Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bandikut Creative Commons License 2002.12.06 0 0 385
Várom a C3-at, nem akar jönni :(
Biztosan lesz pár kérdésem, ha megjön. Addig megírhatnátok hogyan szerepel téli viszonyok között, mennyi idő alatt melegszik be a motor és az utastér, hogyan viselkedik az ilyen vizes, csúszos úton?
Előzmény: Garry_C3 (384)
Garry_C3 Creative Commons License 2002.12.06 0 0 384
Nagyon megvan halva ez a topic gyerekek mivan??? :)
c3 Creative Commons License 2002.12.04 0 0 383

Szívesen! De ne hálálkodj :-)

Előzmény: Garry_C3 (382)
Garry_C3 Creative Commons License 2002.12.03 0 0 382
Nagyon szépen köszönöm c3 ! Majd meghálálom 1szer :)
c3 Creative Commons License 2002.12.03 0 0 381

Üdv Garry!

Az alábbi címen összegyűjtöttem egy pár (jópár) C3 képet több oldalon keresztül. Szemezgess közülük. Van közöttük több teljes képernyős kép, amit háttérképnek használhatsz.

http://kep.tar.hu/boni25/index.phtml?aid=27534562

Előzmény: Garry_C3 (380)
Garry_C3 Creative Commons License 2002.12.03 0 0 380
Nem tud valaki véletlen olyan oldalt ahonnan C3-as háttérképeket lehet leszedni ?
dolcevitaa Creative Commons License 2002.12.03 0 0 379
Én a benzinkutakban sem nagyon bízok, szerintem egy-két helyen ott is megtupirozzák a gázolajat, mindig elhozom a számlát, bár ha valami gond lenne tankolás után, nem tudom mire mennék a számlámmal, tartok tőle hogy semmire. Volt már valakinek ilyen jellegű rossz tapasztalata valahol?
Skót Béka (C3) Creative Commons License 2002.12.02 0 0 378
Városi fogyasztás 6.9L/100km.... :)

Bementem megint a szervízbe megkérdezni, már tudták ki vagyok, és kérdezték na milyen a hifi tuning?

Az első hangfalak popszegecselve vannak, ezeket le kell fúrni, és már mehet is a komolyabb hangfal bele!

Akinek kell hátsó sárhányó C3-ra (Kereskedésben 5900Huf / pár) annak oda tudom adni 3.000,- HUF ért a kettőt, én nekem nem kell!

Én is tapasztaltam, hogy a Bartók jött be de nem nagyon izgattam fel magam rögtön elkapcsoltam. :)

Na már 2 tesóját is láttam a békucimnak, mindkét bratyó ég kék 1.4i, az egyik IID-664, a másik IID-696!

Üdv: SB(C3)

monyesz Creative Commons License 2002.12.02 0 0 377
Dolcevita !
Nem, sőt a HDi-k kifejezetten szeretik az alacsony kéntartalmú gázolajat !
Mivel Magyarországon gyakorlatilag csak a MOL üzemanyagát adalékolja mindenki, sok változatosság nincs. Viszont az ÖMV az ország nyugati területeire Ausztriából hozza a gázolajat és az alacsony kéntartalmú. Én tavaly kipróbáltam, mikor a nagy hidegek voltak (-20). Nagyon jó volt, gyorsan elmúlt a hidegen kopogó dízelhang (nekem egy 1.9D BX-em van, nem HDi-m) és utána is csendesebb volt a motor, a dinamika és a fogyasztás viszont nem változott.

A HDi-k (és az összes direkt befecskendezős dízelmotor) nagyon kényesek az üzemanyagra, nehogy valami szőkítettet tankoljatok, mert akkor annyi !

