Keresés

Részletes keresés

ati791122 Creative Commons License 2013.10.25 0 0 8995

állitolag egyszerű még nem láttam ilyet belüröl de a pannonia forumon olvastam hogy hogxy van megcsinálva ott az egyik illető leirta még egy régi bejegyzés volt 

Előzmény: Gokartos (8992)
Gokartos Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8994
Volt odaát haver vett is 2db aránylag türhetőt!Összesen 4db Mtz első gumi volt amiből 2db 1pár volt a másik 2db-nak meg nemvolt párja,de azok nagyon jó állapotban lettek volna!Kukorica aratás átlagot írtam visszább,80-90mázsa/hektár volt hétfőn az egyik barátomnak,most tegnap vágták a másik barátomnak neki meg sajnos 35-40mázsa/h!Holnap még megyúnk mert a hétfőiböl maradt közel 10hektár,de már sajna Poroszlóra kell hordani,mert a Füredi keverő megtelt!Reggel megy a konvoj 2Mtz 4pótkocsi meg egy 90lovas Landini egy nagy HW póttal!
Előzmény: T25 (8972)
Joe X86 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8993

Ilyenem volt nekem is csak elcseréltem a mostani pancsimra :) Még fotó is maradt róla. Igaz én újitottam fel egy kicsit szana szét volt szegény meg 3 éves tyukszarból mentettem ki. :/

 

http://indafoto.hu/joe_x/image/19881419-2ef2265e/589267

Előzmény: lorsen2 (8990)
Gokartos Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8992
Üdv!Figyelj,Figyeljetek már!Biztos hogy ezekbe a járgányokba a Csepel gyárban rakták bele a T5-be a hátramenetet!?Mert van itt a faluba egy ismerősöm talán Bwels lehet ismeri is mert majdnem szomszédja és ő mondta a kistraktoromat meglátván hogy régen nagyon sokat csináltak ilyet!?Kérdeztem tőlle hogy mégis milyet:kistraktort...?Válasza:Nem hanem 0km-es Pannonia blokkba rakosgatták belefelé a hátramenetet!Még azt is mondta hogyha egy kicsit jobban utánna nézne megtalálná a műszaki rajzot is ami alapján csinálták!Majd megkérdezem tölle hogy pontosan hol és kb mikor csinálgatták ezeket!
Előzmény: Lki1 (8982)
Biczere Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8991

Szia Kavicsos. Az én kompresszio mérőm gyári diesel mérö nem órás hanem iró papiros + van hozzá sokféle csatlakozó adapter. A kompresszio viszonyból ha tudod lehet következtetni a min vagy max értékre Az eltérés max 2 atm.

Előzmény: kavicsos64 (8975)
lorsen2 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8990

Bocs a kép lemaradt.

Előzmény: lorsen2 (8989)
lorsen2 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8989

Nagyon szépen köszi az infót ezek szerint gyári”és nem házi készítés,nekem is van Robi151 a sebesség váltós verzió nagyon szeretem bár igaz durva és nehéz” masina és a benzint is nagyon szereti ezért többnyire csak havat tolok vele meg szántok a nagy után ami elmarad rész.

Én mostanában ezt a saját építésű Simson motorost használom mert többet ér mind bármi ami gyári, keveset fogyaszt simán visz 4 mázsát+én de a 20-25km/ó sem gond neki.

 

Előzmény: Marik Öcsi (8988)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8988

Szia . A néhai édesapám vett egy ilyen gépet vagy 30 éve, REX MAXI volt a neve, a lámpák, a burkolat ugyan az. A lámpái az én trakimon vannak most, szofita izzókkal. A motor is ugyanaz ha jol emlékszem, de valami úgy rémlik hogy 7.6 csehszlovák motor volt benne. De a légszűrő meg  maga úgy az egész emlékeztett rá hogy így nézet ki.  Bivaly erős volt, 120 cm szélesen rotált, apám nem bírt vele, nekem kellett helyette rotálni. Aznap este hátat fordítottam a mamának úgy elfáradtam. Ba@ott mélyen lehetett vele dolgozni meg szép munkát csinált csak combos volt.

