Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-Korn- Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4024
Be van építve az is...
Előzmény: stevemegane (4023)
stevemegane Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4023
Sziasztok!

Azt tudom, hogy a D4WSC és D5WSC kályhákban beépített vízszivattyú (keringtetőszivattyú) van.
Ezekben az üzemanyagszivattyú is beépített, vagy azt külön kell venni hozzá.

Ha venni kell, akkor mindegy hogy benzines vagy dízelbe kell?

Köszi.


lencséses Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4022
Abban kérném a tanácsotokat, hogy egy Merci Vito buszhoz mekkora teljesítményű állófűtést érdemes beszerezni?
Van-e itt eladó valakinek? (Esetleg van-e olyan, amit lehet távirányítani, vagy éppen a motor hűtővízét is előmelegíti?)

Kösz:-)
Csubakkka Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4021
Szuper vagy, kösz! :)
Előzmény: cirki (4018)
babarucu Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4020
X1-es hármas lábra? az a külső hőmérsékletérzékelős generátor referenciajeles vezeték, ha igen akkor jó, mert most úgy műxik
Előzmény: grandegabo (4011)
bubciw123 Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4019

Köszönöm a gyors segítséget, grandegabo és cirki!!!

Remélem, hogy össze is tudom állítani!?

 

 

Előzmény: grandegabo (4008)
cirki Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4018
Na ez már a változtatható idözitésü, programora kimélö változat.

potis idözitö
Előzmény: cirki (4016)
lemonlemon Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4017
sziasztok!


balu.maci104 -t mindenkinek csak ajánlani tudom!
korrekt és ügyes szakember ami manapság ritka.

UI:
Új aksi benn az ülés alatt és gyönyörűen megy a kályha. köszönöm!
cirki Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4016
Az R1 helyere betehetsz egy 50k+ egy 1M potit (valtoztathato erteku ellenalas) es akkor konnyen allithatod a kivant idot.
Ha lesz idom estere attervezem a rajzot, hogy erthetobb legyen.
Előzmény: cirki (4014)
Csubakkka Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4015
Persze, értem, kösz!
Előzmény: cirki (4014)
cirki Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4014
Szia
Az R1 (620K) es a C1 (100uF) ertekeit ha csokkented akkor az ido is csokken.
Ha jol emlekszem akkor R1 - 380K es C1 100uF korul volt az 1 perc.

Egyszerubb ha teszel egy egot a keringeto szivattyu helyere es progalgatod hogy milyen ellenallasertekkel mennyi idot megy.

Azert allitottam a 2 percet mert az en kalyham D3WZ kb annyi ido utan hul le.
Előzmény: Csubakkka (4013)
Csubakkka Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4013
Szia, én láma vagyok, egy perces időzítéshez melyik értéket kell változtatni a rajzodon?
Előzmény: cirki (4012)
cirki Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4012
Szia
Nekem 7napos diagos oram van es az siman viszi gond nelkul szoval en ahoz terveztem az egeszet. Ha barki is megepiti az figyelembe kell vegye hogy o milyen kornyezetben hasznalja.

Leteznek nagyon kisterhelesu relek is amik rakotheto az orara direktbe es azok siman elviszik a legtobb kalyha vezerleset.

A dioda ele nyugodtan beteheto egy 1K ellenallas es akkor minimalis lesz az ora terhelese. En azert nem tettem mert az en esetemben nem volt ra szukszeg.

"nem tudom mit terveztél át" - e-mailban kuldtel egy leegyszerusitett rajzot, azt.
Előzmény: grandegabo (4008)
grandegabo Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4011
Most kapcsolok hogy nem kell neked relé, az órát kötheted közvetlenül a kályhára.
Előzmény: grandegabo (4010)
grandegabo Creative Commons License 2010.10.06 0 0 4010
 Ha a kályha indítására kell csak a +, akkor praktikus lenne valami kisebb fajta, de bármilyen jó..
Előzmény: babarucu (4009)
babarucu Creative Commons License 2010.10.05 0 0 4009

Hétvégén beszéltük a fet kályhakimeneti testről, milyen fordítórelé kellene nekem,

ami a testből pozitívot csinál?

Előzmény: grandegabo (4008)
grandegabo Creative Commons License 2010.10.05 0 0 4008

Nem akarok kötözködni és nem tudom mit terveztél át de az órának nem egészséges a direktbe beterhelő 100 mikrós kondi, elég durván földhözvágja bekapcsoláskor. A régebbi kocka óra még egy relét sem bírt el, ettől simán le is feküdhet..

Előzmény: cirki (4007)
cirki Creative Commons License 2010.10.05 0 0 4007
Szia
Én egy kicsit átterveztem a rajzot, igy egészen megbizhato lett és nagyon könnyü megépíteni. Egy régi relé dobozába szereltem össze.
Ezekkel az értékekkel 2 perc az idözítés.FET
doboz
Előzmény: bubciw123 (4005)
lencséses Creative Commons License 2010.10.05 0 0 4006
Sziasztok!

Abban kérném a tanácsotokat, hogy egy Merci Vitohoz mekkora teljesítményű állófűtést érdemes beszerezni? (Esetleg van-e olyan, amit lehet távirányítani, vagy éppen a motor hűtővízét is előmelegíti?)

