Keresés

Részletes keresés

gstibb Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1679

Látod Biker, nekem pont ezek az "apró" különbségek számítanak.

És qrvára nem mindegy, hogy 1,8-ra, vagy 2,5-re fizetem a hitelt évekig...

De ezt már ecseteltem, ha megengedhetném magamnak, akkor sem vennék Varadérót.

 

Kinek a pap, kinek a papné...

Előzmény: BIKE-R (1665)
hornotti Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1678

Na jó, akkor egy pár nagyobb :

 

a képek a hamamatsui gyár területén levő Suzuki múzeumban készültek,

lehet csemegézni

 

 

a BMW elődje ?

 

 

 

tanulmánymoci, kétkerék meghajtás, műszerfal a   sötét plexi alá rejtve, gáz és fék gombnyomásra. A fék a legjobb : két tárcsa között fémpor olajban és valami mágneses trükkel az egyik tárcsa fékezi a másikat.Gyakorlatilag kopásmentes

 

 

A jobb oldalon vagyok én, hosszabb hajjal és vékonyabban

 

 

kár, hogy már nincs ilyen Suzuki
Előzmény: Iceapo (1676)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1677
Nekem már ez az ár is gyanus!;) Ugyanez a viszkozítás pl. Castrolba, majdnem a duplája annak amit írtál, vagy még drágább is, nem tudom, nekem sajnos nem jött be a Motorex, így a jövőben inkább drágábban de más márkákat is kipróbálok, igaz idáig a Castrollal még sose volt problémám, lehet hogy majd azt veszek legközelebb is, nem tudom, nem ragaszkodok különösebben egy márkához sem, a Motorex is jó volt kenésügyileg, de a váltó probléma agasztott egy kicsit, ez csak annyiból állt hogy hideg és félmeleg állapotban hajlamos volt kiugrani 2-esből üresbe a váltó, ha nem húztam határozottan bele a sebességbe, nem nagy gáz volt, de kellemetlenség!;)
Előzmény: Törölt nick (1673)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1676
>Japánban készül és ott is tervezték. Hamamatsuban és Toyokawa-ban van a gyár ( és voltam ott :))
És csak ekkora képet tudtál csinálni?!;))
Előzmény: hornotti (1674)
Iceapo Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1675
Szasz! Van, nem igazán szeretem, egyszer vettem egy csomót Szlovákiába, de már megbántam, nem a BIGbe való az egyszer biztos, egy 2 hengeres gépbe lehet hogy jobban muzsikál, a viszkozítás az előírt volt, a váltója furcsábban müködik /az enyémbe még mindig ez van/ valamint az egy másik BIGben meg elkezdett a kuplung csúszni, olajcserével megoldódott a problémája, de sajnos így a Motorex az ablakon kidobott pénz volt! Szóval nem tudom mibe akarod rakni, lehet hogy 2 hengeresbe jó lesz, hátha ír valaki erről is!
Csőváz! Ice
Előzmény: Tiwu (1668)
hornotti Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1674

Japánban készül és ott is tervezték. Hamamatsuban és Toyokawa-ban van a gyár ( és voltam ott :))

Azt, hogy a tervezésben más náció keze is benne van-e, azt a mai világban nem tudni. Az biztos, hogy döntően japán dizájn.

Előzmény: Vadarédó (1672)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1673
10-60 W hordós 2100ft/liter. Ha olcsóbb gyanús. A KTM ezt ajánlja a motorjaiba. Ki kell próbálni milyen a DL-be. Amúgy ha az API száma megfelelő, akkor nagyon rossz nem lehet.
Előzmény: Tiwu (1668)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1672
Daty kellemes estét!

Tényleg nézünk utána, szerintem nem mindegy hol készül, bár a gép jellege, összerakotsága, negbízhatósága talán német gyártásra utal.
A japán összeszerelést nem hinném,
olasz, spanyol, szintén ugrik, ismerjük sajnos a mediterrán munkákat, legalábbis eddig,
persze ez csak "ráérzés", jó lenne tudni hivatalosan.

Előzmény: Daty (1669)
Daty Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1671
Hali Wurcer!

