Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sebi.Oli Creative Commons License 2016.06.13 0 0 13222

Sziasztok!
Van egy 2003-mas 1.4I SX C3-masunk, tegnap délután használtuk utoljára gond nélkül ma reggel viszont nem indul és világít a motor diagnosztika lámpa.
Az este folyamán elég sok eső esett lehetséges hogy van valami összefüggés? Az indítómotor forgatja a motort de nem indul.
Tapasztalt már valaki ilyen hibát? Tudom hogy nagyon összetett a probléma. Gondoltam mielőtt szerelőt hívok érdeklődök kicsit.

kopete Creative Commons License 2016.06.12 0 0 13221

Aha. . Viszont amióta levettem az akkuról a sarut  , mikor ragasztottam a benzinszivattyút  , azóta nem zár be. Lehet ezt valahol kapcsolni? 

Előzmény: xyxyphus (13220)
xyxyphus Creative Commons License 2016.06.11 0 0 13220

Bizony! És piros lámpánál nem tud beugrani senki így a kocsiba!

Előzmény: kopete (13219)
kopete Creative Commons License 2016.06.11 0 0 13219

Az normális jelenség ha magától lezár az összes ajtó indulás után  ? (10Km/h ) 

Köszi 

oldtimerrr Creative Commons License 2016.06.11 0 0 13218

Sziasztok! Tud valaki segiteni, hogy C3 2008 hol talalom a klima tulfolyo kondenzviz elvezeto csovet? Szeretnek klimpanradiatort tisztitani klimatisztito habbal es itt juttatnam fel a habot a kis spray csovevel.

Janika70 Creative Commons License 2016.06.09 0 0 13217

10 ezer, "örökgarival" ... 

Előzmény: kopete (13216)
kopete Creative Commons License 2016.06.09 0 0 13216

Szia ! Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a javítás? 

Előzmény: nacska1959 (13214)
Janika70 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 13215

Nincs mit! Ezért (is) vannak ezek a fórumok, hogy segítsük egymást tapasztalatokkal. 

Előzmény: nacska1959 (13214)
nacska1959 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 13214

Köszönöm Janika 70 azóta nincs benzinszag amióta megragasztották a bontóban 

kopete Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13213

Na..adtam neki bőven ragasztót. Holnap ebéd után próba.  Addig gondolom megszárad. Kíváncsi leszek ! 

 

macivolvo Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13212

Elég. De az is elég ha megragasztod. Kihívás de sikerülhet.

Előzmény: klrz (13211)
klrz Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13211

Lehet hülyeséget irok... ha csak a fedelet cserélném ki, akkor megjavulna a szintjelzés a műszerfalon, vagy csak akkor ha kompletten cserélek?

Előzmény: Janika70 (13210)
Janika70 Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13210

Elvileg "csak" ilyen kell, nem komplett szivattyú:

 

http://acpumpa.com/cars/peugeot-citroen-uzemanyagpumpa-2-csoves-fedel/

Előzmény: klrz (13209)
klrz Creative Commons License 2016.06.04 0 0 13209

Bocsi, hogy csak úgy közbeszólok...

Egyszerűen nem értem, hogy hogyan a büdös francba tud elrepedni az a műanyag cső?

Mivel láttam itt, hogy többen is irták e problémát, akkor én még előtte állok, legalább is úgy tűnik a dolog! :)

Igen, néztem én is a szivattyú árakat...-hát borzalom hogy mennyire drágák, csak azt nem értem hogy mi különbség lehet egy 40ezres és egy 70-80ezres között, a pénzen kívül....?

Előzmény: kopete (13208)
kopete Creative Commons License 2016.06.03 0 0 13208

Igen. A tövénél kentem teljesen körbe.

Holnap akkor bekenem felül is. 

Amúgy a legszivesebben összetorném.

 

Az új szivattyú pedig egy vagyon. 40-102ezerig.

Előzmény: Janika70 (13207)
Janika70 Creative Commons License 2016.06.03 0 0 13207

Hol kented körbe? A tövénél? Nekem is ott ragasztotta először a bontós fickó, de nem ott engedett, hanem följebb, ahol a szögletes részből kerek cső lesz, a könyök előtt...

Előzmény: kopete (13206)
kopete Creative Commons License 2016.06.02 0 0 13206

Én ma körbe kentem epoxy ragasztóval. Aztán száradás után  ráadtam a gyújtást és ismét szivárgott. 

Sajna azt sem látom pontosan hogy hol.

De így kész életveszély az egész. 

Előzmény: klrz (13205)
klrz Creative Commons License 2016.06.02 0 0 13205

Szia!

Én úgy vettem észre az enyémen, hogy a tömlőcsatlakozásnál egy picit szivárog...

