Oksa! A hempergőzős az csak olyan szójáték, de ha gondolod azt is játszhatunk.:))))) Én kb. 135kg és 190cm magas vagyok! Ezek után jöhet a hempergőzés? :))))))))))))) Várunk sok szeretettel.
Bocs, nem tudok rájönni, milyen autóm van! Annyi biztos, hogy 1.6 SW. Megnéztem a kezelési könyvben, megnéztem a számlán is, nincs ennél több feltüntetve!!! 3,6 alatt volt az ára egy kicsivel. Ebből már ki lehetne találni?
Ez már eléggé sok igy együtt :)))). Tehát elvileg van kedve jönni valakinek?
Mert hely az van bőven, és ki lehet próbálni, mit is tud a kocsi hóban, mert a leghátsó részen szoktak pörögni a kollegák. Asszem most megtartjuk végre a, hóbanpörgös-hempergőzőst.
Bocsássatok meg a hibámért. Tehát 2005.02.19-én 14.00-ai kezdettel lenne ez a mini tali. Helyszín: Lurdy-ház parkolója (pontosabban a főbejárattal szembeni kinti parkolórész, ott is közvetlen a Mester utca felöli részén hátul a Vágóhíd u. felé.
Ha Blaupunktra cserélsz, akkor talán lehet használni a távpiszkát. De most komolyan, minek? Úgyis ott van rögtön jobbkéznél a rádió. Én még az alatt a másfél nap alatt, míg a gyári rádió volt benn sem használtam.
Szivesen kinézek a Lurdy parkolóba szombaton, ha időt is mondasz! De hát nekünk, Lacettiseknek azért külön is össze kéne futnunk néha! Más: Érdekelne, hogy rádiócserénél az új készüléket is lehet a kormányról vezérelni? Milyen tipusú rádió lenne alkalmas erre? A Sláger rádiót hallgatva 20 mp-ként csippant egy hangosat, éleset a készülék. Miért? A vételi viszonyok miatt? Más adóknál ez nincs.
A fűtéssel nekem nem volt még gondom, mondjuk az igaz, hogy nem indulok el anélkül, hogy ne kaparjam le a jeget az összes ablakról. Ha kint nagyon mínusz van, nem nagyon viszi le azt semmilyen ablakfűtés. Ami engem jobban zavar, hogy nagyon gyorsan koszolódik az oldal ablak és a tükör (de lehet, hogy ezt már írtam).
A rádió vételről annyit, hogy a gyári rádió lesz a gyenge láncszem. Én hoztam az előző autóból a Pioneer DEH-P4500-asomat és nincs eltérés a vételi képességekben (a Mitsun teleszkóp antenna volt). Referencia a Bakonyon keresztül a Veszprém-Győr útvonal, Danubius rádióval. Egyébként is bátorítanék mindenkit a gyári rádió lecserélésére. Sajnos a gyári hangszórók is elég bénák, legalábbis nekem csak igen kacifántos EQ beállításokkal sikerült elfogadható hangzás kicsiholni belőlük. De legalább hangosak. :-|
Kényszerűségből sokat autóztam úgy, hogy a szintjelző már a piros mezőben volt. Legalább 30 km-t. Aggódva figyeltem a mutatót, de nem fogyott el a benzin, pedig már a benzinkút jel is folyamatosan égett. Hát megúsztam... Rendes autó ez!
Január óta még nem sokat használtam az autót , de a sors úgy hozta hogy az elmúlt héten hosszabb útra kellett indulnom - 20 fokos hidegben. nagyon elégedett voltam mindennel kivéve a fűtést. Folyamatosan full meleget az ablakra irányítva sem tudott leolvadni a szélvédő, a felső 10 cm-es sáv kívül belül jeges volt + a hátsó oldalablakok is. Mivel az ablakra volt irányítva a fűtés a lábtérben nem volt valami meleg. A hátsóablak ill. a tükrök fűtése tökéletes, 1 perc alatt teljesen leszáradt.
Másik észrevétel a rádióval kapcsolatos. Itt a nyugati végeken sokszor nem jönnek be tökéletesen a magyar adók főleg a Sláger ill. a Danubius. Valószínűleg ez a szélvédőantennának tehető be, ami amúgy nem rossz elgondolás szerintem. Az előző autómban ugyanazon az útvonalon normál teleszkópantennával nem voltak vételi gondjaim.
Korábban említettétek hogy a hátsóablaktörlő ugrál az üvegen és nem töröl rendesen. Ez nekem is így volt de egy kicsit kellett csak állítani a lapát szögén és így már hangtalanul működik.
Látván a kezdemányezést, miszerint e találkozón gondolkoztok, megemlíteném, hogy pont szombaton azaz február.19.-én, mini találkozó rendezek a Lurdy-ház parkolójában, amire természetesen meghívok minden kedves érdeklődőt. Szeretnénk, ha ti is csatlakoznátok hozzánk, és a cél érdekében, ha már a sors így hozta,hogy a Daewooból-Chevolet lett, együtt múlassuk az időt.Van köztünk pár klubtag is, akinek már Lacettije van. Megoszthatjátok a véleményeiteket velünk is, mert ha tudunk SEGÍTÜNK. Tehát várunk minden kedves érdeklődőt, 2005.02.19-én a Lurdy-ház parkolójában.
Kösz a gratulációt, de én már 97 óta vezetek Daewoot, és nagyon meg voltam elégedve vele. Erre a kocsira 2000 km -en 8,3 -as átlag jött ki, de én - mint már korábban írtam - keveset járok városban.
Megnéztem a vezess.hu-n a tesztet, pimasz módon irnak a motorról! A fogyasztásán kivül nekem semmi bajom vele. A mostani havas, jeges úton is kitűnően megy az autó, nem csúszkál, stabil nagyon. A tegnapi (szombat) jeges úton sokat mentem pedig, messze jártam... A gyári gumikkal ráadásul, még mindig nem vettem téli gumit. Valószinűleg már csak jövő télre.
Nos, a 24 órás akcióban én is megrendeltem egy 1.6-os SW Elite felszereltségű autót. Mivel bent áll a telepen, valószínű, hogy néhány napon belül hozzájutok. A színe MINT GREEN, ami "hevenyészett" magyar fordításban zöldesszürke metál. Volt még egy fekete is, ami fóliázva, alufelnivel, kicsit leültetve biztos rohadt jól nézne ki, dehát családapa vagyok és színt az asszony választ. :-)
1,6 -os Lacetti SW teszt a Vezess.hu -n. A motort ócsárolja, egyebekben ugyanazt a luxusautós feelinget említi, amit már korábban én is írtam. A tesztelő vélhetőleg nem próbálta ki a 6000 -es fordulatszám feletti tartományt, amit alább Subvoice kollega említett, és ami talán magyarázatot ad arra a Totalcaron nemrég feltett kérdésre, hogy egy Opel Astra 67000 km. -el miért zabálja az olajat, és amire a válasz teljes motorgeneral javaslat volt.
Rendben. Ennek nagyon örülök. A mostani hétvégén nyílt nap lesz Vácon is. Gyertek ki én ott leszek, a Magyarországi Daewoo-Chevrolet Klub képviseletében.