Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sadu Creative Commons License 2005.01.26 0 0 210

Na, legyen már meg legalább a 300. végre!

Ez nem egy olyan topic, ahol szidni vagy előítéleteket hangoztatni kéne, meg is látszik a hozzászólások számán. Azok többtízezresek.

 

De hogy a témához is:

Nekem még nincs, de remélem lesz SW-m pár hónapon belül, hacsak el nem tántorítanak mások további tapasztalatai. Leginkább a fogyasztás gondolkodtat el, mint ahogy látom többeket is.

Beszéltem egy taxissal, akinek SW-je van, nem biztos, de azt hiszem 1,6-os, ő azt mondta, 10 literből jön ki. Ha azt nézem, egy taxi milyen körülmények közt üzemel, csúcsforgalom (jó-jó, buszsáv, de akkor is), várakozva is motorjáratás fűtés mián, szóval ahogy én fogom használni, külvárosi jellegű módban, ki KELLL!!! hogy jöjjek 8-9 között. 

 

Egyébként, ahogy Ti is, a taxis is jókat mondott, úgyhogy egyelőre várom a május-júniust, amikor aktuális lesz a dolog.

 

 

polysilver Creative Commons License 2005.01.23 0 0 209

Sziasztok.

 

Nagyon ül a topic. Már egy hete senki nem írt.

 

Nálam megvolt az első tankolás, miután a benzinszintjelző bevillant.

560 Km /49 L. -  8,8 L/100km    a fele város a többi országút.

remélem lesz jobb is.

 

Ja, valaki korábban írta , hogy a gázpedál elektronikus- tegnap megnéztem , sajnos még a hagyományos bowdenes megoldás- legalábbis az 1.6-on. úgyhogy csak csínnyán a kövér gázfröccsökkel:-)

 

 

nem tudtok valami jó megoldást a SW csomagtartó gumiszőnyeg helyett?

 

A gyári elég húzós - 10e felett van.

üdv

polysilver

 

ditkehajnal Creative Commons License 2005.01.16 0 0 208

Szia!

Hát ezt bővebben kifejthetnéd!

Bár jelenleg Semperit van fenn, de hamarossan visszakerül a nyári.

Tehát szerinted mi történhet?

Előzmény: PÍT (206)
Ádám77 Creative Commons License 2005.01.16 0 0 207

Legutóbbi fogyasztásom 1 fővel

 

42,5 liter / 467 km = 9,1 l / 100 km!

Ebből kb 150 km volt Bp-Százhalombatta, tehát vm országút féle.

Ja, és nem éppen mackós stílusban. :)

 

Kezd egyte jobban tetszeni...

Előzmény: subvoice (205)
PÍT Creative Commons License 2005.01.15 0 0 206

A Kumho nagy kaki. Vigyázzatok vele.:o(

 

üdv!

subvoice Creative Commons License 2005.01.11 0 0 205

Fogyasztás 2.

 

500 km, 41 liter = 8,2 l/100 km

400 km országút, 100 km város

 

A város tényleg nagyon megnyomja.

sz_peter Creative Commons License 2005.01.10 0 0 204

Igen, a habzó benzinben lehet valami....

 

Nyári guminak gyárilag nekem is Kumho-val szerelt volt a gép, a kereskedő azonban adott mellé "ajándékba" 4 db Continental Wintercontact TS 790-est.

subvoice Creative Commons License 2005.01.08 0 0 203
Rá van írva. :-) Csak azokhoz az autókhoz képest, amiket eddig vezettem, ez sokkal jobban torzít. Persze azokon mindegyiken nagyobb tükör volt.
Előzmény: milas23 (202)
milas23 Creative Commons License 2005.01.07 0 0 202
"Ami nekem még furcsa, hogy a külső tükrök nagyon csalnak, ami már ott van mögöttem ezekben még úgy látszik, mintha 20 méterre lenne. " Tán ezért is van beleírva ,h 2a tükörben látható dolgok a valóságban közelebb vannak" :) Legalábbis a nubirában még bele van írva mind akét tükörbe. Nekünk még nubira jutott. 2003 novemberi, meg van egy 99 szeptemberi is. Az ujabb fogyasztása 7-8-9 körül alakul ,de naygon függ a vezetőtől, meg a város nekem nagyon megnyomja. Ja, meg az erős szembeszél. Jó pár tapasztalat ( köztük az enyém is) meg mind le vannak írva a http://daewooforum.srv.hu/ fórumon a lacetti cimszó alatt.
Előzmény: subvoice (201)
subvoice Creative Commons License 2005.01.07 0 0 201

Az enyémen Kumho Powermax volt. Nagyjából egyébként mind 1 qtya.

