yasec,
Én találtam róla képet, a nyitó oldalon is van.
Ja aszittem, hogy külföldön voltál, és végig autópálya volt. Magyar utak ultra fosok, azon szar lehetett, nem összehasonlítható a külfölddel. Még bárhol voltam külföldön, ahogy jöttem haza, egyre szarabbak lettek az utak. Beleértve jugoszláviát, bulgáriát, nyugatról nem is beszélve...szóval az télleg szar lehetett:-(.
Külföldön élmény autózni meg motorozni, itthon meg szinte kínszenvedés. Mindig azt várom, mikor esik szét az autó:-(. Volt valaki már szardínián? Olyan utak vannak, hogy a hungaroring nincs olyan minőségű, tele szerpentinnel és valami gránit alapú, tök érdes. Földig lehet dönteni a motort és nem csúszik, nincs foltozva, semmi, mintha az egész szigeten csak tök új utak lennének. Már csak azért megérte elmenni oda:-)))))
Tényleg leszedek a légsárkányból 100kg-t! Aki nem hiszi, járjon utána!
Üzembiztos marad, és optikailag sem lesz szembetűnő a változás!
Jöhet majd a legpuhább gumi!:-)))
E30? Vagy mi is?
Inkább mondj évjáratot, mert nem mindig tudom, hogy melyik-melyik.
Milyen extrák vannak a kocsidban?
Nyitok majd egy "no súly" ingyenes szaktanácsadást! Eressz a kocsid közelébe, meg legyen nálad notesz, aztán nyomom az infót, mit lehetne lekönnyíteni!:-)))))
"És a hetedik napon megteremté a Mérnök az autót. És a hajtott kerekeket hátulra teremté. És a motort középre teremté. És látá, hogy ez így JÓ. :-))))))))))). "
Így igaz!
...de hát tudod, a többieknek egy kompromisszum az élet!:-)))))
Igaz, ma végig a fülembe zúgott, de legalább volt kivel beszélni!:-)))
Hát én annyira nem értek hozzá, de ha csak 6 kiló, akkor azt már hova könnyítsem? Andy tegnap azt mondta, hogy most ultrakönnyű van bent neki, ami 5 kg, és valami 13 kg volt a gyári...szóval végén kiderül, hogy az M3 is papírsárkány? Nekem 1340 kg-t mértek 50 liter benzinnel, 20 kiló cuccal és 18-as kerekekkel. Az üresen épphogy több, mint 1200 kiló:-)
"Merre voltál amúgy? Az nem olyan sok, próbáld ki egyszer motoron és 1 nap alatt:-) Mennyivel mentél...átlagban? "
Sopron-Bp.-Debrecen-Szeged-Dunaföldvár-Veszprém-Sopron
Nekem nem volt motorom, és nem is motoroztam én az életemben! Most már nem is fogok, hacsak nem tudom megvenni fatter öreg BMW-jét, egy négyütemű 250-est, most kb. 35 éves lehet a moci. Anno fatter eladta, mert kellett a lé. Amúgy tuti állapotban van. Azért a motorért letenném a jogsit, a többi csoda egyszerűen nem érdekel.
Bicajjal nyomtam le egyszer egy nap 310km-t, de akkor még kemény seggű csávó voltam. (Még most sem puhult sokat! Csajok, olvassátok?)
Átlagseb.? Nemtom, sokszor volt nagy a forgalom, meg azért falvakban max.60 (féltem azt a kib@szott jogsimat!).
Egyfolytában 150-160 után jól esett lazítani, úgyhogy nemegyszer mentem aztán 110-120-al, de azokon az utakon az is soknak tűnt!
Szép ez az ország!
Na, de most már ontopic:
Gondolkodva a dolgon, hogy miért lehet alu l.kerék:
Ha már nagyon le lenne könnyítve az acél, akkor túl sokat rugózna? Ha az alut jól megszerkesztik, akkor talán nem tudja már eldobni magát, de merevebben tart? Érdekes dolog lehet, szívesen megnéztem volna a képét!
Yasec,
Azt énsem, de bíztató, hogy legalább van ilyen :-) Azért majd kicsit utánajárok ennek a lendkerék dolognak. Bár az enyémen gyárilag könnyített van, csak nem tudom mennyiről mennyire.
Merre voltál amúgy? Az nem olyan sok, próbáld ki egyszer motoron és 1 nap alatt:-) Mennyivel mentél...átlagban?
Drága.
Amúgy =re annyit találtam hogy ETK szerint az M3-é 7,85 Kg, de nem találom benne az EVOSport lendkerekét. De egy tuning oldalon lehet gyári EVOsport lendkereket rendelni, ahol 12,5lbs nek állítják. Az kb 6 Kg?
Na, megjöttem én is! Még nem vagyok teljesen magamnál, de most már vigyázok is, nehogy magamhoz térjek! Lenyomtam a légsárkánnyal a két nap alatt 1112km-t, hát elég is volt.
vd.: Biztos jó, de én nem találtram sem képet róla, sem adatot, hogy mennyivel könyebb, mint az eredeti, stb...
Légsárkeszba (Rover K18-as moci) a -3kg szokott működni. Az sem kevés...