Előzmény: lorsen2 (8986)
hj51 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8987

A "Freemake Vodeo Converter"-t próbáltad már? Én ezzel konvertálok H264 kódolású filmeket kissebb felbontású AVI-ba. 

Előzmény: T25 (8964)
lorsen2 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8986

Üdvözlet az uraknak.

Tudom ez nem a reklám helye de hozzám került egy igazi érdekesség ami ELADÓ is.

Robi 151(Kismotor-és gépgyár) 2T motorja ami 150cc és 5,5le.Az érdekessége a burkolat amit még nem láttam(ilyen formába) de jópofa,a gép indul bivaly”erős(elég behúzni) szép hangja van(nem csendes ez a típus)állítólag keveset volt használva KF04 kapáló gépre jó kézi kuplungos”.

A tank az egyedi gyártású rozsdamentes anyag,ha valakit érdekel megtekinthető Kápolnásnyéken 0620 négy57 hetven1hetven1

 Keresd KUPIT

T25 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8985

na ezzel én is így vagyok. tudod ez a térfigyelő kamerám felvétele és az a H. 264 formátum egy valamilyen különleges tömörítés. már vagy száz konvertálót töltöttem le amihez írják ezt a formátumot és mégsem csinálja át avi ba vagy valami értelmes formátumra.

Előzmény: Lki1 (8984)
Lki1 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8984

Akkor ez meghaladja a képességeimet. :(

Előzmény: T25 (8983)
T25 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8983

üdv! azon már túl vagyok feltöltöttem .én meg tudom nézni de már egy másik gépről amin nincs meg ez a H.264 olvasóprogram annik csak egy hibasort ad ki. először át kellene konvertálni.

Előzmény: Lki1 (8978)
Lki1 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8982

Itt van a kapcsolódó szöveg is:

 

Motoros hajtányok nagyobb számban az 1950-es évektől terjedtek el. Hasonló tervek alapján készültek normál és keskeny nyomközű változatban is. A szélvédővel is ellátott PVG-n – nyomtávolságtól függően – 3-5 személy utazhatott, szükség esetén pár talpfával, szerszámokkal együtt. Hajtásukat kezdetben az egykori Csepel (Pannónia) motorkerékpárból származó 250 cm³-es T5-ös blokkal ol­dották meg. A motort későbbi korszerűsítések során 250 cm³-es MZ típusra cserélték. A hajtányokba kerülő ­motor­blokkokat hátrameneti fokozattal is ellátták. A motor lánc közvetítésével hajtja az első tengelyt, a fékezéshez és a megálláshoz szalagfékeket használtak. A hajtány súlypontjában lévő kiemelő szerkezettel lehet a járművet megfordítani vagy a vá­gányból kiállítani (10. ábra). 

Előzmény: Lki1 (8981)
Lki1 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8981

Előzmény: ati791122 (8979)
Lki1 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8980

Így néztek ki:

 

Előzmény: ati791122 (8979)
ati791122 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8979

igen mesélte az öreg hogy ott használták öket, csak furcsa volt mert még ilyet nem láttam

Előzmény: Lki1 (8977)
Lki1 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8978

Szia T25!

 

Regisztrálj fel a youtube-ra, és a feltöltött videó hivatkozását kell bemásolnod a hozzászólásod mellé!

A videó beállításától függ, hogy ablakban jelenik-e meg, vagy csak a link.

Előzmény: T25 (8964)
Lki1 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8977

AZ öreg vasutasoknál kell szétnézni a hátrafelemenetes pancsi blokkokért, mert a vasúti hajtányokban ilyenek szolgáltak!