 

Megvolt a "nagy" út, a benzinszint jelző sokkal bíztatóbb helyen áll, mint a múltkor, de még nem tankoltam, úgyhogy nincs pontos fogyi eredmény. Olyan 7 liter környékére saccolom így látatlanban.

 

Ádámhoz csatlakozom, a padlógáznak a világon semmi értelme, mondjuk a Mitsuban sem volt, de ott legalább hörgött a motor tőle. :-))) Kicsit dízeles a cucc karaktere, mert 40-nél dombnak fel negyedikben panasz nélkül "gyorsul". Viszont pörgetni lehet, csak értelme nincs, 3500-as fordulat felett már semmi pluszt nem hoz a nagy fordulat, csak zajt. Ez nekem jó, a Mitsunál nem így volt (4500 felett "széttépi az aszfaltot fíling), így legalább nem kapcsolok 90-nél harmadikat (mivel értelme semmi).

 

Erős fékezés + hirtelen kormánymozdulatra viszont kidobja a seggét, ez nem tetszik, igaz nem lesz irányíthatatlan, de nem vagyok ehhez szokva. Viszont nem rázza szét az agyam a legszarabb utakon sem. Valamit valamiért...

 

Ami nekem még furcsa, hogy a külső tükrök nagyon csalnak, ami már ott van mögöttem ezekben még úgy látszik, mintha 20 méterre lenne.

Előzmény: polysilver (198)
Ádám77 Creative Commons License 2005.01.07 0 0 200

7.2 ?!

Ez szinte hihetetlen, de azzal már én is nagyon kibékülnék!

Szerintem van összefüggés a 14 l / 100 km és a "25 km után már megint 3/4-nél van a tank" között.

Lehet, hogy amikor tankoltad, kissé felhabosodott a benzin, és ezért leoldott a pisztoly. Te meg fogtad és szépen visszatetted a kútfejre. Kevesebb benzin ment bele. Ez magyarázza a 7,2 -es fogyasztást is.

Én mindig két kattanásig tankolok, kis szünettel a második töltési kísérlet előtt.

(Hű, de tudományosra sikeredett!)

 

A miénken is Kumho gumik voltak. Október 13.-i átvétel, és ez első eresztésből való, ami az országba érkezett.

 

A téli Kléber, ugyanabban a méretben, csak a teszt, úgy tűnik elmarad az idén (nem is baj).

 

Előzmény: sz_peter (199)
sz_peter Creative Commons License 2005.01.07 0 0 199

Sziasztok!

 

A benzinszint mérő nálam is ilyen hülyén mutatja a dolgokat. Tegnap előtt nekem is felgyulladt a tankolást kjelző lámpa, kb. 25 km múlva be is tértem egy benzinkúthoz. Ekkor jött a meglepetés 46 liter ment bele. A használati útmutató szerint kb. 100 km-re elegendő benzin van ekkor a tankban. 60-46= 14! A gyár elég pesszimista volt.

A másik öröm akkor ért amikor a tankolás után 20 km-t megtéve a mutató szerint már csak 3/4-éig van a tank.

 

A fogyasztásom a mostani tankoláskor elég szépen lecsökkent (7,2 l/100 km) az első alkalommal még 8 felett volt. A külső körülmények azonosak voltak. (1.4 HB)

A gázpedállal tényleg lehet trükközni. Padlógázt nyomva nagyon nincs kedve menni, kb. 3/4 gázpedálállásnál azonban már iparkodik. A pörgetést az 1.4-es motor annyira nem kedveli, 2000-3000 között lehet a legjobban használni. Ekkor még hangja se nagyom van.

Előzmény: subvoice (195)
polysilver Creative Commons License 2005.01.06 0 0 198

Sziasztok,

 

egy gyors körkérdés,

 

Kinek milyen márkájú gumival volt eredetileg szerelve a kocsi?

