Hali! Nem lessz gond a teljes merülés sem. Majd a sújponti rakodással vigyázunk, és egy kicsit emeltetjük az orrát. mint már írtam a sebességtől nem fog lobogni a hajunk. Nem elrohanni akarok. Élvezkedni. Mert egy perverz állat vagyok. Mármint a természetért.
Nem vesztem el, csak dolgozom. Hál istennek, meg a kereskedőknek, ma megjön az impeller az 5 lovashoz. Kész a ponyva, készülnek a belső borítások, javítottunk a merülésen, szóval mehetek a túrára.
Mervipapa is elküldte a Vihart, élőben is olyan szép mint a képeken. Még egyszer köszönet! Úgy tünik meg lesz az eredeti hajólevél is, sőt a kormányműre, irányváltóra is kaptam komoly igéretet. A túra után lehet hogy átszereljük, és a Viharral le is vizsgáztatom.
Tervezgetek egy új kishajót, 7m hossz, a vízvonalon 1-1.1 m széles, a középső test legnagyobb szélessége 1.4 m, 25-30 cm merülés, stabilizáló szárnyakkal, a 60 LE Yamaha kerülne a seggére. 2 főre lesz méretezve, egy emelhető kabintetővel. Szóval egy gyorsabb sport siklóhajó, egy kis száguldozáshoz. Ime az ihletet adó képek.
Ha valakinek vannak ilyesmi képei, esetleg rajzai, megköszönném.
Beer-ci figyelem! Az optimális merülés 900 kg-ra lett tervezve. 1600kg-nál már csak kb 12-16 cm lesz a fedélzet széléig. Ebben az esetben már lassú lesz, és ha orr felől kapod a hullámot, akkor az felcsap a fedélzetre. Ne felejtsd el, ez inkább átvágja a hullámot, mint felemelkedik rá. Nekem 60 cm magas volt a felépítmény oldala
Most komolyan elgondolkoztam azon, hogy kell e nekem 2 hajót vinnem. Hisz ott az orrki...-hányós, azon Sügi kaptánysága alatt 6-an bőven elférnénk. Na meg ott a sok üres hely. Ide-oda is beülhetnék. Kitzoli szerint 1600 kilo a teherbírása. Tényleg! DE hová tűnt Kitzoli?????
Hú hol is kezdjem? Most értem haza.Jókat mosolyogtam a hozzászólásokon:))))) Úgyhogy most válaszolgatok.
Márklár: Jó kis trükk:))) Photoshop? Egyébként vitorláztam már a balcsin..Hát egy kötél meg egy vödör még nem vitorla:)) DE!! Elárulom hogy lesz vitorlája, ha nem is a túrára, de a nyáron kap egy szörf vitorlát bum nélkül.....:)
Tiborpapa: Tudod, örülök ha a túrára mind a két hajóm elfogadható , hajózható állapotba kerül. Holnap délután lesz kép.
Doki: Lesz bogrács. Ha máshogy nem hát ideiglenesen.
Sügér: Lesz azon a hajón vircsaft rendesen:))) Meg egy igazi la'voar hánykolódás esetén.
Mervipapa: 11 induló hajó, 3 csatlakozó. Meg a 3 bizonytalan. A Pólókat ma megvettük. 25 drb, 25 főnek. Szerintem lesz olyan etap ahol 15 hajó lesz,30 fővel. Ezek úgy néz ki végleges számok. Mint korábban írtam, a dokival már az elején ennyire saccoltuk.
HELLÓ FIUK ! A bejelentkezés határ ideje ugy emlékszem 15.-ke volt. Lehetne egy listát a részt vevö hajókról, és kb. szem. számáról ? Tájékoztatás végett! Köszönöm Mp
higgyetek el mervipapa hozzaszolasa engem jobban meglepett mint benneteket es nemcsak a tartalma miatt hanem mert ugy erzem hogy engem illet volna eloszor ertesiteni a donteserol es nem a topictarsakat... viszont a turatol nem tudta elvenni a kedvem ott leszek :) doktor4-gyel mar egyeztettem! matel
Beerci! Tényleg.A legföbb felszerelési tárgyat majd elfelejtettük. Legalább egy 10 literes vödör 3méter kötéllel. Valamivel tisztán is kell tartani a fedélzetet.
A behányósra szerintem bárki felkapaszkodhat,melléköthet,ha majd bírni fogja azt az őrületes sebességet. Mert én nem elrohanni megyek a táj előtt, hanem élvezkedni. Végre lehetőségem lessz a Tisza partjának növényzetében madárvilágában,állataiban, /éspedig nem a beszélő állatokra gondoltam, az van mindenütt/ gyönyörködni,hát,nem is hagyom ki. Majd, 200Km en keresztül.A látcsövet már most szemelé teszem, nehogy itthon hagyjam.
Papa! hiszen mi már a tartalék horgonnyal megyünk,mert az ellenörzés előtt fél órával szakadtunk be a fő macskával. Ha meg nem lessz ellenörzés, miről beszélünk.
Hood barátom ne aggódj, nem maradsz pácban. A Behányós ha kell mindenkin segít, hiszen a leghátsó csoportban foglal majd hejet. Mint úszó stég,hogy bármikor, bárkinek segítséget tudjon nyújtani. A legjobb lehetőség, hiszen az egész egy nagy placc.