Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vinettu Creative Commons License 2005.04.06 0 0 361
subvoice
Jómagam nem hegyezném ki a dolgot az akadozásra, hiszen a Corsa váltója is akad kissé.

Az 5. fokozatra különösen mérges voltam. Az akadás egy dolog, de nehéz megtalálni is a pontot ahol be lehet tuszkolni 5-be. A Corsa-ban piszokul könnyen és pontosan járó karral bír ehhez képest...
Előzmény: subvoice (360)
subvoice Creative Commons License 2005.04.05 0 0 360

Többen is írták az akadozó váltót. Eddig nem értettem, miről írnak, de azt hiszem, sejtem. Mikor sebességbe teszed, van egy pont, ami után szinte magától "beesik" a váltó a fokozatba (na ez jó hülye mondat volt). Ez lenne az akadozás? Ez akkora gond? Egyszerűen át kell rajta tolni a kart. Én elég gyorsan váltok és nem finomkodok, rántok egyet a karon abba az irányba, ahová kell és már kész is. Ezen a ponton még soha nem akadt el vagy reccsent a váltó (na jó, kivéve a bármerre guruló autó melletti hátramenetbe rakás esetét).

 

Az mondjuk tényleg gáz, ha a hosszú váltóút miatt előre kell hajolni, én mondjuk nem nőttem túl magasra, így aztán ez nem gond, igaz a csajok sem rohantak soha utánam.

vinettu Creative Commons License 2005.04.04 0 0 359
Hajjhó

Ma kipróbáltam egy 1.6-os Elite SW tesztautót. Kicsit vegyesek az érzelmeim.
Az autó kényelmes, a vezetői pozíciót tökéletesen be tudtam magamra állítani (197), ráadásul mögöttem is több hely maradt, mint mondjuk a H Astra-ban. Jó nagyautós érzés ahogy megmozdul, de nagyobb gázzal kellett indulnom, lefulladásra hajlamos volt induláskor. A motor részterhelésen szinte hallhatatlan, 3500-tól elkezd vibrálni és hangoskodni 4500-nál feljebb nem húztam a fordulatot. Alacsony fordulaton nem ment kellőképpen, de pörgetve sem jeleskedett.

Váltó. Ez egy hihetetlen gyenge pontja a gépnek. Egy Corsa C-ből ültem át, de kábé 15 évet utaztam vissza váltó ügyben. Borzasztó hosszú utakon és pontatlanul kapcsolható, én tuti automatával venném ezt a kocsit. Már csak azért is, mert a méreteimhez beállított ülésből csak előredőlve tudtam a 3. és az 5. fokozatot kapcsolni. A kormány kissé idegesnek tűnt, a legkisebb mozdításra is el lehetett tériteni a kocsit az egyenestől.

Az ára viszont sok mindenért kárpótolhat. Kényelmes, csendes utazókombi metálfénnyel most 3.264 millióért igen jó vétel.
_MrB_ Creative Commons License 2005.04.01 0 0 358
Sziasztok!
Kolleganőm Lacettijén ma reggel valami barom lezúzta a bal tükröt, miközben a nőgyógyijánál volt (Ikrekkel 34. hetes). Tükör hátlapján kis horpadás, ellenben a lapja tört (még a házban van). Mennyiért, s hogy lehet orvosolni érdemben a problémát? (az új gondolom nemkicsit drága) A horpadás nem zavarja, de a törött tükörlap nemkicsit.
Lacetti szerelő Creative Commons License 2005.03.31 0 0 357

Szia!

 

Sajnos mi is találkoztunk már a 300-as hibakóddal.

Nálunk ezt a következő képpen orvosoljuk: először is kompressziót mérünk és ha valamelyik hengerben rendellenességet tapasztalunk akkor 1 ugynevezett Wepp 2000 sprayal orvosoljuk a problémás hengert , ami egyébként fel ér egy szelepcsiszolással!!

Mésodik lépésben a gyertya cseréjét javasoljuk mert a benne lévő koreai Ngk nem a legbeváltabb gyertya. De sajna ebben az esetben a gyertya cseréje az fizetős:(( a GM nem engedi legarizni

Előzmény: kasumi (340)
varju2 Creative Commons License 2005.03.31 0 0 356
Már 4 tankoláson túl vagyok. 1.6-os motor: fele város, másik fele országút, autópálya (max 140-150-es tempo) Fogyasztás 9,5 liter 100 km-en. Ez alá nem tudom vinni. Igaz dinamikusan megyek, de azért nem szoktam padlózni. Remélem idővel le tudom szorítani 9-re!
Előzmény: CSUFI-1 (348)
Ádám77 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 355

Ablakmodul:

Nekünk az átadáskor szerelték be. Leaserline (ez asszem magyar márka...?)

Eddig jól muzsikál, csak hanyag módon, egyszerűen a kp-zárra kötötték, tehát járó motornál is, ha lenyomom a gombot (és a kocsin kívül vagyok) könnyen pórul járhatok ;)

Ez a szakszerviben volt 18 000,- és mind a négy ablakot meghúzza. Ez jó ár, szerintem.

 

Ja és tessék bátran pörgetni a motort, 2800-3000 körül, nem fog többet enni!

Mostanában alig kapcsolok 5.-be -> 9,3-9,5l városban (SW)

A magasabb oktánszám (98) is jó megoldás - akinek megéri, merthogy nem fog 0,4 litert csökkenni a fogyasztás, csak fürgébb lesz.

Előzmény: subvoice (353)
Ádám77 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 354

Hányan vagyunk már márkatársak?