Előzmény: dolcevitaa (370)
hecsa Creative Commons License 2002.12.02 0 0 376
Nekem is a Bartók jön be. Gondolom mindig az állítódik el, ami be volt állítva. Én általában az egyest használom. Lehet, hogy te a 4-est hallgatod leggyakrabban?
Előzmény: dolcevitaa (374)
semmiho Creative Commons License 2002.12.02 0 0 375
Azállat, ez nagyon korrekt! 4.3 liter... Bárcsak az 1.6 16v moci is ennyit enne :)
Előzmény: dolcevitaa (370)
dolcevitaa Creative Commons License 2002.12.02 0 0 374
Nekem az FM1 4-es szokott elmenni, és állandóan a Bartók jön be:-(
hecsa Creative Commons License 2002.12.02 0 0 373
Rossz hír, hogy a C3 is rendelkezik a Peugeot 307-es fórumból jól ismert problémával, nevezetesen CD-ről rádióra való táváltásnál néha a rádió memóriája elprogramozódik. Nekem az FM1/1-es memória szokott.
Állítólag létezik szoftver frissítés, de gyanus, mert akkor azt biztos felraknák már a gyárban.
Azért szomorú, hogy ezt nem tudták több, mint egy év alatt megoldani.
Ti tapasztaltatok ilyet?
Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.12.01 0 0 372
Károsítani nem károsítja, ellenben semmi különöset nem vélek felfedeni a motor teljesítményében, fogyasztásában... Igaz nem C3-as HDi-t hajtok, hanem a céges C15 1.8D-t...
Előzmény: dolcevitaa (370)
Skót Béka (C3) Creative Commons License 2002.11.30 0 0 371
A ma reggeli külker jog és technika vizsgám elött leesett az állam, hisz egyik osztálytársam 2 héttel az én kocsi vásárlásom elött vette meg ugyanígy a citroen nagy nál a kocsiját! C3 égkék rendszáma IID!

Tehát a békucimnak megvan a bratyesza! :)

Üdv
SB(C3) (CitroFIL & Cituner)

dolcevitaa Creative Commons License 2002.11.30 0 0 370
Megvolt a második tankolásom, 925km-t mentem 40,5l gázolajjal, ez 4,3l-es 100-as fogyasztásnak felel meg, vegyes fogyasztás(napi 20km a 0-ason, 20km a városban.Szerintem kafa. Van valakinek tapasztalata az ÖMV alpesi diesellel vagy a shell szuper dieselével?nem károsítja a motort?
Skót Béka (C3) Creative Commons License 2002.11.28 0 0 369
Sziasztok!

Békucim mostmár hyper Zöld!
Lefóliáztuk az ablakokat! Zöld kocsi, Zöld ablak, elöször hülyeségnek tartottam, de a folia próba után majdnem leesett az állam!

Képeket majd mellékelem, ha elmondjátok, hogyan kell ide láthatóvá tenni....
.....kibaxxottul melegen néz ki a békucim

A jó hírek!

A kocsi gyári első hangfalai 16-os NONAME 1 utas hangfalak, és a ráadás, hogy az ajtóhoz vannak szegecselve, tehát nem lehet őket kiszedni! (Az autó leírásában, ez áll: távolítsuk el a lemezt így könnyen hozzáférhetünk. :)

Hátsó hangfalak!
Leírásban ez áll: Szakszervíz segítségét kérjük a hangfal cseréjéhez! De a hátsó nincs felszegecselve! 13-átmérőjű 1-utas minimágneses Citroen csatlakozós lófüty!

Amin meglepődtem: A csomagtér ajtó takarása FÉMPATENTOS! Az oldalai müanyagpatentosak, de az egyikből gyárilag hiányzott a patent, és csak ott lógott, a maradék rögzítésen!

Ami érdekes: Az oldalkárpitok hátulján egy citroen és egy Pözsó jel található melette a gyártás időpontja: 2002-07-30 18:31

Amiben csalódtam: AZ AJTÓKBAN SEMMILYEN OLDALMEREVíTÉS NINCS!

Az első kis 3szög ablak foliázása full szopás, és a csomagtartóé is, de a látvány utána önmagáért beszél!

Üdv:
SB(C3)

Fáradt Vándor Creative Commons License 2002.11.28 0 0 368
Ha egy dupla nyilacskával jelzett gombról van szó, akkor az az automatikusan bekapcsolódó világítást aktivizálja... egyéb esetekben passzolom a kérdést :-)
Előzmény: dolcevitaa (361)
c3 Creative Commons License 2002.11.28 0 0 367

Üdv!

Visszahívták a "gömbvillámunkat". Garanciában kicserélik a kormányművet. Állítólag valamelyik szériánál előfordulhat valami hiba.
Beszéltem telefonon a szervízvezetővel, és mondtam neki, hogy az én autóm kormányával nincs semmi probléma (10000 km). Azt mondta, hogy valószínűleg nem is lett volna, de akkor is kicserélik, biztos ami biztos. Kb. 4 órás meló két szerelőnek.
Kapott még valaki ilyen papírt a Citroen Hungáriától?
Gondolom csak egy bizonyos alvázszám-szériát hívnak vissza.

