eredetileg mazda 1300-at kerestem, mert nyaraláskor Görögországban láttam egy szép darabot...aztán ezt találtam...nekem az a ford capri-jellegű 929 tetszik..
1969 betrat Mazda als erste japanische Marke den österreichischen Automarkt. Heute ist Mazda nach dem Fahrzeugbestand die fünftgrößte Marke, unter den japanischen Anbietern mit großem Abstand die Nummer 1. Über 500.000 Fahrzeuge wurden abgesetzt.
1969-ben a Mazda az alső japán márkaként jelent meg az osztrák piacon. Ma a gépjárművek száma alapján az ötödik márka, a japán gyártók között pedig óriási különbséggel az 1. helyen áll. Több mint 500000 gépjárművet értékesítettek.
Kicsit tájékozatlan a recenzens "szakértő", most esett le neki, hogy sógorék imádják a Mazdát. Szerintem Európában Ausztria messze vezet az egy főre jutó Mazda mutatójával, minden második faluban Mazda szerviz-szalon.
Mazda ist bestplatzierte japanische Marke.Erfolgreichstes Modell war einmal mehr der Mazda6. Mit 385 Neuzulassungen schaffte der Mazda6 als einziges japanisches Auto den Sprung in die Top Ten der Modellrangliste. Ebenfalls sehr hoch in der Käufergunst standen im Februar der Familienvan Mazda5 und das Kompaktklasseauto Mazda3. Alle Modelle zusammen gezählt, war Mazda im Februar in Österreich die beliebteste nicht-europäische Marke. Damit liegt der Importeur mit Sitz in Klagenfurt voll auf Kurs, die angepeilten 15.400 Mazda Neuzulassungen (plus 300 Pickup-Nutzfahrzeuge) im Gesamtjahr 2006 zu schaffen.Quelle: Mazda
Rövid fordítás: Pörög az üzlet sógoréknál, mint állat, a Mazda nemcsak a legnépszerűbb japán, hanem a legnépszerűbb nem európai kocsi is.
Gyerekek, a fellelhetô új Mazda6 képek valódi autókról vannak, vagy csak az álcázott autók képei alapján "photoshoppolt" fantáziaképek. Azért kérdezem, mert mintha az amerikai és az európai képeken másféle lenne a hûtôrács és környéke - mintha a fényszóró formája is. És nem láttam képet a ferdehátú (liftback) változatról sem...
Ja, a kipuffgázvisszavezetést meg lekötöttuk a francba. Megtakarítottam egy vascsövet. Meg effektive el fogok majd taposni egy kissebb rétnyi virágot. De a dízelek meg rákot is okoznak!!!
A szerelő is úgy járt mint én, elvitte a kocsit meglátta a szajrét és fel is hívott, hogy szerinte ez nem fog menni, de azért még megpróbálja. Ugye mint tudjuk ott elől nincs annyi hely az olajteknőnél, max egy 15x15-ös alagút lehet. Nos a leömlő és a "downpipe" hiba nélkül fölment, pontosan illeszkedett az 50-es rendszerre.
Igazán tesztelni a városban nem tudtam még tegnap, mert egyrészt nem volt igazán tér forgatni a motort. De annyi már most is lejött, hogy az alsó tartományokban (2500 alatt) kb. akkora a változás -főleg nyomatékban- mint amikor a direktszűrőt tettem fel. (Tehát igencsk érezhető)
Ami még biztos: 2 ben is nyikkannak a kerekek:) 205/50R17
A 4-1 leömlő állítólag nagy fordulaton jó igazán, hát sajnos 4000 ig forgattam még csak, de lesz ott valami...
Igazából úgy érzem a megtett városi mintegy 5 km után, hogy mintha mégjobban kiegyenesedett volna a nyomatékkgörbe, és feljebb is ment. Kicsit dízelesen húz, csak 2000-től ....hát 4000ig biztos:)))
A hangja is megváltozott, most nem olyan mély talán de a kedvesem szerint is jobb - bár Ő nem hallotta forogni, na az viszont egy igazi audio orgia!
Összességében szerintem fasza lesz. Az egyetlen bajom hogy a spéci hőálló festés 15 perc után lemállott róla mint a szar. Most szép polír színű.
A hölgy elmondása szerint ő az első tulaj itthon és német ismerősöktől vette (az egy svábok lakta környék és tele vannak ilyenekkel...).Amióta az autó az országban van nap mint nap egy parkolóban parkoltunk, idén tavaszig. Az esztétikai hibái nincsenek javítva, gyári festés van rajta. A belső tere különösen megkimélt...Amikor én az autómra vadásztam hét különböző címre mentem el és több mint 1000km-t lenyomtam. Jól meggondoltam a választást. Szóval szerintem, ha valaki ilyen autót keres, egy utat megér.
Igen, viszont az új rendszám külön költség, ezért továbbra sem szokták kérni. Pláne 8-10 éves autónál. Az új rendszám általában külföldről behozott, lebiztosítózott, illetve forgalomból kivont autóknál jelenik meg. Ez a J-s rendszám ráadásul már kb 3 éves lehet, tehát nem is az új eu őrület származéka.
új rendszám: manapság átírásnál majdnem mindig megkérdezik hogy nem-e kérsz új rendszámot a kocsira... mert EU-s, meg mert divat... szóval ebből már nem lehet messzemenő következtetéseket levonni manapság..
Ezt, az autót amit belinkeltél http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1093334&command=ugras&screenwidth=1024 jól ismerem, két éve még fűztem a hölgyet, hogy adja el nekem, szívesen megvettem volna bár a színe nem a kedvencem. A belseje hibátlan, az egész kifejezetten jó állapotú. A kis esztétikai hiba az, hogy jobb oldala alul végig van húzva, szerencsére nincs kijavítva (friss festésről azt hiszel amit akarsz, így viszont tudod, hogy pitiáner sérülésről van szó). Szerintem megéri az árát, érdemes megnézni és B.P.-től csak 40km.