Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsolt160matizos Creative Commons License 2005.03.30 0 0 342

Szia smile76!


1. NEM LÁTOK HÁTRA! Nem tudok normálisan tolatni, forgok ide-oda, de nem látok. Tükörből meg nem tudok tolatni. Meg lehet ezt szokni?

 

Mindent leírtál a választ is, vagy megtanulsz tükörből tolatni, vagy hozzászoksz. Még egy lehetőség van a tolató radar!

 

 2. Tök idegesítő, hogy a csomagtartót nem nyitja-zárja a kp-i zár. Nem lehet megmutyizni valahogy?

 

Ezalatt mit értesz?? Lehet, hogy rosszúl tudom, de kulcsal nem azért nyitod a csomagtartót, mert zárva, hanem azért mert a rögzítő fülett azzal oldod ki, tehát ha nyitná a kp zár, akkor állandóan felnyílna a csomagtartó! (nálam legalább is így lenne)

 

3. És azt, hogy az el. ablak felmenjen, ha bezárom az autót? hajlamos vagyok úgy felejteni.

 

Riasztó, ami vezérli az ablakot! (megjegyzem akkor már a kp zárat is vezérelje)

Előzmény: smile76 (341)
smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 341

Sziasztok!

 

Nos, túl vagyok az első (najó, a 2., az első közvetlen a vásárlás után volt) tankoláson. Osztottam szoroztam, és a következő számot kaptam. 7,25 l/100 km (város+országút).

Rosszabbra számítottam, ésha lesz még jobb is, egy szavam nem lehet.

 

Najó, mégis, van ami nem tetszik, de ti hátha tudtok segíteni:

1. NEM LÁTOK HÁTRA! Nem tudok normálisan tolatni, forgok ide-oda, de nem látok. Tükörből meg nem tudok tolatni. Meg lehet ezt szokni?

2. Tök idegesítő, hogy a csomagtartót nem nyitja-zárja a kp-i zár. Nem lehet megmutyizni valahogy?

3. És azt, hogy az el. ablak felmenjen, ha bezárom az autót? hajlamos vagyok úgy felejteni.

 

Ezt leszámítva csilivili, nagyon tetszik, stb.

Előzmény: kasumi (340)
kasumi Creative Commons License 2005.03.29 0 0 340
Sziasztok!

Nem volt minden rendben.
Egy kis tapasztalat megosztás: állítólag többen is jártak már szerbvízben a jelenséggel, úgyhogy bárkivel megtörténhet.

(1.4 HB Star C, 4500 km.)

Épp a rokonságtól hazafelé tartva felvillant a kis sárga "CHECK ENGINE" ikon. Aztán villogot, majd égett folyamatosan. (50 km hazáig.) Ma reggel időpont kérése a szervíztől, délután szervíz. Közben kb. 5 km megtétele után a sárga lámpa elaludt.
A szervízben: E300-as hiba [elégtelen égés] - "körömcipő" effektus. Vagyis a főleg városi használat, jellemzően nem pörgetve hajtás miatt elégtelen égés lerakodásokat okoz a szelepeken, amitől megemelkedik a kipufogógáz szennyezőanyag tartalma, és ezt kijelzi.
Az elvégzett javítás: szoftvercsere. Ez állítólag megbváltoztatja az előgyújtást, ami javítja az égést. A szervízes elmondása szerint már többen is visszajöttek ezzel a hibával, annyira, hogy lehet a Chevrolet vissza fogja hívni ezeket a tipusokat.
További javaslat: ha megint előjön a hiba, szívesen adnak vmi adalékanyagot a tankba, (az anyagot kell fizetni, mert garanciában nem elszámolható,) illetve javasolt a benzinkút váltás/magasabb oktánszámú benzin használata. Ha ez sem segít, motor szétszedés és a szelepek mechanikus tisztítása. De azért azzal bíztatott, hogy a tapasztalatok alapján a szoftvercsere is elegendő szokott lenni.

Érdekes, hogy a Kalos topicban lehetett olvasni ugyanilyen jelenségről, de ott az 1.2-es motorral, itt meg az 1.4/16 szelepes
motornál ugyanaz a javítás módja...

M.
Előzmény: Lacetti szerelő (338)
Olle_Peter Creative Commons License 2005.03.29 0 0 339
Az esetleges érdeklődők tájékoztatására közlöm, hogy a Ch Wallisnál az 1,6 SW -re felszerelt vonóhorog le lett vizsgáztatva, és ennek alapján a 6000 HUF költséggel kiállított forgalmi engedélyben a ráfutófékes utánfutó 1200 kg -ig vontatható, ami egy, a vártnál jobb érték.
Lacetti szerelő Creative Commons License 2005.03.28 0 0 338

 Üdv Mindenkinek!

