Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fufnyak Creative Commons License 2010.08.17 0 0 3845

A 603-as ismét egy kivételesen szép darab. Az értékelésben beállhat a legjobbak mellé. Kár, hogy van pár elrontott darabja a sorozatnak, nem értem miért nem tudja egy gyártó mindig ugyanazt a minőséget produkálni?

Torrente Creative Commons License 2010.08.17 0 0 3844
Astoria aluljáróban nemrég még hegyekben álltak...
Előzmény: EVO X (3843)
EVO X Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3843
Csatlakozom, mindenkinek egészséges Tatra-kban gazdag holnapi napot kívánok.
Előzmény: Törölt nick (3842)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3842
Mindenkinek sikeres Tatra-vadászatot kívánok holnapra! :D
Vlad (Ungvar) Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3841
A Gaz-69 tűzoltó biztosan meglesz, a Moszkvics-rol még nem hallotam semmit.
De koszi az infot.
Előzmény: charlie b (3838)
Gyula36 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3840

Kremli!

 

A falazat 5 mm-es mennyezetszigetelő hungarocel. A műhely előtti rész akváriumba való kavics, a fákat játékboltban szereztem be. A terep is hungarocelből van faragasztóval kevert homokkal leöntve.

Elkezdeni nehéz, de utána már az ötletek jönnek maguktól, és az anyagokat is könnyű megtalálni hozzá.

 

Gy. 

Előzmény: Kremli (3822)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3839
Hiányzik az a kedves Trabant-pofa róla. :(
Előzmény: EVO X (3834)
charlie b Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3838
Egy külföldi fórumon azt írták, hogy az orosz speciális autók teszt sorozatban a már említett Zim-12 mentőn kívül
a Gaz-69 tűzoltóGAZ-69 La protection d'incendie











és egy Moszkvics 400 rendőrautó várható.Moszkvics 400 Rendőr
Előzmény: Vlad (Ungvar) (3752)
szega Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3837
Ilyen biztos nem, mert ez az Atlas-Verlag P50-ese. De gyengébb minőségben talán kapunk.
Előzmény: EVO X (3834)
Kremli Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3836
T. MERCI-E!

Találkozunk a héten?

Kremli Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3835
:)

Ez nagyon pöpec!

Ilyennel vitt iskolába az osztálytársam
apukája bennünket 1963-ban! Baromi
büszke voltam és egy hétig mindenkinek
meséltem!

A suli 150 m-re volt a lakásunktól!

:)
Előzmény: EVO X (3834)
EVO X Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3834
Kép lemaradt:
Előzmény: EVO X (3833)
EVO X Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3833
Nem tudja valaki, hogy ilyen lesz-e a sorozatban??
hartley Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3832

Ezt leltem,elég igénytelen,de van.

Meg egy igényes pirosbelsős 603.

Törölt nick Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3831
Jaaa ez egy kb 6 éves dioráma..
Azóta azért fejlődtem egy picit.
Előzmény: hartley (3830)
hartley Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3830

Szia!

Pöpec kis dioráma,de remélem nem veszel zokon egy kis építő jellegű kritikát.

A légzsinór vastag,elég lenne mondjuk a harmada/pl. a telefonkábelben levő vezeték,,amit spirálba is lehet tekerni/.

A kiskocsinak,amiken a gumik vannak a kerekeit ki lehetne festeni feketére.

Amúgy gratula,látszik,hogy sok munkád van benne!

 

H

Előzmény: Törölt nick (3829)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3829
gyuszi1976 Creative Commons License 2010.08.16 0 0 3828
Nekünk a győri Merkúr telepről 2 szerelő segített kiválasztani az 1982-ben megrendelt és 1987-ben átvett acélkék TX-et. Ők választották ki, majd utána jó 1 órát dolgoztak rajt, hogy eljussanak vele Zeg-re, az egyik szerelő műhelyébe, ahol további fél nap munka várt rájuk. Ezután sok gond nem volt vele, féltengelyek, felcsapódó kavicstól eltört a túlfolyótartály üvege, meg egyszer a feszültségtől kirobbant a hátsó szélvédő. 5 év, 130.000 km, 60.000-nél teljes motorgenerál, majd hazament meghalni. Utána egy 1990-es TX jött, mert az első "jó tapasztalatai" után úgy gondoltuk, sok gond nem lehet vele. Tévedtünk, az autó 1,5 év után lett visszaküldve Romániába. Utána a sok-sok hibával felvértezett Fiat Punto is felüdülés volt.
Előzmény: Kremli (3825)
Skodri84 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3827
Szerintem a Pobeda az teljesen jó.....mondhatni kifogástalan. Egyik kedvencem! Élőben is teteszik, de így modellben tán még jobban. Pl. a Moszkvics 407 is nagy kedvencem, de így modellben az nem annyira jó valahogy sajna.
Előzmény: Antimokka (3814)
fufnyak Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3826

Szerintem a legpuruttyább az ezerkettes, a legbaróbb pedig a tatra 613-as.

Kremli Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3825
A Daciamat kihoztam a Merkur telepről,
próbaútra indultam Lajosmizse felé,
Dabasnál már kopogott a jobb.o. féltengely!

