A folyadék hiányt, már ha adalékos rendszer van benne, csak fel kell tölteni, vagy ha csak el van tömődve akkor azt még elég jó esélyjel lehet tisztítani, vannak cégek akik foglalkoznak vele garanciával, mérési adatokkal, elfogadható áron. Mindenki azt csinál az autójával amit csak akar, de én nem iktatnám ki, abból csak bonyodalmad lehet. Most még tudtommal nem nézik, de pillanatok alatt megkövetelhetik és akkor bukta. ...vagy eladás után is okozhat gubancot.
Jóestét,elöbb már irtam hogy a vw passat b6 kigyulladt a csek lámpa,végül a kerámiás katalizátor jelzett,a szerelő erővel ki akarná herélni a rendszerből,de ha ki iktatja akkor menyire befolyásolja a motor működését iletve a müszaki vizsgán való mérési adatokat?
Valaki járt már úgy , hogy a csomagtér ajtó fogja magát és egyszerűen felnyílik minden behatás nélkül?
Ha az autó kinyitva parkol az udvarban , akkor egy nap alatt 2-3x kinyílik , menet közben is csinálta míg be nem kapcsoltam , hogy 15km/h felett záródjanak az ajtók.
Ha valaki tudna tippet adni az okára , azt előre is köszönöm!! :)
Nekem is gyanús a dolog, de állítólag a motortérből is csöpög az olaj, és ha a turbó a kipufogóoldalra elengedi az olajat az nem feltétlenül folyik ki a kipufogó rendszerből. Viszont ha a forró kipufogóra spriccel az olaj az tud füstölni akár hátrafelé is...
Valahol olaj jut a kipufogó rendszerbe, gyanítható a turbó környéki olajcsövek valamelyike, de lehet, hogy a turbó is kukás. Ebben az esetben nem illik sokáig próbálgatni mert ha a kenőanyagot elkezdi beszívni a motor a turbón keresztül akkor pillanatok alatt meghal a motor is!
Mitől lehet, hogy egy előzés után a Passat elkezdett erőteljesen füstölni kipufogón keresztül szürkés füstöt, de nem volt semmi csattanás, hogy a vezérműszíj legyen. Amikor megálltunk akkor már a motortér is füstölt és maga a motor ide-oda járt benne, és fura halk patoggő hangot adott és kevés olaj maradt benne(látszott hogy csepeg a motortér alján).
Az egész kb. 1 km alatt zajlott le, az előtt semmi gond nem volt. A motor megindul de ugyanúgy csinál.
Szerencsére melegítés nélkül vissza lehetett alakítani a fémet, így csak nagyon kevés kittet kap majd és se vágás, se melegítés. Belül sem kellett bontani semmit, csak az ajtót szedték szét és építik majd vissza az új elembe. Ahogy mondták, még úgy egy hét. A karosszériás munka 90%-ban készen van, ma meg is kapja a fényező.
...hát, az a lámpa magától biztosan nem kezdett el működni. Egy diagnosztika sok mindent kideríthet. Azokban ha jók az emlékeim akkor még adalékos DPF is volt, aminek az adalékkal való feltöltése nem olcsó és nem is olyan nagyon egyszerű.
Szeretnék segítséget kérni. Kinéztem egy B8-as Passatot 2.0TDI 239LE s változatot.
Ezzel a típussal kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Megbízható?
Illetve mikor beindítottam (hidegen, de 20 fok volt kint) elég remegősnek tűnt (jelenleg benzinesem van, így lehet csak emiatt), frankón rázta a kasztnit, pedig a motorra tekintve nem tűnt problémásnak, illetve nagyon gyorsan vette a fordulatot is.
Hello lenne egy kérdésem 2006 vw passat b6 pdtdi 2.0 4motion-om van kettő hete vettem,ezeknek a kocsiknak van e részecske szűrőjük?mert amikor megvettem pár napra rá kigyulladt a csek lámpa,és elvileg a részecskeszűrő van eltömődve,a volt tulaj azt mondja hogy ezekben még nincsen vagy nem volt szerelve,kérdeztem tőle hogy esetleg ö ledobta volna rola de azt mondta hogy nem,pedig az kötelező ha jol tudom.
