nemrég váltam Kuga tulajdonossá-tetszik, de csak kb5300 km-t vezettem ...diesel 160 le, automata váltós....mazdáról váltottam
szeretném TAPASZTALT-HOZZÁÉRTŐK véleményét is hallami
Tud valaki segíteni a Sync 3 és a Waze párosításában!?
Nem tudok dűlőre jutni vele!
Most vagy a telefonommal van a baj vagy a Wazemmal, vagy az Android Autommal, vagy nem tudom!De az a furcsa, hogy más programot át tudok vinni(pl. Google térkép, akár műholddal is)! Tehát a telefonnal se lehet gond, meg az Android Autoval se! A waze frissítve van mindig.
Próbáltam másik kábellel is, de mindegy melyikkel csatlakoztatom.
Kiírja a kocsi, hogy először indítsam el a Wazet, de bárhogy próbáltam, nem sikerült elindítani! Ha rábökök a wazera a telefonon, semmit nem csinál! A"tálca"részen ott van, de ott is hiába nyomkodom!
Próbáltam már úgy is, hogy a kocsihoz csatlakozás előtt elindítottam az Android Auto-t, ott gond nélkül elindul a waze. De mihelyt csatlakoztatom, vége. Már nem tudom hogy próbáljam.
most végeztek a téli kerekek felszerelésével, délután még kap egy váltózárat.
1.5 ecoboost business, fwd, kézi váltó, és chrome blue lett a színe.
hát ég és föld a régi autóhoz képest, ezek az első benyomások. Nem nyomtam még a fordulatot 3e fölé, de már most érződik, hogy hiába a 200 kiló plusz a seathoz képest, sokat nyom az a 40 ló plusz.
Én benzinest nem vennék csak akkor, ha sok a városi fuvar ami köztudott, hogy a részecskeszűrős dízel autók rákfenéje ill. évi 15.000 km alatt mész vele.
Az a régi indok, hogy egy dízel autó rendkívül szervízigényes és könnyen meghibásodó már a múlté.
Az új környezetvédelmi előírások miatt a mai downsize benzines motorok kivétel nélkül tartalmazzák azokat az alkatrészeket amik régen a dízel autókat költségessé tették.
Turbó, kettőstömegű lendkerék (ezt általában a kuplungszekezettel és kinyomócsapággyal együtt cserélik),részecskeszűrő, magasnyomású üzemanyagszivattyú.
Az "örök életű vezérműláncokról nem is beszélve...ezeket általában 150-200 ezer között szintén cserélni kell a benzines autókban is.
A benzines előnyei szerintem:
- csendesebb utastér
- Kultúráltabb hang
- minimálisan olcsóbb vételár
A dízel előnyei:
- Nagyobb nyomaték
- Kisebb fogyasztás (kb 2 L/ 100 km)
- Rövidebb előzési idők
- Ritkább tankolás (nekem 900 km-ként és akkor még nem üres a tank)
Az elmúlt 10 évben nagyjából 200-300 db mindenféle autó fordult meg a kezem között.
Egy autókereskedésben is dolgoztam társtulajdonosként jópár évig és az ott szerzett tapasztalataimból mertem leírni a fentieket.
Mondjuk én megrögzött dízelpárti vagyok kizárólag kézi váltóval.
Az automata váltók kivétel nélkűl egy ipari hulladékok.
Egy közeli ismerősöm a négy tagú családjával egy vadi új garanciális A6-osban (12000 km volt benne) az automata váltó miatt kishíján meghalt.
Persze ha új autót vásárolsz ami garanciális akkor a fenti alkatrészek cseréje javítása nem téma mert nem lesz gond vele sokáig.
Nagyjából egy autó 180.000 - 250.000 km után válik igazi pénztemetővé pláne ha automata váltós.
Jelzem, hogy ez csak az én privát véleményem, természetesen olyan autót vásárolsz ami számodra megfelelő.
Ha 30-40ekm minimum megvan, akkor vedd a dízelest, de ha alatta maradsz, akkor a benzinest. Én legalábbis így tennék, és tettem is. Ezért vettem benzinest, mert évi kb 20ekm teszek bele. Ülésfűtés mindkettőben lesz, így az asszonykának is okés.
