Rendelhető Taxi modellek, a magyar Taxizás múltjából. Főtaxi és Volántaxi modellek. Hártyavékony matricázás, minőségi kidolgozás és festés. Lada 1200, Lada 2107, Lada 2102, Fiat 125p, Dacia 1310, Volga M24, Skoda 120L, stb. Igény szerint új(sárga) vagy régi(fekete) választható rendszámmal is kérhető! Érdeklődni: folo@freemail.hu
A lengyel lakókocsi neve Predom Prespol N 126. Kb. 40 éve gyártják szinte változatlan külsővel. 2 személy és max. egy kisgyerek részére tökéletes. Könnyű vontatni még kisebb teljesítményű kocsival is. Nekem volt kb. 5 évig. Nagyon szerettük. Volt egy Transit kempingbuszom azzal vontattuk. A legnagyobb hátránya az volt,hogy nem volt ráfutófékes. A mai verziók már fékezett kivitelben is kaphatók.
Az első szériának még az ablakai sem voltak nyithatók majd egyre komfortosabbá vált a kis lengyel csigaház.
Infót (lengyelül) itt olvashattok róla: http://www.fanklub-niewiadowek.com/linki/do_pobrania/broszury/broszura_n_126.pdf
Az az Amercom kiadó 3 sorozata (Rendőrautók, Szuperverdák és Páncélosok). Csak most épp el van csúszva a tulaj a leltárral, így jó pár darab hiányzik a 24 részes sorozatokból, amíg nem végez, addig meg nem tud újat rendelni. (pl Land Roverek, magyar rendőr-nissan ...) Kb 1 hónap, és megint teljes lesz a készlete.
Tud valaki platós zuk pilótafülke hátlemezről teljes képet, jellegrajzot, melyen a plató által takart rész is látszik? Fotomaratott lemezből kellene csinálni, hogy szépek legyenek a dombor hornyok. Esetleg magáról a platós alvázról, deszka- lemez- bilenő- platról, szekrény/konténer egységről jellegrajzot, méretezett műszaki rajzot, részletes képeket? Esetleg valami info, hogy milyen variációkat gyártott a Hongwell, vagy mit hoznak még ki a lengyeleknél? Az ujság végén platóra szerelt lakókocsit is szívesen látnám, volt nálunk egy rahedli, nem tudja valaki a típusát?
Akit érdekel, a Kossuth téri metroállomáson, a könyvesboltban lehet kapni több féle (nem retroautó sorozat) 1:43 modellt, 695.-/db áron! Vannak sportkocsik, rendőrautók, stb.
Haveromnak megvettem ma én is a Zuk-ot, és tényleg nagyon eltalált modell, a Salgótarjáni Inmedióban még 9-kor volt vagy két db. Az oldalt nem tudod kb. mikor frissítik?
Az összes 2 darab volt a kúton, el is jöttek velem. Az egyiknek lóg a lökhárítója, csörög belül a leszakadt hátsó lökös, így adja magát hogy ő lesz a kiválasztott. Mármint a platós változatra... Az egyik utcabelinek van egy pont olyan, azzal szórja a trágyát a mezőre... A téma adott :)
Gratulálok a festéshez. Nagyon szép munkát végeztél. Mindösszesen egy kérdésem van, hogy lehet ezeket a kis autókat szétszedni? A belsejét kilehet emelni?
Na de jó, megvan a ZUK. :) Bár az utolsó filléremből fizettem ki. :D Nagyon tetszik az, hogy szép arányos lett, jó nagy és nem igazán spóroltak a részletekkel (zsanérok, színezett hátsó lámpák, stb.). Ami viszont nem jön be: a Feng Fing által összeb*szott első ablak (kicsit meg van repesztve), az egyszínű felnik (a Barkasnál festett volt, itt miért nem lehetett?) és a beltérben az egyszerű, játékutóba való ülések. Az igazi Towos változatú ZUKokon "deszantosülések" voltak, tehát a falra erősített lehajtható ülések! Na mindegy, javítható a hiba. Ja és még egy, bár a kiadó miatt érthető: ez a ZUK lengyel példány, nem magyar exportpiacra szánt ZUK modellje, a magyar ZUkok kipufogója hátrafelé vezetett, a lengyel példányokon volt oldalra kivezetve. De persze ez is semmiség. Ja és a kormányt szépen megcsinálták a Nysa N-58-nál ennél meg sokkal otrombább kivitelű.
Viszont ami még nagy pozitívum az újság mellett, hogy az utolsó előtti oldalon (Sajtószemle) az én Index fórumbeli hozzászólásomból mazsoláztak! :D Ez nekem nagy dicsőség. :)