1 vagy két vitrinnek kellene lennie? A honlap szerint: "Az 5. és 12. csomagban egy-egy vitrin a modellek kiállításához. " de nekem csak egy vitrinem van, nem jött másik.
Az URAL-om , az oldalbillenős ugyanilyen még Ukrajnában van,Vlad barátomnál.Ha összegyűlt egy csomagra való,akkor küldi.De ha találok képet elküldöm Neked!
Az, hogy IST-nek hazudja, még hagyján, de hogy 690 Ft helyett 4.500 Ft-ért adja...
Na ezért tartom a Vaterát egy gusztustalan hányadéknak, ahol töppedtagyú üzérek garázdálkodnak. Az ilyet úgy takarítanák el az ebay-ről, hogy a dédunokája is hiába könyörögne regisztrációért.
Az az egyik alváz rögzítőcsavar, valahogy ki kell bányásznod, ha letört és pótolni egy újjal. Ha szerencséd van rá tudsz fogni a végére egy fogóval, vagy lefúrni. Nekem a hátsó kardán is leugrál a duplafutóról.
H0ri60 Szerintem pattintsd vissza simán a forgócsapokra. Nálam a madzag meg a rugó csak arra jó, hogy nem lehet normálisan felemelni a billentőmodult, de lent sem marad, mert a rugó felpattintja az egyik oldalon. Remekül oldották meg mit mondjak, azt hittem legalább valami kereszthidraulika féleséggel működik. Mondjuk két olyannal, mint az 5511-esé. Majd teszek fel képet az alvázáról. Azzal a beletört csavarral lehet, hogy csak egy másik modell hiányzó alkatrész furatát tömték be. Ha van 55571-es uralod az alvázáról és a billentő aljzatáról tehetnél fel fotót, mert nekem meg azzal van gondom:(
1:43-as KAMAZ oldalbillencs puttonya a postai szállítás után a kezembe maradt egy az egyben...A picinke rugó is.Az alvázon van két lyuk,az egyikben mintha csavar lenne eltörve????A másik üres,mintha abban lett volna a madzag,ami most a puttony aljából lóg ki...
Messziről tényleg nem rossz, de közelről sok hiba van rajta. A fa belsőt én bútorfóliának nézem, az ülések borzalmasak és azok a fekete kapaszkodók... de legalább vannak! Az ablakkeret szerintem kicsit vastag és nagyon hiányzik a fekete ablakgumi, valamint a vezállás elválasztó fal is furcsa. Lenne rajta még munka bőven!
Örömmel csatlakozom a sorozat modeljeit gyüjtők táborához .Eddig csak olvasgattam a fórumot de nem birtam ki hogy ne regisztráljak.Az az igazság hogy kezd a gépszíj elkapni és már más modellek is tetszenek a sorozaton kívül is.
Ráadásul a kerek tetőszellőző a '80-as évek végén került fel, amikor már nem sok trilexes busz készült, de elképzelhető, hogy ez egy szovjet export kocsi volt, ami pedig még trilexszel nyomult. :)
Nem tudom, hogy a fotók csalnak-e, de szemből és oldalról is túl laposnak tűnik, a hosszúsága egy 250-essel vetekszik (a hátsó része arányos, kifejezetten szép, de az állóban lett lekapva, ez bezavar). Nemrég vettem közelebbről szemügyre egy igazi 260-ast, amelyik szemből inkább egy rövidebb oldalára állított téglalapra emlékeztet, ez pedig egy fekvő téglalap. Az első szélvédő kerete túl íves, a lökös nem megy ennyire hátra sem elöl, sem hátul, ráadásul kicsit vaskos is. Az ülés érdekes, mert volt olyan változat is, amelyikben ilyen "egybeülések" voltak. Egyébként egész baba, oldalablakok, tető, alváz rendben, a hátsó lámpák kissé amatőr módon készültek, de nem reménytelen eset.
Retroautók sorozatban megvenném, csak az árát ne mondd meg. :D
A minap egy kedves gyűjtőtársamnál jártam és alaposan szemügyre vettem a Vector models Ikarus 260-asát. Le is fotóztam, kíváncsi vagyok a véleményetekre. Állítólag az anyaga fotómaratott rézlemez, amit azért tartok kétségesnek mert az egész kasztni egy dararabból van. Az alváz műanyag, és a részletek is.
Első ránézésre nem rossz de ha jobban megnézzük, hemzsegnek a hibák rajta. A legnagyobb baj a hátulján virító Vector-models embléma, ezt nem is tudom hogy gondolták. Aztán a hátsó ülések kiosztása sem jó, mert baloldalt szimpla ülések voltak csak. A beltér világítása kimerül néhány kivágott plexidarabkában ami nincs is jó helyen. A modellnek eredetileg volt pótkereke, ami figyelmes de a BKV buszok nem hordanak pótkereket magukkal, hiszen az a szervízkocsiban van. Krómozott felületek nem voltak rajta gyárilag, ezeket a tulajdonosa tette rá, ahogy a BKV logót is.
Az ülései bordázottak, ez nem volt jellemző a valóságban, de legalább a színét eltalálták. Az ablakai fóliából vannak. Nem ablak formájú fóliából, hanem téglalap formájú darabokból amik fel vannak ragasztva belülről. Ha az ember rosszul fogja meg és véletlenül megnyomja a fóliát, akkor lőttek az egésznek. A belteret körberakták faforgácsból készült lapokkal. Az eredeti Ikarusnál vékony farostlemez volt az oldaltakaró felület, fa mintázat imitációval. Itt meg igazi fa - micsoda luxus... :) Viszont az eredeti talán 1-2 árnyalattal sötétebb volt ennél, főleg amikor elkezdett koszolódni, ott ahol ültek.
Az oldalindex hatszögletű, szemben az eredeti 4szöggel. A felnik elnagyoltak, a gumik viszont egész jól sikerültek, valóban gumiból vannak és lefejthetők a felniről.
Hirtelen ezek jutottak eszembe, de kíváncsi vagyok a Ti észrevételeitekre is.
Urak! Én előfizetéssel jutok az autókhoz, eddig mindig tökéletes állapotú járgányok érkeztek. Most viszont a Wartburg Camping jobb első kerekénél csak a felni van meg, gumi sehol. Orvosolható ez a hiba?