Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kremli Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2762
:)

Szia!

Baromi jó, GRATULÁLOK!

Egy kicsit részletesebben, ha lehetne,
szeretnék ilyent gyakorlatot (legalábbis
hasonlót!) egy-két modellen 'bevinni'!

So

pls, amikor időd lesz!

e-mail: kremlicska@freemail.hu

Előre is köszönöm!

:)
Előzmény: Törölt nick (2758)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2761
1 db rendel. :D
Előzmény: Genezis_01 (2759)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2760
1 db rendel! :D
Előzmény: Genezis_01 (2759)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2759
Nálam lesz ilyen kapható miután megjelent a cseheknél
Előzmény: charlie b (2744)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2758
Jelentem, sikerült. :)

Fekete zománc fogpiszkálóval elkenve, frissen letörlés ujjal.

Előzmény: Törölt nick (2756)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2757
Na, egy ilyent ide nekem is, de nagyon gyorsan. :D
Előzmény: charlie b (2744)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2756
Oké, igyekszem. :)
Előzmény: szociauto (2732)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2755

Igen, ez tényleg így van, ez a Zapi-966 elol hűtőrűccsal és hátul kiszellőzőkkel is rendelkezik, kicsit más mint a 968-as ami a magyarban volt. Köszi.

Előzmény: trebihun (2753)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2754
De igen, az egy Gaz-67B :)
Előzmény: tirisztor22 (2750)
trebihun Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2753
Meg érdekes lehet még az Ural tetején láthato záporjoska is ,nem csak a szinében tér el a retroautos testvérétöl ,ez a ZAZ 966 modositott elejü és hátso részü változat .
Előzmény: tirisztor22 (2750)
trebihun Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2752
Inkább URAL elött.De szerintem is az 1 Gaz 67b ( Avto Legendi ).
Előzmény: tirisztor22 (2750)
EVO X Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2751
Valaki nem tud egy olyan oldalt amin az eddig megjelent lengyel sorozatnak az újságcímoldalai fent vannak? Már egy ideje keresem őket, de eddig normálisan nem találtam meg sehol.
tirisztor22 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2750
Az a zil elött csak nem egy 2. világháborus szovjet gaz 67b?
Előzmény: Genezis_01 (2749)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2749
Eladó modellek. Érdeklődni: genezis01@postafiok.hu





Genezis_01 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2748
Az Elecon gyárban leállt a termelés pár hónapra, mert nyár végétől újfajta dobozban érkeznek a teherautók (Kamaz, Ural, Zil-131 stb.)
PeterBlau Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2747
Na egy ilyen kellene feketében.
Előzmény: charlie b (2744)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2746
Vasárnap, Július 11.-én 9:00-12:00 autómodell börze lesz a Budapest XlV. Öv utca 210 MEGA PUB ÉTTEREM-ben. Én ott leszek.
EVO X Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2745
Szép, remélem, hogy nem csak a cseheknél lesz. XD
Előzmény: charlie b (2744)
charlie b Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2744
Várható modell a cseheknél: Tatra 603-1
Tatra 603-1
charlie b Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2743
Az oroszoknál egy Volga könyv is jön a DeAgostinitől a sorozat kapcsán.
Volga könyv 1Volga könyv 2
charlie b Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2742
Köszi az infót!

A vasútmodellezős megjegyzést csak a 2714-es hsz-re írtam, nem az általam beszúrt képre, mert az ott szereplő autók állítólag 1:87-es Brekina modellek.
Előzmény: uszodabetyár (2736)
Torrente Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2741
Nagyon jók lettek ismét, gratulálok!!!
Előzmény: Flakvierling (2731)
Flakvierling Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2740
Köszi ismét! :D Amúgy a szöveg...hát...bölcsész vagyok.
Előzmény: Kremli (2738)
Flakvierling Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2739
Köszi. :) Hát ez a rendszámtábla-dolog abszolút nem rajtam múlik (habár nagyszerű ötlet), kérésre megcsinálom ha kell, de amúgy nem. Olyan lesz, amilyet a jövőbeli tulajdonosa szeretne. :)
Előzmény: tirisztor22 (2737)
Kremli Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2738
:)

Szia Flak!

No, ilyenre mondják mifelénk, hogy
"Csúcs ez a pasi!"! Nem csak amit
készít, hanem a szövege alapján is!

Publikációban is jó a stílusod, élve-
zetes a leírás!

Ismételten: állam le, szemem ki
(gúvadva), enyhe sóvárgás, azaz

GRATULÁLOK!