 Az enyémen  - 16SW elite - Hankook Optimo 406 Silica van,

A szüleimén - 14HB star  - szintén Hankook Optimo 406 Silica,

A kollegámén - ugyanolyan  16SW elite mint az enyém - Kumho Powermax.

Ja és mindhárom kocsi 3 napon belül lett átvéve , az enyém és a szüleimé Győrben, a kollegámé Szombathelyen.

 Nem értem ezt a kavarást, most melyik a jobb, miért nem ugyanaz van az összesen? Ahogy elnéztem árban KB ugyanaz a magyarországi  ára, talán a Kumho egy ezressel drágább.

 

Üdv.

 

Polysilver

 

Ádám77 Creative Commons License 2005.01.06 0 0 197

Sziasztok!

 

A fogyasztások, ahogy látom, elég érdekesen alakulnak.

Nekem most sikerült egy 9,3-ast produkálni 70% városi forgalommal, aminek a felel tötyörgés volt.

Egy dologra kell csak odafigyelni: Nem szabad lepadlózni, mert olyan "öntudatos" az elektromos gázpedál, hogy ő márpedig akkor sem akar gyorsulni, és visszaszabályoz. Viszont a motor a benzinfröccsöt köszöni szépen.

 

Én szép lassan kúszatom fel a motort a kellő fordulatszámra, és általában 1900-2500-as fordulaton autózom.

Gyorsításnál esetleg túllépem a 3000-et.

Ez nem egy pörgtetős jószág, inkább nyomatékos.

 

Az 1.4-es magas fogyasztását nem értem...

Ádám77 Creative Commons License 2005.01.06 0 0 196

Hányan vagyunk már márkatársak?

  1. Ádám77      - 1.6 SW Elite
  2. CupraR       - 1.6 SW Elite C
  3. Vizitor         - 1.4 HB Elite C
  4. ditkehajnal - 1.6 SW Elite
  5. sz peter     - 1.4 HB Elite C
  6. subvoice     - 1.6 HB Elite
  7. polysilver    - 1.6 SW Elite
  8. polysilver ősei - 1.4 HB Star C
subvoice Creative Commons License 2005.01.06 0 0 195

Jó étvágya van a kicsikének! :-) (Legalább illik a családba.)

 

390 km-re tankoltam 40,5 litert, igaz ez gyakorlatilag full város, hideg motorral, alacsony fordulaton, de dinamikusan autózva. Ez olyan 10,5 liter (1,6 HB). Holnap megyek egy hosszabb útra (450 km), kiderül, ott mit tud.

 

Nem vagyok elégedetlen, a Mitsu is bekapott ennyit télen városban, pedig az -200 kg.

 

Kérdés: a benzinszint visszajelző nálatok is ilyen hülyén jelez? A tank 60 liter, de most tankolás előtt már az alsó negyed közepénél járt, pedig csak 40 liter ment bele. Úgy 200 km környékén már kerülgetett a szívbaj, mert a cájger már fél tank alatt mutatott, azért a 16 liter még egy amerikai :-))) autótól is sok lenne, de aztán megnyugtattam magam, hogy biztos szarul jelez és igazam is lett.

CupraR Creative Commons License 2005.01.06 0 0 194

195/55/15 váltómérete 205/50/15

 

Ez se sokkal jobb árban bár a nyári gumijaim ilyenek lesznek.

 

Télleg, nem kell vkinek 0 km-es 195/55/15 nyárigumi amit levettünk a kocsiról?

Előzmény: Olle_Peter (189)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 193
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Előzmény: Törölt nick (192)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 192

A Sava jó áron van ennyiért csak Matador Mp 85-van ami a teszteken meglepően jól teljesitett.  Degenerált egy méret a 195/60-ok sokal olcsobbak

Előzmény: polysilver (190)
Törölt nick Creative Commons License 2005.01.05 0 0 191

Egy C-betűt biggyessz az enyém után is.:) Igy a a pontos1.4 HB Elite C

A fogyasztást városban kicsit soknak találom 9,5 körül van.

Tapasztalatok?? 

 

Előzmény: polysilver (184)
polysilver Creative Commons License 2005.01.05 0 0 190

 szia  Cupra R.

