Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Szia Kavicsos. Az én kompresszio mérőm gyári diesel mérö nem órás hanem iró papiros + van hozzá sokféle csatlakozó adapter. A kompresszio viszonyból ha tudod lehet következtetni a min vagy max értékre Az eltérés max 2 atm.
Nagyon szépen köszi az infót ezek szerint gyári”és nem házi készítés,nekem is van Robi151 a sebesség váltós verzió nagyon szeretem bár igaz durva és nehéz” masina és a benzint is nagyon szereti ezért többnyire csak havat tolok vele meg szántok a nagy után ami elmarad rész.
Én mostanában ezt a saját építésű Simson motorost használom mert többet ér mind bármi ami gyári, keveset fogyaszt simán visz 4 mázsát+én de a 20-25km/ó sem gond neki.
Szia . A néhai édesapám vett egy ilyen gépet vagy 30 éve, REX MAXI volt a neve, a lámpák, a burkolat ugyan az. A lámpái az én trakimon vannak most, szofita izzókkal. A motor is ugyanaz ha jol emlékszem, de valami úgy rémlik hogy 7.6 csehszlovák motor volt benne. De a légszűrő meg maga úgy az egész emlékeztett rá hogy így nézet ki. Bivaly erős volt, 120 cm szélesen rotált, apám nem bírt vele, nekem kellett helyette rotálni. Aznap este hátat fordítottam a mamának úgy elfáradtam. Ba@ott mélyen lehetett vele dolgozni meg szép munkát csinált csak combos volt.
Tudom ez nem a reklám helye de hozzám került egy igazi érdekesség ami ELADÓ is.
Robi 151(Kismotor-és gépgyár) 2T motorja ami 150cc és 5,5le.Az érdekessége a burkolat amit még nem láttam(ilyen formába) de jópofa,a gép indul bivaly”erős(elég behúzni) szép hangja van(nem csendes ez a típus)állítólag keveset volt használva KF04 kapáló gépre jó kézi kuplungos”.
A tank az egyedi gyártású rozsdamentes anyag,ha valakit érdekel megtekinthető Kápolnásnyéken 0620 négy57 hetven1hetven1
na ezzel én is így vagyok. tudod ez a térfigyelő kamerám felvétele és az a H. 264 formátum egy valamilyen különleges tömörítés. már vagy száz konvertálót töltöttem le amihez írják ezt a formátumot és mégsem csinálja át avi ba vagy valami értelmes formátumra.
üdv! azon már túl vagyok feltöltöttem .én meg tudom nézni de már egy másik gépről amin nincs meg ez a H.264 olvasóprogram annik csak egy hibasort ad ki. először át kellene konvertálni.
Motoros hajtányok nagyobb számban az 1950-es évektől terjedtek el. Hasonló tervek alapján készültek normál és keskeny nyomközű változatban is. A szélvédővel is ellátott PVG-n – nyomtávolságtól függően – 3-5 személy utazhatott, szükség esetén pár talpfával, szerszámokkal együtt. Hajtásukat kezdetben az egykori Csepel (Pannónia) motorkerékpárból származó 250 cm³-es T5-ös blokkal oldották meg. A motort későbbi korszerűsítések során 250 cm³-es MZ típusra cserélték. A hajtányokba kerülő motorblokkokat hátrameneti fokozattal is ellátták. A motor lánc közvetítésével hajtja az első tengelyt, a fékezéshez és a megálláshoz szalagfékeket használtak. A hajtány súlypontjában lévő kiemelő szerkezettel lehet a járművet megfordítani vagy a vágányból kiállítani (10. ábra).
Megpróbálok segíteni! Amit a gépkönyvben adatot néztél -17,5- az a kompresszió viszony. Ez teljesen más adat, mint amit te keresel. A sűrítési végnyomást tudod mérni és azt helyesen írta Biczere, hogy 30 körüli érték és csak dizel motorhoz való mérővel mérhető, a benzines nem jó ide. Ezért akadt ki a mérőd 19-nél. A sűrítési végnyomás mérése egy összeghasonlító adat, hogy az egyes hengerek mit tudnak. Csak meleg motornál lehet mérni, jó akkumulátorral és jó mönindítóval. Mindden hengerből ki a porlasztót, vagy a gyertyát és úgy mérni. Intenzíven kell hogy hajtson az önindító. Az a jó, ha a hengerenkénti eltérés minél kissebb és 25 alatt egyik henger értéke sem lesz. Ha mégis, akkor az a hengered a "sáros" ott kell keresni a bajt.
Tovább nyomoztam a kompresszió mérésben, az még csak a fele amit írsz, mert a mérőbe be kell iktatni egy szűkitő adaptert is, csak akkor lesz jó az eredmény.
Szia Kavicsos. Nem tudom hogy milyen motort mértek, de egy 4 ütemü dieselnél a 17,5 nagyon kevés. Másik dolog hogy a motornak méréskor üzem melegnek kell lenni.
üdv. vissza néztem de nem találtam az írásodat. lehet még visszább kellett volna mennem. na mindegy. nekem nincs ilyen gumim de esetleg besenyőn a gumitelepen van és elég jó árban adja. mi is ottan szoktuk a gumikat venni. vannak használtak vágottak és újjak is. a tavasszal a havernak a 82-ére hátsó gumikat onnét vettük 40 ezerrel volt olcsóbb darabja mint ha gumisnál vettük volna.
Hello ! Értem, ezért is kérdeztem meg inkább. Akkor kezdőthet a motor blokk vadászat.... Ma még rá probálok a pancsira ha ma sem boldogulok vele nagyon szomorú leszek. Dizel motorokban nem vagyok otthon nagyon, tudtok ajánlani, mit keresek ?
Helló!Írtam neked visszább!Nemtudsz jó állapotú MTZ 80 as első gumit 2db elfogadható áron!?Müszaki vizsgára kellene haveromnak 31.-ére!Viszi az 50-est Egyekre újra forgalomba állítatni!
Hát ma megpróbáltuk megmérni, a gépkönyv szerint 17,5 bár de a mérő 19 körül kiakadt. Tehát magasabb az előirtnál, sajnos a mérő nem dizelé volt hanem a benzinesé, igy nem tudom mennyi lehet az értéke. Az is baj lehet ha magasabb az előirtnál??
Haló Kavicsos. A mühelyembe sokszor mérek kompressziót diesel motoron. A mért érték azon múlik hogy mennyí a motor kompresszió viszonya pl 1-23 . A négy ütemü motoroknál 28 30 max 22 24 a minimum.
olyan kérdésem lenne hogy H.264 formátumú videó felvételt hogyan tudom feltölteni hogy meg lehessen nézni? mert én meg tudom nyitni de már a gyerek gépén a másik szobában nem viszi. feltöltöttem de semmit nem lehet vele kezdeni. át kellene konvertálni mondjuk avi ba de semmi konvertáló nem támogatja a a H.264-et
Ezeken már rég túl vagyok kb kétszer nem hozott erdményt ha kinyitom a magasnyomású csövet esik a fordulat is minden hengernél ,tehát megy minden henger csak néha kihagy mondjuk három fordulatnál egy alkalommal és újra beindul alapjáraton nem is lehet nagyxon észre venni csak kb közép fordulaton jelenkezik és háromnegyed gáztól felfelé meg nincsis tünet