C3

Liz Davis Creative Commons License 2002.11.28 0 0 366
"Clarionnak van erősítő kimenete, csak kell hozzá vásárolni, egy átalakítót"
Magyarul nincs erősítő kiemenete! Ennyi erővel ilyen átalakítóval minden rádiót erősítő kimenetesre lehetne csinálni...
Xanyi
Előzmény: Skót Béka (C3) (365)
Skót Béka (C3) Creative Commons License 2002.11.27 0 0 365
Sziasztok!

Megvolt az első szervízem! (1600km!)

Korrektek voltak, és minden kérdésemre válaszoltak!
Kicserélték a zörgö lemezt 10p alatt!
Az egész folyamat nem volt több 40 percnél!

Válaszok:
- Clarionnak van erősítő kimenete, csak kell hozzá vásárolni, egy átalakítót!
- Auto Volume : A C3, C5 típusban már müködik, eszrevétlenül üzemel, csak arra lehetsz figyelmes hogy mindig hallod a zenét!
- 30.000,- km vagy 2 év! A 0W olaj olyan mint a víz, 30.000km megtétele után kell csak cserélni!
- 1.4 8v motor: Igénytelen és bírja a strapát, azért adták ki 2002 ben is az új C3-at ezzel, mert ehhez vannak a legjobb tapasztalatok!
- 16-os felni! Simán rámegy, nem is fog többet fogyasztani, és a motort sem terheli túl! garancia nem vész el!

Üdv:
SB(C3)

Speibl és Hurvinyek Creative Commons License 2002.11.27 0 0 364
Semmire.
De előtted 1gyel írtam.
:-)
Előzmény: dolcevitaa (361)
semmiho Creative Commons License 2002.11.27 0 0 363
Én készítettem teljesítmény- és nyomaték-diagrammokat is az egyes motorokhoz. Az ne tévesszen meg senkit, hogy PUG 206-osok vannak itt, a motorok megegyeznek a Citroën modellekben találhatóakkal.
http://www.freeweb.hu/p206/main.php3?pg=te, 1.1 8v, 1.4 8v, 1.6 8v, 1.6 16v, 2.0 16v, 1.9D, 2.0 HDI 90, 1.4 8v HDI, 1.4 16v HDI motorok azonos léptékű koordináta-rendszerben ábrázolva. Érdemes rápillantani.
Előzmény: igazi hős (362)
igazi hős Creative Commons License 2002.11.27 0 0 362
Az 1.4-es (1360 ccm) tényleg ősi darab, még karburátorral szerelve jött ki úgy 86 táján. Azóta került rá injektor (előbb sima, aztán hengerenkénti), de a konstrukció nem változott. Attól még jó kis moci.
Van egy hasonló korú 1.6-os (8V) PSA motor, de azt ma már csak a Picassóba és a 306-ba szerelik. Az 1.6 16V viszont (ahogy Speibl is írta) egész új.
Előzmény: noidea (355)
dolcevitaa Creative Commons License 2002.11.27 0 0 361
Valaki segítsen már nekem. Mire jó a bal bajuszkapcsolo végén lévő gomb???légyszi
16V Hdi-m van, nagyon brutál, megy mint a golyó, csendes, alig eszik.Nemhiába drágább mint a benzines.
Speibl és Hurvinyek Creative Commons License 2002.11.26 0 0 360
Az ottan nincs bekötve semmire.
Asszem lehet extrába kérni automatikusan kapcsolodó fényszoró cuccost, annak egy "alkatrésze".
De lehet, hogy csak úgy felejtették. A régebbi citrókba a duda lakott ott.
Előzmény: noidea (350)
Speibl és Hurvinyek Creative Commons License 2002.11.26 0 0 359
"A benzines ennél nem olyan modern konstrukció állítólag."
Kb. 2 éves
:-)

Előzmény: noidea (355)
Bandikut Creative Commons License 2002.11.26 0 0 358
Megjelent a C3 töréstesztje, olvashatjátok a www.euroncap.com oldalon!
noidea Creative Commons License 2002.11.26 0 0 357
Egy percig sem gondolom, hogy nem jó, csak valószínűleg pl. az új Corolla motorjánál régebbi konstrukció, ami - gondolom - a fogyasztásban érezhető talán. A tesztben valami 8 fölötti fogyasztási írtak, ami ma egy új kiskategóriásnál szerintem nem olyan alacsony.
Előzmény: El Robotnyk (356)
El Robotnyk Creative Commons License 2002.11.26 0 0 356
nem rossz azért ez a moci (1,6 16v benzines) sem, hidd el. hamar üzemi hőre melegszik, rugalmas, mindenhol elég erőtartalék van benne, városban és országúton is. hidegen is halk, nem rángat, szal jó! :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!