Keresés

Részletes keresés

paca664 Creative Commons License 2019.11.19 0 0 11405

A 11 a régi 1-es?

Előzmény: marky-511 (11404)
marky-511 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 11404

Anno mikor a 11y megszunt ugyanolyan lazongas volt mint anno a 4A trolinal vagy a 28asnal. 

Akkora azért biztos nem :D

Ott még évekig ment a tiltakozás, én is benne voltam nyakig. 

 

A 11Y-nek tényleg az lehetett a legnagyobb baja, hogy "piaci" viszonylat volt, az utolsó járat is 13 óra körül ment. Azon kívül biztos többen használták volna, bár a vége felé már kisbusz közlekedett rajta.

 

Azon elgondolkodnék a DKV helyében, hogy a 23Y-t a Békessy-re helyezzem át, ha már kiviszik onnan a 22/24-es viszonylatokat. 

Előzmény: Caf 518 (11403)
Caf 518 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 11403

A 11es athelyezese akkor a veres peterre lobbi volt. A budaira valo visszahelyezese szinten lobbi. A baj a 11essel h ritkan jar. Ha suritenek tobben hasznalnak. 

Anno mikor a 11y megszunt ugyanolyan lazongas volt mint anno a 4A trolinal vagy a 28asnal. 

 

A 23y kihasznaltsaga igy megugrik majd mert rakenyszeritik azokat akik az itshba mentek dolgozni a veres peterrol acsadirol samsonirol vagy a csapokertbol. De erdekes lesz reggel mikor telthazas a 23y a hatvani alt.isk es a csokonai miatt. 

 

De a 14es amugy a doberdoig is kimehetne es nem kellene 50es.

 

 

Előzmény: marky-511 (11402)
marky-511 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 11402

Ez főleg akkor volt, amikor a Veres Péter le se volt aszfaltozva végig. De a Veres Péter utcai kitérőt sem értettem. Főleg, most, hogy ott a 23Y.

 

Annak vajon van különösebb oka, hogy a Budain fog járni a Mátyás Király utca helyett? A Huszár Gál utca egy szakaszán még mindig fel van festve a megállni tilos festés a volt megállóhoz, pedig a 11Y megszűnése óta nem jár arra semmi.

Előzmény: Caf 518 (11401)
Caf 518 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 11401

A 11es vonal története: 

A 11es eredetileg a Mátyás királyon járt egyedül 

A 6, 6y a budain után, jott a 25, 25y es a 6os atkerult a kincseshegyre. Egesznap jart kihasznalt volt a 11es

Utana egyszer elvettek a 11est a csapokerttol es atettek a veres peterre 2 evre ra jott a 11y a 6osbol 19es lett. A 11y reggel kihasznalt volt! A 19es 8 percenkent jar csucsidobe!

 

A 11yosnak az volt a baja h piac jaratot csinaltak belole.

 

A 11es most ha a budain fog menni kihasznalt lesz a csapokerti nyugdijasok miatt ugyanis erinti kb a zsibit a piacot az sztkt a kenezyt es a tescot. 

 

11es azet lenne jo a vincellerig mert kb az is potolna a regi 24es utvonalat.

 

A 14est en amugy a regi utvonalan vinnem ki az itsh ig

 

Az 50es menne a szabo lorincen az itsh erintesevel a segner es a doberdo kozott.

 

Ill a regi 26ost is visszaallitanam doberdo vegallomassal igy az auguszta vinceller elerese jo lenne.

Előzmény: marky-511 (11393)
Econell99 Creative Commons License 2019.11.17 0 0 11400

Valamivel több lenne. De azt a plusz 7 percet megérné szerintem.

Előzmény: marky-511 (11399)
marky-511 Creative Commons License 2019.11.17 0 0 11399

Szerintem arra hajtanak, hogy 30 perc körül legyen a menetidő. A Vincellér utcáig biztos hosszabb lenne. 

