Persze hogy nem számít a lóerő. De akkor is igazságtalanság volt a sok agyontuningolt bajor autó mellé betenni egy lejárt Vipert úgy, hogy meg sem jegyzik!(Egyébként a 450 lóerős már simán elérte a 300Km/h-s "álomhatárt")
Cabrio320i:
Érdekes, eddig én csak jókat hallottam a Vette úttartásáról. Ajánlom figyelmedbe ezt a linket. Itt nézd meg a felső videót (View a video presentation highliting Corvette's unique road manners).
Egyébként meg /me Qss, mert én még nem próbáltam az autót :) De azért kíváncsi leszek mit fog ehhez szólni Boró :) (Gyk. neki C5 je van)
szoktam olvasni azt a topicot is. De, hogy egy hasonlattal éljek: Olyan sportmérkőzés még nem volt, ahol valamelyik csapat ne szidta volna a bírót...
A próbléma szerintem sosem az volt, hogy nincs elég lóerő egy amcsi gépben (3xx, 450, 550LE), hanem az, hogy ezt még nagyon kevés ahhoz, hogy jó sportgép legyen.
"...ahol a 300km/h közelében járó sporkocsikat tesztelnek (Porsche, AMG merci, Ferrari, Alpina BMW, Viper. Itt feketén fehéren leírják, hogy a Viper nem üti meg még a 90es évek elejei követelményeket sem.)"
Aha, AutoBild test. Nem szoktad olvasni az Autós újságírás ámokfutói c. topicot? Ott már ki lett tárgyalva az egész.
Először is egy 2(!) vel ezelőtti Vipert testeltek benne, ami 3xx lóerős volt, a most kifutott volt 450, a legújabb 550 Lóerős.
De ez csak az egyik gáz volt.
A másik bibi ott volt, hogy a bajorok fele tuningolt volt (Ruf Porsche, Brabus vagy AMG merci nem emléxem már).
Namost, ha betettek volna egy Callaway Corvettet, vagy valami más tuningolt Vipert/Corvettet (nem maszekot természetesen) asszem a Ruf Porsche behúzhatta volna fülét farkát...
Ehelyett betettek a tesztbe egy már akkor lejárt Vipert... Boccs.
Mondd, Te nem tudod, vagy nem akrod megérteni, hogy én mit írok? Az elsőn eseten még csak-csak tudok segíteni úgy, hogy tőmondatokat írok, és megkérlek hogy lassan, gondosan olvasgasd. De ha a másodikon sajnos nem nagyon.
Kérlek, akkor most figyelj!
1. Az a mondat, hogy "ráadásul még sosem ment 250-nél gyorsabban..." Nem azt jelenti, hogy a 325ös bmw-m megy annyit. De legfőképpen nem azt jelenti, hogy én ennyivel szoktam száguldozni.
Eddig érted? Mehetünk tovább?
2. Engen nem érdekel, hogy a Vipert mikor tervezték. (de szinte biztos, hogy tévedsz a 60-as éveiddel)Ugyanis lehet, hogy terveztek a 60-as években is Viper név alatt autót, de én a MAI_Legújabb Viperről beszélek. (Hisz tudod melyik! Amelyiken gyakran van két párhuzamos csík, és V10-es, és azt hiszem 8literes. De ha neked úgy gyorsabban beugrik, akkor a Knight Rider Team c. nagysikerű sorozatban is van 1ilyen.... Legalábbis azt hiszem)
3. Engem nem zavar a BMW szidalmazása. Mert elfogultság nélül állíthatom, hogy kiválló műszaki színvonalat jelent. Aki meg szidni akarja, az tegye. Nekem biza nem fog fájni.
4. Az lehet, hogy sok a bunkó BMW tulaj, de erről még nem a márka lesz gagyi. (Értsd: M3-as gagyi ültetéssel, DTM véggel.)
Ha még mindig érted miről beszélek, akkor folytatom:
5. Ha azt mondható, hogy a BMW-sek agresszívak, bunkók, akkor én is mondhatom, hogy az amcsikocsisok öncélú magamutogatók. És egyik állítás sem lesz igaz, mert mindegyik zsúfolt az általánosításoktól.
Ja, és mielőtt megint egy sértődött-kisgyerek válasz írnál, kérlek két dolgot fogadj el:
a, Én nem kötözködni szertnék
b, Magadról mondtad, hogy kevés az IQ-d (amit én nem hiszek el, hisz biztos vagyok abban, hogy te nagyon-nagyon okos kisfiju vagy!!)
