a képek a hamamatsui gyár területén levő Suzuki múzeumban készültek,
lehet csemegézni
tanulmánymoci, kétkerék meghajtás, műszerfal a sötét plexi alá rejtve, gáz és fék gombnyomásra. A fék a legjobb : két tárcsa között fémpor olajban és valami mágneses trükkel az egyik tárcsa fékezi a másikat.Gyakorlatilag kopásmentes
A jobb oldalon vagyok én, hosszabb hajjal és vékonyabban
Nekem már ez az ár is gyanus!;) Ugyanez a viszkozítás pl. Castrolba, majdnem a duplája annak amit írtál, vagy még drágább is, nem tudom, nekem sajnos nem jött be a Motorex, így a jövőben inkább drágábban de más márkákat is kipróbálok, igaz idáig a Castrollal még sose volt problémám, lehet hogy majd azt veszek legközelebb is, nem tudom, nem ragaszkodok különösebben egy márkához sem, a Motorex is jó volt kenésügyileg, de a váltó probléma agasztott egy kicsit, ez csak annyiból állt hogy hideg és félmeleg állapotban hajlamos volt kiugrani 2-esből üresbe a váltó, ha nem húztam határozottan bele a sebességbe, nem nagy gáz volt, de kellemetlenség!;)
Szasz! Van, nem igazán szeretem, egyszer vettem egy csomót Szlovákiába, de már megbántam, nem a BIGbe való az egyszer biztos, egy 2 hengeres gépbe lehet hogy jobban muzsikál, a viszkozítás az előírt volt, a váltója furcsábban müködik /az enyémbe még mindig ez van/ valamint az egy másik BIGben meg elkezdett a kuplung csúszni, olajcserével megoldódott a problémája, de sajnos így a Motorex az ablakon kidobott pénz volt! Szóval nem tudom mibe akarod rakni, lehet hogy 2 hengeresbe jó lesz, hátha ír valaki erről is! Csőváz! Ice
10-60 W hordós 2100ft/liter. Ha olcsóbb gyanús. A KTM ezt ajánlja a motorjaiba. Ki kell próbálni milyen a DL-be. Amúgy ha az API száma megfelelő, akkor nagyon rossz nem lehet.
Tényleg nézünk utána, szerintem nem mindegy hol készül, bár a gép jellege, összerakotsága, negbízhatósága talán német gyártásra utal. A japán összeszerelést nem hinném, olasz, spanyol, szintén ugrik, ismerjük sajnos a mediterrán munkákat, legalábbis eddig, persze ez csak "ráérzés", jó lenne tudni hivatalosan.
Tetszett nekem is a beszámoló, csak egyel nem értek egyet. Olvass vissza, 1x már kiveséztük a bejáratást, és bizony szó sincs eleve összekopott alkatrészekről, igényli a vas a bejártást!!
Igen DL650 lett az új, és igen kék. Piros GS500 volt előtte. A fekete az túl fekete volt, ezért lett kék, hogy ne csak fekete legyen, de egyébként az a matt kinézet is nagyon szép. Ja és még azért is lett inkább kék, merthogy a feketénél egy kicsit jobban látható az autósok számára, bár ez az indok lehet hogy csak az én agyamban él és saját magam nyugtatására használom. :)
Azért lett DL650 és nem 1000, vagy varadero, mert hát egyrészt azok jóval drágábbak, másrészt szerintem nekem ennyi erő is elég lesz, még ha kicsit fel is vagyok pakolva és a kedvesem is mögöttem ül. Nem vagyok egy száguldozós típus. A másik hogy én ezzel járok majd munkába, és úgy hallottam hogy ezzel még azért tudok lavírozni pesten az autók között, viszont egy ezres gép már lehet hogy egy kicsit túl nagy és nehéz lenne ehhez, igaz tudom a vstromok között nem sok méretbeni különbség van, de mégis. Én egyszer próbáltam ki a járgányt egy tíz kilóméter erejéig, de esett az eső és hideg is volt, ugyhogy nem sokat tudtam tesztelni.
