Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsuzsuzsu Creative Commons License 2002.12.28 0 0 415
Jó reggelt!
Arról van szó, hogy nekünk jó ez így több szempontból is, hogy február közepe után legyen a mienk!
Egyébként már talán dec. vége jan. elejére meg lehetett volna, ha a cégen múlik.
Van még egy praktikus oka (igaz, addig nem is használhatjuk), hogy így gyártásból rendelik, az pedig már 2003-ban fog bekövetkezni, így aztán nem csak az üzembe helyezés, hanem a gyártási év is 2003 lesz!
De így legalább feltudunk rá készülni teljesen!!
A Volvo 460 meg tényleg szép nagy, belülről talán még nagyobb mint kívülről, de az 93as volt, típusához képest elég fapados stb.
Nem régen ültem egy Renault Megane Classicban, szerintem -legalábbis elöl- abban sincs nagyobb hely, mint a C3-asban! Hátul azért v.színű nagyobb, azt nem próbáltam
Előzmény: alban68 (412)
El Robotnyk Creative Commons License 2002.12.27 0 0 414
szóismétlésért bocs
El Robotnyk Creative Commons License 2002.12.27 0 0 413
egy hónapban egyszer van rendelés, tehát pl: ha március elején rendeled meg a kocsit, akkor csak az árpilisi gyártással készül el, így kb április 2-3-dik hetében kapod meg a kocsit! a csere meg kétes, mert azok a kocsik amik nem rendelésre jönnek, elég egy kaptafára rendelik: általában X piros/zöld; SX kék és ezüst; exclusive - ezüst. persze nem mondom hogy kizárólag, de általában. a másik lutri a cserével, hogy azért általában nem rendelnek be annyi szalon autót, ha nincs rá vevő előre...
alban68 Creative Commons License 2002.12.27 0 0 412
Üdv az új tulajdonos/olvtársnak!

Az autóban biztos sok örömetek telik majd, bár a Volvonál valószínüleg kisebb lesz (kívül-belül?). Azt nem értem, hogy miért csak ilyen sokára jön meg, miért kell másfél hónapot várni? Felénk a szalon udvarán (azt hiszem) több Exclusive felszereltségű modell is parkolt, nem próbáltak meg országon belüli cserét eszközölni? Vagy azért nem volt olyan sürgős?

Még 1x üdv és BUÉK minden c3-snak!!!

Előzmény: zsuzsuzsu (411)
zsuzsuzsu Creative Commons License 2002.12.27 0 0 411
Háhihi!!!
Február közepétől C3 1.6 16v, Exclusive tulajdonosai leszünk!! Legalábbis részben, mert részletre vesszük, de a lényegen ez mit sem változtat!!! A felszereltségén kívűl metálfényt kértünk. A színe Lucia kék, a kárpit bézs. Kék belsővel akartuk, azt mondta az emberünk, hogy azt már nem gyártják, vagy legalábbis M.o.-ra nem hozzák, vagy v.mi ilyesmi oka van, hogy nincs.....
Volvo 460-ból csücsülünk át beléje, azt meg beszámolják! Igaz nagyon mocsok áron> kezdőrészletnek elég is...
Tetőabalakra kérdeztem, arra meg azt felelték, hogy még nincs, meg ha lesz sem áll meg 250k alatt, így aztán anélkül fogjuk szeretni, remélem nagyon!
:-))))))))))))))))))))
((((((((((((((((((((-:
El Robotnyk Creative Commons License 2002.12.22 0 0 410
Kellemes Ünnepeket, és balesetmentes boldog újévet kívánok mindenkinek, elsősorban citrofileknek! :)
robotnyk
Garry_C3 Creative Commons License 2002.12.19 0 0 409
Azt nem tudom. Esetleg kep.tar.hu-ra ha feltöltöd? az is megoldás...
Skót Béka (C3) Creative Commons License 2002.12.19 0 0 408
Garry én mindennap megkuksizom a Fórumot, de ritka itt az action!

Amúgy írok, ha van miről!