:)
Előzmény: Flakvierling (2731)
tirisztor22 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2737

Szia megint jó szokásod szerint elkápráztattál minket:DDD

Most ne vedd kioktatásnak de amugy régebbi időkben (anno) amikor még minden sarkon lehetett találni belőlük párat és egypár eléggé le volt harcolva (kisebb -nagyobb horpadások karcolások)akkor az embereknek elég volt a súlyosabb hibákra odafigyelni és nem ilyen kis csili-csálé ügyekre miat például a rendszámtáblatartó A lényeg amiko egy kisebb pont középvonalú koccanásnál az sajnos ripitjára törött ezért elég sok embernek a műszerfal elött volt támasztva

Vagy visszadrótozva(feltéve ha megvolt még a lökhárító:DDD)

Szóval ezt elég érdekes lenne látni hogy fel van a lökőre drótozva persze egy cseppet görbén hogy meglegyen az imázsa:DDD

De nagyon királyak lettek ezek a modellek:)))

Előzmény: Flakvierling (2731)
uszodabetyár Creative Commons License 2010.07.09 0 0 2736
Ez egyébként egy Grell modell ;)... ami nem vasútmodellekhez való, és fém...

Más:

Régóta szerettem volna írni ide néhány keresetlen sort, de úgy gondoltam úgy sem érdekelne senkit sem. Végül nemrég láttam, hogy többen is szóba hozták a dolgot, Szóval ha bárkit is érdekel, én is sokat filóztam, hogy mennyire éri meg, vagy nem a sorozat az árát. Régóta kerestem néhány modellt, ami a sorozatban megjelent, úgyhogy nagyon boldog voltam, amikor megláttam a kiadó honlapján ezeket. Tény, hogy ezek a modellek az IST cég „lebutított” modelljei, de az is tény, hogy azok meg 7000-8000,-Ft körül mozognak. Akkor is, ha az ember megveszi egy modellboltban, de akkor is, ha levadássza őket az ebay-n, mert amit nyer az árán, azt a szállítással elveszti az ember. Engem az sem zavar, hogy az aogostini féle modelleknek a belseje, meg néhány díszléce nincs kifestve, vagy hogy az ablaktörlő, meg a lámpák elnagyoltabbak, mint az IST-félén.... 2000,-Ft ért teljesen rendben van ez a kidolgozottsági szint, és kisebb pontatlanságokat leszámítva teljesen visszaadják az eredeti kocsik formáját, hangulatát. Aki részletesebb modellt akar venni, az ne ebben az árkategóriában keressen, én személy szerint úgy gondolom, hogy nem ér meg 8000,-Ft-ot egy nagyon kidolgozott sem... na jó, max. egy-két darab :)) A színek valóban nem mindig teljesen a gyáriak, de még azokat is nagyjából eltalálták. A bajom csak az, hogy sokszor iszonyat tré módon vannak összerakva a kocsik, hűen tükrözve a szocialista termelés minőségét :)) Pont a mostani campingél is az volt az érzésem, hogy jobb lett volna, ha mindent kiöntenek fémből, és meg sem próbálják a műanyag elemekkel (visszapillantó, ablaktörlő, lámpák, ütközők) feldobni a kocsit, mert ezek már első ránézésre is mind szanaszét állnak rajta. Olyan érzésem volt, hogy "ahogy esik úgy puffan" lettek rádobálva a karosszériára. És ez nem a csúnya, gonosz újságosok, meg a zord és lelketlen postai alkalmazottak hibája. Annak az anekdotának sem hiszek, hogy ami a lengyeleknek már nem kell, azt ide viszik a "hülye magyaroknak", mert a lengyel blogokon láttam egy csomó u.o. girbe-gurba modellt, mint később itthon, amikor próbáltam előre kitalálni, hogy mire is számíthatok majd az újságosnál.

Valaha maketteket építettem, tehát ránézésre látom, hogy a hibák 90%-a egy szétszerelést követően egy finom reszelővel, és újraragasztással javítható. De akkor is bosszantó... mert csak ha ezeket a fröccsöntött vackokat egy minimálisan több odafigyeléssel ragasztaná fel a gyártó, akkot tényleg csúcs kis modellt vehetne az ember ennyi pénzért a kezébe. Egy készre gyártott, fém dísztárgy modellt azért hadd ne kelljen már utólag barkácsolni (na jó, a Dáciánál még ez is élethűbbé is teszi :)), vagy akkor legyen az a koncepció, mint régen az összerakható Bburago modelleknél, és hagyják a vevőre az összeszerelést...

