A pólókon a túra logója mellett ott lesz a résztvevők nick neve. Jó nagy betűkkel. Még csak azt nem döntöttük el hogy hol legyenek a feliratok: Logó a háton, név elöl, vagy logó elől, név hátul, vagy logó és név elöl. Javallat?
Lesz egy varázsdobozunk, egy szavazó urna:--Na nem olyan-- Minden nap beledobáljuk a javaslatainkat hogy az aznapi véleményünk alapján. Melyik a lejobb, legszebb hajó, ki a legrészegebb, legszebb legcsúnyább stb, stb. Várom a javaslatokat a megszerezhető címekre....
Beugrottam egy sörre, mert már annyi port nyeltem hogy kell a lé hozzá. Szóval kipróbáltam, megmértem: A Tisza 5 km/h -s sebességénél, a leállított motorral sodródó hajó NEM tesz meg csak max 3 km-t óránként. Ha ehhez hozzáadjuk amit egy hajó mondjuk 5 le-s motorral kényelmesen tud, ( 6-8 km /h), akkor biz'a a napi etap teljesítéséhez-megállókkal, kell a 7-8 óra. Ezért is gondolom úgy hogy reggelente el kell indulni 8 körül, hogy délután 4-5 között megérkezzünk a következő táborhelyre.
HELLÓ FIUK ! T.szervező bizottság.most találtam meg a cimet hogy hová küldjem a lóvét, Hétfön nyomatom fel a postán. A citromail itt mostanában 1 nagy kalap szar. Ez a Gmail a feleségem cime, de nagyon ritkán szokta meg nézni, és Ö szólt,hogy meg van a számla szám vagy a cim. Már gondoltam hogy itt a topikban rá kérdezek, de igy már nem kell. Üdvözlök mindenkit MERVIpapa
Azért tisztázzunk valamit. A vizen, már 1 km/h sebességnövekedés is jelentősnek
számít, tehát itt nem lehet olyan elnagyoltan fogalmazni, hogy 15-20 km/h. Nagyon
nem mindegy, hogy 15 vagy 20.
Nem siklásban közlekedő hajó (kb.5 m-es), 10 km/h-nál gyorsabban nem tud menni!
Ha a Tisza 4-6 km/h-val folyik, akkor a merüléses menetben közlekedő hajó max. 16 km/h sebességgel tud haladni. Ne álmodozzunk 20-25 km/h sebességről, mert csak
Miért venném kötekedésnek a szabad vélemény nyilvánitást! Szerintem: - a viz az OK. kb olyan 4-6 km/h - a sebesség a hajóknak (elöl közlekedő) 8-10km/óra , jobbára 5LE körüli motorokkal ez a sebesség még kellemes fordulatszámtartományt jelent, elsősorban a motorhang miatt.Az irt 15-20 km/h azért már komoly sebesség ám vizen , nem sok kishajó tudja tartósan.A K MAXXI 2 személlyel (5 LE 4 üt. Suzuki) talán megy 15-tel! Mi legalább is ilyen számokkal tettük meg az elmult évek több hasonló távu Tisza túráját, pedig a K MAxxI birt volna nagyobb sebességet is, de az 5LE-ös motor tartós hangja nem igazán kellemes,ha nagyon rohanunk. Ha elöl ennél jobban "rohannak" a végén levők igen húzhatják vagy tolhatják a gázt! Persze 4-5000 es fordulaton is lehet menni, de igen zúg az ember feje a 3. óra után.A 2. és 3.napi 70-80 km-es etapra 6 óra hajózást szerintem rá kell számitani, de majd meglátjátok! üdv,,,,ede
Mig: Úgy látszik beválik az új gumi a csúzlimban.:)))) Egyébként a gép átszállt a kerítés felett, de a szögesdrótot már vitte magával. Szerencsére akkor épp nem jött senki, és az is ritka a 44-en. Mellesleg várható volt, mert amit a pilóta művelt it felettünk akkor már 4. napja , az durva volt. Info szerint már figyelmeztették is hogy nagyon elragadta a hév. No így legalább egy hülyével kevesebb randalírozik a fejünk felett, -mert ilyen géppel ő már nemigen röpködhet-, meg legalább egy hónapig csend lesz.
Tartály: Tudod doki, ha olyan egyszerű lenne szerezni, nekem már volna.
Időjárás: A víz ma tetőzött. Aki volt nálam az tudja hogy mekkora a víz, ha az út szélét mossa. Várhatóan itt stagnál egy hétig, majd kezd visszamenni. Ha úgy apad majd ahogy áradt, akkor 2.7-3.2 méter között lesz a túra idején.
Én a Dávid naptárt szoktam összevetni a Forecast előrejelzésével, ami megátlagolok, és szinte 100 %-ra bejön.
Nem a kötekedés miatt. De ugyebár folyik az a fránya folyó is vagy 4-6 km sebességgel. Ehhez jön még a leg lassubb járgány is izzadás nélkül 15-20km az összesen kb 20-26km óránként. 80-90km az csak 4-4,5 óra. De ha egykicsit odacsapkod, megy az gyorsabban is. De minek. ott van az egész nap a teljesítésre.
Legalább most kicsónakázza magát,aki ritkábban jut a vízre. Akár ki is lehet kötni közben 1-1 órácskára is. Ami meg is fog történni az élet bizonyos szükségletei miatt.
HAli. A Kmaxit itt gyártják az biztos, tudom a műhelyt is. Többen is maszekolnak üvegszálast, de amit te írsz azt nem tudom. Pedig a város szélén lakom Tiszakécske felé.
Kecskeméthez van egy kötődésem. Néhány éve vásároltam ott egy motorcsónakot, fantázia neve: Bütykös. Valahol a város szélén, Tiszakécske felől volt elérhető a mühely. Megvan most is, Vihr motorral, csak a hajólevele járt le.
Egyszer elvittem a Dunára, és egy motorcsónakos azt mondja, nem hiszi el, hogy 30-as a motor, olyan jól megy.
Sziasztok! Hát ahogy elnézem jól beborult, esőben meg max vízbe csiszolni lehet. Szerencsére a kisebb daraboknak még van hely a garázsban, úgyhogy nyomjuk tovább.
TE Opisti!! Mi ez a megjegyzés, szuperhajó meg minden!!Már Te is kezded az Adriai luxuspassziókat!!:) Engem nem zavar mivel mész, egyébként sem megyek, csak mint TÉNYT irtam,s azt hiszem megcáfolhatatlan, hogy ezeket az egyébként kiváló gucsokat igazán nem ilyen utakra találták ki. Végülis Te ülsz benne , ha meg elég lesz ,ott lesz átülni a Jeanneau. Nem is igazán értem az ilyentén reagálásod,bár mint később irtad,kicsit elhamarkodott volt. Maradjunk ennyiben, s jó utat!! üdv,,,,ede
hali Beer-ci! olvtárs! úgy volt hagy váltott lovakkal fogok hajtani, de az egyik lesántult (beilyedt szerintem a lebukásba) ugy hogy egyedül megyek... a barátném ott csatlakozik az érkezésnél lejön kocsival illetve a lánya meg a rendszeresített pasija hozzák le. lehet kell még 1 szoba de az még 2-3 nap hogy pontosodjon a felállás...
köszi a szoba foglalást ,időben szólok a másik szobáért
üdv haka ps: elfogyott a 4. direkt nem vettem többet, reggel menni kell a kocsival aztán tudjuk hagy a szeretett vezér nulla tolaranciát hirdetett