Remélem az ünnepek alatt mindenkinek rendbe volt a Lacettie!:))

Ádám77 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 337

Hányan vagyunk már márkatársak?

  1. Ádám77      - 1.6 SW Elite
  2. CupraR       - 1.6 SW Elite C
  3. Vizitor         - 1.4 HB Elite C
  4. ditkehajnal - 1.6 SW Elite
  5. sz peter     - 1.4 HB Elite C
  6. subvoice     - 1.6 HB Elite
  7. polysilver    - 1.6 SW Elite
  8. polysilver ősei - 1.4 HB Star C
  9. zsolt777      - 1.6 SW ???
  10. pronto         - 1.6 SW Elite
  11. Árpi25         - 1.6 SW Platinum
  12. CSUFI-1      - 1.4 HB Star
  13. varju2         - 1.6 HB Platinum
  14. lö sztil         - 1.4 SD ???
  15. smile76       - 1.4 ??? Star

Ezentúl (edig is) bárki nyugodtan bővítheti ezt a listát!

Egyszerűen másolni, új lapon beilleszteni...

Előzmény: smile76 (336)
smile76 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 336

Tegnap elhoztuk végre, jól választottunk, nekem nagyon tetszik. :-)

Most olyan óvatosan járkálunk vele, hogy ihaj.... semmi nagy gázadás, semmi nagy fékezés, semmi nagy száguldás, stb... legszivesebben este összehajtogattam volna, és felviszem a lakásba, hogy ne történjen vele semmi baj....

Mi a megfigyelés, erről is lopkodják a jeleket? le tudják szedni? nekünk a clioról többet is elvittek.. nomeg a dísztárcsát is. (majd jól felzippeljük)

Előzmény: Törölt nick (335)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.23 0 0 335
Én majdnem mentazöldet vettem a Wallis-nál de végül a kék jobban tetszet Érden

Előzmény: smile76 (328)
pronto Creative Commons License 2005.03.19 0 0 334

Üdv mindenkinek!

 

Tepnap az Andrássyn mögöttem jött egy mentazöld SW. Egészen a Bajza utcáig mögöttem volt, igaz, akkor már a Városligeti fasorról fordultunk. Biztos nem innen volt, mert amikor integettem neki, nem reagált sehogy. Az övé JK.... az enyém JP...

 

Ciao!

pronto

lö sztil Creative Commons License 2005.03.18 0 0 333
Az autó sajnos lassan jön át a hét tengeren és két óceánon. Ennél tovább csak a polgármesteri hivatalban kell várakozni a forgalomba helyezésre. A színe miatt ne aggódj. Ha végre lenne időm, és tényleg jönne a tavasz, és lemosnám az autót, akkor a legszebb színű Lacettiről tudnék neked áradozni. Azt hiszem ez a legnépszerűbb szín. Egy hónapja az IKEA budaőrsi parkolójában hárman álltunk belőle együtt. Két hét múlva egymás mellett araszoltam egy ugyanilyen színű Daewooval, aki még a lánykori nevén Nubiraként szálldosott. A buszosnak nagyon tetszettünk úgy együtt, mint külön-külön.
Előzmény: smile76 (328)
lö sztil Creative Commons License 2005.03.18 0 0 332
Köszönöm a bizalmat és a telefonszámot. Nem tudtam elmenni sajnos, de ami késik, nem múlik. Next time!
Előzmény: sznuni (324)
lö sztil Creative Commons License 2005.03.18 0 0 331
Az öt literes fílinget el kell felejtened- én egy '93-as Clioról váltottam hasonló paraméterekkel- viszont 70 perc a Miskolc - Pest tábla. Más érzés, igaz ára van.
Előzmény: smile76 (314)
Ádám77 Creative Commons License 2005.03.18 0 0 330

Sziasztok

 

6300 km-nél:

- fogyasztás városban, dugóban 9,3l :)

- jobb első tompított felmondott :(

 

A csere (tapasztalat nélkül) 20 perc. Van benne egy harmadik csavar is, amit a könyv nem ír. 10-es dugókulcs kell hozzá, mert a Crova nem jó.

