1. NEM LÁTOK HÁTRA! Nem tudok normálisan tolatni, forgok ide-oda, de nem látok. Tükörből meg nem tudok tolatni. Meg lehet ezt szokni?
Mindent leírtál a választ is, vagy megtanulsz tükörből tolatni, vagy hozzászoksz. Még egy lehetőség van a tolató radar!
2. Tök idegesítő, hogy a csomagtartót nem nyitja-zárja a kp-i zár. Nem lehet megmutyizni valahogy?
Ezalatt mit értesz?? Lehet, hogy rosszúl tudom, de kulcsal nem azért nyitod a csomagtartót, mert zárva, hanem azért mert a rögzítő fülett azzal oldod ki, tehát ha nyitná a kp zár, akkor állandóan felnyílna a csomagtartó! (nálam legalább is így lenne)
3. És azt, hogy az el. ablak felmenjen, ha bezárom az autót? hajlamos vagyok úgy felejteni.
Riasztó, ami vezérli az ablakot! (megjegyzem akkor már a kp zárat is vezérelje)
Nos, túl vagyok az első (najó, a 2., az első közvetlen a vásárlás után volt) tankoláson. Osztottam szoroztam, és a következő számot kaptam. 7,25 l/100 km (város+országút).
Rosszabbra számítottam, ésha lesz még jobb is, egy szavam nem lehet.
Najó, mégis, van ami nem tetszik, de ti hátha tudtok segíteni:
1. NEM LÁTOK HÁTRA! Nem tudok normálisan tolatni, forgok ide-oda, de nem látok. Tükörből meg nem tudok tolatni. Meg lehet ezt szokni?
2. Tök idegesítő, hogy a csomagtartót nem nyitja-zárja a kp-i zár. Nem lehet megmutyizni valahogy?
3. És azt, hogy az el. ablak felmenjen, ha bezárom az autót? hajlamos vagyok úgy felejteni.
Nem volt minden rendben. Egy kis tapasztalat megosztás: állítólag többen is jártak már szerbvízben a jelenséggel, úgyhogy bárkivel megtörténhet.
(1.4 HB Star C, 4500 km.)
Épp a rokonságtól hazafelé tartva felvillant a kis sárga "CHECK ENGINE" ikon. Aztán villogot, majd égett folyamatosan. (50 km hazáig.) Ma reggel időpont kérése a szervíztől, délután szervíz. Közben kb. 5 km megtétele után a sárga lámpa elaludt. A szervízben: E300-as hiba [elégtelen égés] - "körömcipő" effektus. Vagyis a főleg városi használat, jellemzően nem pörgetve hajtás miatt elégtelen égés lerakodásokat okoz a szelepeken, amitől megemelkedik a kipufogógáz szennyezőanyag tartalma, és ezt kijelzi. Az elvégzett javítás: szoftvercsere. Ez állítólag megbváltoztatja az előgyújtást, ami javítja az égést. A szervízes elmondása szerint már többen is visszajöttek ezzel a hibával, annyira, hogy lehet a Chevrolet vissza fogja hívni ezeket a tipusokat. További javaslat: ha megint előjön a hiba, szívesen adnak vmi adalékanyagot a tankba, (az anyagot kell fizetni, mert garanciában nem elszámolható,) illetve javasolt a benzinkút váltás/magasabb oktánszámú benzin használata. Ha ez sem segít, motor szétszedés és a szelepek mechanikus tisztítása. De azért azzal bíztatott, hogy a tapasztalatok alapján a szoftvercsere is elegendő szokott lenni.
Érdekes, hogy a Kalos topicban lehetett olvasni ugyanilyen jelenségről, de ott az 1.2-es motorral, itt meg az 1.4/16 szelepes motornál ugyanaz a javítás módja...