Üdv:
SB(C3)

Ui: ha elmondjátok , hogy kell képe ide berakni akkor van 1-2 izgalmas C3 tuningom!

monyesz Creative Commons License 2002.12.19 0 0 407
A Kléber a Michelin egyik almárkája. De nem olyan jó a tesztek alapján, főleg az árát is figyelembe véve. Pl. a Firestone, Pirelli jobb vételnek számítana.
Tájékozódásképpen érdemes gumiügyben a www. gumibolt.hu -t vagy az itteni gumis topicokat felkeresni.
Előzmény: c3 (405)
alban68 Creative Commons License 2002.12.18 0 0 406
A Kléber gumikról: ha szeretnél a kocsira, rakasd mielőbb félre, mert (legalábbis felénk) már a múlt héten is azt mondták, hogy nincs raktáron és csak úgy tudtak volna adni, ha az egyik korábbi megrendelő visszamondja...
Előzmény: Bandikut (403)
c3 Creative Commons License 2002.12.18 0 0 405

Üdv!

Téligumi kérdés:
Nekem nem Kléber van, de úgy hallottam, hogy elég jó minőségűek (asszem francia gyártmány, régebben a Concorde repülőgép futóművére Klébert raktak).
Az én autómon (C3 1.4 HDi) Vredestein téligumik vannak. Szerintem ez a legjobb, nekem nagyon bejött. Vizes és havas úton is nagyon jól fog. Meg is érte az árát: négyet kaptam három áráért akcióban egy nagy pécsi gumikereskedőnél.

c3

Előzmény: Bandikut (403)
Garry_C3 Creative Commons License 2002.12.18 0 0 404
Skót Béka nagyon rég nmehallottam rólad mivan veled? Keveset látogatod a topicot :)
Bandikut Creative Commons License 2002.12.18 0 0 403
Lemérné nekem valaki, hogy milyen mély a rádió alatt levő üres rekesz (ahova a CD tár kerül, ha valaki megrendelte)?
A kérdés az, hogy befér-e ide egy MP3 lejátszó, ami 216 mm mély.

Az én gömböcöm karácsonyra már nem jön meg, de egy ilyen MP3 player esetleg igen.

Más: vett valaki a Citroen márkakereskedőknél hirdetett Kléber téli gumit? Ha igen, mik a tapasztalatok?

üdv: Bandikut

Skót Béka (C3) Creative Commons License 2002.12.18 0 0 402
Üdv!

Egy jó kis kocsi ellenére nagyon gyengén muzsikál ez a Topic :(

A váltóm 2100Km után lett finom és könnyed, elötte kemény volt, és hangos, de most már szupi!
ABS csak egyszer kapcsolt be akkor is direkt fékeztem rá a havas úton. Szerintem ABS nélkül is nagyon jól adagolható a fékerő. Sőt hóban való közlekedés a C3nak kifejezetten tetszik, provokálni kell a pörgést és a csúszást!

Egyéb:
Hívott a Citroen Hungária, közvéleménykutatás céljából! Kérdezték mivel mennyire vagyok elégedett! Én még az vagyok! Ha nem leszek az arról sokan tudni fognak!
Eddig fogyasztásaim: 1400kbcm 6.09 vegyes ; 7.9 full város; 6.9 95% város és 5% országút; 8.01 Full város és a hidegebb időszak!

Probléma:
Időnéknt hallok valami kotyógó hangot szxr úton, meg néha mintha rezonálna az üveg is, de ez a magyar utakon mindennapi! Érdekes az új Bartók Bélán csak úgy suhan a békám, mint egy légpárnás semmi hang és csak hussssss

Tél és a Minuszok!
Eddig 1x csinálta azt hogy nem pöccent be azonnal a motor a hidegben! Az esetek töbségében azonnal indul majd amikor elkezdek gurulni és kettest váltok le akar állni, ilyenkor kicsit több gázt adok és onnantól már vigan muzsikál a hidegben!