Igen, én márcsak egy ilyen mélyérzésű amcsi autos vagyok ... Ugyanis nagyon keményen megkinylodtam, és még most is kinylodok ezért az autoért. És igen, nekem tényleg nincs annyi IQ-m, hogy ne vegyem magamra, ugyanis sajnos általánositottál. Viszont egy szavad nem lehet, mivel Te pontosan ugyanolyan mélyérzésű BMW-s vagy, és sajnos neked sincs ahogy elnézem annyi IQ-d, hogy ne vedd magadra azokat a kritikákat amik itt elhangzottak ... Engem szintén ugy zavar az amcsi auto szidalmazás mint Téged a BMW szidalmazás, hogy egy ilyen jó gépeket mint ezek, igy a sárba tiporják, és ugyanugy jogom van megsértödni ezekolvastán mint Neked, vagy nem ? A kritikát birjuk, és nem is válaszoltam volna, ha nem azt irod, hogy képmutató, és beképzelt-önmutogatók lennénk ! Nekem semmi bajom a BMW-vel (legalábbis eddig nem volt, eltekintve néhány BMW tulajatol), és az is kétségtelen, hogy a régi (!) Viper nem üti meg azt a király kis szinvonalat mint amit egy vadiuj BMW, vagy Porsche. Főleg azért nem, mert a Dodge Viper-t nem a 90-es években tervezték, hanem még a 60-as években tervezte maga Shelby. Csak a 90-es évek elejére valosult meg !! Viszont egy Corvette röhögve megy 300-at, méghozzá teljesen stabilan, biztonságosan, és szerintem pontosan ezért is nem emlitetted meg. Én örülök, hogy a géped megy 250km/h-t, és sok szerencsét is kivánok hozzá. Itt szeretném felhivni a figyelmedet, hogy 250-nél szabad lassabban is közlekedni, még itthon is ! Engem egyáltalán nem érdekel az a sebesség, mivel én ezt a kocsit szeretem, és élvezem ahogy megy, én nem ugy választottam meg a kocsimat, hogy melyik megy a leggyorsabban, az meg kifejezetten nem is érdekel, hogy 200-220-nál nem is megy többel. Én nyugodtan megyek 130-160-at (én márcsak ilyen unalmas, gyáva ember vagyok), és hidd el, én is odaérek ahova Te, csak ha esetleg valami nem stimmel az autoval, (ugyanis tudom, hogy fáj, de sajnos a BMW-k sem tartanak örökké) akkor nem repülök el az útról azonnal, és halok bele ...
Üdv
iNTi
u.i.: Azt még megjegyezném, hogy azért vannak rengetegen előitélettel a BMWsekkel szemben, mivel az ember minősiti a kocsit. És ugye, ha állandóan azt látjuk mi halandok, hogy legtöbbször egy BMW pofátlankodik, hajt, szlalomozik, farolgat, száguldozik közveszélyesen, akkor sajnos elkerülhetettlen, hogy az emberek elöbb-utobb általánositani fognak. Ez sajnos igaz az amerikai autosokra is, és az összes Japán/EU/USA, és mindenféle más autosokra is ... Azért mert a gépetekkel meg tudjátok azt csinálni, még nem kötelező csinálni is !
Annyira jó, hogy itt ilyen sok mélyérzésű amcsiautós van. (külön kiemelve iNTi-t):-)
Szerintem arról van szó, hogy Ti nem bírjátok a kritikát. Én (aki nem agresszív, de BMW-je van) nap, mint nap hallgathatom, hogy "így a buzibéjemvés, úgy a köcsögem3-as, stb.." jellegű építő kritikákat. Persze sokan áludvariasságból hozzáteszik, hogy "tisztelet a kivételnek". Én a mondandómban nem tettem hozzá, mert ha valakinak van annyi IQ-ja, hogy nem veszi magára, az nem sértődik meg. akinek pedig nincs, az magára vessen.
Én tartom magam annyira értelmesnek, hogy nem sorolom magam a 6elemis cigányBMW tulajok sorába. Tehát nemis igen lehet ezzel megsérteni. (Max. egy kicsit bánt az állandó általánosítás) De leginkább csak elkeserít, hogy milyen rossz a vélemény egy kiválló bajor autóról.