Középsztender az nekem is azt hiszem ez az SW-Motech lesz, a kereskedő hozza ahol vettem a motort 39ért.
Egyelőre 13kmt mentem vele, eddigi tapasztalataim nagyon jók :), bár ugye 4ezer fölé nem megyek. Tudom, tudom elvileg semmi értelme nincs a bejáratásnak mert ezek az alkatrészek már olyan technológiával vannak gyártva és jönnek le a sorról hogy minden teljesen passzentos, de hát saját magam nyugtatására be fogom tartani az előírásokat, és ki fogom bírni azt a pár kilómétert anélkül hogy szétpörgetném a vasat. Ja, a hátsó fék az nem valami harapós, de az nem is baj.
Majd este beszélgetek vele, és megírom hogy hogy érzi magát a kicsike, remélem nem túl mérges rám hogy nem viszem mostanában sétálni :)
Azé 650-es, mer jóval kevesebbet fogyaszt mint az 1000-es, könnyebb, és olcsóbb is jóval.
Tibcsi,
Mennyivel is fogyaszt többet a 1000-es??? Ja, igen azzal az 1 literrel.... 270 Ft 100 km-enként....
Jocinak 3 dobozzal, pályán 120-as átlag + város 4,5 l/100 km körül jött ki az 1000-esen (ja, tudod, túratempóban!!!) ... De ő hajszál pontosan megmondja neked, hogy mennyi is az annyi....
Súlykérdés: 30 kg a súlykülönbség..... Ez 200 kg össztömeg alatt sok, felette azért már elenyésző, ami az igazán durva, hogy ez egy 650-es és egy 1000 között ennyi.... Mert azt még megértem, hogy egy DL1000 30 kg-val könyebb, mint a Vara, de ott mindkét motor egy 1000-es "mozdony"......
Ár: valóban nem olcsó a DL1000, de ez viszonyítás kérdése..... Talán most 2.1-2.2 M körüli áron már megéri az 1000-est megvenni.....
Nem figyeltem, hogy nincs nyil! Igen ez a kék nyillal a jó. Daty barátunk ezüstjén érthető miért ugrott le a fekete nyil, azzon jobb az ezüst szint erősíteni. Tudjátok a "szin-elméletem".1648
Örülök, hogy neked "enyhén-más" tetszik, igy elkerülhető, hogy ha egy parkolóba állunk a tiedet próbálom indítgatni az enyém kulcsával! Egy haver már járt így, a tulaj zavarta el finoman, nem értette a dolgot.
Csak, hogy magamat is megnyugtassam válaszolok magamnak! Lesz sötétes-kék 2006-ban is pl. itt is: http://www.autoinfo.hu/enduro/uj_suzuki/2006/enduro/dl650_06.htm
Míg nem volt középsztender, az oldalsztenderre támasztott motor másik oldalán egy db léccél megemeltem, kitámasztottam a lengővilla végénél, ugy hogy a kerék, gumi eltudjon forogni! Érthetően letudtam írni?
Ez is jó, de ha nincs hely tolni, akkor húzd be az első féket és billentsd a mocit előre-oldalra úgy, hogy az első keréken és az oldaltámaszon legyen a súlya, te pedig egyensúlyozd. A másik ember pedig leguggolva szépen pörgeti egyik kezével a kereket, a másikkal meg fújja a láncot. Én mindig így csináltam a BIG-gel, nemtom a DL-lel ez sikerülhet-e.
"Egyszerűen csak egy nagyon jól kitalált, kivitelezett és multifunkcijós géperejű járómű :-) Nem tudtam neki elleállni:-)"
Megtaláltad - megcsinálták neked - amire szükséged volt. Tudnak ezek az ........, japánok, vagy németek! Szerintetek kik tervezték és helyileg hol gyártják a DL-eket?????
Dr. Profsz. Daty - a matricák szakértője - a matricákon van valami utalás hol készül a gép?