ezzel én is vitatkoznék
rendesen körülnéztem, mielött a C3 mellett döntöttem, és 3.3 milláért én sem találtam olyan középkategóriás autót, ami olyan jól felszerelt lenne, mint az C3 Exclusive.
Emellett persze nagyon tetszik külsőre, na meg 2 kisgyerekkel simán elférünk benne. Tehát a családnak megfelel. Anyagilag is pont illeszkedik az elvárásaimhoz, ennyi a max, amit ki tudok fizetni, persze én is csak részletre. Na meg imádom a dinamikus autókat, és ez pont olyan. A fogyasztás nekem mellékesebb kicsit, inkább a kényelem számít. De ha hosszútávon 10 alatt eszik, akkor már jó :)
hát tulajdonképpen igazad is van meg nem is, meg félreértettél is meg nem is :) ez egy olyan autó a mi szemünkben, ami méretben nekünk éppen elég egyetlen autónak, mégis van olyan felszerelt, hogy kifizessünk érte azt a 3,3 millió forintot - no persze részletre...
Ezzel némileg vitatkoznék. Mármint a "csak"-kal. Mi is nagyon nézegetjük a Gömböcöt, lehet, hogy az lesz, de még jó egy év, mire anyagilag is belefér talán. Szóval a szimpátiával nincs gond, de egy normálisabban felszerelt darab áráért már lehet venni egy középkategóriás német vagy japán autót. Úgyhogy szerintem akinek C3 kell, az nem azért veszi, mert nem engedhet meg magának "jobbat", hanem mert ez szerelem.
ma cserélik az olajszintmérő jeladót. Kiváncsian várom az eredményt. A szervízben azt mondták, szerintük felesleges kicserélni, mert a tervezéssel van a probléma. Azért én reménykedem.
Abszolút egyetértek az alattam szólóval, ráadásul bizony előfordul (mint nálunk is), hogy a kis autót "csak" ún. második kocsinak veszik- mégis nagyon lehet szeretni!!!
Megjelent az auto2-ben a törésteszt, és bizony (ebben sem) kell szégyenkeznünk- elég ha csak a cikkben a mellettünk szereplő Ford Fiestát nézzük...
senki sem mondta hogy mindenkinek szeretni kell ezt a kocsit, az meg sajnos trend, hogy az alsó kategóriás autók nem túl strapabíró anyagokból készülnek. akinek van pénze az vegyen nagyobb autót magának, lelke rajta, de a plebset azért nem kell bántani, mert "_csak_" egy ilyen autóra tellik "neki". ha valaki vesz egy ilyen kocsit és nem csak azért veszi, mert kell neki egy széthajtható autó, az úgyis rá fog jönni, hogy milyen érzés ha egy kocsinak lelke van, vagy az, ha pirosnál a szemben álló tesó-kocsiban vigyorog rád egy másik c3 tulaj, esetleg rád is villant, vagy milyen jól eső érzés ha az utcán egy ilyen kiskocsi után többen is megfordulnak...
egy pár hónappal ezelőtt már hozzászóltam a topichoz, ha gondoljátok nézzétek meg./nov.19/ de nem néztem meg a reakciókat, csak most.
Kiegészítésképpen:
nem kellett 3 évet várni hogy széthulljon.
egyébként megbarátkoztam a formájával.feketében és bordóban nem rossz, persze csak a HDi motor jöhetne szóba... kár hogy citroen /és ez tökéletesen jellemzi a kocsit - kényelmes,ultra design és igazi "francia autó" a szó rossz értelmében is/.de erről úgysem lehetne titeket meggyőzni...nem is próbálkozom vele. Inkább csak "mosolyogjatok" és vigyétek rendesen szervízbe a gömbőcöket!!!
Speibl hurvinyek:
akinek meg a mama-papa, barát, esetleg élettárs, netán férj(vagy feleség) 3 évente új kocsit tol a feneke alá, attól előre is: elnézést kérek :))
Fényezés: elemenként 10-15 eFt a sima, 15-20 a metál (szakszervíz lehet, hogy ennél is drágább) + a lakatosmunka (ez Nálad minimális) + a kisebb kiegészítő munkák (oldalcsíkok leszedése/felrakása, index ki-/beszerelése, és hasonlók). Kihúzni ezt az autót nem kell, az csak komoly törés után szükséges. Ha idősebb autónál több elemet is fényeznek, akkor célszerű az egész autót políroztatni, szebb lesz és egységesebb a színe, de ez ha jól sejtem Rád ez nem vonatkozik.
Mivel tél van, ezért hosszabb várakozásra számíts, mert ilyenkor több autót törnek, jobban leterheltek a fényezőműhelyek. Nekem 2 éve (szintén januárban) bő 2 hét kellett egy minimális (de 4 elemet érintő) "karcolás" eltűntetéséhez.
" Kérdeztem, hogy megvárhatom-e, hiszen a normaidő a szerelésre 30 perce (ezt kiírta a számítógép a rendeléskor). Mondták, hogy hagyjam inkább ott, mert még soha nem csináltak ilyet, és eléggé szét kell szedni a motort. Bíztató..."
JÉZUS MÁRIA! akkor inkább lehet hogy hagyom egy ideig...
Sajnos meg. De hát előbb-utóbb tudtam, hogy valami hasonló trauma fog érni. Az a baj, hogy mostanában kell az autó, így lehet, hogy csak márciusban fogom tudni megjavíttatni. Ezért kértdeztem, hogy általában mennyi idő alatt javítják.
