Gumis céget kell felhívni, kb 10eFt/db, márkakereskedésben lehet hogy drágább (de az ugye gyári).
Esetleg akcióban lehet venni a márkakeresdésben felgumizva (ősszel volt ilyen asszem).
Sziasztok !
Nem tudom, most milyen gumikkal szerelik a C3-okat, de ha Michelin Energy-vel, akkor mindekinek ajánlom a téli gumi beszerzését (esetleg aki tud, az pluszba egy acélfelni garnitúrát is vegyen) !
A legrosszabb téli gumi is jobb mint a legjobb nyári !!
És egy összetört kocsi javítása, értékvesztése többe kerül mint a négy gumi felnivel (személyi sérülésről nem beszélve).
Az ABS és a kipörgésgátló nagyon jó dolog, de ezektől a tapadás és a vonóerő nem lesz nagyobb, ezt csak a téli gumi tudja, és lehet olyan eset amikor ezekre van szükség.
hát hátul kisebb a hely, főleg ha 180 fölötti akar hátulra menni, de elöl fejedelmi a hely szerintem. ha a váltód az első 2500-3000km után bejáródik, nem fogsz sensodrive után vágykozni, elhiheted! :)
Most olvastam a vezess.hu-n egy tesztet a C3 Sensodrive-ról. Ez annyit tesz, hogy sensodrive váltóval van felszerelve. Akár kormányoszlopról is válthatunk sebességet, de automatára is kapcsolhatunk.
A váltó ára 120ezer Ft. Tényleg nem drága!! És kevesebb a fogyasztás is vele, a gyár szerint.
A cikk során fikázzák, hogy milyen kicsi az autó hatul. És dicsérik, hogy milyen nagy elöl. Ez tényleg így van?
Basszus, ha tudtam volna, hogy ilyen váltó lesz, várok még egy hónapot a rendeléssel.
Még egy jó dolog a tesztről: fekete C3-ast teszteltek, így lett egypár képem róla :))
Még mindig nagyon tetszik! Remélem már gyártják az enyémet!
ma egy kihalt, havas - de abszolút veszélytelen környezet, se fa, se árok - próbálkoztam. 4dikből 70nél visszatettem egyet és olyan 3/4 gázt nyomtam. :) elkeztde vinni az elejét balra, kis ellen kormányzás jobbra, ballra és kész, ment tovább egyenesen, szépen. további teszteket nem végzek, mert elég drága a fényezett lökhárító! :)))
Az ajándék téli Kléberek már az akciós listán sem tetszettek, eddig ez a legrosszabb téli gumi amit használtam. (A többi: Pirelli, Goodyear és Michlein.) Nem tapad annyira mint kéne, könnyen kipörög, de fékezéskor jó (persze az ABS is segít néha). Ja és jégen megcsúsztam vele, de ez nem a gumi vagy a autó hibája, hanem az enyém. (Előztem: 3., padlógáz, aztán hirtelen 130-cal mentem. Gyors sávváltás, majd gépészkedés, hogy egyenesbe jöjjön az autó. Szóval mégsem rossz az autó, ha épen megúsztam. :-)
én még a múltkori hóban ralliztam a gyári vegyes gumikkal, és semmi probléma nem volt. persze kereszteződésben forduláskor egy kicsit kihintázott a hátulja. az abs-t direkt kipróbáltam úgy, hogy a jobb oldali kerekek jégen a bal oldaliak aszfalton mentek, és besatuztam. mivel nem volt még ABSes autóm, így érdekes volt a kattogás, de nagyon korrektül megállt az autó. elég idétlenül kell ahhoz játszani hogy komoly baj legyen.
Most hogy ennyi hó esett, kiváncsi lennék, hogy milyen tapasztalaitok van az autóról ilyen utakon.
Különösképpen, hogy miként viselkedik téli illetve nyári gumival a havas uton.
Csak abba a szalonba hajtják végre a garanciális javításokat, ahol az autót vesszük?
Mert én Pesten veszem, és Nagykanizsán lakom. Bajos lenne mindig utazgatni 200km-t.
Ettől félek, mert a szalon a város másik felén van, és ott ejtőzni munkaidőben 3 órát, hát... (az asszonyt meg most mégsem kérhetem meg, hogy vigye el ő - szoptatós szoba valószínüleg még nincs a szalon területén ::))
Ajánlottak csereautót, remélem azt nem fogom összetörni ezalatt.
Köszi a gratulációkat!
Sajnos a tetőablakos verzió most nem volt elérhető (...) és illusztrálni sem tudom, mert sem szkennerem, sem digitális fényképezőgépem nincs (legfeljebb a készítés mikéntjéről tudnék 1-2 képet adni- de az sem saját anyag ::)))
Azt hiszem az emelkedett hangulatról ennyit, nyugodtan térjünk vissza az autókhoz, úgyhogy:
ON
(Én pl. kedden megyek a szervízbe 1500-s átvizsgálás, ABS visszahívás és tükörcsere ügyében- ha már úgyis menni kell, 1 füst alatt az összeset...)
OFF
Ezúton értesítek minden nénit és bácsit, hogy február 3-n megérkeztem. Egyenlőre 3300 gramm és 55 cm-s vagyok, de ígérem, hogy gyorsan gyarapodom majd. Szüleim nagyon büszkék rám!
Sok puszit küldök minden C3 fannak: Laura Anna.
megvolt az ABS ellenőrzés, és nem volt vele baj szerencsére. azért tart 1,5-2 óráig mert a kocsit fel kell emelni és le kell venni az első lökhárítót, hogy hozzá lehessen férni. érdekesen néz ki :)
Mintha az lenne a user's guide-ban, hogy a ceg policy megvaltozasa miatt fuggonylegzsakos kocsikba utolag uvegtetot beszerelni tilos. Vagy valami hasonlo.
én is üvegtetővel akartam kérni, de azt mondták két helyen is, hogy mostanában nem gyártaak olyant, mert valami szériahibája volt a tetőnek, és inkább nem csinálnak többet egy darabig.
Kár, mert nekem is olyan kellett volna, de mindegy.
Szintén 1,5 - 2 órát mondtak. Visszamentem azt mondták csak átvizsgálták (2 órán keresztül szuper),majd közölték hogy megrendelték a szükséges darabot amihez majd visszakell fáradni 2 hét múlva ,hogy beszereljék...
Kezd elegem lenni a folyamatos szervízbe járástól ugyanis már voltam 2x ugyancsak visszapillantótükör-üvegcserével...
Sajnos nálam inkább rossz hírek akadtak.
Ma reggel valami állat a parkoló autó bal visszapillantóját meghúzta, az hátravágódott, az üveg kiesett belőle és többszörösen megrepedt. A szervízben azt mondták, hogy rendelni kell, kb. 6 rugó- meg a bosszúság (hogy adhatnak jogosítványt olyan baromnak, aki 1 álló autó mellett nem tud elmenni??!!)
Az ABS-s visszahívás kapcsán meg úgy nyilatkoztak, hogy kb. 2 óra a munka (bár adnak csereautót addig...). Mindenesetre most már lehet hogy inkább megvárom vele a kötelező 1500-2500 közti szervizt.
Megtörtént az átvizsgálás ,semmi gond az autóval ,viszont meg kellett rendelni a csatlakozóhoz valamit amit 2 hét múlva beszerelnek :). Azért kicsit megnyugodtam,hogy idáig nem történt semmi komoly gond.
Gratula a nővérednek a kocsihoz! Ez üvegtetős kivitel? Mikor rendeltétek meg?
(Az enyém szállítása - szintén fekete exclusive - állítólag az üvegtető miatt csúszik).