j2smith !
Azt mondják, hogy a dízelek fogyasztása kb. 10 ekm megtétele után áll be, addig kicsit többet fogyasztanak. Benzinesek hamarabb elérik a szintet.
A motor bejáratásáról kinek mit mondtak ?
Hát akkor megnézetem azt az izzót. Ezek szerint nem jó.
A servo elmenetel oka nekem egyszer lefulladás, másodszor gurulás közben ráengedtem a kuplungot (persze járó motornál), de annyira leesett a fordulat, hogy elkezdett sipolni, tapsolni. Valaki írta, hogy alacson fordulatnál ( alapjáratnál alacsonyabb) jön elő a hiba.
Téli gumi nagyon jó. Ég és föld. Nem véletlenül találták ki. Persze az ára húzos.
Hmmm. Nekem 6 alá még sohasem sikerült menni. Pedig nem vagyok Fittipaldi. Jóó, kalapos öregember sem. Hogy csináljátok ??? A vegyes használatnál országúton mennyivel mész? Illetve sztrádán?
Köszi az infot. Nem tudom, mi lenne a célszerű. Igazából a mozgást kellene meggátolni, lehet, hogy valami ragasztó jobb lenne. Csak azért kicsit félek az ilyen jellegű gányolástól.
nekem nincs baj a kormánnyal szerencsére. megvolt az első szervíz is, eddig (koppkoppkopp) semmi gond nincs a kocsival. az alap vegyes használatú gumival is jól megy ezeken a pocsék utakon is.
Ha éjjel kinnáll a kocsi -8 fokban, akkor izzítani kell reggel. 4,5l gázolajra jött ki a vegyesfogyasztás 100km-en ebben a hidegben. 2x nekem is elment a servom, előtte mindkét esetben lefulladtam.
>Én még nyári gumival megyek, gyakran küzdök Budán a hegyekben, de bízom az ESP-ben. Jó, ez csak vicc, tudom, hogy ilyenkor nem sokat számít, de próbálok óvatos lenni.
Ez még viccnek is rossz ! Én inkább beruháznék 4 téligumira ! Még a legrosszabb téli is jobb mint a legjobb nyári.
>Nekem az üvegtető árnyékolásán a takarólemez nyikorog - ezzel nem hiszem, hogy lehet bármit is tenni, ilyen és kész.
Nem tudsz finoman (nem kell hogy tocsogjon) egy kis WD40 sprayt odajuttatni ?
én kotyogást nem tapasztaltam, viszont az olajszintmérő jeladóját cserélni kell, néha semmit nem mutat a műszer.
Én még nyári gumival megyek, gyakran küzdök Budán a hegyekben, de bízom az ESP-ben. Jó, ez csak vicc, tudom, hogy ilyenkor nem sokat számít, de próbálok óvatos lenni.
A rádió még mindig elfelejti a csatornákat, megígérték a szervízben hogy utánanáznek, mit lehet vele tenni.
Nekem az üvegtető árnyékolásán a takarólemez nyikorog - ezzel nem hiszem, hogy lehet bármit is tenni, ilyen és kész. Ha megpróbálnám kicseréltetni valószínűleg kiröhögnének.
AstraF16v:
Hmmm. Hát nem jó hir, se az, hogy kotyog az airbag, se az, hogy cserélni kell a kormányművet. No mindegy.
Tegnap cseréltem téli gumira. Ég és föld a kettő. :) Sikerült Pirellit kapnom Kleber árban, merthogy ez a méret nem valami gyakori. (185x60R15) Még örültek is, hogy fogyott.
Az ablaktörlő nekem is csak egy rést töröl. És elől szintén hagy jobb oldalon egy foltot. (Mikor találják már ki a fűthető ablaktörlőt???) Ha jól tudom, az "év autója" választáson pont az ilyen finomságokat pontozzák, nem a méretet, meg lóerőt.
Kérdésem volna HDi-sek. Látta már valaki égni az izzitó lámpát? Valaki írta, hogy nagy hidegben egyszer már világított. Ellenőrzésnél nem kéne világítania? Nekem még -25-ben sem világított.
Skót Béka,
az ablaktörlő gumija normál esetben rásimul az ablakra, ilyenkor (többnyire) jól töröl. De ha megfagy a hó rajta, akkor merev lesz és alig töröl. Megoldás: ki kell szállni és csupasz kézzel 2-3 mozdulattal leszedni a ráfagyott havat, jeget. Ja, és amíg csíkokban jeges a hátsó ablak, mert még nem olvadt le teljesen, addig ne sokat lapátolj rajta, mert úgyse jön le, viszont a gumi szétmegy.