Előzmény: Econell99 (11398)
Econell99 Creative Commons License 2019.11.17 0 0 11398

Amúgy az új 11-es simán lemehetne a Vincellérre is az István út felé. Amúgy is kéne oda eg Hunyadi-Csapó-Árpád tér kapcsolat. Ezzel a Segner téri végállomással nagyon nullaesz a kihasználtság. Így legalább nem két vakvágánynál (Segner-Borzán G.) végződne a viszonylat, csak egynél. A másik végét annyira nem ismerem, ott nem tudom mit lehetne vele csinálni.

ron89 Creative Commons License 2019.11.16 0 1 11397

Van szerintem a villamos oldalában is, és a Csokonai miatt fogas kérdés

Végülis igaz, de nem szemben van vele, hanem a Kartács utca sarkán, azt nem számoltam a párjának. :) Közelebb is van az Egyetemi sporttelep megállóhoz, így az pótolva lesz. 

Előzmény: marky-511 (11393)
ron89 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11396

Öt megállót hagy ki, de papíron csak két perccel gyorsabb a 46E. Olyan nagy nyereséget nem jelent, de legalább bonyolultabb tőle a menetrend. Tényleg ez a megoldás lenne a legjobb.

Előzmény: Econell99 (11395)
Econell99 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11395

Én is úgy gondoltam, hogy 46E nélkül. Az a három (vagy mittudomén mennyi) megálló már nem sokat számít.

Tehát akkor:

46: A mostani 146 ellenpárja.

146: ugyanaz, mint most.

46A: ugyanaz, mint a 46E, csak mindenhol megáll.

Előzmény: marky-511 (11393)
marky-511 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11394

Erre már én is gondoltam, az Erzsébet utca és a Külsővásártér így is túlzsúfolt. Az Antall József utcán pedig dísznek vannak a megállók. Legalább a 49-est áttehették volna, a többi viszonylatra rá lehet fogni, hogy fontos átszállási kapcsolatok miatt nem arra közlekedik. 

Előzmény: S6tech (11389)
marky-511 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11393

ron89

Az 50-es minek kell újra? Az új 14-es kimehetne a Doberdóig helyette.

Úgy lenne értelme, ha nem lenne 10A, de így tényleg hülyeség. Viszont, ha a Domokos Márton út elkészül, tovább is közlekedhetne. Vagy a 43-ast is ki lehetne vinni az ITSH-ig.

 

Úgyis csak az egyik oldalon van megálló, talán nem olyan nagy kár érte.

Van szerintem a villamos oldalában is, és a Csokonai miatt fogas kérdés. Akáz az 50-es is tehetne egy kört, hogy ott át lehessen szállni. Nem tudom, hosszabb lesz-e a menetidő a Doberdó miatt, a Dóczy sarkon is elég hosszú szokott lenni a sor. A 22Y-24Y-ről szerintem simán csak megfeledkeztek :D
Az a pár járat kétlem, hogy marad a mostani útvonalon.

 

Ez a rövidebb 11-es tovább mehetne valamerre a Borzán Gáspártól, legalább a Diószegi útig, vagy akár a Nagyállomásra, mert nagyon a semmiben végződik.

Ráadásul az később esett le, hogy a Veres Péter utca helyett a Budai Nagy Antalon fog közlekedni. Hát nem tudom... Nem véletlen szűnt meg a 11Y se. Akkor már tényleg a Nagyállomásig kellene közlekednie. 

 

A 46-os családot is át lehetne gondolni, ilyen össze-vissza követéssel, útvonallal  nem az igazi. Lehetne 146-146Y páros+46E mikor kell a rásegítés.

Igen. A legnagyobb hülyeség, hogy a Tócóskert és Hajdúszoboszló felől utazóknak csak egy irányban kedveznek. Szívem szerint 46, 46Y, 46A viszonylatokat hagynék.

 

Econell99

Emellé szerintem még egy 46A kellene, ami ugyanaz lenne, mint a 46E, csak mindenhol megáll.

