Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Anno mikor a 11y megszunt ugyanolyan lazongas volt mint anno a 4A trolinal vagy a 28asnal.
Akkora azért biztos nem :D
Ott még évekig ment a tiltakozás, én is benne voltam nyakig.
A 11Y-nek tényleg az lehetett a legnagyobb baja, hogy "piaci" viszonylat volt, az utolsó járat is 13 óra körül ment. Azon kívül biztos többen használták volna, bár a vége felé már kisbusz közlekedett rajta.
Azon elgondolkodnék a DKV helyében, hogy a 23Y-t a Békessy-re helyezzem át, ha már kiviszik onnan a 22/24-es viszonylatokat.
A 11es athelyezese akkor a veres peterre lobbi volt. A budaira valo visszahelyezese szinten lobbi. A baj a 11essel h ritkan jar. Ha suritenek tobben hasznalnak.
Anno mikor a 11y megszunt ugyanolyan lazongas volt mint anno a 4A trolinal vagy a 28asnal.
A 23y kihasznaltsaga igy megugrik majd mert rakenyszeritik azokat akik az itshba mentek dolgozni a veres peterrol acsadirol samsonirol vagy a csapokertbol. De erdekes lesz reggel mikor telthazas a 23y a hatvani alt.isk es a csokonai miatt.
De a 14es amugy a doberdoig is kimehetne es nem kellene 50es.
Ez főleg akkor volt, amikor a Veres Péter le se volt aszfaltozva végig. De a Veres Péter utcai kitérőt sem értettem. Főleg, most, hogy ott a 23Y.
Annak vajon van különösebb oka, hogy a Budain fog járni a Mátyás Király utca helyett? A Huszár Gál utca egy szakaszán még mindig fel van festve a megállni tilos festés a volt megállóhoz, pedig a 11Y megszűnése óta nem jár arra semmi.
A 6, 6y a budain után, jott a 25, 25y es a 6os atkerult a kincseshegyre. Egesznap jart kihasznalt volt a 11es
Utana egyszer elvettek a 11est a csapokerttol es atettek a veres peterre 2 evre ra jott a 11y a 6osbol 19es lett. A 11y reggel kihasznalt volt! A 19es 8 percenkent jar csucsidobe!
A 11yosnak az volt a baja h piac jaratot csinaltak belole.
A 11es most ha a budain fog menni kihasznalt lesz a csapokerti nyugdijasok miatt ugyanis erinti kb a zsibit a piacot az sztkt a kenezyt es a tescot.
11es azet lenne jo a vincellerig mert kb az is potolna a regi 24es utvonalat.
A 14est en amugy a regi utvonalan vinnem ki az itsh ig
Az 50es menne a szabo lorincen az itsh erintesevel a segner es a doberdo kozott.
Ill a regi 26ost is visszaallitanam doberdo vegallomassal igy az auguszta vinceller elerese jo lenne.
Amúgy az új 11-es simán lemehetne a Vincellérre is az István út felé. Amúgy is kéne oda eg Hunyadi-Csapó-Árpád tér kapcsolat. Ezzel a Segner téri végállomással nagyon nullaesz a kihasználtság. Így legalább nem két vakvágánynál (Segner-Borzán G.) végződne a viszonylat, csak egynél. A másik végét annyira nem ismerem, ott nem tudom mit lehetne vele csinálni.
Van szerintem a villamos oldalában is, és a Csokonai miatt fogas kérdés
Végülis igaz, de nem szemben van vele, hanem a Kartács utca sarkán, azt nem számoltam a párjának. :) Közelebb is van az Egyetemi sporttelep megállóhoz, így az pótolva lesz.
Öt megállót hagy ki, de papíron csak két perccel gyorsabb a 46E. Olyan nagy nyereséget nem jelent, de legalább bonyolultabb tőle a menetrend. Tényleg ez a megoldás lenne a legjobb.
