Sziasztok! Van egy 2003-mas 1.4I SX C3-masunk, tegnap délután használtuk utoljára gond nélkül ma reggel viszont nem indul és világít a motor diagnosztika lámpa. Az este folyamán elég sok eső esett lehetséges hogy van valami összefüggés? Az indítómotor forgatja a motort de nem indul. Tapasztalt már valaki ilyen hibát? Tudom hogy nagyon összetett a probléma. Gondoltam mielőtt szerelőt hívok érdeklődök kicsit.
Sziasztok! Tud valaki segiteni, hogy C3 2008 hol talalom a klima tulfolyo kondenzviz elvezeto csovet? Szeretnek klimpanradiatort tisztitani klimatisztito habbal es itt juttatnam fel a habot a kis spray csovevel.
Egyszerűen nem értem, hogy hogyan a büdös francba tud elrepedni az a műanyag cső?
Mivel láttam itt, hogy többen is irták e problémát, akkor én még előtte állok, legalább is úgy tűnik a dolog! :)
Igen, néztem én is a szivattyú árakat...-hát borzalom hogy mennyire drágák, csak azt nem értem hogy mi különbség lehet egy 40ezres és egy 70-80ezres között, a pénzen kívül....?
Hol kented körbe? A tövénél? Nekem is ott ragasztotta először a bontós fickó, de nem ott engedett, hanem följebb, ahol a szögletes részből kerek cső lesz, a könyök előtt...
Én úgy vettem észre az enyémen, hogy a tömlőcsatlakozásnál egy picit szivárog...
Úgy láttam, hogy se a tömlőbe, se a csonkon nincs semmilyen gumigyűrű tömítés, gyakorlatilag csak "összevan dugva" a csonk és a tömlő!
Az én kis Döncim 2003-as és mivel nekem az a gond, hogy nem mutatja a benzinszintet, ezért kell majd kivennem az egész pumpát a helyéről, és a pumpa tetejének a fehér színét már nem is látni, csak ráragadott barnás-fekete lerakódásokat, így ebből gondolom hogy valamilyen szinten szivárog a benya!
Amikor a csonk ragasztásához kivették a szivattyú alaplapot, a szaki crova készletből a hosszabbító rúd és egy nagyobb 19-es körüli crova fejjel, kalapáccsal ütögetve, csavarta le. Letekerni az óramutató járásával ellentétesen kell. Van 2 kiálló műanyag fül a nagy fekete hollandin, azok tövébe támasztotta a crova fejet, s ütögette felváltva, amelyikhez hozzáfért. Nehezen indult meg, de sikerült... Viszont van benne 1 gumitömítés, ami az enyémben meg is volt már nyúlva, azt cserélte.
Hátsó ülőlapot kiveszed, s alatta van 1 nagy kerek, műanyag fedlap. Azt kipattintod, s alatta van a tank tetején a benyaszivattyú fedlapja, a csatlakozókkal.