Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
RS 09 (2 hengeres) el kaszalgattam neha a Tsz-be jo kis gepek azok, föleg mar a 4 hengeresek meg erösebbek.
nagyon univerzalis, szüksegböl lehetne röviditeni szerintem a gerendelyt, plusz esetleg 1 masikat meghagyni eredeti hoszba, seperc atlehetne szerelni ha kellene a hosszu valtozat.
Ha csinalnal hozza palantazo kocsit ülve palantazhatnanak, sött meg szedest is meglehetne ülve oldani, mert nagyon lassu fokozata is van.
Helló. Igazad van a japán nagyon jó de!!!!!!!!!!!!!!! fentartásaim vannak mert átverés az a sok "kevés üzemórás" gép amit hírdetnek és ha valami beszarik rajta akkor horor áron lehet beszerezni. A TO tetszik de jó volna bele valami diesel motor. Lehet hogy pont ilyen cunewalde mert ez 3000-t pörög. Különben miért tegyek bele nagyobb motort? Nem fojtja semmi, pár decit eszik, tatásan elviszi ez a motor is. Négyütemű, nem füstöl, a selejt tüdőmmel is tudok vele dolgozni.
Próbaként tettem fel mert fogalmam nincs mi lehet az ára. Ha össze adnám a sok apró kiadásokat, esztergálást, ezt-azt akkor kb 300- 350 körül járnék. De ahogy alakul, egyre jobban a szivemhez nő, még kisebb átalakitást tervezek, 20cm-el rövidebre veszem, meg csinálok rá golf szervó kormányt. A szarv kormány csak közúton lesz, a kertekben 5 perc alatt feldobom a másikat. Mobil lesz. Ez a terv, de ha valaki megfizeti had vigye. akkor veszek egy TO-t vagy kicsi japót vagy valami hasonlót. Amihez stimmelnek az eszközeim, maró, eke, kasza, stb. Szemezek az RS09 -sel de azzal a kertekben nehezebb. A családnak is tetszik, nem akarják hogy eladjam de majd kialakul. Időmbe belefér bütykölgetni majd télen.
Helló! Kidobtam, Aztán jött egy haverom és elvitte ingyen. Az az olajszóró kereke. Csinálni kell szerintem. Vagy esztergálni is lehet. Akkor megy tönkre ha a fötengelycsapágyat cseréli az ember és megpróbálja a csapágy belsöt leütni, de az ám ugy felvan illesztve hogy csak a fleksz szedi le.
Helló! Én is kisérleteztem olyan megoldással mint a tied, de nem birta az ekét sem felemelni, igy vissza raktam az eredeti elgondolásomat. A vaskosabb munkahengerhez kevesebb nyomás is elég ugyanazon teher felemeléséhez. Egyébként én süritett levegővel keztem, 6 báron ezt az ekét úgy kivette a földből, hogy a földet bedobta az ülésre. A munkahenger a pótkocsi légfék munka hengere volt. A vezértömb meg két fél colos golyóscsap.
na meg ha jobban megnézed azt a szerkezetet amit a munkahenger tol az nem egy erődítmény! és ha a súlyt nem bírná emelni akkor tuti hogy azt a tengelyszerűséget törné el.
A német az 50-es évek elejé megcsinálta a Holdert, a cselák lemásolta. Ez a TZ4k elődje, majd ebből fejlesztette tovább. Összesen 19 tipust gyártott. Ma amerikai motorral "VISCONSIN" fedőnévvel adják a csehek egy valag pénzért. Ez a tipus brutális erejű, mindent tud, sőt a gardánja jobb mint a tzk. lesúlyozva nagyott fog, veri a tzk-t
egyébként ezen is olyan munkahengerek vannak aminek maga a szár a duattyúja és a 45 mázsás ekét ugy emeli mintha pille lenne. szerintem te is inkább a szivattyú felé keresgélnél.
Agrostroj M6, a motort lecseréltem egy padkahangar motorra. Nézd meg a jófogáson szept. 19-én tettem fel, kistraktor Békéscsaba. Az aprodon szept 27. traktor kombájn rovatban találod. Zöld- piros szarvkormányos 2 tengelyes, egy eke van mögötte.
Szia. Van egy faszinak 1 sibaura traktora, 14 lovas. kettes ekével szántott bérbe de csak durkált vele. fő hogy haladjon. Következő évben nem láttuk mozogni mert nem hívták. Ennyit a negatív reklámról, ő sajátmaga kú..a el a jó hírnevét.