Újra jó(?) a gépem.
Nem tudja valaki, hogy mi a típusa a Trabant mikrobuszának?(Tegnapi hír, 12-en szálltak ki egy TK-ra tört Trabiból...)
Visszatérve az átépített Ladámhoz.(Lehet, nem leszek annyira részletes, mint Flakvierling.) A kiindulási alap az ezeröcsi volt. Lecsiszoltam róla a kilincseket, díszlécet, indexet. Ezek után sajnos maradt egy kis hiba. Azt el kellet tüntetni, no meg a hátsó ajtó körvonalát, a lökhárítók és első indexek lyukait. Ezt Epokitt-tel oldottam meg. Utána a 2105,2107-re jellemző övvonalat és a hásólámpák közötti részt alakítottam ki ugyanebből az anyagból. Ahogy ez kész lett megcsináltam a szélesítéseket a doboknál. Ez is Epokitt. Jó sok időm ráment, mire sikerűlt egyformára lereszelni, csiszolni a két oldalt, de szerintem megérte.
Közben párhuzamosan készült a beltér is. Volt a versenyautós sorozat. Na abból a szériából jutottam hozzá egy párhoz. Köztük egy Corollához, ami "tetőn"volt. Na annak a beltere kerűlt átalakításra, hogy beférjen a Ladába. Igen sokat kellett farigcsálni. A kerekei épek voltak, de azt kicseréltem az Focus kerekeire. Az jobban tetszett.
Kapott az autó egy kis le(fel)ültetést. Ehhez a a két kis fémhengerből (amibe a csavar megy be), a tőle jobbra és balra levő négy kis támasztékból és a kerékdobokból csiszoltam mindaddig, míg megfelelő nem lett.
Megcsináltam az első spoilert. Az alsó egyenes része sima müanyaglap, és ez is Epokitt-tel lett hozzádolgozva a fémhez (mielőtt kész lett, ez legalább háromszor tört le reszelés, és csiszolás közben).
A szellőzők és a hátsó szárny is müanyaglapból lett kifaragva, összeragasztva.(A szárny többször leesett, még a fotózás előtt is, de anélkűl szerintem nem igazán néz ki jól.)
A hűtőrács az eredeti, csak levágtam az ikerlámpás részeket két oldalról. Ahelyett (bármilyen hihetetlen) törött vállfadarabból készítettem el a fényszóró búráját. Mögé meg müanyg tükördarabka van befaragva.
Kifúrtam a jobboldali visszapillantó tükör helyét, és beraktam a két saját készítésü tükröt.
A hátsó lámpa szintén kézi készítésü, átlátszó piros plexiből.
A kipufogó villamossági szerelésnél használt érvéghüvely, és ez beleépítve egy új dobba.
Sima aeroszolos matt fekete festékkel fújtam le, és végűl jött az összeszerelés.
Most plexibúrás talapzatton áll, mert igen érzékeny a hátsó szárny.
Körülbelűl ennyi, de ez igen sokáig tartott a valóságben, mert sokat kellett töprengenem a részleteken...