Az olajszintmérő csere természetesen garanciális, kb. egy hetet kellett várni az alkatrészre, pont ma hívtak, hogy megkapták. Jövő hétfőn viszem a kocsit. Kérdeztem, hogy megvárhatom-e, hiszen a normaidő a szerelésre 30 perce (ezt kiírta a számítógép a rendeléskor). Mondták, hogy hagyjam inkább ott, mert még soha nem csináltak ilyet, és eléggé szét kell szedni a motort. Bíztató...
Más. Sikerült meghúznom a kocsit, lett az oldalán pár csík, meg a kerék felett is behorpadt kicsit. Jó, hogy van Cascom! Szerintetek hány nap szokott lenni a fényezés + kihúzás? Drága dolgok ezek?
Ez a rendszer vezérli az elektromos rendszerét az autónak (nem a befecskendezést, mondjuk úgy a motoron kívülit), pl. ajtócsukás után 1/2 percig égjen még a fényszóró (azaz "hazakísérő fény").
Xsara, Berlingo, Pug307 mind ilyen...
A BSI-vel szerelt autókon lehet programozni egy csomó funkciót (hogy mit az a felszereltségtől is függ), ezt átvétel előtt meg kell beszélni a szervízzel és akkor a computeren ezt már átvételre beállítják.
Nagyon jól át kell nézni az autót átvételkor (lehetőleg természetes fénynél) karcolásokat, fényezési hibákat, színeltérést keresve, és az illesztési hézagok is legyenek egyenletesek. Az autó persze legyen tisztára mosva, kitakarítva !
A rendelt extrákat tételesen le kell ellenőrizni, hogy minden be van-e szerelve.
Próbálj ki mindent, a rádiót, a klímát, fényszórókat, ablaktörlőt-ablakmosót, ablakemelőt kp. zárat, világítást, stb.
Menj el az átadóval egy próbakörre: kormányt-szervót (szélső állásban is), féket-kéziféket, ABS-t, kipörgésgátlót, üléseket, zörgéseket ellenőrizni,...
Ne felejts el tankolni átvétel után és a keréknyomást ellenőrizni, beállítani !
Kösz!
Ez nagyon királyul néz ki!
Mindjárt nyugodtabban de türelmetlenebbül várom, hogy megérkezzen a gömbvillámom.
Tényleg csodálatos feketében.
Én is kinéztem már magamnak a 3D szőnyeget.
Csak azt nem tudom, hogy az teljesen textil, vagy gumi az alja. Szóval vegyek-e alá gumiszőnyeget?
A küszöbvédő kelleni fog nekem is. Már csak a tetőcsomagtartóban vagyok tanácstalan.
Esetleg valaki összeszedné, hogy miket érdemes alaposan leellenőrizni, mielött átvenném az autót?
Ebben lucskos időben fgyelmetekbe ajánlanám "3D elnevezésű szönyegecskét".
Bár asszem nem olcsó, nagyon jól funkciónál. Szépen elnyeli a vizet a lábad alol, úgyan fogalmam sincs "hová teszi", de néhány óra múlva már "száraz".
érdemes üléshuzatot venni, mert elsősorban a szöszölős pulóverekról szépen összegyűjti a plüss a felesleget!
küszöbvédőt is ajánlom, mert a küszöb elég széles, és nagyon mélyen befröcsög a kerekekről felverődő víz!
a rádió hibája "típushiba" sajnos.
kérdés: az olajszintjelző jeladójának cseréjéért fizetni kell, vagy garanciális javítás? ha fizetni kell mennyit? sokat kell várni alkatrészre, vagy nem? mennyi ideig tart a csere kb.? akinek csinálták már a kocsiján, az elmesélhetne nekem erről 1-2 dolgot! köszi...
nekem exclusive + panoráma tető van. Kb. 9.5-öt fogyasztott a városban, de csak egyszer mértem, úgyhogy nagy hibahatárral kell ezt érteni.
A panorámatető nagyon jó, nem tudom mi lehet a hibája, nekem minden ok. Ha meg van valami komoly, akkor gondolom visszahívják, nem?
Ami szerintem idegesítő, az a rádió. Mindig törlődik az utoljára hallgatott rádió memória, ha huzomosabb ideig cd-t vagy cd-váltót használsz.
Ja, és az olajszintmérő jeladót is cserélni kell.
Ezeket leszámítva klassz autó.
Megint én! elolvastam a fórumot.
Már alig várom, hogy átvegyem a fekete c3 exclusiveomat. remélem jó színt választottam.
tetőcsomagtartón én azt a zárt dobozt értettem, amit fel lehet szerelni a tetőre. Olyan van valakinek? Mennyi lehet az ára? 3 fajta van belőle, két rövid fajta, meg egy hosszú.
Miért is az exclusiveot választottam?
Baromi jól felszerelt. Nálam meg fontos a kényelem. Két gyerek mellett meg mégfontosabb. Ha ugyanezeket az extrákat belepakoltam volna egy HDi-be, akkor nem lett volna elég a lóvém rá. A fogyasztás kicsit magasabb, de egy Fiat Tipo 2.0i után asszem ez is előrelépés. :) Nem mellékes az sem, hogy 200-at is tud menni, ha nagyon sietek.
Mi lehetett a panorámatető gyártási hibája? Nekem igazából kellett volna olyan is rá, de sajnos le kellett mondanom róla.
Már csak kb. 45-öt kell aludnom, hogy beülhessek első új autómba! Ez baromira sok idő :(
Addig is fekete C3-as képeket keresek, de sehol sem találok. Valaki segítsen lécci!
Amúgy nagykanizsai vagyok, de a budapesti Wallisnál rendeltem meg a 'Gömbvillámomat'.
Érdemes üléshuzatot venni?
Én még küszöbvédő fóliát is szeretnék, szép citroen felirattal.