Tegnap du. 3/4 6-kor a kigurultunk a kereskedésből. 1.6 SW Elite C.
Sok tapasztalatom még ugye nincs, amit elsőre érzek az:
Elég ez a motor hozzá, viszi rendesen ( bár még nem kínzom természetesen ).
A váltó útja télleg elég hosszú, a 3. és 5. sebesség kicsit akadós ( bár lehet, hogy csak az előző kocsihoz képest "oldalra tolós" ).
Az ülésállítás elég firkás a tekerőkkel, de elég kényelmes.
Tetszik a sok pakoló rekesz, bár ahol nem látszik ( pl kesztyűtartó belül ) ott elég igénytelen, jó kopogós műanyag van.
Majd ha már mentem vele 2-3000 km írok menettapasztalat.
pke77
Mi is Platinum-ot akartunk de nem hoznak az országba csak megrendelésre, ami márciusi átadás lett volna. Ha ilyen felszereltségűt akarsz, számíts olyan 4-5 hónap átfutásra.
<b>"Érdeklődtem iránta is, 1M kezdővel úgy 55e körül lenne 72 hónapra."</b>
Szerintem lehet az kevesebb is.
Ja és amiért nem vehettük át pénteken, csak tegnap, ezért a 15.000 szervíz ingyen lesz. Ez elég korrekt.
Akkor jövőre valszeg 1.6 lesz, de akkor már PLATINUM. Alig drágább.
Érdeklődtem iránta is, 1M kezdővel úgy 55e körül lenne 72 hónapra. Kicsit hosszú időszak, de ez a kocsi hat évig is szolgálhat egy embert/családot.
A váltóval nekem sem volt túl sok bajom, mivel sokat járok céges Opelekkel (F, G Astra, 1.2 (!), 1.4, 1.6 16V) már megszoktam, viszont elég masszívnak tűnik.
Amire kitalálták a Lacettit, arra tökéletes. Szerintem.
Megj.: az 1.4 nekem táltos, mert amúgy egy 1.1-es, 55 lovas I-es Puntóm van. Ahhoz képest az Astra repült...
Az 1.8-nak nem sok értelme van, ha megnézed 109 vs 122 LE, 150 vs 165 Nm a nyomatékkülönbség, ez gyakorlatilag semmi (13 LE / 15 Nm), nem csoda, hogy az 1.8-as inkább csak egy jó 1.6-os szintjén teljesített. Máshol, ahol mindkét motorral teszteltek is megállapították, hogy az 1.8-asnál az 1.6 gyakorlatilag semmivel sem rosszabb és nem érdemes a nagyobbikat venni.
Én az 1.6-os ötajtóst próbáltam, egész tűrhetően ment. Persze azt az érzést nem hozza (igaz, nem is forgattam leszabályozásig), amit a mostani gépsárkány (Mitsubishi Lancer 1.6 113 LE/995 kg), ellenben nyomatékosabb, ami viszont kell is a nehezebb kaszni miatt. Az itteni tesztben írtakkal ellentétben a váltó ebben egyáltalán nem akadozott (persze ezt sem tudom, hogyan fog viselkedni, ha pörgetem), de az tény, hogy baromi hosszú utakon jár. És a (nekem) szokatlan váltókiosztás ellenére sem sikerült mellékapcsolnom.
ps. A tesztben Robi siratja a régi motorteljesítményeket, való igaz, hogy azóta nemhogy nőtt, hanem inkább csökkent a benzines motorok ereje, de a szigorodó károsanyag emissziós szabályok és a növekvő önsúly mind a menetteljesítmény ellen dolgoznak, persze ez így van rendjén.
Kacérkodom a vásárlással (5 ajtós), de nem tudom, hogy az 1.4-es, vagy az 1.6-os motort válasszam. Leginkább belföldi-Pesti használat lenne.
Az 1.4-es G Astrát jól ismerem, abban szépen szalad a 90 LE-s motor, vajon a Laciban is hasonló? Ha valakinek van infója, esetleg az 1.6-osról is (fogyi, stb.), kérem írja meg. Biztosan nem csak engem érdekel.
pke77
ui: az 1.8 tesztautó nem hozta a tőle elvárt fürgeséget.
Chevrolet Perfekt a cég aki most játszadozik az idegeinkkel ( egyébként Schiller tulajdonú )
S. Zola
Nekem 2.5 millióra 72 hónapra 43000 a részlet THM 7.53. Ez kb évi 4% kamat ami azért elmegy.
Vizitor
A cascot ellenőrzi a bank, egész pontosan a biztosító értesíti ha nem fizeted. Ezért fel is mondhatják a hiteled. De nem is ez a lényegesebb, hanem az, hogy mi van ha ellopják a kocsidat. 2 lehetőséged van:
1. ha a bank kegyes akkor csak a részleteket fizetheted amíg le nem jár
2. a rosszabbik esetben kapsz asszem 30 napot, hogy a teljes hitelt visszafizesd
Hiteles autónál aki nem fizet Casco az nem normális (már bocsi)
Elvileg ma már ideadják a kocsi, kíváncsi leszek mit találnak ki mint kompenzáció a késés miatt.
Mi 1hete vettük át a kocsit egy ötajtost imperial blue szinü és elite felszereltségű. Én még az enyémen kivül másik ötajtossal nem találkoztam az uton.
A kereskedő 1 hét alatt sem intézte el a forgalombahelyezést!!!!
És ráadásul ahelyett, hogy tegnap felhívott volna ahogy megbeszéltük, hogy elnézét de sajnos nem veheti át ma, nekem kellett odaszólni, hogy mehetünk e az autóért vagy most mivan.
Szétb@sz az ideg amikor azt látom, csak addig vagyok érdekes amíg ki nem fizettem vmit és utána szarnak a fejemre. Jellemzőem magyar kereskedői mentalitás sajna.
Nagyon kíméletesen vezetünk, nem gyorsulgatunk, nincs lepadlózás, és hírtelen fék.
Úgy tűnik, be fog jönni.
Csak hát át kell szokni az amerikai vezetési stílusra :) - csak szép lassan...
Egyébként a kereskedő javasolta, hogy tanuljuk meg az elektromos gázpedált kezelni. Ő most egy 1.8-as teszautóval jár városban 8l körüli fogyasztással (kb 400 km/ 30l = félállás), pedig az 1.8-as elég tokros -állítólag.