Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Van mindene ö volt a hortobágy ÁG adagolósa sok zetor volt ott. Az agrobiró is küld mindent ami kell ha nem lenne, csak a pénz nem tom honnan lessz, a szántásokból nem lett semmi a gép hiba miatt igy hoppon maradtam megint.
Étteremben 14 fogásos vacsorán vettünk részt, és tatár bifsztek szerű anyag volt az egyik menü. Kérdeztem a többieket, hogy "láttatok már így macskát?" Rögtön kaptam vagy öt adagot! :DD
üdv. akkor csak adagolóshoz kell vinned az adagolódat. anó egyik kollega egy 6 hengeres ifa motor adagolójában arrébb tette az elemet és mikor beindolt majdnem helikopter lett belőle. felpörgött vagy 6-8 ezerig. le kellett verni a nagynyomású csöveket úgy ált meg de akkorra össze hajoltak a szelep szárak.
Helló! Készitettem egyet magamnak az egész 6200 ft-be került, és 40 bárig jó, igaz van egy pici szivárgása evvel együtt 21 bárig ment fel mind a három henger ugy hogy jó a motor benne. Ellenben az adagolón a három elem három féle képpen áll benne és ez okozza a káoszt. Leszereltem hogy bele nézzek,erre valami szét hult benne és össze akadt, nem fordúl át sem.
állitolag egyszerű még nem láttam ilyet belüröl de a pannonia forumon olvastam hogy hogxy van megcsinálva ott az egyik illető leirta még egy régi bejegyzés volt
Volt odaát haver vett is 2db aránylag türhetőt!Összesen 4db Mtz első gumi volt amiből 2db 1pár volt a másik 2db-nak meg nemvolt párja,de azok nagyon jó állapotban lettek volna!Kukorica aratás átlagot írtam visszább,80-90mázsa/hektár volt hétfőn az egyik barátomnak,most tegnap vágták a másik barátomnak neki meg sajnos 35-40mázsa/h!Holnap még megyúnk mert a hétfőiböl maradt közel 10hektár,de már sajna Poroszlóra kell hordani,mert a Füredi keverő megtelt!Reggel megy a konvoj 2Mtz 4pótkocsi meg egy 90lovas Landini egy nagy HW póttal!
Ilyenem volt nekem is csak elcseréltem a mostani pancsimra :) Még fotó is maradt róla. Igaz én újitottam fel egy kicsit szana szét volt szegény meg 3 éves tyukszarból mentettem ki. :/
Üdv!Figyelj,Figyeljetek már!Biztos hogy ezekbe a járgányokba a Csepel gyárban rakták bele a T5-be a hátramenetet!?Mert van itt a faluba egy ismerősöm talán Bwels lehet ismeri is mert majdnem szomszédja és ő mondta a kistraktoromat meglátván hogy régen nagyon sokat csináltak ilyet!?Kérdeztem tőlle hogy mégis milyet:kistraktort...?Válasza:Nem hanem 0km-es Pannonia blokkba rakosgatták belefelé a hátramenetet!Még azt is mondta hogyha egy kicsit jobban utánna nézne megtalálná a műszaki rajzot is ami alapján csinálták!Majd megkérdezem tölle hogy pontosan hol és kb mikor csinálgatták ezeket!
Szia Kavicsos. Az én kompresszio mérőm gyári diesel mérö nem órás hanem iró papiros + van hozzá sokféle csatlakozó adapter. A kompresszio viszonyból ha tudod lehet következtetni a min vagy max értékre Az eltérés max 2 atm.
Nagyon szépen köszi az infót ezek szerint gyári”és nem házi készítés,nekem is van Robi151 a sebesség váltós verzió nagyon szeretem bár igaz durva és nehéz” masina és a benzint is nagyon szereti ezért többnyire csak havat tolok vele meg szántok a nagy után ami elmarad rész.
Én mostanában ezt a saját építésű Simson motorost használom mert többet ér mind bármi ami gyári, keveset fogyaszt simán visz 4 mázsát+én de a 20-25km/ó sem gond neki.
Szia . A néhai édesapám vett egy ilyen gépet vagy 30 éve, REX MAXI volt a neve, a lámpák, a burkolat ugyan az. A lámpái az én trakimon vannak most, szofita izzókkal. A motor is ugyanaz ha jol emlékszem, de valami úgy rémlik hogy 7.6 csehszlovák motor volt benne. De a légszűrő meg maga úgy az egész emlékeztett rá hogy így nézet ki. Bivaly erős volt, 120 cm szélesen rotált, apám nem bírt vele, nekem kellett helyette rotálni. Aznap este hátat fordítottam a mamának úgy elfáradtam. Ba@ott mélyen lehetett vele dolgozni meg szép munkát csinált csak combos volt.
Tudom ez nem a reklám helye de hozzám került egy igazi érdekesség ami ELADÓ is.
Robi 151(Kismotor-és gépgyár) 2T motorja ami 150cc és 5,5le.Az érdekessége a burkolat amit még nem láttam(ilyen formába) de jópofa,a gép indul bivaly”erős(elég behúzni) szép hangja van(nem csendes ez a típus)állítólag keveset volt használva KF04 kapáló gépre jó kézi kuplungos”.
A tank az egyedi gyártású rozsdamentes anyag,ha valakit érdekel megtekinthető Kápolnásnyéken 0620 négy57 hetven1hetven1