Kérdés:
A másik poén kinek tapasztalta már, hogy a kocsi hütőventilátora dolgozott miután leálította a járművet??
Na én legelöszőr azt hittem járva maradt a motor, mert akkora a hangja a hütésnek, mint a motornak alapjáraton :)
Amúgy kb 5p csinálja aztán autómatikusan kikapcsol!

Üdv: SB (C3)

monyesz Creative Commons License 2002.12.18 0 0 401
Igazi hős !
>szomorú tény, hogy a franciák nem tudnak váltót csinálni, legalábbis ha a kisebb autóikat nézed és a japánokhoz viszonyítod. (De azért a C5-öt sem mérném össze ilyen szempontból -mondjuk- egy Accorddal.)

A franciák tudnak váltót csinálni (már), de be kell neki járatódni. Az meg hogy nem olyan mint egy japán autó váltója, nem biztos hogy baj...

Előzmény: igazi hős (395)
El Robotnyk Creative Commons License 2002.12.18 0 0 400
mondom 400!
El Robotnyk Creative Commons License 2002.12.18 0 0 399
hurrá 400. ! :)

jó kérdés! a karácsonyi Citroenes üdvözlőlapon rajta van már a pluriel, az autókatalógus szerint 2003-ban már gyártani fogják - hogy pontosan mikor, mennyiért, és hozzánk mikor érkezik meg, azt nem tudom!

Törölt nick Creative Commons License 2002.12.18 0 0 398
Uraim !

S.O.S. kérdés :

Mikor kezdik gyártani a C 3 Pluriel változatát ?

Kérem segítsetek.

dolcevitaa Creative Commons License 2002.12.18 0 0 397
kb 3 hét után a váltó teljesen bejáródik.Elején nekem se járt teljesen olajozottan. Kipróbáltam ebben a havas időben az ESP-t és az ABS-t mkettő nagyon kafa.
Elektromos visszapillantóm van,de nincs a kapcsolón alsó gomb, így csak manuálisan lehet behajlítani, Voltam 1500km-es kötelező szervízen, ott mondták el hogy a bal bajuszkapcsoló végén lévő gombnak nincs funkciója.
alban68 Creative Commons License 2002.12.17 0 0 396
A váltótól én is tartok kissé, hogy nem igazán fog az bejáródni, de majd meglátjuk.
Ma a szervízben kb. 3 perc alatt megcsinálták a fűtőventillátort, állítólag az egyik csatlakozó volt leesve. (Ez persze apróság, de azért bosszantó- mindenesetre azt mondom, hogy ennél nagyobb hibája az autónak ne legyen, és remélem nem is lesz!!!)
2 helyre az ember szeret minél ritkábban menni: szervízbe és benzinkúthoz!
Előzmény: igazi hős (395)
igazi hős Creative Commons License 2002.12.17 0 0 395
alban68,
szomorú tény, hogy a franciák nem tudnak váltót csinálni, legalábbis ha a kisebb autóikat nézed és a japánokhoz viszonyítod. (De azért a C5-öt sem mérném össze ilyen szempontból -mondjuk- egy Accorddal.)
Előzmény: alban68 (392)
alban68 Creative Commons License 2002.12.16 0 0 394
Hozzuk fel 1 kicsit a topicot...

A gömböcünk immár 3 napos lett, de rossz hír, hogy holnap már viszem is a szervízbe (a fütőventillátor ugyanis nem működik, és ez ebben a hidegben azért hiányzik, bármennyire melengeti is az embert a formája és egyéb kvalitásai...)

Ami nekem nagyon tetszik, az a magasságállíthatóság a vezetőülésben. 190 cm-m ellenére az emelt pozíciókba is kiválóan beférek, és szuper, ahogy így közlekedve szinte olyan érzése van az embernek, mintha 1 kisbuszt vezetne-miközben pl. az autó orrát még így sem látni...
(szerencsére mostanában sokat tudok a volán mögött ülni, ugyanis a nejem a mai hótól visszariadva azonnal átadta a slusszkulcsot...)

Remélem holnap hamar visszakapjuk a "kicsikét".

Üdv

El Robotnyk Creative Commons License 2002.12.14 0 0 393
üdv!

