Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PeterBlau Creative Commons License 2010.06.04 0 0 2137
Én már erre fenem a fogam, de még messze van sajnos.

SUPER AGyURI Creative Commons License 2010.06.04 0 0 2136

Bezzeg a régi jó szovjet modellek... beszakad alattuk az üvegpolc a vitrinemben, olyan súlyuk van :))

 

Olyanok, mint szegény Nagymamám Szaratovja - túlélte a gazdáját, pedig Nagymamám is szép kort ért meg, 89 évesen hunyt el 2006-ban.

[A Szaratov természetesen nem volt annyi, de ötven-ix évesen még tökéletesen működött, amit egy mai, a Kínai Népköztársaságnak nevezett multinacionális bérmunka-hulladéktelepen összegányolt 24 hónap garanciaidőre kalibrált sz*r aligha tudna felülmúlni... a tragédia az, hogy nem is akarják, hogy két évnél tovább működjön...]

 

Hja, a régi szovjet ipar termékei... Azokban még volt anyag.

Előzmény: Genezis_01 (2125)
SUPER AGyURI Creative Commons License 2010.06.04 0 0 2135

A Skoda-Abrex licencszerződés kizárólagossági rendelkezése miatt sajnos nem fognak tudni ráindulni a Skoda-sorozatra.

 

Márpedig a retroautók Közép-Európában Skoda 100/110, 110R Coupé, 105/120, Rapid/Garde, Favó nélkül nem érnek sz**t se.

 

Úgy tűnik, meg kell elégednünk az NDK (Atlas) - lengyel (Kultowe...) vonallal. Amint Genezistől halljuk, az orosz piacra szánt modellek sem nagyon szivárognak át

 

Holott szerintem több értelme lenne Magyarországon mondjuk Moszkvicsokat és Ladákat nyomni, mint olyan lengyel autókat Polonéztől Tarpanig, amelyeket csak az Autó Motor egzotikum-rovatából és Liener György zseniális 1976-os könyvének "Egy lendületes grafikon" című KGST-propaganda fejezetéből ismerhettünk...

 

Valahogy nem igazán promotálták a lengyel autókat Magyarországon a konkurencia nélküli Kispolák kivételével (a BIS már abból sem jött be). Mondjuk a nyolcvanas években egy-két szerencsés már hozzá tudott jutni nagyhátsólámpás 125-öshöz, de ha jól tudom, az eredeti Nagypolski nagyon kis példányszámban és túlnyomórészt "közületek" számára jött csak be az országba. A Polonez meg egész egyszerűen elmaradt. Mint már régebben kifejtettem, véleményem szerint azért, mert ha azt behozzák mondjuk már 1979-től, akkor a kiskutya nem vett volna többet Ladát. És ezt Brezsnyev elvtárs nem igazán szerette volna :)

Előzmény: PAS-001 (2111)
charlie b Creative Commons License 2010.06.04 0 0 2134
Köszi az infót!
Előzmény: TL-54-01 (2124)
charlie b Creative Commons License 2010.06.04 0 0 2133
Remélem ez nem fog itthon bekövetkezni.
A DeAgostini több régebbi gyűjtögetős sorozatáról hittem azt, hogy itthon befuccsolt (Ferrari F2005, Vörös báró), de jobban utánanézve kiderült, hogy kiadták őket végig. Ha ezek rentábilis kiadványok voltak, akkor nem hiszem, hogy a Retroautók nem lenne itthon sikeres. Bár az eladási adatokat sajnos elég negatívan befolyásolja a Tescos kifosztott kiadványok sora.
Egyszer rákérdeztem a kiadónál a sorozatra, amikor egy másik fórumon felmerült a Retroautók bebukása, és akkor azt írták, hogy a sorozatot mindenféleképpen kiadják végig. Akkor ez csak sima sablonszöveg volt, hogy ne befolyásolják negatívan az eladási adatokat?
Előzmény: Genezis_01 (2126)
Vlad (Ungvar) Creative Commons License 2010.06.04 0 0 2132
UAZ 469 az egyetlen (Szoviet-Orosz) modell amelyket még most is a széria számmal gyártyják : A34.
Előzmény: TL-54-01 (2131)
TL-54-01 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 2131
Köszi, ezt nem tudtam. Ez még a régi kiadás, mert van szériaszám az alján. Asszem A19
Előzmény: Genezis_01 (2125)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 2130
Azt rebesgetik hogy ilyenek is lesznek NAS Avtopromban





Genezis_01 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2129
Szívesen, máskor is! :)

Ifa: 50-70 ezer Ft, lásd: ebay.com
Kamazt, Zilt tudok szerezni de most a magas dollár árfolyam miatt nem javaslom mert mindegyik 1-2 ezerrel drágább a szokásosnál emiatt.
A többit passzolom.
Előzmény: MERCI-E (2128)
MERCI-E Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2128

Köszönöm Genezizs a gyors és korekt intézést.