én annyival spékelném meg, hogyha újat veszel, akkor a mostani tetszett meg (ami már csak készleten van, rendelni nem lehet), vagy a 2020as új modell...
Most vagyok azon a ponton, hogy elkezdtem értékesíteni a szeretett autónkat. Egy Opel Zafira 1,9DTI-t. Szeretem, szerettem. Az elmúlt 7 évből csupán az utolsó 1 évben költöttem rá, de akkor nem keveset. Az is igaz, hogy van benne 273000 Km. Igaz ki lett cserélve a két tömegű, folytószelep, szilen blokkok, féktárcssa, klíma kompresszor. mivel nem szeretnék többet rákölteni, ezért úgy döntöttünk, hogy eladjuk. Miben gondolkodunk? Hát megláttuk ezt a Ford Kugát...., és megtetszett. magas, kényelmesnek tűnik. Cép autó! Viszont! Milynet vegyek?
1,5 benzinest manuális váltóval
vagy
2.0 dieselt automatát?
Tudnátok segíteni , hogy mi legyen a következő családi autó!?
Ja! Az asszonynak 1 fontos ! Ülésfűtés legyen benne :D
Nekem 1.5 benzin van automata váltóval. A műszer szerint 10,5 l a fogyasztásom, ennél egy kicsit kevesebbre gondoltam a vétel előtt. 2300 km van az autóban, még bejáratós, talán lejjebb megy.
A bal középső légbeömlőtől nekem is jön egy folyamatos halk kerregő hang, ami idővel elhalkul. Valamilyen ventilátor van ott, kérdeztem a szervizt. Ha hangosabb lesz kicseréltetem.
Engem jobban idegesít a középkonzol tetején lévő hangszóró, ami meg-meg pattan egyet, ha úthibába megyek. Főleg, ha meleg lesz a fűtéstől.
Az üléssel nincs bajom, de egy kicsit keskeny. Előtte egy Focus-om volt, abban szélesebbek voltak. Ezt nem is értem.
Feldobtál pár kérdésféleséget, egy-kettőre reagálnék, ha nem gond.
1: Szerintem sem lesz sosem hivatalos magyarítás hozzá, mert egyszerűen nem vagyunk nagy piac, bármennyire is jó helyen szerepel a ford(főként céges autók miatt) az eladási listán. Minket nem lehet pl a kínai, Indiai stb piaci méretekhez hasonlítani. Engem is bosszant, de egyszerűen mindig ez a hivatalos reakció.
2: "kenuba" kolléga reagált már rá!
3:Valóban igaz, az informatikai észrevételed, és van akit ez bosszanthat is, sőt azt is elhiszem, hogy tele a hócipője, de nem tudunk vele mit kezdeni. Csak azt tudom tanácsolni, ha viszed szervizeltetni a járgányt, akkor kérd meg őket a frissítések feltételére is, ha van persze. De, ha itt, vagy a sync3 fórumon kérdezel, biztosan segítenek majd. Magam is 52. t töltöm nemsokára, és már 2. frissítést tettem az autóra(térkép frissítést). Nekem is segítettek a többiek, és hidd el nem egy nagy vasziszdasz. Ha a környéken laksz, akkor akár segítek is, ha kell nagyon szívesen. A ford oldalán az alvázszámod megadása után kiírja, ha van frissítés az autódra itt: https://www.ford.hu/tulajdonosoknak/hasznos/sync-es-bluetooth-ismerteto/ford-sync-3-terkep-frissites#/
4: A napokban egy fórumtársunk "rfidel" feltette már ezt kérdésnek, és megnéztem neki én is, és megmondom mióta beletette a fülembe bogarat, azóta én is sasolom már vagy 2 napja:D
Nos, ha nagyon fülelek, akkor valamiféle hangot időnként hallok én is a közepe felől, de nekem olyan mintha a CD olvasójába behelyeznék egy cd-t, és mintha ekkor a lemezt felpörgetné.....