Olle_Peter Creative Commons License 2005.03.18 0 0 329
Én november 19.-én a Kerepesi úti Wallisnál vettem át egy SW -t. Meg volt rendelve hozzá a vonóhorog, de az átadásra nem tudták prezentálni, azt mondták, nincs a piacon, mert végül nem teljesen azonos a futómű a Nubirával. Most viszont azt mondták, hogy megérkezett, már szerelnek, vigyem a kocsit, és felteszik. Szervízvezető Grenák Miklós, 260 7777 és utána kérni kell. Hogy most mennyit kérnek érte, nem tudom, én ugye csomagban vettem. Más: a mentazöld tisztán, jó világításnál inkább kéknek tűnik, alkonyatban szürkének, de a PUG szinével - meg még sok más márkáéval - gyakorlatilag azonos.
Előzmény: zsolt777 (326)
smile76 Creative Commons License 2005.03.18 0 0 328

Sziasztok!

Még mindig nem jött meg a kocsink, ám támadt egy szörnyű gyanúm....

Kiválasztottam egy színt, nagyon halvány menta zöldet (a pözsónál van ilyen szín), aztán... seholsem látok olyan zöldet, hanem valami erősebb, sötétebb zöldet.

Vagy én vagyok vak, és ez ugyanaz, vagy csak nem került olyan az utamba?

Előzmény: pronto (327)
pronto Creative Commons License 2005.03.16 0 0 327

Üdv mindenkinek!

 

Na megvolt a második tankolás - az első ugye a szalonból kijövet -, szóval 485,6 km-en 47,44 liter, csak Budapesten, csak a reggeli és esti csúcsforgalomban.

 

Ciao!

pronto

zsolt777 Creative Commons License 2005.03.15 0 0 326
Sziasztok, kéne egy vonóhorog a járműre. Van valakinek már? És hol - mennyiért lehet venni, felszereltetni? A fogyasztás már egészen normális, 7-8 liter körül van, ha sok a vidék, de Pesten simán 10 fölé lehet... Mindenkinek jó pihenést az ünnepnapokon!
aamen Creative Commons License 2005.03.14 0 0 325
aszondja, az 1.5-os haromhengeres lesz 90-105 lovas, a ketliteres 120-150 lovas..
Előzmény: Ádám77 (322)
sznuni Creative Commons License 2005.03.11 0 0 324

Szia lö sztil!

 

Nos. Ha belegondolsz a Galyatető nagy? Lehet.

De itt egy mobilszám: 20/9-823-841 ez az enyém, és ha gondolod megadod a tiedét, és egyeztetünk. 

Mi itt pestről kb. 1/2 10 körül indulunk. Nem tudom mikorra érnénk fel a tetőre, de gondolom 2-3 óra mire átvergődve a városon, elhaladva a régi úton, mert nem pályázunk, biztos hogy eltelik ennyi idő. Sőt lehet több is. Tehát elvileg ha nem jön közbe semmi, akkor 12-13 óra között érünk a Galyatetőre.

Ha van kedved gyere bátran annak ellenére, ha más nem jönne. Mi biztos ott leszünk.

 

Üdv:

sznuni

Előzmény: lö sztil (321)
Ádám77 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 323
* ott lenni :)
Előzmény: Ádám77 (322)
Ádám77 Creative Commons License 2005.03.10 0 0 322

Sziasztok!

 

Sajnos, egyéb elfoglaltságom miatt most nem tudok ottlenni a klubtalálkozón :(

DE legközelebb szívesen!

 

Diesel motor: Ma mondta a kereskedő, hogy jövő ilyenkor várható, két féle: 1.5 és 2.0, nem FIAT, hanem VM. (a FIAT az 1.9 jtd-t nem adja, mert akkor már a kutya nem venné meg a portékáját)

 

Fogyasztás (szintén a kereskedésben mondták): 1.6-os motorral jár, Sedan, 2000 km körül van benne, és 7-8 literekkel megússza városban!

Kérdeztem, hogy be lehet-e iratkozni hozzá vezetéstechnikai tanfolyamra, vagy a bűvész iskolát javasolja?

A trükk: 3000 alatt kell pörgetni a motort, mindig a megfelelő fokozatban, nem szabad lepadlózni a gázpedált, csak szép lassan felkúszatni.

Hiába elég a nyomaték 2000 körül, és úgy tűnik, mintha vinné a kocsit, az injektor nyomja befelé a sok naftát.

Ki fogom próbálni...