Az esetleges érdeklődők tájékoztatására közlöm, hogy a Ch Wallisnál az 1,6 SW -re felszerelt vonóhorog le lett vizsgáztatva, és ennek alapján a 6000 HUF költséggel kiállított forgalmi engedélyben a ráfutófékes utánfutó 1200 kg -ig vontatható, ami egy, a vártnál jobb érték.
Tegnap elhoztuk végre, jól választottunk, nekem nagyon tetszik. :-)
Most olyan óvatosan járkálunk vele, hogy ihaj.... semmi nagy gázadás, semmi nagy fékezés, semmi nagy száguldás, stb... legszivesebben este összehajtogattam volna, és felviszem a lakásba, hogy ne történjen vele semmi baj....
Mi a megfigyelés, erről is lopkodják a jeleket? le tudják szedni? nekünk a clioról többet is elvittek.. nomeg a dísztárcsát is. (majd jól felzippeljük)
Tepnap az Andrássyn mögöttem jött egy mentazöld SW. Egészen a Bajza utcáig mögöttem volt, igaz, akkor már a Városligeti fasorról fordultunk. Biztos nem innen volt, mert amikor integettem neki, nem reagált sehogy. Az övé JK.... az enyém JP...
Az autó sajnos lassan jön át a hét tengeren és két óceánon. Ennél tovább csak a polgármesteri hivatalban kell várakozni a forgalomba helyezésre. A színe miatt ne aggódj. Ha végre lenne időm, és tényleg jönne a tavasz, és lemosnám az autót, akkor a legszebb színű Lacettiről tudnék neked áradozni. Azt hiszem ez a legnépszerűbb szín. Egy hónapja az IKEA budaőrsi parkolójában hárman álltunk belőle együtt. Két hét múlva egymás mellett araszoltam egy ugyanilyen színű Daewooval, aki még a lánykori nevén Nubiraként szálldosott. A buszosnak nagyon tetszettünk úgy együtt, mint külön-külön.
Az öt literes fílinget el kell felejtened- én egy '93-as Clioról váltottam hasonló paraméterekkel- viszont 70 perc a Miskolc - Pest tábla. Más érzés, igaz ára van.
Én november 19.-én a Kerepesi úti Wallisnál vettem át egy SW -t. Meg volt rendelve hozzá a vonóhorog, de az átadásra nem tudták prezentálni, azt mondták, nincs a piacon, mert végül nem teljesen azonos a futómű a Nubirával. Most viszont azt mondták, hogy megérkezett, már szerelnek, vigyem a kocsit, és felteszik. Szervízvezető Grenák Miklós, 260 7777 és utána kérni kell. Hogy most mennyit kérnek érte, nem tudom, én ugye csomagban vettem. Más: a mentazöld tisztán, jó világításnál inkább kéknek tűnik, alkonyatban szürkének, de a PUG szinével - meg még sok más márkáéval - gyakorlatilag azonos.
Még mindig nem jött meg a kocsink, ám támadt egy szörnyű gyanúm....
Kiválasztottam egy színt, nagyon halvány menta zöldet (a pözsónál van ilyen szín), aztán... seholsem látok olyan zöldet, hanem valami erősebb, sötétebb zöldet.
Vagy én vagyok vak, és ez ugyanaz, vagy csak nem került olyan az utamba?
Na megvolt a második tankolás - az első ugye a szalonból kijövet -, szóval 485,6 km-en 47,44 liter, csak Budapesten, csak a reggeli és esti csúcsforgalomban.
Sziasztok, kéne egy vonóhorog a járműre. Van valakinek már? És hol - mennyiért lehet venni, felszereltetni? A fogyasztás már egészen normális, 7-8 liter körül van, ha sok a vidék, de Pesten simán 10 fölé lehet... Mindenkinek jó pihenést az ünnepnapokon!
De itt egy mobilszám: 20/9-823-841 ez az enyém, és ha gondolod megadod a tiedét, és egyeztetünk.