Persze nincs benne cd, eszembe nem jut arról hallgatni zenét, és vagy 2 szer hallottam ezidáig. Lehet süket vagyok már, de ez nekem nem okoz problémát, és azt sem tudom, hogy ti is ezt halljátok e egyáltalán. De mivel az autónk tökéletesen lejátsza a Flac/lossless (veszteségmentes) formátumot is pen-ről, így én arról hallgatok zenét.
5: "kenuba" kolléga, majd elmondja a tapasztalatait, amit ezúton is köszönök neki!
Fogyasztásról, én már többször írtam ide, de beteszek ide egy képet a fogyasztásomról:
Vezetőülés kényelmetlenségét egyszerűen nem is értem, de tényleg. Nekem annyira kényelmes, hogy ettől jobbat, már nem is kívánhatnék. Pedig 187cm es magasságomhoz tartozó "csepp" kis testem 112 kg-ja feszegeti a fizika törvényszerűségeit. Az üléspozíciót tökéletesen be tudtam állítani, így a lábammal is pont jól érem el a pedálokat, és a kezemnek is pont megfelelő helyen van a kormány. Én 400km után is úgy szállok ki, mintha, csak ide ugrottam volna le a közértbe.
Pár gondolat ami még nálam is előjött ill. válaszolva néhány kérdésedre.
Magyarosítás nem lesz a ford szerint soha... ezen én is meglepődtem. A neten már hirdeti egy cég, a sync 3 magyarítását Budapesten.
Nem tudom, hogy szabályzatba ütközik ha kiírom ide a webcímüket, ha nem akkor szívesem megosztom.
Az első parkolóradar beépítése utólag ami nem fordos az nehezebb mint a hátsó, jelentősen.
A mai világban már sajnos csak olyan "okos" autók vannak ami nekem is egy rémálom, mint 628 féle szenzor, elektronika, intelligens ezaz, túlbonyolított baromságok...de
ez csak nekünk okoz gondot én is 50+ vagyok pedig anno a 90' évek elején informatikusnak tanultam.
Viszont a mai gyerekek már tablettal a kezükben születnek nekik ez a fostenger alapvető és elengedhetetlen.
Amúgy semmilyen kárt nem tudsz tenni ezekben, kivéve ha rendszerfrissítés közben lehúzod az akkusarut...:)
A fogyasztással én sem tudok dűlőre jutni, az előző kocsimmal egy tank gázolajjal kb.66 liter 1100-1150 km után kellett csak tankolni.
Ma egy 350 km -es etap után javarészt főút és autópálya, szigorúan 90-100 ill 120-130 km/h tempónál "tojással a gázpedál alatt" 6,5 átlag jött ki
ez egy 2 literes dízelnél sok...nagyon.
A fogyasztásbajnok autóm egy 2014-es 520D biturbó F11-es BMW volt azzal 4,2-4,8 volt és nehezebb volt 150kg -al, ja és 184 Le.
A vezetőülés nekem nagyon kényelmes bár azt hiszem,hogy az st line ülések másak mint a business felszereltségű. Én 187 cm és 88 Kg vagyok de úgy
szálok ki 3-400 km után mintha fotelban ültem volna.
Elkövettem azt a hibát hogy csináltam egy mykeyt és nem tudom törölni sehogy. Valahogy bennmaradt a sávtartó bekapcsolása és minden indulás után bekacsolja azt a baromságot.
Nem tudom megváltoztatni ill. törölni sehol és sehogy.
Az automatikus csomagtér lábrugós érzékelőjét meg szerintem kiiktatom ha lehet, mert mindig kinyitja ha elmegyek a kocsi mögött.
Már lopakodó üzemmódban merek csak a kocsi mögött közlekedni.
csak csatlakoznék egy kicsit a fogyasztás témához, bár erőteljesen kilógok a sorból, mivel az én Kugán sem nem új, sem nem 1,5, sem nem benzin... De talán nem utáltok ki.
Alig több mint egy éve van nálam az autó, valamennyi tankolást rögzítettem. Erről szól a fenti ábra.
