Az lenne jó, ha valaki jelentkezne, akinek ilyen motorral szerelt gépe van. Nagyon ígéretesnek látszik. Természetesen jól megkéri az árát. A diesel mindig is drágább szokott lenni a benzinestől.
Megtaláltam közben neten beszéltem is a tulajjal, jelenleg a honlapon található Diesel motorok helyett egy típust, méghozzá a tíz lóerőst forgalmazza. Ez jelenleg 170k
szakértő urakat kérdezném, hogy az alábbi fűnyíró traktort meg szabad-e venni, ár- érték arányban jó vétel-e. Mire kell figyelni, vagy egy szerényebb új márkával inkább jobban járnék ? Köszönöm!
Én még nem próbáltam a féktisztítót de többen javasolták ezért szerintem az is jó. Benzinre nem kényes de én OMW normál benzint használok pár éve, azóta nem tisztítottam egyetlen gépemen sem karburátort.
Rendben úgy lesz. A tisztítást végezhetem féktisztítóval? Még egy kérdés, amivel lehet hitkérdést feszegetek. Milyen benzint vegyek bele, melyik kúton? Most lesz ugye a változás az etanolarányban
Olajat légszűrőt cseréld le. Valószínűleg egy karburátor tisztítást is kellene végezni egy "karburátor tisztító" spray-el. valami ilyennel autós boltokban többfélét is árusítanak.
Sziasztok! Örököltem Robi 55T kapagépet. X éve nem volt beindítva, előtte használatban volt. Első indításnál mire kell figyelnem vagy mi az amit inkább kapásból végezzek el illetve cseréljek?
Esetleg valaki tudja mennyi a kompressziója egy ilyen motornak? Igazából 4t motorokkal nem volt alkalmam foglakozni, és nem tudom hogy a himbák, szelepek, szelepszimeringek okoznak e ilyen problémát?
4-5 évet dolgozott és nem keveset, lehet dugattyút, gyűrűt is cserélni kell..
2015 nyarán vásároltam egy mtd smart 51 BO fűnyírót ami most év végén elkezdett gyengülni, valamint minden indításnál egy kicsit feketén pöfögött. Pontosan ugyan ezt a hibákat produkálta az ez előtti mtd fűnyíróm..
Az lenne a kérdésem, hogy ezeket a motorokat fel lehet javítani? Gondolok itt a szelepekre, gyűrűre stb... Vagy ezek bírnak 4-5 évet aztán kuka?
Igen,én is erre gondoltam.Ugye ezek a régi Bing porlasztók még igen egyszerűek és a fúvóka felöli "beöntési furat"miatt elszegényedik a nafta ha billentem.(mármint hátra)..előre meg kapja rendesen.
Most vettem ezt a ketyerét és barátkozom vele:))
Egy kérdés még!
Mivel minden olyan egyszerű rajta.A szívocsonk az alu védőlemez külső oldalára csatlakozik gyárilag szerinted?Nálam úgy van.
Csak hogy így két tömítő szükséges,az alu lemez és a henger között illetve a csonk és az alu lemez között.
Az alu lemez alatt a hűvédőt értem!
Esetlegesen alkatrész hozzá?Konkrétan kicsit szivárog a vegyszertartály kimeneti csonkja.Elöregedett a gumi.Ha volna hozzá cucc akkor nem taknyolnám be valami tömítőpasztával.:)
Azért azt a fúvókát nézd meg, hogy a belsejében esetlegesen nincs e lerakódás. A 70-es az akkor valóban legyen annyi. Nagyítóval ha belenézel és látsz benne szürkés lerakódást, amit a "jó benzin" okoz, akkor valószínű, hogy a keresztmetszet kisebb. Én ilyenkor ultrahangos tisztítóval takarítom, de volt, hogy az sem hozta ki és mint már korábban is írtam egy drótkefe szállal "segítettem". Tudom ez sokaknak nem testszik, de a szükség törvényt bont. Az általad írtak azt sugallják, hogy kevés az üzemanyag. Nem tudom, ha a gázkaron egy kicsit vissza tolsz, akkor is egyenetlen e a járás, vagy simul. Ha simul, akkor ott kell dolgozni vele
A gépet próbáld meg úgy felvenni, hogy nagyjából maradjon vízszintes.( pl asztalról) Az hogy hátradől és megáll szerintem teljesen természetes.
Az enyém nem mindig jár szépen.Ha rásegítek a dúsítóval akkor kerekebben pörög.Azért kérdeztem az úszószintjét mert ez nekem 12mm re volt állítva(a tű hossza)..én 10re módosítottam.Ha a gépet hátra döntöm(pld mikor felveszem)és alapjáraton pöfög,képes leállni.
A múlt héten javítottam egy 410-est, igaz gyújtás problémáéval. De ha már itt volt átnéztem mást is rajta a fúvóka 80-as volt, ez volt ráírva. A szintet nem mértem.