Erre már én is gondoltam, az Erzsébet utca és a Külsővásártér így is túlzsúfolt. Az Antall József utcán pedig dísznek vannak a megállók. Legalább a 49-est áttehették volna, a többi viszonylatra rá lehet fogni, hogy fontos átszállási kapcsolatok miatt nem arra közlekedik.
Az 50-es minek kell újra? Az új 14-es kimehetne a Doberdóig helyette.
Úgy lenne értelme, ha nem lenne 10A, de így tényleg hülyeség. Viszont, ha a Domokos Márton út elkészül, tovább is közlekedhetne. Vagy a 43-ast is ki lehetne vinni az ITSH-ig.
Úgyis csak az egyik oldalon van megálló, talán nem olyan nagy kár érte.
Van szerintem a villamos oldalában is, és a Csokonai miatt fogas kérdés. Akáz az 50-es is tehetne egy kört, hogy ott át lehessen szállni. Nem tudom, hosszabb lesz-e a menetidő a Doberdó miatt, a Dóczy sarkon is elég hosszú szokott lenni a sor. A 22Y-24Y-ről szerintem simán csak megfeledkeztek :D Az a pár járat kétlem, hogy marad a mostani útvonalon.
Ez a rövidebb 11-es tovább mehetne valamerre a Borzán Gáspártól, legalább a Diószegi útig, vagy akár a Nagyállomásra, mert nagyon a semmiben végződik.
Ráadásul az később esett le, hogy a Veres Péter utca helyett a Budai Nagy Antalon fog közlekedni. Hát nem tudom... Nem véletlen szűnt meg a 11Y se. Akkor már tényleg a Nagyállomásig kellene közlekednie.
A 46-os családot is át lehetne gondolni, ilyen össze-vissza követéssel, útvonallal nem az igazi. Lehetne 146-146Y páros+46E mikor kell a rásegítés.
Igen. A legnagyobb hülyeség, hogy a Tócóskert és Hajdúszoboszló felől utazóknak csak egy irányban kedveznek. Szívem szerint 46, 46Y, 46A viszonylatokat hagynék.
Emellé szerintem még egy 46A kellene, ami ugyanaz lenne, mint a 46E, csak mindenhol megáll.
46E se kéne, pont emiatt. Az a 2-3 kimaradó megálló alig hoz valamit. Ráadásul elég kitolás, hogy kifele irányban nem áll meg a Kishegyesi úton (Tesco előtt).
Pedig most vittek a Békessy-re is új csili-vili, esőtől és széltől nem védő, oldalüveg nélküli megállót. :D
Hát na. Majd megkapja az M35-ös autópálya, vagy valami még fontosabb megálló :D
Számomra szomorú, hogy a város keleti fele egy megállóval távolabb kerül a Kenézytől, a környéknek csak a peremét érinti a viszonylat, lámpa és gyaloglás árán érhető el.
Az is, csak ezzel a közlekedési káosszal sajnos nem tudnak mit kezdeni. Vagy 120 perces menetidővel számolnak, vagy "szétvágják" a viszonylatot. Ezért (is) kellene végre átállni az időalapú jegyekre. Az átszállási ponton tényleg volna mit javítani.
A villamospárhuzamosság miatti fosásuk az oka annak, hogy mindent a Külsővásártérre erőltetnek. Csoda amúgy, hogy a 42-est még nem száműzték ki a Piac utcáról.
Amúgy azt valaki tudja, hogy miért nem kapott az új megállók jórésze oldalüveget? Miért értelme volt így az egésznek? (A hirdetőtáblákból befolyó bevételen kívül?
Azért a Pesti utcatol nincs túl messze a Kenézy, annyi erővel a Tocoskertbol meg semmi sem vezet oda csak gyaloglassal, nem lehet mindig mindenkinek megfelelő változást létrehozni. Valakinek úgyis mindig szar lesz vagy ez vagy az..