Tetszett nekem is a beszámoló, csak egyel nem értek egyet.
Olvass vissza, 1x már kiveséztük a bejáratást, és bizony szó sincs eleve összekopott alkatrészekről, igényli a vas a bejártást!!

Üdv!

DAty
Előzmény: wurcer (1666)
Daty Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1670
Szerintem meg pocsék egy levonó!!:-))

Daty
Előzmény: gstibb (1659)
Daty Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1669
Hali Vara!

Gőzöm sincs, hogy hol tevezték, és hol gyártják őket, de utána nézek, ígérem!
A matricákon erre való utalás nem volt!


Üdv!

Daty
Előzmény: Vadarédó (1650)
Tiwu Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1668

Szeva Mindenkinek!

 

Van valakinek tapasztalata Motorex olajól?

Ha van lécci ossza meg.

Viszonylag olcsón találtam,vajon a minősége is alacsony?

Előre is köszi!

Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1667
Super!
Ez már beszámoló!
Köszönöm!
Előzmény: wurcer (1666)
wurcer Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1666

Köszönöm a gratulációkat!

 

Igen DL650 lett az új, és igen kék. Piros GS500 volt előtte. A fekete az túl fekete volt, ezért lett kék, hogy ne csak fekete legyen, de egyébként az a matt kinézet is nagyon szép. Ja és még azért is lett inkább kék, merthogy a feketénél egy kicsit jobban látható az autósok számára, bár ez az indok lehet hogy csak az én agyamban él és saját magam nyugtatására használom. :)

 

Azért lett DL650 és nem 1000, vagy varadero, mert hát egyrészt azok jóval drágábbak, másrészt szerintem nekem ennyi erő is elég lesz, még ha kicsit fel is vagyok pakolva és a kedvesem is mögöttem ül. Nem vagyok egy száguldozós típus. A másik hogy én ezzel járok majd munkába, és úgy hallottam hogy ezzel még azért tudok lavírozni pesten az autók között, viszont egy ezres gép már lehet hogy egy kicsit túl nagy és nehéz lenne ehhez, igaz tudom a vstromok között nem sok méretbeni különbség van, de mégis. Én egyszer próbáltam ki a járgányt egy tíz kilóméter erejéig, de esett az eső és hideg is volt, ugyhogy nem sokat tudtam tesztelni.

 

Középsztender az nekem is azt hiszem ez az SW-Motech lesz, a kereskedő hozza ahol vettem a motort 39ért.

 

Egyelőre 13kmt mentem vele, eddigi tapasztalataim nagyon jók :), bár ugye 4ezer fölé nem megyek. Tudom, tudom elvileg semmi értelme nincs a bejáratásnak mert ezek az alkatrészek már olyan technológiával vannak gyártva és jönnek le a sorról hogy minden teljesen passzentos, de hát saját magam nyugtatására be fogom tartani az előírásokat, és ki fogom bírni azt a pár kilómétert anélkül hogy szétpörgetném a vasat. Ja, a hátsó fék az nem valami harapós, de az nem is baj.

 

Majd este beszélgetek vele, és megírom hogy hogy érzi magát a kicsike, remélem nem túl mérges rám hogy nem viszem mostanában sétálni :)

 

wurcer

Előzmény: Vadarédó (1641)
BIKE-R Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1665

Azé 650-es, mer jóval kevesebbet fogyaszt mint az 1000-es, könnyebb, és olcsóbb is jóval.

 

Tibcsi,

 

Mennyivel is fogyaszt többet a 1000-es??? Ja, igen azzal az 1 literrel.... 270 Ft 100 km-enként....

Jocinak 3 dobozzal, pályán 120-as átlag + város 4,5 l/100 km körül jött ki az 1000-esen (ja, tudod, túratempóban!!!) ... De ő hajszál pontosan megmondja neked, hogy mennyi is az annyi....

 

Súlykérdés: 30 kg a súlykülönbség..... Ez 200 kg össztömeg alatt sok, felette azért már elenyésző, ami az igazán durva, hogy ez egy 650-es és egy 1000 között ennyi.... Mert azt még megértem, hogy egy DL1000 30 kg-val könyebb, mint a Vara, de ott mindkét motor egy 1000-es "mozdony"......

