A DeAgostininek gyenge kidolgozottságban szállítja, saját maga pedig IST brand alatt sokkal szebb, részletgazdagabb verzióban is forgalmazza az 1500-as Ladát. Ég és föld az IST dobozos és a DeAgostini kiadványhoz mellékelt bliszteres változat.
Aki ezek után utóbbit IST-ként, IST áron (4.500) pofátlankodik meghirdetni a Vaterán, az elköveti az UCP-t, azaz a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot.
Az ilyen eladót ki kéne zárni a Vateráról, szerintem.
Ikarus mindenhol volt (van) a világon, ez volt a magyarok leghíresebb exportcikke! Egyik ismerősöm Ecuadorban (Dél Amerika) járt és még ott is látott Ikarust! Szerintem előbb-utóbb találkozunk majd kínai Ikarus modellel! Picit torzabb, picit sorjásabb lesz, de lesz és ócóbb, mint az Vector!:)
Ráadásul az orosz modellautós fórumokat olvasgatva, látom, hogy ott is az a probléma, a VECTOR IKARUS modellekkel, hogy irreálisan drágák és csúnyák is! Ők is a kínaiakban bíznak, hogy valaki elkészíti az IKARUS sorozatot. Persze ők a ZIU-5,9-et is nagyon várják! Én egy 1:24-es kittnek is tudnék örülni! :-)
Bizony, még a nagy Szovjetúnió területén is jelentős számban közlekednek, pedig a maci sokaknak beintett mifelénk járműipar terén. Úgy gondolták, hogy a buszgyártás legyen a magyaroké. Jól döntöttek. :)
Igazad van! Ha csak a keleti blokk országaira gondolunk, mindenhol forgalomban álltak, talán sok helyen még ma is! Szerintem is lenne rá komoly érdeklődés!
Komolyan nem értem, hogy a világon az egyik legnagyobb példányszámban készült járműben (Ik. 200-asok) hogyhogy nem látott eddig egyetlen neves gyártó sem fantáziát. Ha lenyomnák egyszer a retroautók egyik különkiadásában, szétszednék érte egymást a vevők, azt garantálom. :)