 

 

Előzmény: lö sztil (321)
lö sztil Creative Commons License 2005.03.10 0 0 321
Kedves Ádám és a többiek, megtartjátok a március 12-i találkozót? S ha igen, Miskolcról érkezve hol csatlakozhatunk hozzátok?
Előzmény: Ádám77 (309)
aamen Creative Commons License 2005.03.10 0 0 320
"a dizelek a FIAT-tol érkeznek a GM autoi hoz 1.3jtd75lo 1.9jtd 150lo"

kiveve a daewoo/chevrolet-t, akinek a VM Motori szallitja a motorgyarat.

Előzmény: árpiot (319)
árpiot Creative Commons License 2005.03.10 0 0 319
Hello, a dizelek a FIAT-tol érkeznek a GM autoi hoz 1.3jtd75lo  1.9jtd 150lo(bocs az okoskodás ert.)

Előzmény: sz_peter (317)
sz_peter Creative Commons License 2005.03.09 0 0 318
Varjú!

A Platinium felszereltséghez járó Cd-ről már mástól is hallottam, hogy nem játsza le az újraírhatós CD-ket. Az Elite felszereltséghez járó CD-váltó nélküli verziónak nincsen ilyen problémája.
Én a rádióval nem vagyok teljesen kibékülve. Viszonylag gyenge minőségben fogja be az adókat (talán rossz felé kocsikázom?) és azonos hangerőfokozaton halkabban is szól mint a CD....
Előzmény: varju2 (315)
sz_peter Creative Commons License 2005.03.09 0 0 317
Glam slam!

Dízel motor állítólag még az idén lesz a Lacettihez is. Annyit lehet róla tudni, hogy 2000 ccm-es motorról van szó.
Előzmény: NeomatiK (316)
NeomatiK Creative Commons License 2005.03.09 0 0 316

Remélhetőleg kedvezőbb képet fog adni a fogyi 2-3000 km után. Meg azért most tél van - a naptár ellenére is.

 

Lenne néhány kérdésem:

Az 1.4-es, 1.6-os, 1.8-as motor opel-motor? Van valami rokonság vele, vagy lényegében teljesen ugyanaz?

Mikorra várható a dízel? Tudtok róla valami műszaki paramétert?

Előzmény: varju2 (315)
varju2 Creative Commons License 2005.03.08 0 0 315

Nem akarlak elkeseríteni, de nekem nemrég volt az első tankolás.

9,5 l/100 km (vegyesen város és vidék). :((  Igaz, hogy 1,6 motorral, de ez szerintem még így is sok... Remélem még javul...

 

Most már túl vagyok 500 km-en :), így megosztom további tapasztalataimat is:

 

Negatívum:

1. Esőérzékelős ablaktörlő. Szerintem nem igazán használható. Bekapcsolt állapotban az autó indításakor mindig töröl 1-et. Továbbá az is előfordult, hogy a felverődött sár miatt egy idő után beindult, persze akkor mikor az egész már rászáradt, így pompásan szétkente az egészet... Szerencsére kikapcsolható.

2. A váltó picit nehézkesen kapcsolható, de azért nem vészes.

3. CD-vel nem sikerült megetetni az újraírható lemezeket, csak a szimpla írhatókat. Másnak van ezirányú tapasztalata?

 

Pozitívum:

Minden egyéb :))

 

Varjú

 

smile76 Creative Commons License 2005.03.08 0 0 314

Hát sziasztok, most látom csak, hogy van ilyen fórum...

Mi is most vettünk lacettit (star, 1,4), jövőhéten vehetjük át. (Pedig már febr. közepén megrendeltük). Hát, hosszú az út a tengeren...

Autóbeszámítással (96-os renault clio) vettük, hitelre.

Remélem szeretni fogjuk, bár ezek a fogyasztások, amiket írtok, hááááááát... az én clio-m 5l-t evett szélben-hóban-fagyban-városban-és azon kívül, és sose hagyott cserben... Azért én bizakodok.

 

Előzmény: ivb (313)
ivb Creative Commons License 2005.03.08 0 0 313

Nekem ez a reggeli hideg nyikorgás kb 10000km után szünt meg egyik napról a másikra.Szerintem a fékbetétben lehetett valami apró egyenetlenség,mert egy fékezésnél az átlagnál nagyobbat nyikkant és örökre (legalább is remélem) elhalgatott.Elötte hidegben nekem is az első 2-3 fékezésnél nyikorgott!Bár ez NUBIRA3!

Tényleg ez itt off,vagy szólhatok? A NUBIRA3 az milyen kategória?

Előzmény: zsolt777 (311)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!