Én a már motoroztam, és még akkor nem volt kézvédőm.... :) Esett is az eső, hideg volt ~10C. Kecskemétről Sopron, másnap vissza... Mondjuk sima motoros bőrkesztyű, nem téli...
Egyébként volt időm most jól megnézni, jó sok hely van a fejidom mögött, bővel elfér egy nagyobb piezos sziréna is, mélyebb hanggal, meg ugye a szivargyújtó aljzatnak is van hely bőven. Azt biztos teszek rá, mert kb. márciusban tervezem egy Yakumo Delta x PDA vásárlását iGo Magyarország térképpel és GPS-sel, autós tartóval. A markolatfűtés nem vonz. Sosem motoroztam olyan hidegben, hogy a kesztyű ne lett volna elég. Meg előrelát6ólag nem is fogok. Akor inkább egy tankbőr, vagy középsztender.
Hát sajna ez van! Nekem sem igazán tetszett, hogy le kellett vennni au indexeket, de ha épp ott jön le az oldaldoboz tartója......:-((( Na mindegy, egy kis ráncfelvarrással biztos lehet rajta segíteni, vagy egy kis index projecttel!:-)) Szerintem megér néhány ezreset az, hogy másikat vegyek rá!:-))
Ne haragudj, csak véleményt nyilvánítok, de ez az oldaltartó elég gáz....
Biztos jobb a súlypont miatt, mert alacsonyabban van, mint a GIVI, vagy KAPPA, de ott az idexet nem kell ilyen szarul megoldani, mert a gyári helyén marad...
Igen, gyári SHAD dobozok mennek rá, és csak a hátsóhoz kell trepni, a két oldalsó úgy megy fel, mint a GIVI-k. Amint lesz időm, fotózok, mérek, küldöm a prividbe!
A képeket nem azért raktam fel, hogy arcoskodjak, milyen motorom van, hiszen másnak is van ilyen, sőt talán még komolyabb kiegészítőkkel rendelkezik, mint én. Az én vasam csak annyiban más, hogy az ENYÉM!!:-))) Szóval a publikáció csak azért volt, hogy segíthessek azoknak, akik estleg hasonló kiegészítőket akarnak venni, és megnéznék ezt, mielőtt belevágnak, vagy matricátlanítani szeretnének! Szóval mindannyiunk épülése volt a célom ezekkel a fotókkal, leírásokkal. A doboztartókhoz még csak annyit, hogy egyik képen látszik, hogy végül is, mégsem kellett levenni a hátsó csomagtartót, mint azt az elején mondták, mert a szett úgy volt legyártva, hogy az eredeti csomagtartón lévő lyukakba kellett rögzíteni. Az indexek sajna lejöttek, mert felfogatási pont lett a lyukak helyén. Ezt sajnálom, meg nem igazán tetszik, hogy az index tyúkbelei a doboztartón vannak elvezetve, bár be kell valljam, pofásan, de ettől még gondolkodok pl egy a hátsó lámpa két oldalára felfogat6ó kis indexeken. Azt hiszem az index helyét a kresz sem szabályozza annyira, úgy, hogy szabad a pálya, csak ki kell találjam a felfogató anyagát, formáját, és az index milyenségét, és a sárvédő belsejében le lehet vezetni a vezetékeket hozzá! Szerintem.
Na szóval csak ennyit akartam, ha valakinek van kérdése, szívesen válaszolok, vagy segítek, ha tudok. Most barátommal egy hátsó emelőn dolgozunk, ha kész, szemlére teszem, és ha van érdeklődő, szívesen csinálunk bárkinek, eddigi kalkulációnk 3 és 5.000 Ft között van, de ez még lehet keveseb is!
Kiraly ez az ezust szurke eloszor mi is ilyet akartunk, de mikor mi vettuk ez a szin mar nem volt. Csak a K6-os ezust.
Daty csinalhatal meg sok kepet a csomagtartorol es elkuldhetned nekem :) minden iranybol, meg lemerhetned a mereteit is, meg milyen szogben csatlakoznak egymashoz az alkatreszek, akkor gyartanak egy ilyet magamnak. Erre a gyari dobozok mennek ra?