Teljesen meg vagyok vele elégedve, persze a dízelnek hoznia kell az alacsonyabb értékeket, ellenére az összkerékhajtásnak és az automata váltónak.
A kényelmével sincs bajom, alacsony sem vagyok, és sajnos vékony sem.
Hosszú útra is simán vállalkozunk ezzel az autóval, a Magyarország - Görögország utat kényelmesen lenyomtuk egybe, csak tankolásokra megállva, ami pedig 1000 km feletti futást jelentett.
Új KUGA (1,5 L, 4 henger, benzin, Business) - tulajdonosként csatlakoznék a fórumhoz, igaz ugyan, hogy elsősorban olvasóként és néha kérdezőként. Gyorsan és röviden néhány szót magamról, aztán bővebben az autóról:
Jómagam lassan 60 leszek, ami nem kis szomorúsággal tölt el. Huszon-éves korom óta vezetek. A Kuga előtt egy MKII-es 4 ajtós Mondeot hajtottam. Ez utóbbi 17 évet szolgált alattam, 20 éves korában adtam el 300 E Ft-ért. Sajnos már sok olyan hibája volt, amivel rövidtávon együtt lehetett élni, de a javítások többe kerültek volna, mint a kocsi piaci értéke. Az ősszel érett meg a gondolat a cserére. Természetesen a SUV-ok bőséges kínálatából próbáltam választani, mert beülni bármelyik autóba könnyű, de olyan kell, amiből könnyen ki is lehet szállni. A KUGA lett a befutó. Aki ismeri a Ford őszi akcióit, az tudja, hogy a nagy készletkisöprés mellett nem volt lehetőség egyedi igények érvényesítésére. Azt veszed, ami van. A 20 éves Mondeo után a legvacakabb új autó is felüdülés lett volna, a KUGA viszont magasan az elvárások felett teljesít. Október végén vettem át, ám azóta még csak alig több, mint 3 500 km-t gurult a kocsi. Kb. félidőnél megírtam első tapasztalataimat a Népítélet rovatba. Akit érdekel, itt olvashatja:
Igen, ez az a poszt, amiről Marty kollega a 154-es bejegyzésében említést tett.
Erről a fórumról az a benyomásom, hogy szerencsére vannak itt olyanok is, akik alapos ismerői a modellnek. Ezért van néhány kérdésem hozzájuk.
1. A Prohardver-es Ford topic is hemzseg a Sync3 „magyartalansága” miatt. Van (vagy lesz?) erre valakinek használható megoldása?
2. Sajnos nincs első parkoló-radarom. Nagy segítség lenne a családtagok részére. Véleményetek, ill. tapasztalatotok szerint ez beépíthető a kocsiba garanciavesztés nélkül? (tudom, kérdezzem meg a márkaszervizt)
3. Mindent elborít az informatika. Ezt töltsd le, azt telepítsd, stb. Értem én, hogy új kor, új kihívások, új technológia, de aki nem akar ilyen sz@rokkal foglakozni (mert pl. fél, hogy visszavonhatatlan hibát ejt), az mit tegyen? Vagy legyek bátor, aztán majd lesz valami? Őszintén szólva, sem időm, sem kedvem, és mint látszik, sok bátorságom sincs az autózás ezen részéhez.
4. A bal „A” oszlop mellől, a légbefúvó környékéről néha olyan jellegű „ciripelés” hallatszik, mintha egy pici relé azon gondolkodna, hogy behúzzon-e, vagy nem. Hallott már ilyent valaki?
5. A chip-tuning nekem is felkeltette az érdeklődésemet, és úgy látom, nem vagyok egyedül. A beavatkozás hatását tapasztalta már valaki? (Lehet, hogy „nagy tételben történő vásárlás” valami kedvezményt vonhat maga után?)
Néhány szó a fogyasztásról:
Sajnos ez a fontos téma nem merült fel itt a fórumon. Megosztanátok velem a tapasztalataitokat? Szerintem nem normális, hogy 9,2 – 9,5 L/100 km körül járok, főleg NEM városi közlekedéssel. Sokan mondják, hogy nehéz autó, magas homlokfelület, nagy légellenállás, most meg még az E10 is ront a helyzeten. Na, de akkor is! Ez a 9 feletti fogyasztás szerintem nagyon sok. Nektek milyen tapasztalatotok van a fogyasztást illetően?