Egy évig kellet várni rá, de én azonnal el-
adtam - hat havi - RÉSZLETRE!

A Baumgartner abból lett milliomos, hogy
a Merkur átvételt követően - azonnal oda
kellett vinni a batárt! - összerakta 8 eFt-
ért a csotrogányt!

Bocsi az OFF-ért!
Előzmény: Degeczi (3824)
Degeczi Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3824
persze, a kasztni már román volt az első példányokon is, ráfért az utólagos alvázvédelem (mondjuk melyik akkorira nem: a Fiat-ok rossz hírét is a vacak szovjet acél alapozta meg)

a motor, a féltengelyek viszont a későbbi Daciákkal szemben teljesen megbízhatóak voltak, nagyon jó állapotban adtuk el a miénket a 90-es évek végén, sok európai út után (amiken az egyetlen gondot a szintén gagyi román kipufogó szétrohadása okozta)
Előzmény: uszodabetyár (3819)
Könyrapid Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3823

A Skoda tényleg tuti, élőben is, itt áll kettő a garagéban, bár az egyik Rapid, ami még az Abrexnél sincs sajna...

Előzmény: Torrente (3821)
Kremli Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3822
:)
Gyula, hogy Te miket kreálsz!?

Nagyon fain a garázs, a mosó. a parkoló,
a szerviz akna, stb...!
Gratulálok!

Pár dolgot azért leírhatnál, pl: miből készült
a falazat ( a szerviz csarnok előtti rész) vagy
hol lehet azokat a magas (arányaiban passé)
fákat beszerezni amelyek a parkolódban állnak?

Nem tudnám utánozni ( tehetség és hely híján )
de az egyik polcsarokba elkészítenék egy
diaramát = szoc. nagyüzem parkolója:
1 vállalati kocsik,
2. sportállásúak parkoló része,
3 élmunkások pénteki parkolója,
4 berhelők és 'szerzők' kerítés melleti
bozótosa = a bokrok alatt többszínű kar.elemekből
álló csinálmányok!

:)
Előzmény: Gyula36 (3817)
Torrente Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3821
Nekem a Skoda és a két UAZ a nyerő. Plusz az Ezeröcsi.
Előzmény: gyuszi1976 (3818)
EVO X Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3820
Nem pont azt mondtam, hogy szarul voltak összerakva, csak voltak náluk sokkal jobban összerakott kocsik is a piacon. Ha megbántottalak vele, akkor utólag is bocsánatot kérek.
Előzmény: uszodabetyár (3806)
uszodabetyár Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3819
ez gonosz volt :D:D...

Degeczi:

Ok, lehet, hogy a francia motorosok jók voltak (bár az egyik nagybátyámnak ilyen-fajta volt, és zabálta a rozsda).
A TLX-ek (ilyenünk volt is nagyon rövid ideig) katasztrofális minőségű voltak. Az alatt a kb. fél év alatt sokkal több, és durvább hibája volt, mint a Trabantunknak 18 év alatt.... nagyon megbízhatatlan volt, erre emlékszem, és részben ezért is lett gyorsan eladva...

Kremli:

Tudom, hogy mit jelent, hogy Himmelblau, csak így még szebben hangzik... :D A miénk egyébként egy (a gyári katalógus szerint) Delfingrau színű Universal volt ;-), amit egy nyugat-német(!) ismerős vett apámnak anno. Igazad van, nem válaszoltam a kérdésre:

Legjobb forma, összeszerelés, minőség: Wartburg 312 - szerintem telitalálat lett, és pöpecül rakták össze...
Legrosszabb forma: talán Lada 1200, (Trabant 601-es lenne, ha nem lenne meg az Atlas-féle, ami viszont gyönyörű)
Legrosszabb összeszerelés: Trabant 601 (Deaugostini-féle), Wartburg 311 camping döntetlenben :(

Előzmény: Antimokka (3815)
gyuszi1976 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3818

Nekem eddig a Moszkvics nyerte el legjobban szívemet, talán mert a legmegbízhatóbb kocsim is Moszkvics volt. A legjobban a Polonezt nem bírom befogadni, hiszen gyermekkoromban legfeljebb a hazánkat frottírtörölközővel bőségesen ellátó lengyel barátainkat láthattam vele furikázni, nem is emlékszem, hogy más náció tagjai vezették-e.

Kicsit off: manapság elég sok Daewoo FSO-t látok, csak sajnos kötélvégen. Nem tudom eldönteni, hogy a legendásan "megbízható" francia dízel vagy a hipermodern lengyel technika adja-e meg magát.

A Daciám bármennyire is tré lett kidolgozásilag, mégsem tudom rámondani, hogy ronda, mert ugye ezen a típuson tanultam  meg vezetni. Az sem tud zavarni, hogy nem teljesen évjárathelyes, mert az ember egy kocc után örült, ha fekete lökhárítót kapott a króm helyett, vagy elég soknak lopták le a hátsó légterelőjét, hogy Zsigulin végezze.

Gyula36 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3817

..és ez is...

Gyula36 Creative Commons License 2010.08.15 0 0 3816

Sziasztok!

 

Nekem ezek tetszenek..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!