46E se kéne, pont emiatt. Az a 2-3 kimaradó megálló alig hoz valamit. Ráadásul elég kitolás, hogy kifele irányban nem áll meg a Kishegyesi úton (Tesco előtt).

Pedig most vittek a Békessy-re is új csili-vili, esőtől és széltől nem védő, oldalüveg nélküli megállót. :D

 

Hát na. Majd megkapja az M35-ös autópálya, vagy valami még fontosabb megálló :D 

 

ckg471

Számomra szomorú, hogy a város keleti fele egy megállóval távolabb kerül a Kenézytől, a környéknek csak a peremét érinti a viszonylat, lámpa és gyaloglás árán érhető el.

Az is, csak ezzel a közlekedési káosszal sajnos nem tudnak mit kezdeni. Vagy 120 perces menetidővel számolnak, vagy "szétvágják" a viszonylatot. Ezért (is) kellene végre átállni az időalapú jegyekre. Az átszállási ponton tényleg volna mit javítani. 

 

 

Econell99 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11392

A villamospárhuzamosság miatti fosásuk az oka annak, hogy mindent a Külsővásártérre erőltetnek. Csoda amúgy, hogy a 42-est még nem száműzték ki a Piac utcáról. 

Előzmény: S6tech (11389)
Econell99 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11391

Amúgy azt valaki tudja, hogy miért nem kapott az új megállók jórésze oldalüveget? Miért értelme volt így az egésznek? (A hirdetőtáblákból befolyó bevételen kívül?

S6tech Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11390
Azért a Pesti utcatol nincs túl messze a Kenézy, annyi erővel a Tocoskertbol meg semmi sem vezet oda csak gyaloglassal, nem lehet mindig mindenkinek megfelelő változást létrehozni. Valakinek úgyis mindig szar lesz vagy ez vagy az..
Előzmény: ckg471 (11388)
S6tech Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11389
Én is ezen gondolkoztam, ez elég vicces 🤪

Amúgy szerintem ez a 11-es 14-es dolog nem rossz változás, bár a 14-est a Piac utcán vagy az Antall Józsefen kozlekedtetném, hogy közelebb legyen a belváros, nem értem miért kell mindent a Kulsovasarterre erőltetni.

A 22/24 esetében szerintem meg olyan mindegy, hogy a Doberdó vagy a Bekessy felé megy. Viszont amúgy sztem több viszonylat is van amihez hozzányulhattak volna, pl a 45-sel is kezdhettek volna valamit, a 46-os családdal is stb.
Előzmény: Econell99 (11386)
ckg471 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11388

Számomra szomorú, hogy a város keleti fele egy megállóval távolabb kerül a Kenézytől, a környéknek csak a peremét érinti a viszonylat, lámpa és gyaloglás árán érhető el.

Előzmény: marky-511 (11383)
Econell99 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11387

Szerintem az átszállási biztosítása csak annyi lesz, hogy az 14-es érkezési és a 11-es indulása között lesz pár perc átszállási idő a Segneren (papíron). Gondolom úgy vannak vele, hogy így a Mester utcán legalább garantált átszállás lesz késéssel együtt is.

Előzmény: ron89 (11384)
Econell99 Creative Commons License 2019.11.16 0 1 11386

Pedig most vittek a Békessy-re is új csili-vili, esőtől és széltől nem védő, oldalüveg nélküli megállót. :D

Előzmény: marky-511 (11383)
Econell99 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 11385

A 146 ellenpárja lehetne simán 46 is. Bár a neve tényleg mindegy.

Emellé szerintem még egy 46A kellene, ami ugyanaz lenne, mint a 46E, csak mindenhol megáll.

Előzmény: ron89 (11384)
ron89 Creative Commons License 2019.11.15 0 1 11384

Lesz egy pár valóban. :) A 11-essel tényleg kezdeni kellett már valamit, a 20-30 perces késés se volt ritka.