Na ez után következett amitől kezem lábam reszeketett, de gondoltam, megpróbálom, és íme az ededmény:
Következő képen lásd ugyan ezt közelről:
És a harmadikon pedig azt, hogy miképp jött le:
Szóval felmelegítettem, kézmelegre, aztán hajszárító letéve. És 3 perc alatt 3 darabban lejött!!! Pedig ettől féltem legjobban!!:-) Közel fogtam a tapadási felülethez, és csak kicsiket húztam. Mikor félig leszedtem, akkor mint látszik elszakadt, mert már kezdett kihűlni a tank. Rámelegítés, húzás, aztán utoljára ugyanez, és már kész is!!:-)) A másik oldalhoz nem férek hozzá, csak ha kitolom a gariból, de annak már nem fogok félni nekeiállni!!:-))
Mindennek az ára 2 db köröm, tövig lekopva, és fájdalmasan! Ugyanis ugyan olyan anyaga volt a matricának, mint a láncvédőének, egy vízvédő fólia ami 1ben, lejött, aztán négyzetmilliméterenként a feliratos papír, és itt hiába próbáltam hidegen, langyosan, forrón, csak darabokban jött le, elég sok idő altt!:-(( Egyébként ha nagyon meleg volt, kicsit könnyebb volt kaparni, nem bántotta annyira a körmöt!
Itt van néhány kép a motorról, pontosabban a kiegészítőkről, mert gondolom, hogy leginkább azokra vagytok kíváncsiak, no meg a garázy egyébként is elég kicsi ahhoz, hogy le tudjam fotózni egyben a vasat!:-))) Na íme az általam útált Power City felirat, megynek menet közben rájöttem a megoldására, hogy miért pont ez. Hát azért, mert így hívják a szalont ahol vettem: Power City!:-)))
A második képen a már marticátlanított hátsó rész a doboztartóval, rajta az index, ami része volt a doboztartó szettnek.
A képen lát6ó, hogy aláncvédő matricával még nem boldogultam!:-(( Következő kép szintén a hátsó doboztartót mutatja.
Na egyenlőre ennyi egy levélben, de ígérem, még ma folytatom!
Filléres tétel (0,5 dl 200 ft alatt van és ez a mennyiség sokmindenre elég). A költségét azzal tudod még csökkenteni, hogy viszel saját kis üvegcsét, ugyanis az ár kb. 70%-a a csomagolás (viszont nem minden gyógyszertárban fogadják el a hozott üveget).
Az aceton kérdésében csatlakoznék az elöttem szólókhoz, én sem ajánlanám, már jártam vele rosszul (mattá teheti az anyagot, amiről le akarod mosni a ragasztót).
Azért én az acetonnal vigyáznék, úgy tudom, hogy van olyan műanyag amit ha nagyon nem is old, de foltos lehet tőle! Asszem nem minden ilyen figyelmeztető matrica van fényezett részen, hanem van amelyik műanyag elemen van! De szerintem az acetonnak a fényezés sem örül! Nem véletlenül körömlakk a körömlakk neve, ha azt oldja akkor a fényezést is kikezdheti!
Nekem pld. Würth-ös féktisztító spray van ingyen és az is szinte mindent lehoz, de nem tesz kárt semmiben. Egyik haverom a használtan vett kocsija hátsó ajtajáról lehúzott egy kb. 10x10cm-es matricát. Kis időre rá egy koszos kocka égtelenkedett ott;) Mindenféle szutyok beleragadt az ajtón maradt ragasztóba. 1 perc alatt leszedtem 3x -i ráfújással és egy ronggyal. Nemkicsit csodálkozott...
Az aceton=körömlakk lemosó? mert ha igen, akkor hugomtól elbugázom!:) Amúgy ilyen matrica ragasztó anyagot próbáltam már lakkbenzinnel is, meg arcszesszel is takarítani, igaz oldják, de nagyon gyengén, nagyon sok melóba kerül ezekkel a kemikáliákkal, na és akkor ezekről a cuccokról : >metil-etil keton, dibutil ftalat, fogalmam sincs mik, ilyet árulnak egyáltalán valahol, vagy ahhoz hogy előállítsam ezeket bekell íratkoznom egy kémiaszakkőrbe /ez már akkor a sufnituning kategóriába fog esni/?!:)
Kössz neked is a felajánlást, az a probléma hogy vidéki vagyok, kiskunfélegyházi, Te hová való vagy?! Sok helyen megfordulok itt a környéken, a megyében, ha nagy a távolság akkor inkább megveszem a gyógyszertárba, igaz így /sokkal/ többe fog kerülni!;))
Köszönöm a segítséget, akkor megpróbálom először recept nélkül, remélem adni fognak, ha véletlen nem akkor meg íratok a házidokimmal, rendes doki, sajnos a vérnyomásom miatt sűrűn látogatom, innen a jó viszony, majd megkérem!;)