Következő kerdésem lenne hozzátok: barátom teheres és érdekelné IFA , ROBUR, KAMAZ, ZIL/teher/, TATRA, Stb...

Honnan, hol, kitől?

Segítségeteket elöre is köszi 

Genezis_01 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2127
Az oroszokról pedig van listám hogy mi fog megjelenni:

Zaz-966А
Zaz-968М
Zaz-1102 «Тavria»

Izs-412
Izs-2125
Izs-2126
Izs-27156

Vazok:
Vaz-2104 «Zsiguli»
Vaz-2105 «Zsiguli»
ВАЗ-2106 «Жигули»
Vaz-2109
Vaz-21099
Vaz-1111 "Ока"

Moszkvicsok:
KIM-10-50
Moszkvics-402
Moszkvics-410
Moszkvics-412
Moszkvics-2140SzL
Moszkvics-2141

GAZok:
Gaz-А
Gaz-М1
Gaz-61
Gaz-69А
Gaz-М72
Gaz-21Р "Volga"
Gaz-24-02
Gaz-24-10
Gaz-3102
Gaz-14

Zilek:
Zil-114
Zil-117
Zil-4104
Zil-41047

RAFok (Latviák):
RAF-977DM «Latvia»


Rokkantkocsik:
SMZ-S1L
SMZ-S3D

Luazok:
Luaz-967
Luaz-969А
Luaz-969М

Start kisbusz

NAMI-1

Avtokam-2160
Genezis_01 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2126
Beszéltem ma egy magyar DeAgostininél bennfentes emberrel. Azt mondta hogy mielőtt megjelent volna a sorozat látta az összes modellt ami meg fog jelenni élőben, de nem mondhatja meg hogy mik lesznek mert üzleti titok. Az biztos hogy nem lesznek köztük Csajkák, Zilek, Zim, Zis, Smz-k, és egyéb orosz specifikus modellek.

Viszont azt is mondta hogy ha a DeAgostininek 1-2 hónapig nem lesznek meg a tervezett számai akkor abban a pillanatban abbahagyják a sorozatot. Tehát ha pl a 28-29. szám nem fogy rendesen akkor nincs tovább. Már néhány számmal ezelőtt felmerült ez és 2 hétig nem lehetett elhozni semmit, de aztán mégis folytatódott a dolog. Most éppen jól megy, de ebben az üzletágban nem lehet tudni mit hoz a holnap. És ha leáll a dolog akkor többet én se tudok hozni belőlük.

Genezis_01 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2125
A Tantal gyárban készültek ezek, illetve még ma is készülnek csak ma már több a műanyag mint a fim benne.
Előzmény: TL-54-01 (2124)
TL-54-01 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2124
Nem, az szovjet gyártmány. Ő lenne az:
Előzmény: charlie b (2114)
predator188 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2123
Na megcsináltam.Nem volt egyenes a tengely.Most sem az,de nem ül le olyan zavaróan a hátulja.Egy szétszedést és az elején azt a kis műanyagdarabot megspórolhattam volna,ha nem szétszedés után veszem észre,hogy a hátsó kerekeket borító műanyagot el lehet pattintatni az alváztól és ki lehet emelni a tengelyt.Na de se baj,lényeg,hogy meglett.Amúgy ami bajom lenni szokott ezekkel az autómodellekkel,az az,hogy a kerekek némelyik autón nagyon csámpásak.
Előzmény: Wasy75 (2122)
Wasy75 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2122

pontosítás:

a kerék nem emelkedni fog,hanem elemelkedik!