 

jöhet a mail,  már van publikus a címem : -)

 

üdv. polysilver

Előzmény: CupraR (187)
Olle_Peter Creative Commons License 2005.01.05 0 0 189
Általános vélemény, hogy télen jobb a keskenyebb gumi, ezt a szélességet semmi nem indokolja. A Nubirák még 185 -ös gumival jöttek ki. Meg lehet próbálni a váltóméretet (185/60). A gumik.com -on ezek 15000 -től indulnak.
Előzmény: CupraR (186)
Ádám77 Creative Commons License 2005.01.05 0 0 188

Kedves polysilver és családja! :)

 

Gratulálok a gépekhez és balesetmentes autókázást!

 

+ 1 érdekesség: A minap láttam az egyik kereskedelmi adón, hogy Gáspár László nevű "megasztárunk" is klubtag lehetne. Egy metálkék, alap ötajtóssal jár a fellépésekre, meg még ki tudja hová...

CupraR Creative Commons License 2005.01.05 0 0 187
Küldenék, ha lenne publikus emiled :(
CupraR Creative Commons License 2005.01.05 0 0 186

Hát a téligumi elég szopás, mert ilyen buzi méret mint a 195/55/15 nem olcsó.

 

Küldök emilen egy telefonszám, hívd fel, nekem aránylag olcsón lett tőle (15000/ db  Sava Eskimo)

 

Előzmény: polysilver (184)
AstraC20ne Creative Commons License 2005.01.04 0 0 185
Elindult a Chevy Magazin! www.chevymagazin.hu

Weblapunk fríss és gyors, informativ, és mégis mindig más! Várjuk anyagaitokat, és megpróbálunk minnél többszöri fríssitést eszközölni. A magazin hívatalos klubja a MAGYARORSZÁGI DAEWOO KLUB, hamarosan erről is részletesebben be fogunk számolni!

A magazin címei http://www.chevymagazin.hu és a http://hemi.mine.nu .

Ajánlóm az: Én autóm rovatott.

Ide bárki felkerülhet akinek Chevy-ja vagy Daewooja van!
Csak küldeni kell leírást+5db foto, 640x480-as képben.

Üdv
Hemi
hemi@opelklub.hu
polysilver Creative Commons License 2005.01.04 0 0 184

Hányan vagyunk már márkatársak?

  1. Ádám77      - 1.6 SW Elite
  2. CupraR       - 1.6 SW Elite C
  3. Vizitor         - 1.4 HB Elite
  4. ditkehajnal - 1.6 SW Elite
  5. sz peter     - 1.4 HB Elite C
  6. subvoice     - 1.6 HB Elite
  7. polysilver    - 1.6 SW Elite
  8. polysilver ősei - 1.4 HB Star C

Nna. Csatlakozik a családi flotta.

 

 üdv mindenkinek. Dec 30-i átvétellel megvannak a gépek - mindjárt  kettő hogy legyen tartalék is :-)) . A   kombi fogyasztásról még nincs adat  lévén még csak 180 km-t sikerült gurítani, az 1.4 es 5ajtós  az első 700 km-en országúti használat mellett 6.3l / 100km.

 

az első benyomások nagyon pozitívak. Egyenlőre téligumivadászat  folyik, további menetpróba gumicsere után.

 

 

 

Előzmény: Ádám77 (168)
milas23 Creative Commons License 2004.12.30 0 0 183
http://daewooforum.srv.hu/
sidespin Creative Commons License 2004.12.29 0 0 182
nem ugyanakoora az utastere az 5 ajtósnak meg a kombinak?
Előzmény: pke77 (181)
pke77 Creative Commons License 2004.12.29 0 0 181

Kellemes Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok minden topictársnak!

 

Hadd írjam le, hogy a karácsonyi szünet alatt sikerült kipróbálnom egy 1.6 SW-t a békéscsabai Chevynél. Szabad volt megkínálni egy kicsit, és el kell mondjam, elég jól ment.

 

Az utastér méretét is megnéztem, kezdem érteni, miért vettek sokan kombit. Ráadásul szinte minden kereskedésben van még 1-2 db Daewoo Nubira 1.8 CDX - full, úgy 3.3, 3.4 M-ért. Érdemes elgondolkodni, jelentős az engedmény.

 

Sziasztok!

 

pke77

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!