Ha van "auto" állás a világításkapcsolódon, akkor tekerd oda és felejtsd el a kapcsolgatást. A tompított izzóid (már ha H7-es) is tovább bírják. Nekem az volt a B7-ben és tettem bele emelt fényerejű OSRAM NBU izzókat. Amíg megvolt (3 év és 2 hónap) simán bírták! és elég jól világítottak is. Nekem az egyik utolsó B7-es példányom volt, 2014 április végi gyártás (májusban már a B8-at gyártották) és nekem megette a DRL-be az OSRAM LED-es megoldását is. Nem kiabált miatta.
Először is csak felkapcsolt tompítottal világít, a DRL-el nem, tehát nappal soha nem fog világítani, azután ott van egy 30km/h határolás, tehát csak e sebesség alatt fog világítani a tompítottal együtt is.
Nekem (pedig én viszonylag sokat megyek minden napszakban) még soha nem égett ki. Az viszont nagyon jó, pláne a közvilágítás nélküli, vagy a mutyizott közvilágításos településeken, hogy bevilágít a kereszteződésbe.
Előző skodamban is kikapcsoltam, de ott lehetett menűből. Nem hianyzott. Miért hasznos? Világít a korforgalomban meg mindig. És gondolom hamarabb ki is ég.
Huszon eve koccantam egyet Angliaban, 60:40 szazalekben en voltam a hibas, de az enyem volt a kisebb kar. Megkerdezte a ficko serult-e valaki, azutan azt mondta igyunk egy kavet, vagy teat, es beszeljuk meg a teendoket. Uj kocsim volt nekem is, elvittem a helyi szakszervizbe, felvetettem egy jegyzokonyvet, es ajanlatot kertem a javitasra. Hazatelefonaltam az itthoni biztositonak, mert ott akartam megcsinaltatni, de egy kockafej csak azt hajtogatta vigyem be a kocsit hozzajuk szemlere...
Meg annyit az ottani kalandokhoz, hogy vettem egy lapraszerelt utanfutot egy boltban. Olyan vol, mint egy IKEA butor, nekem kellett osszeszerelni. Amikor kesz lettem vele elmentem a helyi Vauxhall szervizbe, hogy levizsgaztassam. Nem nagyon ertettek mit akarok, de elmagyaraztam, hogy rendszamot szeretnek. Azt mondtak rendben, de olcsobb lesz, magam setalok at a szemkozti rendszam szakuzletbe. A rendszamboltban azt kerdeztek mit irjanak ra? Neztem, mint Szasa a gombmoziban, de jobb hijan a kocsim rendszamat kertem. Azt mondtak a piros-feher- zoldet nem garantaljak, de erztem, hogy akkor mar nagyon hulyenek neznek. Azzal teteztem a videkisegem, hogy megkerdeztem mikorra lesz kesz? Az elkovetkezo tiz percen belul, ez volt a valasz. Innen mar szinte nem is volt ciki megkerdezni hogy a francba szereljem fel? Megmutattak hogy kell lehuzni a foliat a ketoldalas ragasztoszalagrol, es felajanlottak, hogy felteszik, ha megse menne. Azota is rajta van, nemnagyon merek vele menni, mert itthon megiscsak veszelyes egy francia vonofejjel kozlekedni, amire a magyar hatosag nem bolintott ra. Mas kerdes, hogy meg kodlampa is van rajta. A Vauxhall-nal elmagyarazta a ficko, Angliaban mindegy huzom, vagy tolom, vagy a tetejen szallitom a motyom, az en felelosegem, hogy biztonsagos legyen, oszt jo napot.
Szivhalal helyett jobb lett volna, ha nem tortenik baleset. Tudom, nem vigasztal, de ez sajnos szinte elkerulhetetlen ott, ahol sok az auto, keves a hely, nagy a forgalom. Nagyon sok autot er kisebb nagyobb serules, legfeljebb azert nem latjuk, mert szepen meg lehet oket javitani.