Én is egyetértek zeuszkával, illetve annyit mégis hozzátennék, hogy a "blur" albumon valóban érzik még egy picit a kísérletezés szelleme. Graham, mint tudjuk, ultámátumot adott a Great Escape után, és ez azért nem lehetett könnyű... Ráadásul, szokták hangoztatni azt is, hogy mind a négyen eddigre már presztízskérdést csináltak abból, hogy a saját zenei ízlésükből mennyi kerül bele a blurbe és mennyi a másikukéból.
A 13-re viszont szerintem tökéletesen összecsiszolódtak az elképzeléseik, és gyönyörű blur album született. Nekem életem szerelme az az album, mindne ízében tökéletes.
egyetértek:
"nem érzem egyiket sem másolásnak. eredeti zenekarok különben sincsenek már évek óta."
Csak a "consistency" hiányzik nekem a blurral. Nagyon tetszik az elsö pár lemez... most a "Far Out" (so many moooooons) a családi kedvenc nálunk (a 3 éves fiamnak nagyon tetszik).
ezt nem te mondod egyedül, sokan gondolják így. szerintem viszont - bár a forrás tényleg majdnem mindig fellelhető - ezek a számok mindig blur számok, és nem érzem egyiket sem másolásnak. eredeti zenekarok különben sincsenek már évek óta. csak jók, márpedig a blur szerintem az.
Ahogy tudjátok, annyira nem jól ismertem a Blur-nak a zenét, aztán Imi adta nekem egy pár CD-t... eredetileg csak a Modern/Park Life lemezeket. Most már a "Blur" ciműt is hallgattam. A véleményem a következő (bocss, de angolul irtam):
I think the record ("Blur") points to the fundamental problem with the band Blur. That is, they do not have their own voice. Even the old records illustrate this point. Each song on those records can be traced to some clear origin. It is as if they sat and said "let's write a Jam song" or "let's write a T-Rex song" or "let's write a New Wave song" or even "let's be Syd Barret" from old Pink Floyd. On the self-titled record, they seem to be saying "let's be dark and American." There is just no consistent "Blur" sound that I can detect. At least the Englishness of the early records makes them charming, but the later record sounds forced and artificial as the Blur boys try to be something they are not.
15 hónapnyi szünet után a múlt héten ismét színpadra állt a blur, igaz csak két dal erejéig. (Beetlebum, Song2)
Az esemény a menedzserük tiszteletére történt, lévén éppen 10 éve dolgoznak együtt.
Érdekesség: női billentyűs-vokálossal kiegészülve álltak színpadra, gőzöm nincs, hogy ki volt az illető, de még nyomozok.
album első fele a jobb, de azért a vége felé is vannak jó cuccok.
legjobb számok: for tomorrow, oily water, blue jeans, chemical world, meg a kis idétlen coping. mondhattam volna még kettőt-hármat is.
már dúdolom is, megállíthatatlan, nem bír már kimászni a fejemből reménytelenül pedig még csak pár perce hogy itt olvasom, hú apám
(ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba, ah
ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba. ah ah
ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ba ahhh
PEOPLE IN EUROPE
Honi soit qui mal y pense, wo kann affen etwa sonst
Dos calvesos, por favor, zu heizen, yes, doch
Ha ha, sir, et paradis, jacqueteure, au secours, mon taille
Europa is a-OK, hola del puerto
Ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba
People in Europe
Ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba
People in Europe, ah
Ciao ciao bella, Monaco, bon voyage in Sverige
Kom nu med, vi fĺr dricka mańana
Honi soit qui mal y pense, wo kann affen etwa sonst
Dos calvesos, por favor, svenskar in James(?) Baum(?)
Ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba
People in Europe
Ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba
People in Europe, ah
Ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba
People in Europe
Ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba, ba ba ba ba
People in Europe, ah