Pár dolgot nem értek. Az 50-es minek kell újra? Az új 14-es kimehetne a Doberdóig helyette.

Ezt írják:"Segner téren az utazási igényeknek megfelelő irányba, átszállási kapcsolatot biztosítunk a 11-es és 14-es autóbusz között" A Mester utcán kéne inkább, nem? A gyakorlatban kíváncsi leszek, hogy fog ez működni (gyanítom, hogy  nem nagyon, a DKV-t ismerve)

"Bár az azért durva, hogy a Békessy-n nem marad gyakorlatilag buszközlekedés"

Úgyis csak az egyik oldalon van megálló, talán nem olyan nagy kár érte. Én már alapból így csináltam volna a 22-24-est,ahogy most lesz. A 22Y-24Y is átkerül vajon? Az egyenletesség miatt nem ártana szerintem.

Ez a rövidebb 11-es tovább mehetne valamerre a Borzán Gáspártól, legalább a Diószegi útig, vagy akár a Nagyállomásra, mert nagyon a semmiben végződik.

A 46-os családot is át lehetne gondolni, ilyen össze-vissza követéssel, útvonallal  nem az igazi. Lehetne 146-146Y páros+46E mikor kell a rásegítés.

Előzmény: marky-511 (11383)
marky-511 Creative Commons License 2019.11.15 0 1 11383

Új autóbusz vonalak Debrecenben - Decembertől változik a DKV menetrendje


Nem semmi, lesznek itt változások. Bár az azért durva, hogy a Békessy-n nem marad gyakorlatilag buszközlekedés.

 

Hiányolok egy 146Y-t is, vagy hívják akárhogy. De kellene nagyon egy ellenirányú viszonylat is. Azt hittem, be is jelentik, mire átadják az új csomópontot a Határ út és a 4-es között.

Econell99 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 11382

*Füredinél

Előzmény: Econell99 (11381)
Econell99 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 11381

Hát azért a Böszörményi út se világbajnok. :(

Bár tény, hogy a Füredinálél még mindig jobb

Előzmény: marky-511 (11379)
_Metzger_ Creative Commons License 2019.10.17 0 0 11380

Én akárhogy nézem, a McDonaldshoz legközelebb csak a 2-es villamos Nádor u. megállója esik (normális menetrenddel), bár a Jerikó buszmegálló sokkal közelebb lenne, a járatok sűrűsége valami nevetséges.

marky-511 Creative Commons License 2019.10.17 0 0 11379

Ahogy már előttem írták, a Böszörményi úton közlekedő viszonylatok a legjobbak, onnan a legközelebb.
A Füredi út (és a Balmazújvárosi út) közlekedése tényleg förtelmes. Nem csak tömegközlekedési szempontból, egyéni közlekedéssel is türelemjáték arra menni.

Előzmény: _Metzger_ (11375)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.17 0 1 11378

Utas szempontból lehet, hogy mindegy. De egyrészt ott van, amit említettél, a környezetvédelem. ÉN azt se hagynám ki, hogy a trolibuszok tartósabbak, masszívabbak, így az árukat is hamarabb behozzák.

Előzmény: Econell99 (11373)
marky-511 Creative Commons License 2019.10.17 -1 0 11377

Megesik :D
A lényeg végül is ugyanaz. Tényleg ott a leggyorsabb, de a legkevesebb utast azon az útvonalon veszi fel. Villamost semmiképpen nem érné meg oda építeni.
Más útvonallal meg az a baj, hogyha nem érinti a Nagyállomást, akkor vagy külön kocsiszín kéne, vagy összeköttetés a Nagyállomás felé.

Előzmény: ckg471 (11374)
S6tech Creative Commons License 2019.10.16 0 1 11376
2-es villamos, 12-es,23-as busz a Nádor utcáig majd séta

De a legközelebb a 15 15Y 22 22Y 24 24Y 34 35 35Y 36 - os járatok tesznek le a Füredi út megalloban kell leszallni. Pont ott van kb.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!