1: ebben nem tudok mit mondani, a miénkben aut klíma van
2: a váltó 500-600 km után simán bejáródik
3: a műszerfal kb fél percig ég, a rádiót leállítás után külön kell bekapcsolni, és így fél óra után kapcsol le (ECO-MOD)

Előzmény: alban68 (392)
alban68 Creative Commons License 2002.12.14 0 0 392
Szevasztok!
Végigolvastam az eddigieket, de mostmár élesben megy a dolog, mivel tegnap mi is átvettük a "kis gömböcünket".
A gép a nejemé lesz, de eltérően az eddigi hozzászólóktól, ez "csak" 1.1 X-s, izzóvörös.

Az első 150 km tapasztalatai (a "nagyobb", családi autónk 1 Mitsubishi Lancer):
a belső tér meglepően tágas, a magam 190 cm-jével is kényelmesen elférek, még emelt üléspozícióban is. A futómű is kellemes, a motor csendes. Zömmel városi használatra lesz befogva, az eddigiek alapján erre a célra ez a 60 LE is elégséges. Összességében igen kellemesek a tapasztalatok vele, tulajdonképpen 3 apróság, ami zavar.

1. a hidegben a kocsi ventillátora egyszerűen nem tudta befűteni a teret, ráadásul még a 4-s pozícióban is alig fújt levegőt (és nem is lett hangosabb)- lehet hogy be van valami szorulva a ventillátornál? Tud erről valaki valamit? Mutassam meg máris a szervízben?
2. a másik negatívum a váltó, ami kissé nehézkesen jár, a vártnál (és a Mitsu-nál) nagyobb izommunkát igényel a sebesség berakása. Ez is bejáródik majd, vagy ez "francia sajátosság"?
3. a motor leállítása után a műszerfal, a világítás és még a rádió is működik egy ideig. Ezt nem lehet valahogy kiiktatni?

Ha van valakinek ötlete és tapasztalata, várom őket!

Üdv

monyesz Creative Commons License 2002.12.13 0 0 391
Gyakorlati tapasztalatból figyelmeztetek mindenkit: nagyon jól nézze át az autót átvételkor (lehetőleg természetes fénynél), próbáljon ki mindent, ellenőrizze az extrákat, a rádiót, a klímát, menjen el az átadóval egy próbakörre (féket-kéziféket, világítást, üléseket, zörgéseket ellenőrizni,...), stb.
Ezt kereskedőtől függetlenül javallom !
Előzmény: Garry_C3 (390)
Garry_C3 Creative Commons License 2002.12.12 0 0 390
Visszapillantóüveg cserét kell elvégezni a kocsin :( A külső-bal tükörben észrevettem fekete pöttyöket amik nemnagyon akartak eltünni mosás után. Szervízben azt mondták szerintük szállítás közben történhetett a "baleset" , én meg örülök neki... :(
c3 Creative Commons License 2002.12.10 0 0 389

Na, most láttam ebben a nagy hidegben először világítani az izzítás kontroll-lámpáját (1.4 HDi). Eddig még soha nem kellett izzítani. Azért ilyen hidegben hideg motornál van egy kis diesel hangja :-) , de pöccre indul.

El Robotnyk Creative Commons License 2002.12.10 0 0 388
de van, meg az indexnél/ablaktörlő kapcsolónál is hallom
hecsa Creative Commons License 2002.12.10 0 0 387
Hát nekem a váltón lévő gumi valamint az őt alulról tartó műanyag elég félelmetes hangokat ad, amikor az éjszakai minuszok után először beülök a kocsiba. Nálatok nincs ez a nyikorgás?
Előzmény: El Robotnyk (386)
El Robotnyk Creative Commons License 2002.12.06 0 0 386
hát még nem volt tél :) hamar bemelegszik a motor, nem kell fagyoskodni az autóban sem. az abs miatt könnyű megállni, ha automata ablaktörlős kocsid lesz, akkor a kilátással sem lesz gond. a párátlanító elöl hátul gyors és hatékony.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!