Amúgy szerintem ez a 11-es 14-es dolog nem rossz változás, bár a 14-est a Piac utcán vagy az Antall Józsefen kozlekedtetném, hogy közelebb legyen a belváros, nem értem miért kell mindent a Kulsovasarterre erőltetni.
A 22/24 esetében szerintem meg olyan mindegy, hogy a Doberdó vagy a Bekessy felé megy. Viszont amúgy sztem több viszonylat is van amihez hozzányulhattak volna, pl a 45-sel is kezdhettek volna valamit, a 46-os családdal is stb.
Számomra szomorú, hogy a város keleti fele egy megállóval távolabb kerül a Kenézytől, a környéknek csak a peremét érinti a viszonylat, lámpa és gyaloglás árán érhető el.
Szerintem az átszállási biztosítása csak annyi lesz, hogy az 14-es érkezési és a 11-es indulása között lesz pár perc átszállási idő a Segneren (papíron). Gondolom úgy vannak vele, hogy így a Mester utcán legalább garantált átszállás lesz késéssel együtt is.
Lesz egy pár valóban. :) A 11-essel tényleg kezdeni kellett már valamit, a 20-30 perces késés se volt ritka.
Pár dolgot nem értek. Az 50-es minek kell újra? Az új 14-es kimehetne a Doberdóig helyette.
Ezt írják:"Segner téren az utazási igényeknek megfelelő irányba, átszállási kapcsolatot biztosítunk a 11-es és 14-es autóbusz között" A Mester utcán kéne inkább, nem? A gyakorlatban kíváncsi leszek, hogy fog ez működni (gyanítom, hogy nem nagyon, a DKV-t ismerve)
"Bár az azért durva, hogy a Békessy-n nem marad gyakorlatilag buszközlekedés"
Úgyis csak az egyik oldalon van megálló, talán nem olyan nagy kár érte. Én már alapból így csináltam volna a 22-24-est,ahogy most lesz. A 22Y-24Y is átkerül vajon? Az egyenletesség miatt nem ártana szerintem.
Ez a rövidebb 11-es tovább mehetne valamerre a Borzán Gáspártól, legalább a Diószegi útig, vagy akár a Nagyállomásra, mert nagyon a semmiben végződik.
A 46-os családot is át lehetne gondolni, ilyen össze-vissza követéssel, útvonallal nem az igazi. Lehetne 146-146Y páros+46E mikor kell a rásegítés.
Nem semmi, lesznek itt változások. Bár az azért durva, hogy a Békessy-n nem marad gyakorlatilag buszközlekedés.
Hiányolok egy 146Y-t is, vagy hívják akárhogy. De kellene nagyon egy ellenirányú viszonylat is. Azt hittem, be is jelentik, mire átadják az új csomópontot a Határ út és a 4-es között.
Én akárhogy nézem, a McDonaldshoz legközelebb csak a 2-es villamos Nádor u. megállója esik (normális menetrenddel), bár a Jerikó buszmegálló sokkal közelebb lenne, a járatok sűrűsége valami nevetséges.
Ahogy már előttem írták, a Böszörményi úton közlekedő viszonylatok a legjobbak, onnan a legközelebb. A Füredi út (és a Balmazújvárosi út) közlekedése tényleg förtelmes. Nem csak tömegközlekedési szempontból, egyéni közlekedéssel is türelemjáték arra menni.
Utas szempontból lehet, hogy mindegy. De egyrészt ott van, amit említettél, a környezetvédelem. ÉN azt se hagynám ki, hogy a trolibuszok tartósabbak, masszívabbak, így az árukat is hamarabb behozzák.
Megesik :D A lényeg végül is ugyanaz. Tényleg ott a leggyorsabb, de a legkevesebb utast azon az útvonalon veszi fel. Villamost semmiképpen nem érné meg oda építeni. Más útvonallal meg az a baj, hogyha nem érinti a Nagyállomást, akkor vagy külön kocsiszín kéne, vagy összeköttetés a Nagyállomás felé.