Mi itt pestről kb. 1/2 10 körül indulunk. Nem tudom mikorra érnénk fel a tetőre, de gondolom 2-3 óra mire átvergődve a városon, elhaladva a régi úton, mert nem pályázunk, biztos hogy eltelik ennyi idő. Sőt lehet több is. Tehát elvileg ha nem jön közbe semmi, akkor 12-13 óra között érünk a Galyatetőre.
Ha van kedved gyere bátran annak ellenére, ha más nem jönne. Mi biztos ott leszünk.
Sajnos, egyéb elfoglaltságom miatt most nem tudok ottlenni a klubtalálkozón :(
DE legközelebb szívesen!
Diesel motor: Ma mondta a kereskedő, hogy jövő ilyenkor várható, két féle: 1.5 és 2.0, nem FIAT, hanem VM. (a FIAT az 1.9 jtd-t nem adja, mert akkor már a kutya nem venné meg a portékáját)
Fogyasztás (szintén a kereskedésben mondták): 1.6-os motorral jár, Sedan, 2000 km körül van benne, és 7-8 literekkel megússza városban!
Kérdeztem, hogy be lehet-e iratkozni hozzá vezetéstechnikai tanfolyamra, vagy a bűvész iskolát javasolja?
A trükk: 3000 alatt kell pörgetni a motort, mindig a megfelelő fokozatban, nem szabad lepadlózni a gázpedált, csak szép lassan felkúszatni.
Hiába elég a nyomaték 2000 körül, és úgy tűnik, mintha vinné a kocsit, az injektor nyomja befelé a sok naftát.
A Platinium felszereltséghez járó Cd-ről már mástól is hallottam, hogy nem játsza le az újraírhatós CD-ket. Az Elite felszereltséghez járó CD-váltó nélküli verziónak nincsen ilyen problémája. Én a rádióval nem vagyok teljesen kibékülve. Viszonylag gyenge minőségben fogja be az adókat (talán rossz felé kocsikázom?) és azonos hangerőfokozaton halkabban is szól mint a CD....
Nem akarlak elkeseríteni, de nekem nemrég volt az első tankolás.
9,5 l/100 km (vegyesen város és vidék). :(( Igaz, hogy 1,6 motorral, de ez szerintem még így is sok... Remélem még javul...
Most már túl vagyok 500 km-en :), így megosztom további tapasztalataimat is:
Negatívum:
1. Esőérzékelős ablaktörlő. Szerintem nem igazán használható. Bekapcsolt állapotban az autó indításakor mindig töröl 1-et. Továbbá az is előfordult, hogy a felverődött sár miatt egy idő után beindult, persze akkor mikor az egész már rászáradt, így pompásan szétkente az egészet... Szerencsére kikapcsolható.
2. A váltó picit nehézkesen kapcsolható, de azért nem vészes.
3. CD-vel nem sikerült megetetni az újraírható lemezeket, csak a szimpla írhatókat. Másnak van ezirányú tapasztalata?
Hát sziasztok, most látom csak, hogy van ilyen fórum...
Mi is most vettünk lacettit (star, 1,4), jövőhéten vehetjük át. (Pedig már febr. közepén megrendeltük). Hát, hosszú az út a tengeren...
Autóbeszámítással (96-os renault clio) vettük, hitelre.
Remélem szeretni fogjuk, bár ezek a fogyasztások, amiket írtok, hááááááát... az én clio-m 5l-t evett szélben-hóban-fagyban-városban-és azon kívül, és sose hagyott cserben... Azért én bizakodok.
Nekem ez a reggeli hideg nyikorgás kb 10000km után szünt meg egyik napról a másikra.Szerintem a fékbetétben lehetett valami apró egyenetlenség,mert egy fékezésnél az átlagnál nagyobbat nyikkant és örökre (legalább is remélem) elhalgatott.Elötte hidegben nekem is az első 2-3 fékezésnél nyikorgott!Bár ez NUBIRA3!
Tényleg ez itt off,vagy szólhatok? A NUBIRA3 az milyen kategória?