És aki nem olvasta volna kellően figyelmesen az ominózus "felpaprikázó" hozzászólást, azok kedvéért megismétlem újra : "Elfogadom, hogy lehet szeretni egy amcsi gépet" (sőt, a 70-es évek végi Camaro az egyik kedvencem.), de akkor is fenntartom (kedves Boró12!!), hogy elmarad a technikai színvonal a mai napig az élmezőnytől. Te lehet, hogy ebből mit sem érzel, hisz ha a tengeren túlon a sebességmérőd átlápi a 100MPH-t, akkor már elvetemült gyorshajtó vagy, de itthon Európában nemritka a 250KM/h sem. És ezen a sebességen már kiütközik az autó technikai gyengesége.
(Példaként említhetnék egy olyan összehasonlító teszet, ahol a 300km/h közelében járó sporkocsikat tesztelnek (Porsche, AMG merci, Ferrari, Alpina BMW, Viper. Itt feketén fehéren leírják, hogy a Viper nem üti meg még a 90es évek elejei követelményeket sem.) Ismétlem: Lehet, hogy te ezt sosem fogod megtudni, megérezni, de legalább hidd el azoknak akik nálad ehhez jobban értenek.
FONTOS: Kéretik erre nem úgy reagálni, hogy "honnét tudod, hogy én mit tudok, mentem már 300-al soxor, tudok én mindent jól..." és hasonló mélyérzésű, ám kevésbé építő válaszokat.
JB, aki senkinek sem akart a lelkébe gázolni, és ráadásul még sosem ment 250-nél gyorsabban (tehát gizda! )
"De akár lakk feketére is fujhattad volna mert az Astráknak ugyis hetente kiégnek az izzóik:) "
Ez tényleg igaz, de ha kiveszed a rendszámtábla világítást, akkor nem... "tisztaciki" :-)))
"Nem tudom, hogy miért jó az, ha sok ember a szakadt BMW-jével menőzik és döngeti a mellét, hogy márpedig neki az van. Na, de milyen..."
Milyen? Gyári állapotu,tipp-topp:)
Nincs lefujva feketére a hátsó lámpája mint neked:) De akár lakk feketére is fujhattad volna mert az Astráknak ugyis hetente kiégnek az izzóik:)
Ne szivd mellre csak a versenyünkre izzitom a hangulatot:)
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat, szerintem lezárhatjuk a vitát. A béjemvések gizduljanak zseléhajjal kifeküdve a jobboldali ablakon 120-al (persze, tisztelet a kivételnek), az amerikai autósok meg gizduljanak a szar 20 éves rom Caddy/Camarokkal....ezt a baromságot...
Azért mert valakinek más tetszik, nem kéne itt egymást "anyázni".
Johnblow, veled semmi bajom, remélem ezt tudjuk tartani az elkövetkezendökben is.
ath, te inkább...eh, mindegy, te annyira buta vagy, hogy kár a billentyüt koptatni, már bocsi.
Szóval, csigalom, nyugavér :)
Lacee
'85 Cadillac Fleetwood Brougham d'Elegance 4.1i V8
Érték: kb. 1.200.000 Ft, 130 LE, 271 Nm@2200 ford/percnél
Jol emlekszel en voltam igaz! Olyannyira nem bantam meg, hogy most mar a masodikat nyuzom!
Egy baratom akivel egy napon indultunk kocsit venni maradt az M Class-nal. Azota erdekes modon Jeep-et vezet o is. 8 honapi anyazas utan sikerult magat megszabaditani a romtol. ( az o szavaival elek )
Most, hogy mondod ezt a Mercedeses dolgot, már dereng valami... Nem Te szerettél volna C Mercit venni és helyette lett a 300M?
Én a Keleti parton vettem meg a 300M-et, aztán az offshore cégemen keresztül, vámmentesen vittem haza (lásd: Mi az okosság a vámolásnál? című topic). Másfél évig laktunk otthon, aztán idestova két éve költöztünk vissza, ekkor adtuk el a gépet. Egy tuningolt Mitsubishi Eclipse után vettem és nagyon megszerettem. Most egy Pontiac Bonneville SSEi-t hajtok. Mivel a Terminalon az autóról készült saját fotóimról többen is megállapították, hogy bénán fényképezek, már csak gyárit merek belinkelni. :-)
Vegigolvastam a topikot amit nyitottal ott is tettem par eszrevetelt azzal a temaval kapcsolatban! Ugy erzem ez is kezd abba az iranyba elmenni szerintem alljunk meg itt. Szerintem felesleges! Nyitott ajtokat dongetunk ugyanis! Rajtunk kivul akik mar tudjak , erzik a kulombseget mas ugysem igen fog nekunk igazat adni az allitasainkban! Akkor meg minek?
