulunk 345 kg mig a masik 330 kg mertek. Es ezt ugy kell nezni hogy a gyari adata szerint 189 kg a gepek sulya. Felemelt plexinel egesz jo a szelvedelme. Ugy hogy megszeretuk nagyon a gepeket. Igaz hogy beszelgetunk rola azot sokat hogy melyik terepre milyen motor let volna az igazi, de ugy osszevetve szerintuk jo valasztas volt az egesz utra nezve a DL 650 gep.
"Mert ha van valaki, megköszönném, ha leírná a tapasztalatait, mert én még a fejidomról is le akarom szedni azt a "nyíl" vagy "villám" alakút, bárhogy is nevezzük, nekem nem jön be, meg mint írtam, útálom a levonókat!"
en mar leszedtem, de csak az egyik oldalrol. ha gondolod, megadom a trabantos telefonszamat, aki segitett :)
Hol van a folt? Elöl, oldalt? Mekkora az anyaghiány? Milyen mélységben égett ki-át? Ha látszik alatta valami réteg, hány réteg van a nadrágban? A ttól függ hogyan lehet javítani.
Igen, ez talán más: egyrészt a térdén a felvarró kicsit hülyén nézne ki, másrészt a vízállóságát (pont a térdén) meg kellene őrizni. Minden tippet szívesen veszek a cordura folt elérhetőségére. Ha sikerült megoldanom, beszámolok.
Sajnos ebbe a témában nem tudok segíteni, de egy jó infót én is szívesen vennék ha esetleg én is kiégetném egyszer!;) Krossz nadrággal igaz volt már ilyen problémám, de ott egy Castrol-os felvarróval tudtam orvosoltatni a problémát, gondolom ez nem olyan nadrág!:)
Kösz a tippet, de sajnos nincs cordura foltom : normálisan az embernek nincs ilyen, csak nadrág vagy dzseki formájában, egyben... De az biztos, hogy mindkét térdre kell folt...
Szerintem, ha van hozzá cordura foltnak való anyagod, akkor egy komolyabb szabó megcsinálja, de ha szabó nem vállalja, akkor egy szűcs biztosan megcsinálja! Csak azt javasolnám, hogy a 2 szárat egyformán "foltoztasd" át, hogy egyforma legyen, mint ha direkt úgy lenne! Pl nagyobbíttasd meg a térdvédő részt!
Sajnos a szinte vadonatúj cordura nadrágomat sikerült a térdén kiégetnem a kipuffogóval... féltenyérnyi lyuk lett rajta a térdvédőnél. Van valakinek ötlete, hogy hol lehet szakszerűen megjavíttatni? Köszönöm előre is.
Kienzle
Minden városban van már ilyen embléma nyomással foglalkozó maszek, cég! Ez itt, amit látsz, 1.500 Ft-ba került. Bevittem a kiszerkesztett képet, és 20 perc alatt készen volt, meg is vár6ttam!:-) Ja, és olyan színűre csináltatod, amilyenre csak akarod! Ez szürke, és fekete a motor színe miatt!:-)) Ugyan olyan szürkét kevertettem, mint a motoré!:-))