Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Engem érdekelne, hogy melyik éjszakai járatokon van kelenföldi kocsi, mennyi és milyen típusok. Néhány vonal egyértelmű (pl. 908, 940, 941, stb.), de mindet nem tudom. Valaki el tudja nekem ezeket mondani? Előre is köszi! :-)
Ma ott állt, ahol a 13-70 és a 13-75, és tegnap is állt ott egy 260-as, de akkor nem láttam az azonosítóját mert sötét volt, de szerintem ugyanez volt.
Annak ellenére, h ennyi mindn összejött a 13-43-ról, az még egy egész jó kocsi, ahogy látom, a gazdája próbálja rendben tartani (8-n beugrózik vele)
12-45 (amikre emlékszem): a fék katasztrófálisan szar, össznyitó nem zárja a hátsó ajtót, nem valami erős
13-33: végre elmúlni látszik az örökös vízforralása; a FOK-GYEM vílágítása nem jó, a fűtés lehetne erősebb, hátramenet nincs rajta (2 hónapja legalábbis nem volt rajta, azóta nem jutott eszembe megnézetni), de azon felül nincs vele baj. A garázs talán legerősebb 415-e.
Jó kis Voith-váltós, kitűnő retarderrel, viszonylag jó fékkel, váltóval. Ő is 8-s kocsi.
Szedd ki a gombot, és nézd meg nem csúszott-e le valamelyik vezeték, ha a gomb a rossz, akkor cseréld ki az első vészjelző gombjára (elől úgyis tudnak szólni a vezetőnek, ha baj van)
Ok, a 7-n nem baj, de itt a Szendrőben előbb más dolgokat oldjon meg.
Tegnap itt volt du.-n, a 02-49-cel. Normális figurának tűnt, többször is odajött köszönni, akivel tudott összeismerkedett, elsőre szimpatikus. (bár vezetés közben kicsit többet tököl mint amennyi szükséges)
- kotta szerint a 382-es volt kiadva, de azt olyan "jó" kocsinak vélte a de.-ös, hogy inkább ki se' vitte
- turbónál & SV-nál olajfolyás
- ajtózáró csengő néha nem hallgat L
- vészleállító gomb hiányzik (ANYAGHIÁNY)
- ajtófék gyenge vagy nem old ki
- 1. & 2. ajtó villágítás "R"
- néha nem lehet leállítani
- néha nem vált fel rendesen
- néha kidobja "N"-be
- olajnyomás mutató műszer "R"
- 2 genetáror éxij is elkéne rá
- bal 1. lámpa "R"
- 2. ajtó lépcső, 1. foka labilis & veszélyes
- eleje balra húz
- ablaktörlő "R"
- 2. ajtó nem nyit6ó kivülről (cserébe villágít)
- segédlégtartály & 4 utasszelep elfagyott
- jobb tükör törött
2.-a, 7/3, X-213:
Csak Astoriától Blaháig utaztunk vele Barátnőmmel, kvázi ennyit tudtam beszélni keresztfaterral, akinek már megint ezt a sz...talicskát adták ki:
- a fagyállót zabálja
- j1kezelő készülékek "R"
- műszer vill. "R"
- becsuklásgátló...
Akinek a nevén van, az már rég' nem dolgozott vele. Ő ugyanis Isten bal oldalán ücsörög, a fellegekben. (Szaxervezeti körökben mozog. Ha találkoztunk még villantott, de már nagy mellénye van, nem foglalkozik a "hangyával".) Ha nem dogozik vele (talán már nem is fog), akóR miért nem adják másnak?
Más:
Pár napja utaztam a 8-ason szám szerint a I-245-tel & 333-mal. Nektek mi a véleményetek erről a 2 kocsiról?
Ő leginkább a 7-esen van, de.-ben. Kocsi nincs a saját nevén. Mit értesz az alatt, hogy megkéne a csoportot f1elmezni? A nyakkendőről! Attól ugyan tényleg nem gurul a busz, de mivel a 7-es kiemelt vonal, ott megfogja követelni. ElőX figyelmeztett, aztán osztogatja az órákat.
A nyakkendőt meg nem mondom hova tegye, sztem az nem lényeges. Egy kolléga jól megmondta: "Akkor veszek nyakkendőt, ha a buszaink is úgy fognak kinézni"
- 1. ajtó felező össze-vissza nyitja a többi ajtót is
- turbó töltésjelző müszer "R"
- turbó nyomás "R"
- bal tompított "R"
- fűtés gyenge (lábnál abszolút 0)
- tűzjelző állandóan bejelez
- ajtó/park-fék "R"
- a 3. veszti a levegőt, visszanyit
- ablakmosót tölteni kéne
- "Ellenőrizze a motort" szöveg állandóan bevillan
- 1. j1kezelőn a piros lámpa villágít
- 4. ajtó többX visszanyit
- vezetőfülke nem zár6ó
- bal tükörfűtés "R"
Hírek a 7-esről:
I-140: lerobbant a Csurgói út & a Sáfrány u. között
A X-214 is félre állt, mert a 4-es ajtó visszanyított. Mire azt megcsinálta a szerelő, addigra az ablakmosó hiánya tiltott le! Ezúttal hangot is adott, ami ugye eddig nem volt mexokott. A beálló X-220-assal lett megcserélve.
Hozzáállás kérdése. A nyakkendőt az új tagoktól is megfogja követelni. (Keresztapám tavaly éppen ezért kapott 5 napig 112-est.) Nagy bajok nincsennek vele, rendes csóka, ha meg a minimálist megteszitek, akóR pláne nem lesz baj. Amblok! Hogyhogy nem ismered? A területi választások elött Ő is ott gályázott, csak nem csoport vezetőként. Éppen ezért kapta a 7-est, hogy ne l1enek kivételezések az ismerősökkel. Amúgy mindenkit vár személyes beszélgetésre az elképzeléseket illetően & megismerkedésre!
Így az év végén egy kis összeállítással készültem az év nagyobb közlekedésbarát eseményeiről, köztük a kelenföldi csacsi cseréjéről. Ezzel kívánnék minden topictársnak élvezetes eseményekben gazdag új évet!