Az FR/40-röl már találtam valamit, most dolgoznom kell mert holnap-holnapután Hacktivity és még sehogy nem áll a prezentációm, de jövõ héten utánajárok...
Szimizso tényleg nagyon rendes vagy. Már ég a pofám. Az a baj alig van időm, hogy a saját cuccommal foglalkozzak. Azért is kértem segítséget mert amikor beszart a Farfisa én egyből műszerészhez vittem. Na ott minden meglett csinálva csak a hangszóróval nem történt semmi. Mindenfélét mondott a mester. Amennyire tudom nagyon nem szereti a szaki a régi cuccokat javítani. Boldogan vittem vissza a betonkeverőt a próbaterembe,persze ugyanolyan förtelmesen szólt. Na akkor néztük át a gitáros kollégával. l Totál idióta vagyok az elektronikához és a neten se találok semmi érdemlegest erről a szörnyetegről.
Ha a kezemben tartanám a hangszórót, már rég meg is javíttattam volna. Távsegítséges a projekt, és sajnos nem találok hozzá semmilyen leírást egyelőre.
Még annyi, hogy érdekes, de az olaszok valahogy ösztönösen olyan feelinget kapnak el ezen a hangszeren, ami máshol valahogy nem nagyon megy európában. (szerintem)
Az eredeti leslie szíjak azok tiszta pamutból vannak szerintem. Az nem jó, ha nagyon feszes a szíj, mert lassabban pörög fel, vagy fel sem pörög rendesen, és a csapágyakat koptatja nagyon. Nekem az a tapasztalatom, hogy akkor jó a szíj feszessége, ha a tölcsér viszonylag könnyen megcsúszik a szíjon, de azért ne lógjon a szíj. Ajánlom, ha egy kicsit kopott már a tölcsér perselye, hogy motorkerékpár lánc spréjével kend, felesbe a műszerolajjal. A rendszeres karbantartás meghálálja magát!:-)
Köszi! Az örömből nincs hiány. Nincs akkora zaja a kicsikének. Azt szeretném megtudni, hogy a hozzávaló ékszíj valami gumis-szövetes dolog lehet, ami idővel elrenyhül, vagy teljesen ok ha nem feszül. Tekerni teker, de gondolom egy újabb bele biztosan jobb lehet. Lehet ilyet szerezni valahol?
Köszi a segítséget! Végül szétszedve láttam, hogy annyira átalakították az enyémet, hogy egyszerűbb volt a forgórészt tartó szerkezetet egyben kicserélni. Legalább jobban megbecsülöm, hogy kicsit jobban beleláttam a szerkezetébe. Végül minden tökéletesen sikerült és hatalmas a boldogság... :)
Elnézést! A tölcsér meghajtót letekered, és ott található a meghajtó csavarja mögött/elött /oldalt az a bizonyos csavar, ami rögzíti a tölcsért a meghajtóhoz. Ha már nincs ott, akkor ne keresd! Szerintem is csak egy plusz szívásnak rakták oda:-)
Próbáltam a beszúrásos dologgal, de a végén a mehet gomb megnyomása után csak a Hammond fórum cím jelent meg és nem történt semmi... Inkább írok címeket, ahol meg lehet nézni:
Töltsd fel a képet megint, és ahol feltöltötted, megjelenik a kép kicsiben. A kép mellett kattints a beszúrás gombra, és menni fog a kép feltöltése. Egyébként, ha kihúzod a felső fiókot a tölcsérrel/meghajtóval/motorokkal együtt, a tölcséren kell lenni egy kis csavarnak ami rögzíti a hangszóró csapágyhoz. Azt csak lazítsd fel addig, amíg egy kis lemezkét nem tudsz kifelé húzni egy pár millimétert, és akkor lehúzhatod a csapágyról az egészet. Fel lehet újítani a perselyt, és a tengelyt. Ha mégis cserélni akarod az egészet, szerintem oda lehet valahogyan biggyeszteni a másik garnitúrát...
És a másik motor kicsit más bekötésileg. Inkább szerelgetnék többet, de csak a rotort szeretném kicserélni. Lehet, hogy az Opera böngésző miatt nem engedi a képet feltenni?