az önindító teker, de nem indul be a motor... pár napja csinált ilyet reggel, aztán délután mire hazaértem elsőre beindult... azóta többször voltunk vele, tegnap este is ment vele, ma reggel megint nem indul... :(
Rég jártam erre de akadt némi gond a vassal. Zolisys-el kiolvastuk legutóbb képen látható az eredménye. A jelenség pedig legtöbbször annyi mintha rugdosnám a gázpedált pedig simán tartom a sebességet. Leginkább 1400-2000 fordulat között. A közelmúltban viszont úgy maradt mintha tartanám a pedált vagy ép gyorsított akkor is mikor motorfékeznie kell volna egészen addig míg a fékre nem léptem. Onnantól abbamaradt a " gyorsítás". Tempomat ki volt kapcsolva teljesen. Vkinek hasonló tapasztalat vagy vmi ötlet? Jártam villamossági szerelőnél csak beszélgetés szintjén maradtunk. Mivel nem köthető igazán semmihez mikor jön elő.
Peugeot 307 SW 2.0 HDi 2004 100KW autó hátső féktárcsa cserét valaki hajtott már végre házilag?
Az lenne az első kérdésem, hogy a fékkinyomónak hogyan kell működnie? Befelé jobbra tekerni vagy balra? Vettem hozzá spéci fékkinyomó szerszámot, de mielőtt bénázok megkérdezem.
A második kérdésem, hogy ha mindent sikerült leszednem a tengely csavart is, akkor kell hozzá valamilyen spéci szerszám, hogy a hátsó tárcsát lehúzzam csapággyal együtt vagy sem? Ha igen akkor ezt hogyan lehet legegyszerűbben és mivel elkövetni.
Megnéztem a Youtube videot, ott simán kézzel lehúzza az egészet és kézzel feltolja az újat. Nyilván az új tárcsában elve benne van az ABS -es csapágy is. Na ettől félek, hogy ez nem lesz ennyire egyszerű
Arra gyanakodnék, hogy "bepisil" az injektor. Érdemes lehet kiszerelni őket, be tudod méretni, bár én jártam úgy, hogy tisztítás, mérés alapján jó volt, az egyiket mégis cserélni kellett, igaz ott az volt a baj, hogy nem fecskendezett, vagy nem eleget. Viszont ez eddig egy elég olcsó kör 3-4 ezer Ft-ért szokták vállalni darabját, utána esetleg lehet a többivel folytatni.
Persze :) azzal is szerencsém volt, 12000 Ft-ért adtak 4 db Semperitet, használtan, ahogy néztem teszteken kb. középkategória, vízen talán kicsit jobb. Ennyi pénzért nem vártam sokat, de ha duplájába került volna is elégedett lennék.
Segítség kellene, de nagyon. Peugeot 307cc 2000 benzines asszonyka kocsija. Probléma a következő. Állandó jelleggel benzin szag van a kocsiban, másik ami fontosabb és eddig senki nem tudta orvosolni, hogy indítás után fullad, rángat, miután végig száguldott a falun padlógázzal egy idő után megszűnik, szerintem túl sok üzemanyagot kap. Mi lehet a baj. Köszi előre is a gyors segítő választ.
Hát, én is azért vettem meg sbojan kollégától a 15-ös felniket, mert a felni árát is beleszámolva olcsóbb egy szett kerék, mint ha csak 16-os gumikat vettem volna a meglévőre :)
Benne van a légáramban a zöld ellenállás, hogy hűtse. Normális, hogy melegszik, lévén egy soros előtét ellenállás ez, ami a több wattos fűtőmotor fordulatszámát szabályozza.
Általában nem is az ellenállás "hal meg", hanem van valahol egy hőbiztosíték, hogyha beakad a fűtőmotor, és légáramlás nincs, de ellenállás melegszik mint állat, ne gyulladjon fel az autó. Ez a kis hőbiztosíték szokott bennük kimenni.
(újabban a ventillátor motorba intergált pwm vezélést alkalmaznak, ez ugyan nem annyia melegszik, de ha meghal -és meg szokott- , nem 100ft-os hőbiztosítékot kell cserélni, vagy párezer ft-os komplett ellenállást, hanem "kissé" drágább a történet)
Sajna nem jó mert 15" a pótkerekem és az acél felnikre amiket keresek új téli gumikat rakatok fel és ha defektet kapok //amit nem szeretnék //akkor kitudom cserélni és nem lesz féloldalas a 16" felnivel.
Sziasztok! Egy 2002-es 307-es Break kombim van. Erre keresek hátsó lökhárítót és hátsó csomagtér ajtót. A színe ezüst metál de ha más színű az sem baj. Ha bárki tudna segíten előre is megköszönöm.