Talan majd 10-15 ev mulva nekik sem az lesz az elso es legfontossab dolog, hogy "sz@rra " alakitja a kocsit. Talan kesobb megtanuljak tisztelni a masikat, majd ha nem apu rakja a verdat a fenekuk ala, hanem a sajat megdolgozott penzukbol veszik meg talan akkor.
Igen egy 300M tulaja vagyok. Ez mar a masodik es azt hiszem maradok is ennel a tipusnal egy darabig. Igaz par honapja mielott kihoztam ezt filoztam az uj Auroran, de azt hiszem nem bantam meg. Ha lehet ilyet mondani es "megjobb" lett az egyebkent is legjobbnal:-))
Par uj eztra ami nekem szimpatikus, kis kozmetika, szebb felni szoval gyonyoru az uj gep!
NO comment! Ebben azt hiszem benne van a lenyeg de rendesen! Tokeletesen igazat adok neked!
Tudod erre en csak egyetlen dolgot szoktam mondani. Majd ha a zselezett feju takony a sajat keresetebol veszi a "nigger benzet" akkor szoljon valamit. Mas f@szaval ugyanis nem nehez a csalant verni.
Miert van az - ha visszaolvassatok lathatjatok ti is - hogy egy egyszeru es szimpla megjegyzesre milyen hangnemben jottek a valaszok a " dojcsland oldalrol. Mondjatok meg kinek es miert allna erdekeben, hogy egy ilyen piti dolgot mint "mennyit fogyaszt szazon" hazugsaggal palastolna el? En sem kerdojelezem meg ha azt irja valaki az M3 8 litert eszik. Sosem vezettem nincs sajat tapasztalatom. De nem allok le, hogy " na menj a fenebe ne gurits itt ".
En ugy erzem inkabb a ti oldalatokrol jon ez az melyrol fakadt gyulolet az "amicar"al szembe.
Miert ne lehetne valaki buszke az autojara ugy, hogy leirja az adatait? Ugyanis van mit leirni!
Egy 318i Bomosnel nem sok!
Valahol korabban leirtam a velemenyem errol. Sokaig Merci imado voltam. De mint mindennel ezzel is ugy van az ember, hogy a "puding probaja az eves" Ha rajoszz van jobb, megbizhatodd, szebb, es raadasul olcsobb is ki az a marha akinek a dragabb, szarabb, csunyabb kell?
Akinek meg annyi agya van, hogy a sajat szemenek se hisz az doljon ki a bomos jobb oldali ajtajan a forditott beszbolsapkajaban:-))
Ja, és hogy ne legyek teljesen offtopic, az alábbiakat a napokban tettem közé a Netmánián:
"Vasárnap jöttünk haza Houstonból egy másfél hetes nyaralást követően. Előre megfontolt szándékkal, aljas indokból figyeltem, hogy a bunkó vezetők összetétele milyen márkákhoz köthető leginkább. 9 esetből 5-ben BMW-t vezetett a tulajdonos... A maradék: 1 db. Mercedes, 1 db. ősöreg pick-up (márkáját nem ismertem fel), 1 db. Impala (ettől a típustól igen szokatlan módon) és 1 db. Sebring.
Jópofa, dögös autók ezek a BMW-k, de ismét megerősödött a gyanúm, hogy a tulajdonosi kört kitevő bunkók nagy aránya miatt soha nem fogok ilyen autót birtokolni... Érdekes módon Európában is ezt tapasztaltam, tehát a dolog korántsem amerikai specialitás."
Gyakorlatilag bármelyik mai amerikai autót megnézhetjük: annyit, vagy kevesebbet fogyasztanak, mint a hasonló európaiak. Persze az nem tudja, aki lemaradt 20 évvel. :-)
Először azon gondolkodtam, hogy adok a hozzászólásodra egy hosszabb lélegzetű, választ, de aztán letettem róla. Sajnos halvány fogalmad nincs a mai amerikai autókról, megragadtál a '70-es évek Kojak-filmjeinek a szintjén. Az Általad összehordott sok butaságokról csak annyit, hogy az Asszonnyal 3 amerikai autónk van, de egyik mellé sem mernék beállni a kategóriájukba sorolt BMW-kkel, akkora a különbség. :-)
Boró
ui: Gilbert, 300M-ed van? Nekem is az volt (én indítottam Caddy néven az amerikai autós topicot, csak aztán jöttek a cenzorok...)