 

Ár: valóban nem olcsó a DL1000, de ez viszonyítás kérdése..... Talán most 2.1-2.2 M körüli áron már megéri az 1000-est megvenni.....

gstibb Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1664

Ízirájder öcsém :-)

 

Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1663
vlevi!

Ez a K4 DL1000?
Erre gondolsz?
Ilyen áll a garázsban?
Előzmény: vlevi (1658)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1662
Bocs!

Nem figyeltem, hogy nincs nyil!
Igen ez a kék nyillal a jó.
Daty barátunk ezüstjén érthető miért ugrott le a fekete nyil, azzon jobb az ezüst szint erősíteni.
Tudjátok a "szin-elméletem".1648
Előzmény: gstibb (1659)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1661
Örülök, hogy neked "enyhén-más" tetszik, igy elkerülhető, hogy ha egy parkolóba állunk a tiedet próbálom indítgatni az enyém kulcsával!
Egy haver már járt így, a tulaj zavarta el finoman, nem értette a dolgot.
Előzmény: vlevi (1658)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1660
Csak, hogy magamat is megnyugtassam válaszolok magamnak!
Lesz sötétes-kék 2006-ban is pl. itt is:
http://www.autoinfo.hu/enduro/uj_suzuki/2006/enduro/dl650_06.htm
Előzmény: Vadarédó (1655)
gstibb Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1659

Nem! Nekem kifejezetten teccik a kis fekete villám az idomon:-)

 

 

Előzmény: Vadarédó (1657)
vlevi Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1658
Akkor is a K4-es DL 1000 sötétkékje a tuti
Előzmény: gstibb (1656)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1657
Köszönöm!

Neked is ez tetszik ugye?!
Előzmény: gstibb (1656)
gstibb Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1656
Kifinomult ízlésed van:-)
Előzmény: Vadarédó (1655)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1655
Nekem ez a szin a tuti!
DL650 sötét kék!

Ez K5?
Lesz kapható 2006-ban?
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1654
Míg nem volt középsztender, az oldalsztenderre támasztott motor másik oldalán egy db léccél megemeltem, kitámasztottam a lengővilla végénél, ugy hogy a kerék, gumi eltudjon forogni!
Érthetően letudtam írni?
Előzmény: oktaclio (1652)
gstibb Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1653

A Mérayban is van 34900HUF-ért. SW-Motech. Én ott vettem.

 

Úgy tudom, hogy a DL-eket Japánban gyártják: Made in Japan:-)

 

Pl: a gs 500-ra az vót írva, hogy : Made in Spain :-(

 

A kis XR-re meg: Made is Brasil:-(

 

Meg is látszik(ott )mindkettőnek a kidolgozásán:-(

Előzmény: Vadarédó (1651)
oktaclio Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1652
Ez is jó, de ha nincs hely tolni, akkor húzd be az első féket és billentsd a mocit előre-oldalra úgy, hogy az első keréken és az oldaltámaszon legyen a súlya, te pedig egyensúlyozd. A másik ember pedig leguggolva szépen pörgeti egyik kezével a kereket, a másikkal meg fújja a láncot. Én mindig így csináltam a BIG-gel, nemtom a DL-lel ez sikerülhet-e.
Előzmény: hygy (1649)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1651
"A kozep stander meg tenyleg jo lenne. "

Én is egy vagyonért vettem gyárit a kis varára.
A Harmati Suzuki- nál ugy hallottam van a DL-ekre német utángyártott 35 ezer körül!.
Előzmény: hygy (1649)
Vadarédó Creative Commons License 2005.12.20 0 0 1650
Köszi gstibb!

"Egyszerűen csak egy nagyon jól kitalált, kivitelezett és multifunkcijós géperejű járómű :-) Nem tudtam neki elleállni:-)"

Megtaláltad - megcsinálták neked - amire szükséged volt.
Tudnak ezek az ........, japánok, vagy németek!
Szerintetek kik tervezték és helyileg hol gyártják a DL-eket?????

Dr. Profsz. Daty - a matricák szakértője - a matricákon van valami utalás hol készül a gép?
Előzmény: gstibb (1647)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!