Általános vélemény, hogy télen jobb a keskenyebb gumi, ezt a szélességet semmi nem indokolja. A Nubirák még 185 -ös gumival jöttek ki. Meg lehet próbálni a váltóméretet (185/60). A gumik.com -on ezek 15000 -től indulnak.
Gratulálok a gépekhez és balesetmentes autókázást!
+ 1 érdekesség: A minap láttam az egyik kereskedelmi adón, hogy Gáspár László nevű "megasztárunk" is klubtag lehetne. Egy metálkék, alap ötajtóssal jár a fellépésekre, meg még ki tudja hová...
Weblapunk fríss és gyors, informativ, és mégis mindig más! Várjuk anyagaitokat, és megpróbálunk minnél többszöri fríssitést eszközölni. A magazin hívatalos klubja a MAGYARORSZÁGI DAEWOO KLUB, hamarosan erről is részletesebben be fogunk számolni!
A magazin címei http://www.chevymagazin.hu és a http://hemi.mine.nu .
Ajánlóm az: Én autóm rovatott.
Ide bárki felkerülhet akinek Chevy-ja vagy Daewooja van!
Csak küldeni kell leírást+5db foto, 640x480-as képben.
üdv mindenkinek. Dec 30-i átvétellel megvannak a gépek - mindjárt kettő hogy legyen tartalék is :-)) . A kombi fogyasztásról még nincs adat lévén még csak 180 km-t sikerült gurítani, az 1.4 es 5ajtós az első 700 km-en országúti használat mellett 6.3l / 100km.
az első benyomások nagyon pozitívak. Egyenlőre téligumivadászat folyik, további menetpróba gumicsere után.
Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok minden topictársnak!
Hadd írjam le, hogy a karácsonyi szünet alatt sikerült kipróbálnom egy 1.6 SW-t a békéscsabai Chevynél. Szabad volt megkínálni egy kicsit, és el kell mondjam, elég jól ment.
Az utastér méretét is megnéztem, kezdem érteni, miért vettek sokan kombit. Ráadásul szinte minden kereskedésben van még 1-2 db Daewoo Nubira 1.8 CDX - full, úgy 3.3, 3.4 M-ért. Érdemes elgondolkodni, jelentős az engedmény.
Szerviztapasztalatokról érdeklődnék. Akinek van ilyen budapesti viszonylatban, az kérem jelezze. Jó és rossz tapasztalatokat egyaránt. Más márkával járok (még) és nem tudom, hogy milyen a Chevy szervizek hozzáállása, szakértelme.
Köszönöm, hogy lemérted! A 135 cm nagyon jó érték, a három ülés kb. 130-132 cm-t foglal el, s mivel középen is három pontos az öv, ezért a rögzítéssel sem lenne gond....(mellesleg a vectra B-ben is csak 2 cm-rel van nagyobb hely, legalább is a könyöklők között.)
A többieknek is köszönöm a hozzászólásokat a fogyasztással kapcsolatban. Elég magasnak tűnnek a beírt értékek, de gondolom néhány ezer km-es járatás után valamennyit csökkenni fognak.
A családban lesz egy Lacetti 1.4 5ajtós. Én kombit néztem 2 hónapja, annak a beltere meglepően tágas, pláne ennyi pénzért. A fogyasztási adatra vagyok kíváncsi, de amint látom, az "alattam" szóló írta, hogy neki mennyi. Én is soknak tartom, főleg úgy hogy egy 1.3-as Swiftet cserélünk be, ami nálam 5-5,5 lityit evett. A Lacettire meg a katalógus 9,3/5,9/7,1 litert ad meg. A 2.0 l-es Mazdám eszik ennyit városban. Na majd kiderül. Bízom benne, hogy kevesebbel is beéri, bár nem én fogok bele tankolni, de akkor is... Azt hiszem, amig meg nem jön a gép, addig megnézem a szalonban az 5-ajtóst is.
Végre sikerült lemérnem: 135 cm van a két könyöklő között.
Azt nem tudom, milyen széles a gyerekülés, de biztos beférnek.
A három karosszéria változat belül ugyanakkora, csak a csomagtartóban különboznek (meg még egy pár dologban).
Fogyasztás 1.6 SW: legutóbb városi araszolgatós üzemben 9.4-et evett. Nekem egy kicsit soknak tűnik, de lehet, hogy csak azért, mert eddig pár mérettel kisebb autókhoz volt szerencsém, amelyek könnyebbek is voltak, tehát kevesebbel is beérték. A belső tér viszont kárpótol a magas fogyasztásért.
Kedves Lacetti tulajok!
A megalakulásától figyelemmel kísérem a topikot, bár eddig még nem szóltam hozzá mivel sajnálatos módon nincs a tulajdonomban ilyen gépezet. Ezen a hiányosságomon idővel változtatni szeretnék, de addig is érdekelne néhány infó: mivel két gyermek büszke apukája vagyok, s a harmadik is nemsokára megszületik, ezért számomra kiemelten fontos a hátsó térkínálat. SW tulajoktól szeretném megtudni, hogy hátul a legszűkebb helyen (az ülőlapon) mérve hány cm széles az autó, befér-e három gyermekülés? (esetleg saját tapasztalat?). Bár a tesztnapon már vezettem a sedan-t (a már régebben említett vásárhelyi 1.8 fekete) akkor nem volt nálam centi.
Másik kérdésem a fogyasztást illeti: az 1.6SW-nél milyen értékeket tapasztaltatok?
vegyes használat esetén (50% város, 50% országút, no sztráda, no eszetlen taposás) ki lehet jönni 8 literből?
Bocs, hogy elsőre ilyen hosszú voltam...
Mentem vele vagy 10 km-t, szóval ezek még csak első benyomás szintű tapasztalatok. Amennyire elrettentettek az Opel váltótól, annyira pozitívan csalódtam benne, teljesen jól jár, veszi a sebességeket szépen. A fékek sokkal jobbak, mint a Mitsuban. Az úttartástól egyelőre nincs mit beszélni, nem is próbáltam, meg tél is van és csak holnap lesznek fent a téligumik.
A belseje nekem nagyon tetszik. A gyári audio hangja tipikus, de baromi hangos tud lenni. Holnap bekerül a régi Pio fej a Blau helyére, azzal talán lehet valami normálisabb hangot összehozni. Btw., jól látom, hogy 16 centis hangszórók vannak az ajtóban?
Még ismerkedek az autóval, egyelőre azt kell megtanulnom, hol az eleje-vége oldala, mert a magas övvonal és az ötajtósság miatt egyelőre ez még homály... :-(
A kereskedőtől kapott felszereltségi lista alapján az Elite felszereltségi szint "C" jelzésének kétféle jelentése van (5 ajtósról beszélek):
1,4-es motornál az Elite-hez képest egy manuális klimát takar oldallégzsák nincs (nekem is ilyen van)
1,6-os motornál éppen fordított a helyzet, a "C" utótag jelenti a manuális klímát és az oldallégzsák hiányát, a "C" nélküli az automata klímás oldallégzsákos.
Köszönöm a gratulációt, annyit tennék még hozzá, hogy ha a "C" a digit klímát jelenti, akkor az enyém nem az, alap Elite, manuális klímával. Engem nem zavar, szeretek gombokat tekergetni.
Ez nem úgy megy, hogy azt mondja az ember, na én akkor most egy kombit szeretnék tesztelni, és legyen egynyolcas, meg ha lehet akkor piros, és klíma meg cédé nélkül ide ne merjék adni... szép is lenne :)