Az öt literes fílinget el kell felejtened- én egy '93-as Clioról váltottam hasonló paraméterekkel- viszont 70 perc a Miskolc - Pest tábla. Más érzés, igaz ára van.
Én november 19.-én a Kerepesi úti Wallisnál vettem át egy SW -t. Meg volt rendelve hozzá a vonóhorog, de az átadásra nem tudták prezentálni, azt mondták, nincs a piacon, mert végül nem teljesen azonos a futómű a Nubirával. Most viszont azt mondták, hogy megérkezett, már szerelnek, vigyem a kocsit, és felteszik. Szervízvezető Grenák Miklós, 260 7777 és utána kérni kell. Hogy most mennyit kérnek érte, nem tudom, én ugye csomagban vettem. Más: a mentazöld tisztán, jó világításnál inkább kéknek tűnik, alkonyatban szürkének, de a PUG szinével - meg még sok más márkáéval - gyakorlatilag azonos.
Még mindig nem jött meg a kocsink, ám támadt egy szörnyű gyanúm....
Kiválasztottam egy színt, nagyon halvány menta zöldet (a pözsónál van ilyen szín), aztán... seholsem látok olyan zöldet, hanem valami erősebb, sötétebb zöldet.
Vagy én vagyok vak, és ez ugyanaz, vagy csak nem került olyan az utamba?
Na megvolt a második tankolás - az első ugye a szalonból kijövet -, szóval 485,6 km-en 47,44 liter, csak Budapesten, csak a reggeli és esti csúcsforgalomban.
Sziasztok, kéne egy vonóhorog a járműre. Van valakinek már? És hol - mennyiért lehet venni, felszereltetni? A fogyasztás már egészen normális, 7-8 liter körül van, ha sok a vidék, de Pesten simán 10 fölé lehet... Mindenkinek jó pihenést az ünnepnapokon!
De itt egy mobilszám: 20/9-823-841 ez az enyém, és ha gondolod megadod a tiedét, és egyeztetünk.
Mi itt pestről kb. 1/2 10 körül indulunk. Nem tudom mikorra érnénk fel a tetőre, de gondolom 2-3 óra mire átvergődve a városon, elhaladva a régi úton, mert nem pályázunk, biztos hogy eltelik ennyi idő. Sőt lehet több is. Tehát elvileg ha nem jön közbe semmi, akkor 12-13 óra között érünk a Galyatetőre.
Ha van kedved gyere bátran annak ellenére, ha más nem jönne. Mi biztos ott leszünk.
Sajnos, egyéb elfoglaltságom miatt most nem tudok ottlenni a klubtalálkozón :(
DE legközelebb szívesen!
Diesel motor: Ma mondta a kereskedő, hogy jövő ilyenkor várható, két féle: 1.5 és 2.0, nem FIAT, hanem VM. (a FIAT az 1.9 jtd-t nem adja, mert akkor már a kutya nem venné meg a portékáját)
Fogyasztás (szintén a kereskedésben mondták): 1.6-os motorral jár, Sedan, 2000 km körül van benne, és 7-8 literekkel megússza városban!
Kérdeztem, hogy be lehet-e iratkozni hozzá vezetéstechnikai tanfolyamra, vagy a bűvész iskolát javasolja?
A trükk: 3000 alatt kell pörgetni a motort, mindig a megfelelő fokozatban, nem szabad lepadlózni a gázpedált, csak szép lassan felkúszatni.
Hiába elég a nyomaték 2000 körül, és úgy tűnik, mintha vinné a kocsit, az injektor nyomja befelé a sok naftát.
A Platinium felszereltséghez járó Cd-ről már mástól is hallottam, hogy nem játsza le az újraírhatós CD-ket. Az Elite felszereltséghez járó CD-váltó nélküli verziónak nincsen ilyen problémája. Én a rádióval nem vagyok teljesen kibékülve. Viszonylag gyenge minőségben fogja be az adókat (talán rossz felé kocsikázom?) és azonos hangerőfokozaton halkabban is szól mint a CD....