Előzmény: ati791122 (8955)
jános 55 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 8976

Megpróbálok segíteni! Amit a gépkönyvben adatot néztél -17,5-  az a kompresszió viszony. Ez teljesen más adat, mint amit te keresel. A sűrítési végnyomást tudod mérni és azt helyesen írta Biczere, hogy 30 körüli érték és csak dizel motorhoz való mérővel mérhető, a benzines nem jó ide. Ezért akadt ki a mérőd 19-nél. A sűrítési végnyomás mérése egy összeghasonlító adat, hogy az egyes hengerek mit tudnak. Csak meleg motornál lehet mérni, jó akkumulátorral és jó mönindítóval. Mindden hengerből ki a porlasztót, vagy a gyertyát és úgy mérni. Intenzíven kell hogy hajtson az önindító. Az a jó, ha a hengerenkénti eltérés minél kissebb és 25 alatt egyik henger értéke sem lesz. Ha mégis, akkor az a hengered a "sáros" ott kell keresni a bajt. 

Előzmény: kavicsos64 (8975)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 8975

Tovább nyomoztam a kompresszió mérésben, az még csak a fele amit írsz, mert a mérőbe be kell iktatni egy szűkitő adaptert is, csak akkor lesz jó az eredmény.

Előzmény: Biczere (8973)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 8974

Helló! Namost már csak aszt szeretném tudni, hogy mennyi az az érték amig egy zetor motor még jó, mennyi eltérés lehet a megengedett hengerenként.

Előzmény: Biczere (8973)
Biczere Creative Commons License 2013.10.23 0 0 8973

Szia Kavicsos. Nem tudom hogy milyen motort mértek, de egy 4 ütemü dieselnél a 17,5 nagyon kevés. Másik dolog hogy a motornak méréskor üzem melegnek kell lenni.

Előzmény: kavicsos64 (8968)
T25 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 8972

üdv. vissza néztem de nem találtam az írásodat. lehet még visszább kellett volna mennem. na mindegy.  nekem nincs ilyen gumim de esetleg besenyőn a gumitelepen van és elég jó árban adja. mi is ottan szoktuk a gumikat venni. vannak használtak vágottak és újjak is. a tavasszal a havernak a 82-ére hátsó gumikat onnét vettük 40 ezerrel volt olcsóbb darabja mint ha gumisnál vettük volna.

Előzmény: Gokartos (8969)
Joe X86 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 8971

Hello ! Értem, ezért is kérdeztem meg inkább. Akkor kezdőthet a motor blokk vadászat.... Ma még rá probálok a pancsira ha ma sem boldogulok vele nagyon szomorú leszek. Dizel motorokban nem vagyok otthon nagyon, tudtok ajánlani, mit keresek ?

Előzmény: T25 (8938)
ati791122 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 8970
szia ha megvannak még a cucok csörges meg visszahivlak a számom 06 20 8015096
Előzmény: Gumihal (8875)
Gokartos Creative Commons License 2013.10.22 0 0 8969
Helló!Írtam neked visszább!Nemtudsz jó állapotú MTZ 80 as első gumit 2db elfogadható áron!?Müszaki vizsgára kellene haveromnak 31.-ére!Viszi az 50-est Egyekre újra forgalomba állítatni!
Előzmény: T25 (8956)
kavicsos64 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 8968

Hát ma megpróbáltuk megmérni, a gépkönyv szerint 17,5 bár de a mérő 19 körül kiakadt. Tehát magasabb az előirtnál, sajnos a mérő nem dizelé volt hanem a benzinesé, igy nem tudom mennyi lehet az értéke. Az is baj lehet ha magasabb az előirtnál??

Előzmény: Biczere (8967)
Biczere Creative Commons License 2013.10.22 0 0 8967

Haló Kavicsos. A mühelyembe sokszor mérek kompressziót diesel motoron. A mért érték azon múlik hogy mennyí a motor kompresszió viszonya pl 1-23 . A négy ütemü motoroknál 28 30 max  22 24 a minimum.

Előzmény: kavicsos64 (8959)
Marik Öcsi Creative Commons License 2013.10.22 0 0 8966

Lalikirály kint van a digóknál, nem tudom mikor ér haza, Sms-ben kérdezd hogy ne legyen nagy a telószámla. Bocsi a beledumáért.

Előzmény: T25 (8964)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!