Előzmény: Wasy75 (2121)
Wasy75 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2121
Amúgy elsőre (ha szétszedted) annyit tudsz csinálni, hogy a két hátsó kerék tengelyvonalának közepén megfúrod az alját 1-es fúróval. Elmész egy számítógépes boltba, és kérsz 1db 2-es csavart (ezt vinyóknál használják). Ha ezt bentről kihajtod, akkor a kardánt alúlra lenyomja, tehát a kerék emelkedni fog.
Előzmény: predator188 (2118)
Wasy75 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2120
Küldjál mailban egy képet a vasadról, mivel én már szétszedtem egy jó párat... lehet tudok valami okosságot a problémádra.
Előzmény: predator188 (2118)
Surci126 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2119
:)Nagyon jó az Uaz.Már a két 452-es birtoklás tapasztalatából mondom!:)
Előzmény: predator188 (2118)
predator188 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2118
Az lenne a bajom,hogy nagyon leül a Niva hátulja, meg lehet hajolva a hídja,és azért akarom szétszedni hogy lássam,lehet-e vele kezdeni valamit.Másnak nem volt ilyen gondja?
Ezeket nem tudtam az UAZ-ról,pedig régóta híve vagyok a típusnak!:-)
Előzmény: Wasy75 (2117)
Wasy75 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2117

A Nivát a következő képp tudod szétkapni:

1: gyémántporos lemezkoronggal átvágod az illesztés mentén, majd a másik végénél megvastagítod a bütyök végét. Így elérhetsz egyfajta pattintósan levehető megoldást.

2: hőfúvóval koncetráltan melegíted a műanyag végét, és melegen meghajlítod, majd vissza.

3: megpróbálod hidegem lehajlítani annyira, hogy műszerész csavarhúzóval hozzáférjél a csavarfejhez, de hideghajlítás közben erősen imádkozzál!

Előzmény: predator188 (2115)
Surci126 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2116
Nem!A régi Uazok még ilyen lámpásak voltak (nekem is volt egy 72-es 452 aminek ilyen lámpái voltak).A "B" megjelölés azt jelenti hogy civil kivitel.
Előzmény: predator188 (2115)
predator188 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2115
Sziasztok!

Két kérdésem lenne.
Első:A Nivát hogy lehet hogy szétszedni,hogy az alvázon ne törjek el semmit sem?
Második:Az UAZ-modell hátsó lámpái körlámpák.Az igazi 469-esen téglalámpák vannak ha jól emlékszem,vagy csak az a 469B-n van?
charlie b Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2114
A bézs színű uaz az IST gyártmányú?
Előzmény: TL-54-01 (2113)
TL-54-01 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2113
De, meg van még, csak rontaná a színösszeállítást. :-)
Előzmény: Genezis_01 (2097)
charlie b Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2112
Írj emailt Genezis-nek, tőle mindent megtudhatsz ezzel kapcsolatban..
Előzmény: MERCI-E (2110)
PAS-001 Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2111

Ellenben van a lengyeleknél egy csomó más érdekesség.

Pl. Mikrus,Warsawa és "nagypolski" kombi és pick-up verziók.

Szerintem ezek itthon nem fognak megjelenni.

Mikrusról pl. az emberek nagy része még nem is hallott magyarországon.

Magyar vonatkozásban nagy sikere volna például a négyütemű Trabant és Wartburg verzióknak.

 

A lengyelre már előfizettek nekem Warsóban kb. vagy 6 számmal ezelőtt.

Az első adagról amit hazahoztak már tettem fel ide képeket korábban.

A szlovák verzió sem lehet rossz ha ráindulnak a Skoda vonalra.

Fel is hívom a párom barátnőjét Révkomáromban,hogy előfizetne-e nekem a sorozatra.

 

Előzmény: MERCI-E (2106)
MERCI-E Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2110
Nekem is az oroszból jobban tetszik egy-kettő. Honnan és mennyiért lehet beszerezni az oroszból?
Előzmény: charlie b (2107)
PeterBlau Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2109
Nem azért, hogy a magyar sorozatot lekicsinyeljem, de az oroszban mennyivel izgalmasabb autók jelentek meg!
(Vagy csak nekem azok mert engem a régi autók érdekelnek?)
Előzmény: Genezis_01 (2103)
PeterBlau Creative Commons License 2010.06.03 0 0 2108
Ez nagyon jól néz ki!
Gratula!
Milyen festékekkel festetted?
Előzmény: Tonycars (2095)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!