Nem akarlak elkeseríteni, de nekem nemrég volt az első tankolás.
9,5 l/100 km (vegyesen város és vidék). :(( Igaz, hogy 1,6 motorral, de ez szerintem még így is sok... Remélem még javul...
Most már túl vagyok 500 km-en :), így megosztom további tapasztalataimat is:
Negatívum:
1. Esőérzékelős ablaktörlő. Szerintem nem igazán használható. Bekapcsolt állapotban az autó indításakor mindig töröl 1-et. Továbbá az is előfordult, hogy a felverődött sár miatt egy idő után beindult, persze akkor mikor az egész már rászáradt, így pompásan szétkente az egészet... Szerencsére kikapcsolható.
2. A váltó picit nehézkesen kapcsolható, de azért nem vészes.
3. CD-vel nem sikerült megetetni az újraírható lemezeket, csak a szimpla írhatókat. Másnak van ezirányú tapasztalata?
Hát sziasztok, most látom csak, hogy van ilyen fórum...
Mi is most vettünk lacettit (star, 1,4), jövőhéten vehetjük át. (Pedig már febr. közepén megrendeltük). Hát, hosszú az út a tengeren...
Autóbeszámítással (96-os renault clio) vettük, hitelre.
Remélem szeretni fogjuk, bár ezek a fogyasztások, amiket írtok, hááááááát... az én clio-m 5l-t evett szélben-hóban-fagyban-városban-és azon kívül, és sose hagyott cserben... Azért én bizakodok.
Nekem ez a reggeli hideg nyikorgás kb 10000km után szünt meg egyik napról a másikra.Szerintem a fékbetétben lehetett valami apró egyenetlenség,mert egy fékezésnél az átlagnál nagyobbat nyikkant és örökre (legalább is remélem) elhalgatott.Elötte hidegben nekem is az első 2-3 fékezésnél nyikorgott!Bár ez NUBIRA3!
Tényleg ez itt off,vagy szólhatok? A NUBIRA3 az milyen kategória?
Az enyém is nyikorog hátul, de csak reggelenként. A szervizben mondták, hogy ez a hátsó fék miatt van, sokan panaszkodnak. Néhány fékezés után megszűnik a nyikorgás. Egyébként három nap alatt mindkét tompított égőm kiégett. 3 hónapig bírták. TUNGSRAM került a helyükre, remélem egy évig nem lesz baj velük. Üdv mindenkinek egyébként, kissé ritkán jövök, de jövök!!! zs.
Jó estét!
14. belépőként jelentkeznék egy 1.4-es szürke (menta zöld), lépcsős hátú (sedan) Lacetti 3 hónapos elégedett vezetőjeként. Rengeteg bor fér bele, az biztos. 20 db 12-es karton. És ment, mit ment, hegynek föl két személlyel. Sajnálom, hogy Galyatetőn nem lehetek ott, talán legközelebb. Túl vagyok 8000 km-en és remélem nem a tapasztalatlanság és igénytelenség miatt írom, hogy kellemes útitárs.
Platinum felszereltségnél esőérzékelős ablaktörlő van, így egy kicsit máshogy néz ki a 4 fokozat.
1: OFF
2: AUTO
3: Lassú
4: Gyors
Az AUTO fokozatban az eső intenzitásától függően törli a szélvédőt, ám ha ebben az állásban hagyom, majd legközelebb így indítom az autót, akkor akár nedves az üveg, akár száraz mindenképp töröl 1-et!! Ez elég idegesítő, így inkább nem is használom az AUTO fokozatot....
Ezt leszámítva továbbra is csak jót tudok mondani az autóról (bár még csak 200 km-t mentem vele a 2 nap alatt.. :))
A CD egység is jól vizsgázott. Budafoki út 70-es tempónál is tökéletes volt a lejátszás! :)