A VW konszern gyári navigációival, térkép szoftvereivel kapcsolatos kérdések és válaszok topicja.
Jöhet bármilyen téma, ami a címben szereplő készülékekkel kapcsolatos!
Helo, sziasztok. Tanácsra vagy inkább segítségre lenne szukségem. Egy 2004-es Volkswagen Golf V-ös szériám van, amiben gyárilag RCD300-as fejegység található - ezt szerettem volna én lecserélni RCD510-re. A fejegységet interneten vettem, használtan. Beszerelése után viszont az történt, hogy lemerítette az akkumulátorot az atóban. Első gondolatom az volt, hogy bizonyára valami nincs rendben a készülékkel, ezért elvittem egy szerelőhöz. Véleményük viszont az volt, hogy a fejegység nem zárlatos vagy hasonló, csak vagy nem passzol az autóba vagy pedig én rosszul kötöttem be. Kérdésem az lenne, hogy lehetségesnek tartjátok, hogy más a bekötése ennek a készüléknek?
Meg tudnátok mondani, hogy ha az Octavia 2 FL-ben lévő Swing rádiót lecserélem Bolerora, akkor a gyárilag beépített tolatóradar az képes lesz kommunikálni a Bolero fejegységgel?
Köszönöm, valószínűleg az antenna lehet a probléma, de nem teljesen értem, hogy mitől tud megreccsenni egy antenna, lévén hogy passzív eszköz. A kiszerelés - visszaszerelés műveleten túlestem, még video sem kellett hozzá, mert előjöttek a régi emlékek. Ne mondjam, hogy semmi eredmény, még pihentettem is a garázsba fél napot :)
Nagy kínomba felhívtam a Vw-t, mázlimra egy hozzáértőbe botlottam, aki elmondta hogy ebben az antennában van valami szara a kiegészítő Webastonak is... úgyhogy várhatóan gyárit kéne vennem, szerintem.
Viszont a másik kérdésre nem tudott felelni, konkrétan arra, hogy a Parott bluetooth modul összehozható-e az RNS 510-zel. Álítólag....de csak álítólag, egy Parrot BT modul VW kábelszettel képes együtt működni. Ezzel esetleg valakinek lehet itt tapasztalata?
Nekem anno a Jettámba Berencz Peti tett RNS 510-et, elmondta akkor, hogy egy gyári modul 80-tól... nyilván ez kb 6 évvel ezelőtt volt, de ahogy néztem, a BT modul ára azóta sem változott, de a technika azóta változhatott :)
Programozható, kábellel lehet magasabb kikapcsolási sebességet beállítani, de ha jól emlékszem 256 km/h felett akkor is kikapcsol a DVD lejátszás. Az probléma? :-)
Akinek megfelelő proramja, kábele van (pl. www.tempomatszereles.hu) 5 perc alatt átállítja.
Ha nem lát műholdat akkor vagy lecsúszott a kék csatlakozó a fejegységről vagy meghalt a GPS antenna.
Előbbi probléma nem költséges (kiszereled a rádiót, visszailleszted a csatit és visszaszereled a rádiót. "How to" videót találsz a "legnépszerűbb videomegosztó csatornán"), a második esetben 10 eFt-tól felfelé találsz GPS antennát a neten, a lényeg, hogy FAKRA csatlakozósat keress.
Kérlek, segítsetek. Octávia Colombus fejegységben, hogy lehet aktiválni a menet közbeni DVD USB vetítést, mert induláskor letiltja, és csak hang van, kép nincs. Köszi ha segítetek. Valaki meg tudná oldani nekem? Baján lakom.
Üdv:) Köszönöm a segítséget, majd valamikor a hét közepén nekidurálom magam a firmware frissítésnek, bár eddig soha nem csináltam (csak térképet frissítettem anno).
Annyi kérdésem van, hogy ebben az esetben normális az, hogy 0 db műholdat talál az 510? Azaz nem talál semmit, csak azt írja a GPS viewer alatt, hogy 0/0.
Ott valami huncutság van! A gyári rendszereken nem fut az iGo vagy más alternatív alkalmazás csak a gyári! Szerintem egy gyári kinézetű kínai klón fejegység lehet az autódban.
Az iGo térképeiért bizony guglizni kell majd és az is lehet, hogy a programot is le kell majd cserélned, mert ha nincs magyar nyelv, akkor az nem egy "multi langauge" verzió. Ehhez viszont már nem árt némi hozzáértés sem. Térképek és programok tekintetében torrent oldalakat keresnék elsősorban.
2011es Skoda Octavia RS autómat pár napja vettem és csak régi iGo 8 térképet adtak hozzá. Hogyan tudnám frissiteni vagy újat letölteni?
A másik kérdésem az lenne, hogy mivel Németországból lett behozva az autó ezért nincs benne magyar menü. Milyen módon lehetséges magyar nyelvet tenni rá?
Egyébként én voltam. Igazából oda se néztem rendesen, félszemmel, reflexből, puff. Vannak ilyenek. :)
És nem vízszintesen ment be, hanem valahova lefelé. Kártya még annyira nem is érdekes, csak azóta a lemezeket sem olvassa, az autó meg nem az enyém, így megölnek miatta. :)
Szerintem az egész fejet ne vedd ki. Ha kihúzod annyira a helyéről, h a felső fedlapot le tudod venni, akkor már csak két csavar és két csati fogja az ODD-t. Én csak azt venném ki, és nyugodtan egy asztalnál valahogy ki kell szedni a kártyát. Ha nem sikerül, akkor sem nagy gáz, csak négy csavar fogja a mechanika felső részét és egy szalagkábel ott is. De óva intelek, h a lemezbetöltő nyílást levedd, mert ha az szétesik, nagy szívás összerakni!!
Kiszedni ki lehet, szét kell szedni. Az meg, hogy baja lett-e az függ attól, hogy milyen lendülettel és mélyre lett az SD kártya s még ki tudja mi más* beletuszkolva.
*: Gondolom, nem te voltál az... sokkal inkább tippelnék a család egy ifjabb tagjára, aki némileg játszótérnek nézte az autót... :-)
Lenne egy olyan gondom, hogy a Columbus navigáció lemezolvasójába sikerült betolnom az SD kártyát. :) Van rá esély, hogy szétszedve kijöjjön? Illetve lehet abból bármilyen későbbi nem fog rendesen működni az egység dolog, ha ez megtörténik?
Szia frissítés ügyben érdeklődnék én is tegnap vásároltam a vasat és csak nyugat europa van a navimon ami rns315 segítséget szeretnék kérni térképre lenne szükségem és fw re természetesen egy kis lírással !
Nekem benne volt gyárilag az első és a hátsó is. Én a fejegységet cseréltem Colombusra ezért kellett kicserélnem a vezérlőt, illetve egy plusz csipogót betenni a 'B' oszlopra, de én a gyárit vettem meg hozzá.