Olajcsere:
A kocsi átvételekor kaptam egy olajcsere-kupont, amit 1500 km-nél lehetett beváltani. Ha ez nem lett volna, én akkor is cseréltettem volna olajat nagyjából 2000 km környékén. Én olyan helyen dolgozom, ahol napi szinten szembesülök üzemanyag- és olajszűrők tartalmával. Szóval az én véleményem az, hogy egy „nyers” motor (értsd: új autó) megérdemli a friss olajat, miután a fém alkatrészek megszabadultak a megmunkálás sorjáitól. Ám ezt mindenkinek joga van eldönteni. Én így döntöttem.
Az elmúlt hónapokban vettem bele sárfogó tálcákat, csomagtér-tálcát, és küszöbvédőket. Mosóban a fickó a küszöbön állva mosta le a tetőt. Akkor egy kicsit elborult az agyam. :-O)
És vettem még (ne nevessetek ki) egy vadriasztó sípot is. Ütöttem már el nyulat, rókát, de a vadütközéstől parázok. Lehet, hogy ez csak amolyan placebó, de ettől jobban érzem magam.
És a negatívum:
Mások is szenvednek a vezetőülés kényelmetlenségétől? Nem tudom úgy beállítani az ülést-kormányt, hogy kényelmes legyen. Vagy közel ülök, és a lábamnak kényelmetlen, vagy távol ülök, és nem érem el a kormány tetejét. Sehogy sem jó. Pedig nem vagyok nagydarab ember. 190cm/91 kg. Sajnos ez nagy csalódás.
Bemutatkozásnak ennyi, így is a tervezettnél sokkal nagyobb terjedelem lett az első posztból.
Mindenkinek balesetmentes utazást, olcsó üzemanyagot és hibamentes autót kívánok.
Kicsit elgondolkodtattál ezzel a chiptuning-al kapcsolatosan. Megtennéd nekem, hogy ha a tiedben elkészül a tuning, akkor privátban pár mondatban leírnád az összegzést róla. Mert komolyan elgondolkoztattál, újra elkezdtem ezen agyalni én is, pedig már elfogadtam, hogy majd csak a gari letelte után fogok hozzá. Előre is köszi.
Ja, és igen a Sygic Car Navigation megy csak a központi kijelzőn.
Köszi az infót. Nekem meg pont akkor "ciccen",vagy "roppan" amikor már meleg. A középkonzol felső része ahol a hangszóró van. Tudom egy kicsit vájtfülü vagyok, de már mindig ezt figyelem. :-)
Visszatérve a chiptuninghoz, pont pénteken kaptam ajánlatot az egyik neves magyarorszagi tuning cégtől. Mivel nem reklámozok senkit ezert csak a régebbi autóim chiptuningját veszem alapul. A fogyasztásom mindig mindegyik autómnál csökkent, miután az első pár hét élvezeti időszakán túljutottam. Volt autóm aminek majdnem 1 literrel csökkent a fogyasztása 100 km- enkent, de jellemzően 0,5 liter mindegyiknél megvolt. Utána jártam, hogy egy sima szervízbeli látogatás során nem látják, hogy módosított az ecu, ahhoz nagyon komoly vizsgálatnak kell lenni hogy erre fény derüljön. A garancia vesztéstől ezért nem félek. Az audi,bmw az más tészta ott könnyű lebukni. A magyarítás engem is érdekelne. Ma összepárosítottam Android Autoval....jól néz ki a google térkép..valahogy olyan jövőbe mutató érzés volt.....:)A sygic nem működött valószínű nem a car navigation verzióm van meg.....Ja az automata hátsó ajtó párszor megtréfált....ha túl közel megyek el a kocsi hátuljához zsebemben a kulccsal akkor kinyílik....ha meg pakolok es veletlenül belóg a lábam alá mikor elmegyek lecsuk....
