Netközelbe kerültem ismét. Én szerencsére semmi hibáról nem tudok beszámolni a kocsi lassan 3hónapos korához közeledik. Olcsó könnyüfémfelnit tud valaki?
varju2 Ha csak egyet töröl, akkor nem kapcsoltad egyes állásba, csak megnyomtad, ilyenkor csak egyet töröl! Első állásnál különben meg szakaszosan töröl, kettes állás folyamatos törlés normál sebességben, hármas állás folyamatos gyors törlés!
Sziasztok!
Eddig csak olvastam a topicot, most már írok is.
Ma vettem át egy 1.6 HB Platinum-ot. :))
Eddig nagyon kalssz. 1 dolog idegesít egy kicsit. Mikor indítom, az ablaktörlő töröl 1-et.
Ez csak az esőérzékelős modelleknél van, vagy mindenhol (vagy csak nálam??)
Többet egyelőre nem tudok mondani, mert még csak kb 30 km-et mentem vele.
Majd hétvége után... :)
Üdv:
Varjú
A jobb hátsó részről jövő nyikorgás az az üléstől jön, mert ha lehajtom, illetve ha ráülnek akkor megszűnik. Szóval nem a jobb hátsó futóműtől jön. Konkrétabban majd utánanézek, hogy hogyan lehet megszüntetni!!
Az én rádióm előlapja is nagyon mozog. Erősíteni-halkítani nem is lehet, csak a kormányról, mert ha a készülékhez érek, kikapcsol... Már csak 2000 km az első szevizig, megkérdezem, hajlandóak-e csinálni vele valamit... Még egy ilyen kocsifeltörés, és megyek hozzád valami nyugtató teát-tablettát venni!
Képzeljétek, pénteken eltűnt a táskám a csomagtartóból! Otthon vettem észre, hogy nincs meg. Semmi más nem hiányzott az autóból és észre sem vettem, hogyan csinálták, amíg rájöttem, hogy a bal első ajtózárat feszegették egy kicsit, a kulcs belemegy ugyan, de elfordítani már nem lehet. A kilincs és a karosszéria között is van egy milliméteres kis rés. Másnak is kinyitották már az autóját? Ráadásul vissza is zárták, ezért nem vettem észre azonnal a parkolóban..... Rég le akartam már cserélni a laptopomat, de nem így!!! Ja, és a redőny miatt nem láthatták, van-e egyáltalán valami a csomagtartóban.
Bár nekem Kalosom van, tudna segíteni valaki? A problémám a következő: nem ég a világítás a kocsimon. Reflektor működik, index rendben, minden más ok, csak a világítás nem. Ez biztosítésk probléma? Azt már megtaláltam, hogy hol kell a biztosítékot kicserélni, csak még azt nem , hogy hogyan és pontosan melyiket. A táblázatból számomra nem egyértelmű. Ráadásul olyan közel vannak a biztosítékok egymáshoz, hogy nem nagyon férek hozzá. Van valami technikája annak, hogyan lehet kiszedni?
Javaslom, hogy látogasd meg azt a kereskedést, ahol az autód vetted, és addig ne is gyere el, amig ezeket a dolgokat mind meg nem csinálták. A 3 év garancia mindenre vonatkozik, ne hagyd magad lerázni.
Tegnapelőtt este beálltam a kertbe leállítottam a motort, ekkor ugye a rádió is elhallgat. Még be is zártam. Kis idő múlva zene dübörgést hallottam. Kiderült, hogy a rádió gyújtás nélkül is működik. Adtam gyújtást, levettem, rádió elnémult, bezár.
Pár perc ismét minden előről kezdődött így levettem az előlapot. Azóta rádió nélkül autózom. Tegnap viszont menetközben a kp zár kezdett kattogni.
