Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ZolikA Creative Commons License 2003.03.08 0 0 180
Igy van !

Azért megy jól , sőt lassan elveri majd a Forma-1-eseket mert több a nyomatéka ....

Előzmény: Csirke (Golf III VR6) (178)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.08 0 0 179
Nem lesz ez szinte 100% !

Állitolag átépités van a pályán és többe kerülene a dolog ha a versenyek ideje alatt leállna a munka . Jövöre talán lesz .

Ennyit tudok .

Ave-től kérjetek infót Ő többet tud ...

Előzmény: HondaVuk (177)
Csirke (Golf III VR6) Creative Commons License 2003.03.08 0 0 178
Valami hiba van a gondolkodásodban!

Amit pontokba szedtél, azt nem is akarom megcáfolni (pedig van benne hiba :-)). Sőt, utána be is idézted a beírásom, miszerint:
"Nem mondhatom, hogy a Golf GTI TDI jobban gyorsul, mint az S2000-es Honda, mert nem igaz!"

Utoljára: a gyorsulás a nyomatéktól függ (nem a maximálistól). A teljesítmény szintén. Ez tény, nem az én véleményem. A levezetést lásd lentebb. Ez a része részemről lezárva.

Golf TDIKitcar: nevetni fogsz, de a leszabályozás közelébe sem pörgetik, nyomatékból autóznak vele. Szerinted biztos azért megy jól, mert kb 200-220 LE, de szerintem meg azért, mert 400-450 (meg amennyivel több) Nm van benne. Na ugye.

Előzmény: HondaVuk (147)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 177
A honlapjukon az van kiírva, hogy "A Versenynaptár készítése folyamatban!". Te tudsz többet is?
Előzmény: HondaVuk (172)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.08 0 0 176
Nem viccelek ! :-(((

Engem is lehangolt viccen kivül ! Már terveztük milyen bulik lesznek ott esetleg sütünk fél disznót stb erre ez a hir vár ...... faxom ki van ! :-((

Előzmény: HondaVuk (172)
Baliszoft Creative Commons License 2003.03.08 0 0 175
ritka nagy szerencsed van az alkatreszekkel kapcsolatban. barcsak lenne valami bontott cucc az en automhoz is :(((((
Előzmény: HondaVuk (171)
Baliszoft Creative Commons License 2003.03.08 0 0 174
NA NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ez komoly?!?!!!!!!!?????????

Előzmény: ZolikA (170)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.08 0 0 173
Amugy gyorsulhatunk !

Szétszedem mindkettőtöket a lándzsámmal ! :-)))

HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 172
Most viccelsz? Miért? Honnan tudod? :-((((
Előzmény: ZolikA (170)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 171
Amúgy az üléseket tényleg ki fogom venni, mert baromi nehezek! Meg jó lenne a HIFI-t is kiműteni, de akkor hogyan hallgatok zenét?

Olvastad a Honda topicban, hogy lehet, hogy beruházok két új ülésbe? Rallyautót építenek egy milleniumi CTR-ből és eladók az ülések. Azok nem feketék, mint a alap CTR-ben, hanem pirosak. Ráadásul állítólag lejjebb ül az ember, meg az oldaltartása is jobb!

Előzmény: Baliszoft (168)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.08 0 0 170
Valahogyan csak sikerült közös nevezőre vergődni ! :-)))))

Baliszoft !

Rossz hirem van ! Nem lesz écsi verseny ! Idén elmarad ! :-(((((

Csak a hungaroringi bohóckodás lesz !

HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 169
Miko'? :-))
Előzmény: Baliszoft (168)
Baliszoft Creative Commons License 2003.03.08 0 0 168
Na akkor vita lezarva, ulesek ki, tankolj fel es talalkozunk ecsen ;).
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 167
Persze. Ugyanazt írtátok le mindketten! :-))) És persze igazatok van! Ha közel azonos teljesítményű motorokat hasonlítunk össze, akkor a nyomatékosabb jobban fog szerepelni. Sőt, a legjobb a turbódizel lesz, mint ezt már egyszer régebben beírtam. Az oka pedig az, hogy a turbódizelek teljesítményhelyénél a nyomaték sokkal kisebb (százalékosan) összehasonlítva a max. nyomatékkal, mint a benzineseknél. Ez azt eredményezi, hogy a ZolikA által írt effekt áll elő.
Baliszoft Creative Commons License 2003.03.08 0 0 166
ami talan meg emlitesre erdemes, az az (elvileg ez vonatkozik a honda vs benzines turbosra is) hogy a hondanal a cucsteljesitmeny altalaban csak egy pontra igaz (elegge magas forudlaton), viszont a turbosnal ez viszonylag egy eleg hosszan kitartott ertek. ez meg ha egy picit alacsonyabb is, jobban hasznalhato (bar igaz nehezebb is kezelni).
Előzmény: HondaVuk (164)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.08 0 0 165
A 180 lovas TDI ellen nem hogy előnye van hanem inkább hátránya van egy Integrának . A TDI nek szinte bármilyen fordulaton rendelkezésére áll a nagy nyomatéka és ezzel együtt a teljesitményének egy jó adag része és a teljesitmény görbéje is sokkal laposabb mint az Integrának . De ez csak a turbó miatt van igy .

A Lanciának is ( a régi mociról irok) 4400-on már 200 ló állt rendelkezésére és 5600-on meg 220 ! Ez a nem mindegy !

Előzmény: Baliszoft (158)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 164
9.5 százra gyorsulás a cél? Akkor azért még van esélyem! :-)))
Előzmény: Baliszoft (163)
Baliszoft Creative Commons License 2003.03.08 0 0 163
te amugyis legyorsultal engem ugyhogy ;).

valamivel jobb lett a gepezet egyebkent, meg is lett az eredmenye :\. iden igyekszem megcelozni a 9.5-ot, nem tom sikerul-e.