Kösz:-)
bubciw123 Creative Commons License 2010.10.05 0 0 4005

Grandegabo!

Elküldenéd nekem a kikapcsolás késleltető kapcsolási rajzát?

Most, hogy már működik (úgy-ahogy) a kályha, jó lenne megoldani ezt a problémát is!

Előre is köszönöm!

Előzmény: grandegabo (3941)
weend Creative Commons License 2010.10.05 0 0 4004
ez lenne az:)
weend Creative Commons License 2010.10.05 0 0 4003

 Sziasztok!

Tudna valaki segíteni? Ez egy HYDRONIC kályha égőtere, (gázolajos) és ennek méreteire lennék kiváncsi. Ha valakinek van kéznél egy ilyen, légy szíves mérje már meg nekem tolómérővel.

 

                     köszönöm!

grandegabo Creative Commons License 2010.10.05 0 0 4002
Így van, a lényeg az hogy csak akkor lesz aktív az időzítés, ha készenlétben megjelenik a kijelző sarkában a programhely száma, ha üres, nem fog bekapcsolni.

A két kis ikon a téli/nyári üzemmód, de azt nem tudom miféle bekötés kell az óra és a kályha között hogy a kályha tudja h. az órán melyik van kiválasztva.
(Én arra gondoltam hogy csak W bus-os bekötésnél)
Előzmény: babarucu (4000)
Bunkó585 Creative Commons License 2010.10.05 0 0 4001
Köszi szépen a segítséget, jó kis leírás, bár a némettel vannak gondjaim, de azért majd keresek valakit aki a nehezebb részeknél is tud segíteni :)

Akkor én is nekiállok tömítés garnitúra nélkül, aztán remélem nem is lesz rá szükség.

Mégegyszer köszi.
Előzmény: bubciw123 (3997)
babarucu Creative Commons License 2010.10.04 0 0 4000

Kösz! tehát ha nem aktiválom ( a leírtad szerint) egyik beállított időt se, akkor nem csinál semmit

erre voltam kiváncsi

mi az a kis fűtés és a ventillátor jeles fűtés?

Előzmény: grandegabo (3999)
grandegabo Creative Commons License 2010.10.04 0 0 3999

1.Tápfeszültség ráadása után beállítod az órát, hogy pontosan járjon.

2.a SET gombot nyomogatva ki tudod választani az indítás időpontját, beállítani a nyilakkal lehet.

Aktivizálni úgy tudod a beállított időpontot, hogy a set gombbal kiválasztod az 1-2-3 időpontok valamelyikét és úgyhagyod.

 

Onnan tudod hogy aktív az időzítés, hogy egy darabig nem nyúlsz az órához és eltűnt a kijelzőről az időpont/óra, a kis programhely száma a sarokban aktív marad. Ha a kis szám nincs ott, nem fog bekapcsolni.

 

Van téli-nyári kapcsolási lehetőség ezen az órán már de nekem a gyakorlatban sosem működött (az 1-2-3 programhelyeknél ha állítod az időzítés időpontját, közben a SET + JOBB NYÍL együttes lenyomásával tudod átváltani a kis fűtés és ventillátor jeleket)

 

 

Téli nyári kapcsolót amúgy a kályha bekötési rajzán megtalálod. Van egy láb általában, amire egy kapcsolón keresztül testet kötsz.

Előzmény: babarucu (3998)
babarucu Creative Commons License 2010.10.04 0 0 3998

Ha beállítom az órát, akkor az ha kell ha nem azt csinálja, vagy van valami közvetlen tiltó-bekapcsoló a menübe.

 nincs téli nyári kapcsolóm, kellene?

Előzmény: grandegabo (3995)
bubciw123 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 3997

Szerintem ua. mindkettőnek az izzítója, az égőkosárban lesz különbség!

Legalábbis egy leírásból azt hámoztam ki.

Elküldöm, esetleg nézd át Te is!

A tömítéseket nem tudom, kell-e cserélni (a szakszerv. tuti cseréli- aranyért!), én a top C- nél még nem cseréltem, bár párszor szétszedtem.

Igaz, nem voltak sérültek.

 

Előzmény: Bunkó585 (3993)
bubciw123 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 3996

Az új izzító (tudtommal) csak égőkosárral együtt kapható a Webastonál, az ára 50e körül- kicsit húzós!

Nem is spirálos, hanem mintha egy grafit hasábban végződne.

Sikerült szereznem egy benzinest, a stift elvileg ua., csak a benzinesnek kisebb keresztmetszetű az üa. bevezetése.

Balszerencsémre ez újabb, ennek meg a tövénél a négyzetes keresztmetszetre tettek egy kis hengeres részt- naná ,hogy nem ment be a régi kosárba.

Már annyira elegem volt belőle, hogy összeraktam a benzines kosár+izzító összeállítással és megy!!!

A nagy kérdés, hogy nagy hidegben is elindul-e (most füst nélkül indul) ill. nem égeti-e szét a stiftet (mintha kicsit hosszab lenne az izzítás)?

Van valakinek ezirányú tapasztalata?

Előzmény: Törölt nick (3990)
grandegabo Creative Commons License 2010.10.04 0 0 3995
Mi a kérdés?
Előzmény: babarucu (3991)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!