Régebben egy Volvonk csinált ilyeneket, de mire megtalálták a hibát 80.000.-Ft lett a számla kb 12 éve. :-(
Egy dolgot nem szabad elfelejteni: egy 1200 kilós autóról van szó! Ezt egyetlen 1.4-es sem fogja normálisan mozgatni, akárhány lóerőt írnak rá. Nem csoda, hogy zabál, egyszerűen alulmotorizált. Az 1.6 itt nem sportosság és luxus, hanem biztonsági alapfelszerelés. Kár, hogy a biztosítási rendszerünk még nem tart itt. :-(
1.4 ötajtós Star+klíma+vonóhorog. Dec. 30-án vettem. Aki Lacettit akar venni annak Nagykanizsát javaslom, mert a kereskedő 270 ezer Ft-ot enged minden típusból. én 2630000-ért vettem. A vonóhorog visszajelzőt a fényszóró magasságállítóhoz teszik be. /A skodában erre a műszerfali egységben külön lámpája volt/
Fábiát 1,4-68 LE cseréltem le. Fabiához képest a tapasztalataim:
A fogyasztása döbbenetes: 9,5-10 körül. Egyenesfutása nem jó állandóan korrigálni kell. Kemény a futóműve, az úthibákat keményen megbosszulja. Rugalmatlan motor. Szűk fordulattartományban adja le a nyomatékot. Magas fordulaton elhaló nyomaték. Nehezen adagolható fék, és mintha nem is akarna megállni a kocsi ha belelépek keményen. Akadozó, hosszú úton mozgó váltó, kemény kormányszervó. Egy helyről /jobb hátsó ülés/ kárpitzörgés ha nem ülnek az ülésben. Orrnehéz karosszéria.
Kellemes hangulatú beltér.
Hátul 3 főre a helykínálata nagyszerű, de az ülőlap nem támasztja a lá a combot.
Futőműzaj erőteljesen behallatszik.
A rugalmatlansága miatt már többször meg kellet gondolnom az előzéseket, amit korábban simán megcsináltam, azt ezzel nem lehet. Nem is értem hol van ebben a 92 Ló.
Kíváncsi leszek nyáron klímával és sátras utánfutóval mennyit zabál. Ha be nem mérgedek és el nem adom előbb. Hát mindenre gondoltam, de erre nem hogy egy új korszerű motor ennyit zabáljon.
Állítólag volt akit garanciálisan elküldtek csipszervizbe- és utána rendbejött neki, mert valamit a progin változtattak.
2 Trabant, 2 Zsiguli, 1 4 ütemű Trabant, 1 Szamara, 1 Astra, 1 Fabia után ez az első benyomásom. Kb 2000 km van a kocsiban.
Megköszönném Ádám77 jelenlétét, a Daewoo-Chevrolet Klub által szervezett minitalin.
Jelenlétével emelte a szinvonalunkat,mert végre egy Chevrolet is benézett hozzánk. Igaz most megjelent egy Chevrolet Evanda is, de eddig ő sem jött még el, és megigérte, hogy a mostanin ott lesz. Hát ott volt. Köszönöm mégegyszer.
A méretei alapján (SW) még talán, mert pl. egy utasom, aki gyakran utazik új Vectrában, a hátsó ülést annál tágasabbnak mondta. Ami miatt pl. a Mondeonál fapadosabb, az az, hogy van 2 - 3 felszereltségi szint, de azon kívül semmi extrát nem lehet rendelni (gyakorlatilag). Gondolok itt olyan egyszerű dolgokra mint pl. tolótető, tempomat. Nyilván ez a hosszú szállítási idővel van összefüggésben, ugyanez van azt hiszem a Hyundainál is, ahol az autó onnan létezik, hogy áthozták Európába, ami a kikötőben van, abból lehet válogatni. Európai gyártású kocsinál a 33 féle extrából a la carte válogathatsz, és úgy gyártják le.
Ez közvetlen hitelezésre vonatkozik, vagy hitelleveles megoldás?
Valahol olvastam, hogy a hitelleveles vásárlás kedvezőbb lehet, mert készpénzként számít a kereskedőnél, és olyankor más listaárral számolnak. Persze lehet, hogy az az eset csak annál a márkánál volt érvényes.
A biztosításnak utána néztem, köbö ott lenne, ahogy írtad.
Na mindegy, úgyis az lesz az igazi, ha majd elkezdek konkrét ajánlatokat kérni különböző helyekről.
Az Ersteleasing-nél jelenleg 1 millió Ft 72 hónapra havi 16994 Ft. Ez egész jónak számít az akciós hiteleket leszámítva. A Casco-ja egy ilyen gépnek olyan 7-8 ezer kröül mozog, Bp-en talán több azt nem néztem.
SW 1.6 Elit érdekelne, de még hezitálok az anyagiak miatt.
Aki hitelre vett ilyet, adhatna némi támpontot: mennyi saját résszel mekkora a havi törlesztése, és mennyi rá a Casco?
Nyugtassatok már meg, hogy egy magamfajta átlagember se gebed bele!
Nehogy már kénytelen legyek Ignist venni!
Mielőtt még ledorongolna valaki, bevallom, jelenleg a mi autónkat nyúzom, és tonképpen meg vagyok vele elégedve, tehát ha a Lacettivel nem bírok, maradok a "márkánál".