Huhh azért itt most nekem is bele kell szolnom, mivel érint a téma, sőt megsért !
"De, hogy a legnagyobb fokú képmutatás, és beképzelt-önmutogatás egy 20éves lepukkant caddy/camaro-val járni az biztos."
Azthiszem ez most kicsit kiakasztott ! Nekem egy 1978-as Chevrolet Camaro-m van, és nemtom milyen jogon állitod pl rólam, hogy képmutató vagyok ?!?! Ismersz ?!? Én ezt a kocsit azért vettem, hogy ÉN (!) jól érezzem magamat ! Tehát NEM A TE KEDVEDÉRT, és nem mások kedvéért ! Miért, Te a hiper-csoda "detuschland über alles" gépedet csak azért vetted, hogy mutogasd magadat ? Továbbá, a BMW/Porsche/Benz autosok között már bocs de sokkal több képmutató alak van mint köztünk, már csak a kocsik száma miatt is ! Már ne is haragudj, de ne akard nekem bemesélni, hogy egy 2x éves kis kopasznyaku fiatalemberke az ültetett, sportkipuffos Bömösében nem azért dönget 120-al a körúton, és közben üvölteti a tuc-tuc zenéjét, mert nem akar feltünni ! A Porsche tulképpen mire is jó még a mutogatáson kivül ???? NE a 2000-es Német "AUTO csodákat" akard összehasonlitani egy 20 éves konstrukcioval ! Ha már hasonlitgatni akarsz, akkor ott van, hasonlitsd össze a 70-es évek pl Caddyeit a 70-es évek Mercieivel. Most meg a mostani tulárazott Merciket a Caddykkel. Azok a kezdetleges BigBlock-ok amikröl meg beszélsz a maga idejükben igencsak porig gyaláztak mindent ! Még most is akkora nyomatékokat produkálnak, hogy az félelmetes ... A fogyasztás igen, rendben van elismerem, sok ! Viszont áruld el, egy ugyanakkora köbcentis csoda BMW, vagy csoda Merci mennyit is fogyaszt ? Megmondom: UGYANANNYIT MINT AZ AMERIKAI SZAR !!! AZ AMERIKAI AUTOT ÉN VÁLASZTOTTAM MERT IMÁDOM, AKÁRCSAK TE A GERMÁN AUTOCSODÁDAT !!!!!!! ÉN NEM FIKÁZTAM A TE GÉPEDET, EZÉRT NINCS JOGOD ENGEM SÉRTEGETNI !!! Semmiképpen nem azért vettem, hogy Neked és az utcán a többi öntelt fikázo Németauto imádoknak mutogassam (annak ellenére, hogy TUDNÁM!) azt, hogy az enyém jobb, gyorsabb, erősebb !!! Az, hogy eljárt felettük az idő korántsem ad neked jogot arra, hogy szarrá fikázd őket !!! Mit szólnál, ha én most igy szimplán elkezdeném irogatni, hogy mi a véleményem a Német Autogyártásrol, meg ugy általában elkezdenék irni a Német hozzáállásrol a nem a Németek által a világraszart kocsikrol ?! Továbbá, már ne is haragudj, de létezik egy olyan csoport is akik nem mint a birkák vásárolják a vadiuj tömegautokat, hanem nekik más tetszik, és ha az a más öreg, nem restek megvenni, és restaurálni. Te mikor csináltál ilyet ? Fogadni merek, hogy SOHA ! SŐT ! Eszed ágába sem jutna akár az ISTENI Német régi csodák közül is egyet megvenni és felujitani ! Öszintén sokkal többre tartok egy olyan embert - eszem ágában sincs fikázni -, és becsülöm, aki akár megvesz egy régi Volga-t is, és gyönyörüen felujitja. Tudod azokat, akiket Te és az olyanok mint Te amikor találkoztok, kiröhögtök, és hülyéztek ! Mire becsüljek egy nagyszáju ujgazdag popperköcöt aki az apuciék pénzén megveszi a vadiuj hipersportautokat, és a dizsi elött feszit a diszkoscsajoknak ? Engem öszintén nem érdekel, hogy miért is irtad azt amit irtál, látszik az elfogultság az irásodbol. Légy szives legközelebb ne hülyézzél le mindenkit, csak azért mert jól esik ...
"JB, akinek gyárilag van a 325i előtt az M-betű."
Akkor ezt itt most minek nevezzük ? Ez nem egy nagyképü beképzelt felvágás ?