Előzmény: HondaVuk (161)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.08 0 0 162
Ez igy van ! :-)))
Előzmény: HondaVuk (155)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 161
Szívesen kipróbálnék ellened egy gurulós rajtot! Ott szerintem lenne esélyem megverni téged! Állóból, ha nem szarod el, akkor nem hiszem!
Előzmény: Baliszoft (159)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 160
Vigyázok én, mert jól tudom, hogy a mai dízelek nagyon sunyik! :-))

De azt vedd észre azért, hogy a 180 lovas PDTDI (ami különben könnyen lehet, hogy legyorsulna engem) nem azért megy jól, mert nyomatékos, hanem azért, mert 180 lovas!!!! Az Integra meg 195. Így aztán logikusan fej-fej kellene menniük. Pontosabban a dizel először elmegy (egyszerűbb indulni, meg 1-ben jobban gyorsul), de késöbb az Integra utoléri, majd szépen le is hagyja. 100 km/h-nál szerintem az Integra még mögötte lenne, de már erősen közeledne!

Előzmény: Baliszoft (158)
Baliszoft Creative Commons License 2003.03.08 0 0 159
persze persze, peace.. alig varom mar a ringet (persze elobb hogy egybe legyen a gepezet).
Előzmény: HondaVuk (157)
Baliszoft Creative Commons License 2003.03.08 0 0 158
vuk,

pont ezert mondtam hogy legyen 2x a fordulat, de ettol fuggetlenul tenyleg santit az osszehasonlitasom, ezt belatom. arra viszont azert jo, hogy kitunjon belole, nincs akkora hatalmas elonye az ITR-nek (a varosbeli kozlekedesrol/fogyasztasrol ne is beszeljunk).

ha a nagypapifele tdi mozdonyoknal olyan szempontokat vettek volna figyelemne/eloterbe mint az ITR-nel akkor talan meg vetelytarsa is lehetne.

ettol fuggetlenul en is benzinesparti vagyok, es elobb ulnek egy 8500-ot progo ITR-be mint egy TDI-be, de azert vigyazz VUK, ezek ott lesznek mogotted, es rohogni fognak hogy fele annyi penzt sem koltottek mint te ;)

Előzmény: HondaVuk (155)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 157
Ja, és ZolikA (és én:-) ) nem mindenkire buktunk ki, mert terád például nem, csak azokra, akik nem is figyelnek arra, amit mondunk!
Előzmény: HondaVuk (156)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 156
Szerintem ZolikA teljes joggal van kibukva! Leírtam (ő is) egy csomó dolgot. Ezekután jönnek sorban az emberek, nem cáfolják meg a leírtakat, csak ontják az észt ezerrel! Nem gondolnak bele abba, amit a másik mondani akar nekik, csak szajkózzák a függvénytáblát! Hát persze, hogy egy idő után kibukik az ember!
Előzmény: Baliszoft (150)
HondaVuk Creative Commons License 2003.03.08 0 0 155
"nem turhetem szo nelkul (es ezt most nehogy sertesnek vegye valaki) azt, hogy a TDI-ket ilyen szinten leirjatok"

Drága egyetlen sztrovacsek barátom!:-)) Áruld már el, hogy én hol fikáztam a PDTDI-ket, vagy bármelyik más dízelt itt ebben a topicban? Vagy éppen hol írtam le őket?

Az ITR vs. PDTDI üsszehasonlítás tök jó volt. Két dolgot azért elfelejtesz:
- Az ITR a gyorsítás folyamán csak 1-esben forog 6000 alatt. 2-esben, 3-asban,... már csak 6000 ;s 8500 felett fog forogni!
- Ez az, amit mindenki figyelmen kívül hagy a számítások folyamán rajtam és ZolikA-n kívül. Mégpedig az, hogy az ITR magasabb fordulatszámon dolgozik ugyanabban a sebességben! Tehát nem úgy kell összehasonlítani, hogy 2500-as fordulat a 2500-assal szemben, hanem úgy, hogy ugyanabban a sebességben, a használható legkisebb fokozatban melyik tud nagyobb nyomatékot (keréktengelyen mértet, vagy éppen vonóerőt).

Előzmény: Baliszoft (149)
Baliszoft Creative Commons License 2003.03.08 0 0 154
nem nem. itt szo sincs errol. ha jol tudom neked benzines turbod van (raadasul berhelve), azokkal azert nem vetekszik egy sima atalakitas nelkuli TDI (a csippet nem igazan neveznem atalakitasnak, ezt magamrol tudom). ettol fuggetlenul, erdemes odafigyelni rajuk. ennyi.
Előzmény: ZolikA (153)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.08 0 0 153
Cáfoljátok már meg ezzel a nyomaték dologgal a tényeket ! Ne papiron hanem az életben !

Tudom azt hogy a nyomatékból van számolva a teljesitmény ezzel én is tisztában vagyok nem ezen vagyok kiakadva . Hanem azon hogy elmagyarázzák a TDI jobban megy a végén mint a Lanciám ! Na ez már vérlázitó de inkább röhejes !

Előzmény: Baliszoft (150)
Baliszoft Creative Commons License 2003.03.08 0 0 152
Teny es valo, elhangzott par "durva" dolog mindket reszrol...
Előzmény: ZolikA (151)
ZolikA Creative Commons License 2003.03.08 0 0 151
Bocs de hülyeség határtalan és ez már nekem sok !
Előzmény: Baliszoft (150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!