Én is kíváncsian várom az érzetet, de pont az ellenkező irányból. Én egy 110 lovasról megyek az ecoboost 150 lovasára, súlyban viszont csak 150 kilóval nehezebb a Kuga, mint az Altea. Szóval kíváncsi leszek a mozgására majd.
Hát igen, erről beszéltem, hogy nem biztosan ugyanaz az érzete annak, aki prémiumból ül át ebbe, nem úgy mint én a vitarából. Persze attól, még jókat írsz róla, és örülök is a véleményednek. Igaz az enyém benzines , és nem is ST-Line, de nekem is nagyon bejövős, de ha neked a dízeles is gyenge, valószínűleg a benzinesünket még inkább annak tartanád, pedig én megelégedéssel használom. Igaz nem 40-50eKm megyek évente, mint te, de így érthető is miért dízeleset vettél.
A chiptuning-ra térve, van egy srác, aki a ford-nak is dolgozik szoftveres okosságokat készít, magyarít is pl. Fenn van a neten a sync 2 magyarítása is, és beszéltem vele, elméletileg a sync 3 ra is hamarosan elkészül, de lehet már el is készült a magyarítás. Mivel a benzines kugának is van 3 féle motorral kiadott változata 120 lovas 150, és 180 lovas változata, és csak szoftveresen van az autó korlátozva, megkérdeztem, hogy az enyémet ami 150 lovas meg lehet 180 lovasra okosítani? Igent mondott, és még a magyarítást is elkészíti. Igaz egyenlőre a garancia miatt azért félve nyúlnék az autóhoz, bár egy jó pár dolgot még elmondott telefonban arról, hogy még miket tud "bekapcsolni" az autón. Olyanokat, amik most tiltás alatt állnak. Mindenesetre a lehetőség adott, de talán majd a gari letelte után megcsináltatom én is.
Jól tetted, hogy felraktad a hahu-ra. Nekem a legjobb kereskedő által ajánlott ár a 3,5 éves vitarára 3 millió volt(4,235 ért vettem) Kézből eladtam 3,8 ért, azért az nem kis eltérés szerintem......
Majd jönnek ezerrel az AAA tól is, küldik majd az sms-t, hogy hívd vissza őket, ha még megvan, mert nekik nagyon kell.......... Ha rám hallgatsz nehogy elvidd nekik a telephelyre, mert telefonba szédítenek, hogy bármennyit megadnak érte. De a valóságban elég messze áll majd a vételi áruk attól, amit telefonban mondanak érte. Engem is szédítettek, naponta vagy 5 ször felhívtak, aztán hozzám el is jöttek személyesen is, de az árban nem egyeztünk ki, 3,2 ről indítottak, pedig telefonban azt mondták, hogy ha beviszem 3,8 ért megveszik. Mondtam nekik, a hülyék máshol laknak, és otthagytam őket....jött még azután rögtön vagy 3 telefon, hogy adnak többet is érte, de én ekkor már nem adtam volna nekik oda semmiképpen sem.
De ez nem ide való téma, csak gondoltam megemlítem.
Illetve még egy dolog, bármilyen extrát kérsz ami nincsen a kocsiban, azt már itt fogja neked a kereskedő megcsinálni...már nem gyári szerelés lesz. Emiatt ha jól tudom már nem is minden extrát lehet rendelni, ugye mindjárt itt a 2020as modell.
beszámítás/eladás: én mielőtt vinnem kell a kocsi felmérésre meghirdetem majd 3-4 nappal előtte, hogy lássam milyen érdeklődés van rá. Alapvetően van egy összeg ami alá nem megyek, ha beszámításnál annyira keveset mondd, akkor kifizetem inkább és próbálom én eladni utána. Nem tudom, hogy 6 éves jetták milyen árban futnak, de az enyém 1.4-1.5 körül mozog, ami még pótolható.
én metálfény 1. vagyok (chrome blue), ami pont egy 100assal olcsóbb, mint a metálfény 2 (rubyred). Nézd meg az árlistákat.
népítélet:
szerintem nem mérvadó 10-15 ember véleménye, mármint igen, ha mindenki ugyanarra panaszkodik...(pl elromlik a sebességváltó). a többi pedi ha nem mindenki sorolja már elég szubjektív tud lenni.
