Nekem, amikor elromlott az izzító stift, akkor leállt a kályha és beírta hibának. Amíg ki nem lett cserélve, el se lehetett indítani. Hallani is lehet azt, hogy van-e láng. Ha a tömítés szét van benne égve, attól is csinálhat ilyet, hogy minden működik, de nem gyújt be.
Sziasztok! D3WZ kalyha elindul, szelloztet, izzitt, uzemanyag szivattyu elindul, turbina elindul, majd egyre gyorsul minden majd kb 20-30 mp. utan leall szellosztetessel. Kis ido utan ujrakezdi meg egyszer majd vegul szelloztet egyet es nem indul. A furcsa az hogy semmi fust de semmi meleg sem jon :( Ha ujra adom az indito jelet akkor ujra lezajlik minden hasonlo eredmennyel.
Izzitogyertya vagy uzemanyagot nem kap ?
A vizkeringeto szivattyu dolgozik jol szoval nem tulmelegedesert all le.
"Hallottam már gyárilag szerelt állófűtéses változatról is amiben a belső tükör fölött van a programóra"
sziasztok!
egy ilyen 99'es sharan-t sikerült vennem. Ami más mint a többi hogy óra mellett van egy fűtés gomb és a "set" feliratú gomb. Set gombbal beállítok egy időt és rányomom a fűtést akkor elkezd valami relé kattogni. de volt olyan hogy hogy elkezdett fújni levegőt majd leállt. Kérdésem: van e valakinek leírása ehhez? pl lehet nyáron nem fűt mert ugye érzékeli hogy meleg van és minek? mielőtt jön a tél és a hideg szeretném kipróbálni hogy biztonságosan működik a dolog. tudna valaki segíteni nekem ebben? köszönöm!
Van valakinek tapasztalata E85(etanol)üzemmóddal kapcsolatban.Tegnap próbáltam ki vele a kályhát és csak a harmadik indításra gyújtott be.Gondolom télen még rosszabb lesz a helyzet.Létezik valamilyen áthidaló megoldás?Nem szivesen raknék egy benzines tartályt a motortérbe külön a kályhának.
Koszonom a tanácsot!!!! .Ott csakugyan meg is találtam.Nem tudsz esetleg valakit aki le tudná nekem mérni az elektronikát, mert amikor be kotom és az óra el inditaná nem indul.érdekes mert az elektronikát szétszedve és kézzel megtartva a ventilátor indito reléjét el indul és a kikapcsolásig gond nélkul megy!!KI TUD segíteni??
Ha egy kicsit visszaolvasol, találsz egy FET-es megoldást a szivattyú vezérlésére, mert ez amit irtál szerintem egy elég gyenge sufnituning megoldás. Nem kerül x10e ft-ba és teljes értékű állófűtést tudsz csinálni a kályhádból.
..de természetesen úgy csinálod meg ahogy tudod és akarod..!
Kösz! Az alacsony fogyasztásból következtetve én is erre jutottam, hogy nem tudja.
Sima kapcsolóval lesz kézivezérelve, a szivattyú külön relével ami gyújtáson bont, és esetleg egy sípoló izé, ami gyujtáson kussol álló motornál visít, hogy nehogy úgymaradjon.
Esetleg ha tudok szerezni időrelét, vagy a céges atumatikás agyakkal ha tudok csináltatni akkor az is be lesz iktatva.
A kályha saját vezérlésével semmi bajom, de nincs rá X10e foritom, és amúgyis reggel és meló után is van fél órám bekapcsolni, hogy ne jéghideg motorral induljak a rövid útra.
Valószínű hogy nem, de elég sokféle elektronika van még Z/C-ből is, van ami tudja..
Ha nem, a programóráról vagy az utastér ventillátorról meg tudod oldani a vezérlést csak az a lényeg, legyen egy kis utánfutása. 1/2-1 percig még menjen a keringetés legalább a kályha lekapcsolása után..
Én a téli nyári kapcsolót még sosem használtam de ha jól gondolom, hogy nem kötöd be a szálát (vagyis eleve nem adhatsz rá testet) az állófűtés módban kell hogy menjen.
Meg kellene nézni diaggal hogy mi a baj ha sehogysem indul, feltéve hogy lehet egyáltalán diagolni webasto interfésszel.
Szerintem sem tetted tönkre, feltéve hogy valóban csak azt és oda kötötted, ahova irtad.
Reménykedem, de azóta se indítja az üzemanyagszivattyút.
Az a kérdés, ha a téli nyári kapcsolásra reagált a kályha, és esetleg azt érzékeli, hogy most nem kell, hogy működjön, akkor esetleg lehet e ezt valahogy visszacsinálni.
Próbaüzem egy fűnyírótank kb 30cm benzincsővelcsővel.
Első próbáknál nem akart működni, vagy nem vártam eleget, azt gondoltam nem elég neki az előnyomás, amit az autótól megkap x bar.
Kompresszorral a tank szellőztetőjén adtam neki "előnyomást", kb 0,5-1 bart nem folymatosan pulzálva, mert dagadt a műanyag.
Hogy ezért indult vagy se, nem tudom. Később ment "sokat" amikor vízzel próbáltam, simán a 30cm -s eséssel, ami minimális mérhetetlen "üzemanyag előnyomás".
Azért nem olyan könnyű tönkretenni az elektronikát, nekem is fordult már elő hogy rossz lábra adtam 12V-ot és nem lett baj, persze ha mégis tönkrement akkor az elég nagy kár.. :-S
Ja, tényleg. Volt ott egy 1-es az én rajzomon a jelmagyarázathoz, az zavart meg. Akkor viszont nem tehetted tönkre a vezérlőt. Lehet, hogy egyszerűen behalt a kályhában vmi. Attól, hogy a kályha megegyezik, a vezérlő nem biztos.
Ha visszakeresed hzxO 34xx nem tom hsz-t, neki ugyanaz a tt z/c d kályha ami nekem is van és vezérli a szivattyút. Neki be van kötve az összes vezeték (állófűtés).
Persze lehet nem jelent semmit, hogy "azonos" a kályha.
Még nem rendeltem, viszon anyós már rendelt nekünk több dolgot is.
Volt ami krerült a kukába szinte azonnal, és volt ill van egy tv amit annyira fellicitáltak, hogy +2 rugó és már újat kaptunk volna érte de sajna el kellett hozni a szabályok értelmében. Szval nem nagyon bízok a licites oldalakban, persze ha más nincs az lesz.