Teljesen világos, hogy ezeknek a modelleknek "alacsony költségvetés" koncepciója van. És ez még nem lenne baj, mert 2000,-Ft-os árért ennek megfelelően maximálisan kidolgozott modellt vehet az ember a kezébe, szóval a koncepció nekem nagyon bejött. A baj csak az, hogy a minőségre egy "picit" jobban odafigyelhetne a gyártó.... Szóval ez egyik szemem sír, a másik nevet, mert közben gyönyörűek lehetnének így is ezek a kisautók...

Én úgy voltam vele, hogy először iszonyat mákom volt (?), mert az első darab amit megvettem (312 Wartburg) szuperül össze volt rakva, és teljesen belelkesültem. Bár ha már szóba került más modelleknél hasonló észrevétel itt a fórumon, EZ meg a külső jegyek alapján NEM 312-es, annak ugyanis kisebb, a 353-aséval megegyező méretű kerekei voltak. A modellre viszont a 311-es 15 colos kerekeinek a mását rakták, annak a dísztárcsájával együtt.... Úgyhogy ez inkább egy 311-es limusine.... Amúgy a formája, színe, kidolgozottsága nekem szinte tökéletes, talán a szélvédő nem volt ilyen nagy, de egyáltalán nem vészes ez sem a modellen.


A P-50-es is el lett találva formára, itt is egyedüli pontatlanság, hogy az eredeti első szélvédő szegélye jobban le volt kerekítve. Talán ez a "korlátkék" szín egy kicsit meredek lett, de azt gondolom, ez is elmegy hozzá akkor is, ha nem gyári szín. A P-50-essel sikerült befürödnöm, mert az első darab látszólag korrektül volt összerakva, de csak később vettem észre, hogy az egyik első kerekén a gumi csálé, egy másik hátsó kerék meg két "küllőjénél" szét van repedve.... Mivel ezt vártam leginkább, ez a kedvenc típusom, kénytelen voltam venni még aznap egy másikat is, de azon meg sok az apró trehányság (hátsó lámpák jól láthatóan elállnak, visszapillantó nincs rendesen beillesztve, ablakok illesztése néhol pontatlan.... de sokat anyáztam!

A 311-es campingnél már nem vártam csodát az összeszerelésének minősége terén.... :)) Pedig, mint írtam, ez is gyönyörű modell (lehetne), a lényegét nagyon jól visszaadja. A formáját szerintem szinte tökéletesen eltalálták, a színe is rendben van... csak az a fránya összerakás: Lényegében az összesnek amit az újságosoknál láttam ugyanazok az elemei (összes műanyag elem) voltak össze-vissza ráhányva. A különbség csak annyi volt, hogy választhattam, mennyire álljon lefelé a lökhárító, álljon el az ablaktörlő, és a lámpák, mennyire legyen ferde a hátsó kilincs stb.... mindegyiknél más volt jobban csili-csálé... Úgyhogy a végén feladtam, és az újságosomtól azt vettem meg, aminek a lökhárítója nem derékszögben lógott.

Valaki írta, hogy az eredetileg plexi hátsó ablakok felett fémből van a tető és nincs ponyva.... Jajj... ezt szerintem már tényleg kekeckedés lenne elvárni, azért ez 1/43-as méretarány és nem prémium kategóriás 1/18...
A hátsó ülések meg tényleg ennyire hátul voltak a modellben! Nézzétek meg akár csak az újságban, ott is ki lehet venni, hogy a hátsó ülések közepénél végződött a hátsó ajtó.

Remélem, nem tűnnek a soraim egy kalapnyi fikahalomnak, én alapvetően azért boldog vagyok, hogy ezek a kocsik (különösen a púpos, meg a camping warti, meg a p-50-es) megjelentek, és nem elszállt áron meg tudtam őket venni....

És remélem, hogy lesz még Wartburg 312 kombi, Trabant 601 kombi, P-50 limuzin és IFA F9 is!!!!!
Előzmény: charlie b (2719)
Genezis_01 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2735
Amúgy nálam a van a kék Zaz-966 és a Zil-114 is érkezik hamarosan.
Genezis_01 Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2734
Az orosz listán lévők közül amiről már lehet képet beszerezni azt általában feltesszük ide a fórumra vagy Vlad vagy én.
Előzmény: Kremli (2691)
kis csókos Creative Commons License 2010.07.08 0 0 2733
helló érdekelne akkor az 5511-es kamaz aminek nincs hátsóajtaja.
légyszi írd med mail-den hová utaljak és mikor.
előre is köszi Pintér Zoltán
Előzmény: szociauto (2729)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!