Úgy láttam, hogy se a tömlőbe, se a csonkon nincs semmilyen gumigyűrű tömítés, gyakorlatilag csak "összevan dugva" a csonk és a tömlő!

Az én kis Döncim 2003-as és mivel nekem az a gond, hogy nem mutatja a benzinszintet, ezért kell majd kivennem az egész pumpát a helyéről, és a pumpa tetejének a fehér színét már nem is látni, csak ráragadott barnás-fekete lerakódásokat, így ebből gondolom hogy valamilyen szinten szivárog a benya!

Törést, repedést nem tapasztaltam a csonkon!

Előzmény: kopete (13204)
kopete Creative Commons License 2016.06.02 0 0 13204

Üdv. Ma végre megragasztom a benzincsonkot.

Egyébként nem lehet hogy a benzincső csatlakozásánál szivárog?  Ott van valami tömítés? 

Esetleg nincs egy fotótok egy már ragasztott szivattyúról ?  Köszi 

Márk Huri Creative Commons License 2016.05.31 0 0 13203

Hello van egy kis problémám  az automon a bajusz kapcsolmon van hangero szabalyzom es nem mukodik valaki esetlwg valamit ??

Janika70 Creative Commons License 2016.05.30 0 0 13202

Amikor a csonk ragasztásához kivették a szivattyú alaplapot, a szaki crova készletből a hosszabbító rúd és egy nagyobb 19-es körüli crova fejjel, kalapáccsal ütögetve, csavarta le. Letekerni az óramutató járásával ellentétesen kell. Van 2 kiálló műanyag fül a nagy fekete hollandin, azok tövébe támasztotta a crova fejet, s ütögette felváltva, amelyikhez hozzáfért. Nehezen indult meg, de sikerült... Viszont van benne 1 gumitömítés, ami az enyémben meg is volt már nyúlva, azt cserélte.

Előzmény: klrz (13201)
klrz Creative Commons License 2016.05.29 0 0 13201

Szia!

Nahh.. sikerült, csak azt a nagy fekete hollandis müanyag keretet nem tudtam letekerni:/

Gondolom ez is rendes menetes lehet, tehát nem balmenetes?

Kézzel lehajtani lehetetlen, valami ötlet esetleg?

Üdv!

Előzmény: Janika70 (13199)
klrz Creative Commons License 2016.05.24 0 0 13200

Igen, az enyémbe is van valami hasonló színes műanyag gyűrű!

Oksa, megpróbálom!

Köszi!!

Előzmény: Janika70 (13199)
Janika70 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 13199

A miénkben a (az üzemanyag cső) csatlakozó végen van 1 szines műanyag rész, azt kell benyomni, s akkor le tudod húzni a csonkról. 

klrz Creative Commons License 2016.05.24 0 0 13198

Szia!

Te tudod hogy hogyan kell a tömlőket lehúzni/leszedni a pumpáról?

Mivel az enyémbe meg az a baj, hogy valami oknál fogva nem jelzi az üzemanyag szintet a kijelző,-gondolom megakadhatott az úszója...

Nagyon nem mertem lefeszegetni a tömlőket, ne hogy eltörjem csonkba az egészet...!

Üdv!

Előzmény: Janika70 (13195)
kivi000 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 13197

Ott akkor valami ármányság van, nekem a Sláger FM (ex Juventus) Paksig bejön az M6-on. (Gyári 2002-es Clarion rádió.)

Előzmény: kopete (13196)
kopete Creative Commons License 2016.05.24 0 0 13196

De olyan szinten gyenge a rádió , hogy Budapesten a Sláger fm alig szól.

Autópályán csak a CD játszik. Rádióadás esélytelen.

Előzmény: Janika70 (13195)
Janika70 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 13195

A kerek takaró műanyag fedél gumiperemes, nem engedi be a benzin szagot. A bal hátsó ülés alatt van, azért a bal oldalon érzed.

Sajna, a rádió adókat a miénk is gyengén fogja...

Előzmény: kopete (13194)
kopete Creative Commons License 2016.05.23 0 0 13194

Megnézem. Mondjuk leginkább a bal hátsó kerékdob alól érezni a szagot . Kívülről. Az utastérben szerencsére nem.

Csöpögésnek nyoma sincs.

 

Más : a rádióadók gyengeségével lehet valamit kezdeni ? 

 

Köszi

Előzmény: Janika70 (13193)
Janika70 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 13193

Hátsó ülőlapot kiveszed, s alatta van 1 nagy kerek, műanyag fedlap. Azt kipattintod, s alatta van a tank tetején a benyaszivattyú fedlapja, a csatlakozókkal. 

Előzmény: kopete (13192)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!