A kotyogást én is tapasztaltam, de mostmár tudom is hogy honnan jön! :)
Béka és a hó:
(+)
Nekem pirelli téli nyári papuccsal adták, és nagyon kellemes, jól lehet vele közlekedni!
Hóban kifejezetten jól érzi magát, fék fog, a kocsi magas, nem akadtam még vele el!
Hamar fűt, hátsó ablak azonnal leolvad!
A fogyasztásom a hideg és a hó ellenére nem lett több 8.2L/100km
(-)
Amikor hidegen inditom, van amikor el el gyöngül az alapjárat, de egy nagyobb gázförccsel le is van tudva!
Nálatok elöfordult-e?
A hátsó ablaktörlőm szét van fagyva az esetek többségében egy lőrésnyít töröl!
Az első jobb oldali kis ablaktörlöm közepénél nem töröl!
A kotyogás a kormánykerékből jön. Lóg az airbag burkolata. Nem tudsz vele mit csinálni, ilyen és kész.
A kormánymű az összes C3-ban szar, de egyszerre nem tudják az összes kocsit visszahívni, mert nincs elég alkatrész. Teljesen mind1, mert garanciába fogják nyomni Neked is.
Mar lassan ket honapja van egy C3 1.4 HDi 16V-m, 3900 Km-el. Tapasztalataim:
1, az atvetel utan par nappal a jobb elso kerek felol valami iszonyuan nyikorgott.
2, mar 2x elment a kormanyszervom menet kozben
3, a kuplunggal szo szerint birkoznom kell
4, egy kis muanyag szivacsocska kiesett a muszerfal alol, es valami kotyog is rendesen
5, neha neha gondol egyet, es csipog a muszerfal
Persze elmentem a szervizbe, es eloadtam. Most ott tartok, (evvegi szunet van), hogy:
1, kiszakadt valami gumi harang, es persze kicsrelik. De nem akkor, mert nincs raktaron, rendelni kell.
2, ugyan az en kocsim nem tartozik a visszahivos szeriaba, ezert valami infot kiszedtek a computerembol, es elkuldtek a franciaknak, majd mondanak ok okosat.
3, annak ellenere, hogy azt mondtak, nem lehet a kuplunggal semmit sem csinalni, valamit megis csinaltak, mert azota kellemes a pedal ero.
4, ez uj (marmint szerviz utani problema) igaz kivancsian varom, mi fog tortenni. Szerintem egyszeruen eldobjak, es azt mondjak, betettek. (remelem nem)
5, erre csak huzogattak a vallukat, es azt mondtak, figyeljem, milyen helyzetben csipog.
Ennek ellenere nagyon teccik az auto. Persze ha lenne lehetoseg, par dolgot nem igy csinalnek. Az ajto konyoklo peldaul nem ergonomikus. Egyreszt kicsi, masreszt a vege lefele hajlik, ahellyett, hogy felfele kunkorodna. Lasd GOLF. A karfa igazan nem tolti be funkciojat. Rossz a beaalitasa. A kesztyutarto ajtaja, mechanikaja eleg fapad. Meg a Suzuki-e is jobb. Szoval ezeket en szivesen kicserelnem.
Mas. En mar nem kaptam MODUBOARD-ot, pedig biztos jo. Ha esetleg valakinek van, es nagyon utalja, megvennem.
Én is tapasztaltam a kormányműves visszahívási kampányt. Oka: parkoláskor, alapjárat közelében elmehet a szervó rásegítés.
A kormánymű együtt van a szervómotorral(full elektromos, nem hidraulikus), csak együtt cserélhető.
Érdekesség: van rajta egy matrica: Made in Japan. Az okosok szerint ezt építik Mitsu-kba is.(gondolom Japánban) Hát már bennük sem bízhatunk??? :-)
Üdv.
"Milyen visszahívás? Most, a 2 ünnep között???
Ez a beírás nem valamelyik másik (Opeles?) topikba készült? (AstraF16v?)"
:)))
Nem, ez a C3-ra vonatkozik. Kormányműhiba miatt visszahívtak 250db-ot. A hugom tragacsa is "visszahívódott" még karácsony elött. Időre kellett vinnem, de semmit nem csináltak, csak elkérték a szervízkönyvet és megrendelték a javítókészletet. Legkorábban februárban állnak hozzá a cseréhez, addig saját kockázatra használhatjuk az autót.
Szóval, ha visszahívó levelet kaptok, akkor olyan márkaszervízbe vigyétek, ahol már a polcon hevernek a javítókészletek. Ha elkezdenek kábítani a süket dumájukkal, akkor forduljatok másik szervízhez és ne adjátok le a szervízkönyvet!