Szép Estét Mindnekinek Sziasztok! :)
húú derég jártam itt :/
lehetne hozzátok egy kérdésem?
mégpedigakövetkező :
szeretnék építeni egy egytengelyes traktort.
és az elrendezéssel kapcsolatosan lenne az a kérdésem ,hogy van 2 váltóm és az UD2-es orosz agragátor motorom E utóbbi egységlenne az erőforrása az egésznek kb 10-12 lóerő :)
mivel szükségem van diffireforduláshoz ezért gondolkodtam a 2üteműtrabant váltón azt meghajtani a rasantbol megmaradt 2e+1h hajtóművel
"ebben nincs diffi különben nem variálnék arra szúratnék két trabi agyat..."
és a motorral az elsődleges váltót hajtanám meg
ez úgynézneki afutómű ,hogy két trabi agy lenne maga az első tengely váltóbol féltengelyekkel...
ésafő kérdés,hogy jó ötlet szerintetek ez az egész? vagy keressek más alkalmatosságot?
esetlegvalakinek képe nem e lenne arrol ,hogy pl trabi váltót ,hogy épititek be helytakarékosan? harang levágva ilyesmire gondolok
teszek képet a rasant váltórol és a motorrol:
ez a váltó annyi változatosság van ,hogy a "szarvnak" a nyaka nincs rajta ,és a két fékdob sincs rajta tehát bemenő szabvány 6 bordás TLT...
kimenő tengelye pedig kb 80mm hosszan 30mm átmérőjű tengely kétoldalra,8mm-esékpályával...
ennek az egyik oldali tengelyéröl gondoltam meghajtani a trabant váltót...
"és hogylenne jobb elhelyezni ,hogy magas se legyen de viszont az orra se túrja a földet...? :/
méretei : sz/m/h-150/200/250mm

Ő pedig az erőforrás :)
talp méretei sz/h- kb 250*300
egy video a motorrol :)
https://www.youtube.com/watch?v=AorCBGhWdnU
Információtelőre is köszönöm :)
üdv.
Józsi.