Lehet, hogy így mindenki jobban jár, mert most direkt tervezünk egy kis "terepezést" is ;)
Múltkor véletlenül tévedtünk erre, de most direkt meg akarjuk ezt mutatni a Császárnak és a GS-ének ;) Nem tudom, hogy tetszene ez a Triumph-odnak és neked ;)
Csak hogy kicsit színesítsem a topki hozzáértési potenciálját, álljon itt pár mondat a legutóbbi kalandomról.
Monitort kerestem nem túl bonyolult feladatra: képeket kell szerkeszteni, alkalmanként fullHD videókat.
Nos, a kapható LCD monitorok 99%-a erre nem, vagy csak korlátozottan alkalmas. A népszerű (és az eladásból és kalibrálásból élő portálok) szerint az IPS és PLS panelek lennének hivatottak leváltani a korábbi CRT és plazma megjelenítőket. 1000:1 natív kontraszttal? Mérve 7-800.
Az rendben van, hogy a betekintési szög 170 fok feletti, de mi lesz a feketével? És a színmélységgel? A dinamikus kontraszt a PWM LED háttérvilágítással megoldja? Kétlem.
Elképesztően x@r a TN+film megjelenítők képe. Az IPS és PLS monitor többnyire úgy jön ki a gyárból, hogy maxra tolják a fényerőt, aztán vakulj paraszt.
A marginális kisebbséghez tartozó monitorvásárlóként végül vettem egy AMVA panelest. Papíron 3000:1 a kontrasztja, mérve (nem én, szakportál) 2500:1. Asztalomon elfér, MacBook Air (egyelőre a D-Sub csatin) lájkolja, DVI-D adaptert meg majd hoz a postás a DX-ről.
A kalibrálási profilját egyből vágta az OSX, pedig nem egy népszerű brand. :O
Azért azt, hogy váratlanul "elém ugrott" a gödör egy dzsip alól, erre megijedtem és fékezve "bele estem", össze ne hasonlítsuk már azzal, hogy valaki direkt rákészülve nagy gázzal átmegy rajta egy enduroval.
Az akku témát meg már 1000x kitárgyaltuk és SOHA nem lesz benne igazad :D
Kurva jó lesz, hogy a teljes fizetésemet arra fogom költeni, hogy a 2x2 sávos 6-os úton este hazafele 90 km/h-val dacolok az életveszéllyel, amibe magamat és a közlekedés többi résztvevőjét sodrom ezzel az ördögi tempóval. Legalább az M0 már 90-100-as végig, amerre járok.
" A több mint ötszáz speciális traffipax bő hatmilliárd forintba kerül, de bombaüzlet lesz az államnak: a beruházást az Európai Unió fizeti, a bevételek viszont a magyar kasszába folynak be."
Tényleg ott tartunk, hogy már nem tudják mire elb@xni az EU-s pénzeket. A közgép tud trafit gyártani? Vagy legalább valami út menti műtárgyat hozzá?
Az igazi:
"A gyorshajtók hatalmas pénzzel gyarapítják évről évre a költségvetést: tavaly a HVG.hu információi szerint 14,1 milliárd forintot fizettek be"
"anno a KTM-es csapat este eljött megnézni a"halálos gödröt" és rihegve-röhögve bő gázzal átcsapattak rajta..." vs "bele markolva a fékbe BLOKKOLÓ első kerékkel bele estem"
"A probléma az, hogy ha nem töltöd fel teljesen az akksit, akkor idő előtt megdögölhet."
Nem mondhatod, hogy nem erről volt szó, mert konkrétan ebben a posztodban erre a felvetésre reagáltál (a magad módján). :)
"nooormális használat (ebbe még a téli (rendeltetésszerű:) is bele tartozik) mellett NEM fog előbb elpusztulni (még csak előbb lemerülni sem) egy nagy akku... én is csak TAPASZTALATI úton tudok szembe szállni vele"