Először is mondanám, hogy nem vagyok szakértő autószerelő egyáltalán. Van egy ~16 éves Nissan Almeránk. A bal hátsó biztonsági öv kicsit laza: amikor kihúzod, nem mindig megy vissza magától, kézzel rá kell segíteni. Nissan szervizbe megnézettem, azt mondták, hogy biztonságos, mert vész esetén megfog, bekattan csak nem kényelmes. De ha mégis ki akarom cserélni akkor 82 ezer lesz, mert javítani nem lehet, a rugó meglazult. Mondtam, hogy jó ha biztonságos, akkor hagyjuk. Azóta viszont már négyen vagyunk, vagyis erre az oldalra is került hátul gyerekülés, egyenlőre csak hordozó. Az a probléma, hogy egy nagyobb kanyarnál enged az öv, de ugye nem húz vissza, így a hordozó megdől és az öv se feszül vissza. Így szerintem meg már nem biztonságos az öv.
Szívesen vennék ölteteket, mert így nem szeretnénk vele közlekedni.
Kössz a választ. Még valami eszembe jutott: egyenesen haladva a kormány nem függőleges, kissé jobbra áll. Ennek lehet köze az ESP-hez? Más: tegnap délután mindkét hátsó ablakemelőm behalt, csak a hátsó, délelőtt még működtek, valami biztosíték gondra gondolok. (Mintha nem akarná, hogy eladjam: egyenetlen úton haladva alulról időnként csörgő-zörgő hang jön)
2005-ös 2000cm3 benzines NISSAN Primera-m van. Kb. 15-20 km megtétele után az ESP kikapcsol. "ESP OFF" üzenet jön. A képernyőn történő OK-zás után a műszerfalon továbbra is világít, és az "ESP OFF" kapcsoló nyomogatása is hatástalan. Valaik tudna segíteni abban, hogy mi okozza, illetve, hogy miként tudnám a jelenséget megszűntetni?
A közeli jövőben el szeretném adni, de nem akarok senkit átvágni azzal, hogy rejtett hibával sózom rá.
Tényleg, igazad van. Annyit tudnék javasolni, hogy kiépíteni, megtisztítani a kontaktokat (a fehér bigyón esetleg ki lehet cserélni a pogácsákat), és utána nem közvetlenül a lámpát kapcsolni vele, hanem egy relét, így kisebb terhelés érné, és még jó pár évet kibírna.
Beázik valahol a lámpa (párás esős időben belül is elkezd párásodni.), ezért elkezdett mattulni, elvileg ki kellene azt is cserélni, szóval lehet hogy érdekelne :-)
Nem uj, bar hatarozottan keveset hasznalt. Eleg fiatal volt meg az auto, amikor letort egy fule. Nem volt idom megcsinaltatni, vettem masikat. Utana megcsinaltattam, viszont visszacserelni mar megintcsak lusta voltam.
De azert egy kupak biztos olcosbb egy koplett lampanal :)
Illetve régebben mondtad hogy van jobb oldali új lámpád is, lehet hogy az is érdekelne ha még megvan és ha mondasz egy árat, és megkapom a fizumat :-) Akkor nem kéne a kupak :-)
Nemrég cseréltem láncot. Csak azért kérdeztem, mert most találtam meg egy furcsa csörgést indításkor, már paráztam, hogy a lánc hangja az, de szerencsére csak az EGR volt.
Voltam autóvillamosságisnál, kicserélte az izzókat és működött, szóval a tartalék izzó is rossz volt :-) Mondjuk nem bánom hogy nem nekem kellett szórakozni a helyzetjelző cserjével, nekem azt a pár száz forintot megérte :-)
Viszont az a takaró kupak még mindig kellene az izzóhoz, nissan hoványnál lehet ilyet kapni? vagy próbálkozzak bontókban?