Azt tudom, hogy a D4WSC és D5WSC kályhákban beépített vízszivattyú (keringtetőszivattyú) van. Ezekben az üzemanyagszivattyú is beépített, vagy azt külön kell venni hozzá.
Ha venni kell, akkor mindegy hogy benzines vagy dízelbe kell?
Abban kérném a tanácsotokat, hogy egy Merci Vito buszhoz mekkora teljesítményű állófűtést érdemes beszerezni? Van-e itt eladó valakinek? (Esetleg van-e olyan, amit lehet távirányítani, vagy éppen a motor hűtővízét is előmelegíti?)
Az R1 helyere betehetsz egy 50k+ egy 1M potit (valtoztathato erteku ellenalas) es akkor konnyen allithatod a kivant idot. Ha lesz idom estere attervezem a rajzot, hogy erthetobb legyen.
Szia Nekem 7napos diagos oram van es az siman viszi gond nelkul szoval en ahoz terveztem az egeszet. Ha barki is megepiti az figyelembe kell vegye hogy o milyen kornyezetben hasznalja.
Leteznek nagyon kisterhelesu relek is amik rakotheto az orara direktbe es azok siman elviszik a legtobb kalyha vezerleset.
A dioda ele nyugodtan beteheto egy 1K ellenallas es akkor minimalis lesz az ora terhelese. En azert nem tettem mert az en esetemben nem volt ra szukszeg.
"nem tudom mit terveztél át" - e-mailban kuldtel egy leegyszerusitett rajzot, azt.
Nem akarok kötözködni és nem tudom mit terveztél át de az órának nem egészséges a direktbe beterhelő 100 mikrós kondi, elég durván földhözvágja bekapcsoláskor. A régebbi kocka óra még egy relét sem bírt el, ettől simán le is feküdhet..
Szia Én egy kicsit átterveztem a rajzot, igy egészen megbizhato lett és nagyon könnyü megépíteni. Egy régi relé dobozába szereltem össze. Ezekkel az értékekkel 2 perc az idözítés.
Abban kérném a tanácsotokat, hogy egy Merci Vitohoz mekkora teljesítményű állófűtést érdemes beszerezni? (Esetleg van-e olyan, amit lehet távirányítani, vagy éppen a motor hűtővízét is előmelegíti?)
Tudna valaki segíteni? Ez egy HYDRONIC kályha égőtere, (gázolajos) és ennek méreteire lennék kiváncsi. Ha valakinek van kéznél egy ilyen, légy szíves mérje már meg nekem tolómérővel.
Így van, a lényeg az hogy csak akkor lesz aktív az időzítés, ha készenlétben megjelenik a kijelző sarkában a programhely száma, ha üres, nem fog bekapcsolni.
A két kis ikon a téli/nyári üzemmód, de azt nem tudom miféle bekötés kell az óra és a kályha között hogy a kályha tudja h. az órán melyik van kiválasztva. (Én arra gondoltam hogy csak W bus-os bekötésnél)
1.Tápfeszültség ráadása után beállítod az órát, hogy pontosan járjon.
2.a SET gombot nyomogatva ki tudod választani az indítás időpontját, beállítani a nyilakkal lehet.
Aktivizálni úgy tudod a beállított időpontot, hogy a set gombbal kiválasztod az 1-2-3 időpontok valamelyikét és úgyhagyod.
Onnan tudod hogy aktív az időzítés, hogy egy darabig nem nyúlsz az órához és eltűnt a kijelzőről az időpont/óra, a kis programhely száma a sarokban aktív marad. Ha a kis szám nincs ott, nem fog bekapcsolni.
Van téli-nyári kapcsolási lehetőség ezen az órán már de nekem a gyakorlatban sosem működött (az 1-2-3 programhelyeknél ha állítod az időzítés időpontját, közben a SET + JOBB NYÍL együttes lenyomásával tudod átváltani a kis fűtés és ventillátor jeleket)
Téli nyári kapcsolót amúgy a kályha bekötési rajzán megtalálod. Van egy láb általában, amire egy kapcsolón keresztül testet kötsz.