Hogy miket tudsz még belealkudni az sajna kereskedés függő, mindenesetre próbálkozni lehet. A ruby red az amúgy is a legdrágább fényezés, ha az emlékeim nem csalnak, én szerintem jó áron vennéd meg.
A kérdéseidre a válasz egyszerű:
Nos, az autóban nem tudsz magyar nyelvet állítani, de ez a navit nem érinti, amennyiben a telefonodat használod AA (android auto) mert akkor van waze, és google térképed, amiben van magyar nyelv ugye. Az aa tökéletesen működik a fejegységen, de szerintem a saját navija is jó, nem nagy angol tudás kell hozzá, de ki mit szeret.
Hangvezérlés van benne, de magyarul hiába beszélsz hozzá, ha megy az angol, akkor szuperül teszi a dolgát.
A stop/start minden elindításkor ki kell kapcsolni, ez előírás más márkáknál is, de lehet hozzá okosságot is beszerezni, így megfordítható a dolog, vagyis mindig kikapcsolva tartja.
Nekem van benne elől is radar, ezt a sony "prémium"hangrendszerrel, és parkoló asszisztal kaptam hozzá.
Nekem a vez. pozíció tökéletes 187cm magas vagyok, igaz már említettem, hogy a vitarához (az volt előtte ) hasonlítom. Ha esetleg prémium járgányból jönnél át erre, akkor lehet más az érzés.
Az biztos, hogy inkább magam adnám el a régi verdát, mert a kereskedés tuti nem kínál érte annyit, hiszen akkor neki nem lesz rajta az eladásból haszon.
Szóval szerintem jó ár érte, én ha most kellene megvenném ennyiért. Tetszik a szín is nagyon.
Sziasztok ! Nagyon gondolkodom én is a vásárláson. Ma adtak ajánlatot 6.5 mFt-ra . Business, alufelni, Ruby Red metál, téli csomag, kényelmi csomag. Ebben az árban benne van a finanszírozási kedvezmény is (190 e). Elfogadható ez ? Látom, 009 ennél olcsóbban veszi..
Lehet itt még valami extra kedvezményt kialkudni ? Mondjuk téli gumikat ?! Van erre esély, érdemes próbálkozni ?
Valamint olvasom a népítéletet.. Ott írnak negatívumokat is. Ezzel kapcsolatban lennének kérdésim:
- Nincs magyar nyelv a naviban ? Vagy az egész fejegységben ? Ebben a felszereltségben van hangvezérlés ?
-A Start-stop rendszert nem lehet állandóra kikapcsolni ? Minden indítás után kell kikapcsolgatni ? Ugya is én sem szeretné használni..
- Milyen módon lehetne bele rendelni első tolatóradart is ?
- Valóban rossz a vezetési pozíció ? Írják, hogy lecsúszik a keze az ajtó könyöklőről , emiatt lógatja a vállát (195 cm -es hosszúkezű ember)- tesztvezetésre csütörtökön megyek , majd erre figyelni fogok..
Én is szeretném beszámoltatni a régit 1.4 tsi Jetta, 6 éves, hasonlóan jól felszerelt.. hirdessem is meg ? Mennyivel kevesebbet mondanak egy ilyenre, mint a reális piaci ára ? Szerintetek ?
Megvolt a próba, és nem mondom, hogy apró cicergést nem hallottam, de ezt betudtam a még hideg műanyagoknak. De pattogó hangot, én nem észleltem. Sőt visszafelé a már átmelegedett belső térrel, szinte "lopakodó" üzemmódban tettem meg ugyanazt a rossz utat.
Nemsokára megyek az autóval, és a garázssoron elég ramaty az út.....no majd odalépek neki, és fülelek közben. Este írok, hogy mire jutottam, bár nem tudom mennyire kellene rossz útnak lennie, de nem hiszem, hogy a garázssori rossz útnál rosszabra gondoltál.