  1. Ádám77      - 1.6 SW Elite
  2. CupraR       - 1.6 SW Elite C
  3. Vizitor         - 1.4 HB Elite C
  4. ditkehajnal - 1.6 SW Elite
  5. sz peter     - 1.4 HB Elite C
  6. subvoice     - 1.6 HB Elite
  7. polysilver    - 1.6 SW Elite
  8. polysilver ősei - 1.4 HB Star C
  9. zsolt777      - 1.6 SW ???
  10. pronto         - 1.6 SW Elite
  11. Árpi25         - 1.6 SW Platinum
  12. CSUFI-1      - 1.4 HB Star
  13. varju2         - 1.6 HB Platinum
  14. lö sztil         - 1.4 SD ???
  15. smile76       - 1.4 HB Star
  16. kasumi        - 1.4 HB Star C

Ezentúl (edig is) bárki nyugodtan bővítheti ezt a listát!

Egyszerűen másolni, új lapon beilleszteni...

Előzmény: kasumi (340)
subvoice Creative Commons License 2005.03.30 0 0 353

Ja! Azt hittem, a Starban kulcsos kp. zár van. Ha távpiszkás, akkor tárgytalan az írásom. Viszont szerintem is nyitnia kellene a csomit is. Az ablakfelhúzás viszont tényleg riasztó modulok szokták csinálni. De inkább húzkodd kézzel, több autónál is jelentkezett, hogy a riasztó néha "elfelejtette", vagy csak félig húzta fel az ablakot. Megbízhatatlan vackok.

sidespin Creative Commons License 2005.03.30 0 0 352
130
Előzmény: sidespin (351)
sidespin Creative Commons License 2005.03.30 0 0 351
ennek a kocsinak valami baja van..szerintem.. ennyit egy 2000 köbcentis, vagy mégnagyobb motorú benzines eszik kb.
13nál mondjuk 7,5-8 lityinek kéne lennie, de ez csak sacc.. az olajfolyás is gyanús.
Előzmény: CSUFI-1 (348)
pronto Creative Commons License 2005.03.30 0 0 350

Üdv mindenkinek!

 

A következő tankolás utáni átlagom 8,77 l/100 km. 571,1 km-t tettem meg, ebből 60 km kivételével a szokásos budapesti reggeli és esti csúcsban, a 60 km pedig könnyű hegymenetben Törökbálint és Nyergesújfalu között a Gerecsén át. Szép volt: hegyvidék, tavasz, kanyargós utak...

 

Ciao!

pronto

smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 349

Bocsi, nem vagyok egy nagy autó-szakértő (és akkor még finoman fogalmaztam), de én úgy tudom, hogy 90 km/h felett DRASZTIKUSAN megnől a kocsi üzemanyag fogyasztása, úgyhogy én nem csodálkozom rajta, ha ennyit eszik....

 

Azt meg már csak félve mondom, hogy egy ilyen kevesett futott kocsinak sztem nem is tesz jót ez a sebesség, legalábbis a miénk kézikönyvében is azt olvastam, hogy az első valahányezer km-be ne száguldozzunk.

Előzmény: CSUFI-1 (348)
CSUFI-1 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 348

Az alapmodellben is kell nyitnia a központi zárnak a csomagtartót!

 

Nekem 10.5 litereket zabál az 1,4-es motorom. Ez alá szinte még nem is mentem.

Igaz, hogy a tempó 110-160 közötti, de ennyit akkor sem zabálhat.

 

A másik hiba hogy az ajtón levő oldalvédő díszcsík kezd leválni. Pár helyen kb. 0,1mm-re eláll a felső éle a kasznitól. A por beleül és utána vége. Ezt nem is tudom hogy ki lehet-e javítani valahogy. A forum.chevyklub.hu-n más más is jelezte ezt a hibát. És még csak 3 hónapos a kocsi.  Ezek után már kezdem bánni hogy megvettem.  A végén ez is olyan lesz mint a Gazella, ipari hulladék.

 

kb 3300 km van a kocsiban de az olaj is már szinte minimumon van.

 

a forum.chevyklub.hu-n

smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 347

Naaa, naaa! hát erről beszélek!!!!

Mondtam is a kereskedő csajszinak, de ő csak nézett, azt mondta, ha nem zárja a kp-i zár, akkor biztos nem is kell neki, és ennyiben maradt.

De az enyém a sima alapmodell, lehet hogy az nem tudja? :-(

Előzmény: kasumi (346)
kasumi Creative Commons License 2005.03.30 0 0 346
2. Tök idegesítő, hogy a csomagtartót nem nyitja-zárja a kp-i zár. Nem lehet megmutyizni valahogy?

Hogyhogy nem nyitja a távirányító a csomagtartót? Én a kulcsot sosem használom,
nyomom a gombot, kinyitom az autót, utána nyitva a csomagtartó, ha bezárom, zárva. Ha nálad zárva marad, akkor szervíz...

M.
Előzmény: smile76 (341)
smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 345

Kedves Subovice! :-)

Hagy kérdezzem meg, hogy minek a riasztó, ha nem visít? :-)

A kp-i zár távirányítós.... nagyon szőke vagyok, hogy nem értem az összefüggést? :-)

 

Előzmény: subvoice (344)
subvoice Creative Commons License 2005.03.30 0 0 344

Nem raksz szirénát a riasztóra. Gyak. távir. központi zárnak használod. :-) A csomi záras kérdésben nem tudok segíteni, az SX-en távirányítós és mindent zár.

 

A tolatással kapcsolatban, hát kénytelen leszel megtanulni tükörből tolatni. Tudom, hogy nehéz annak, aki nincs hozzászokva. Ilyenkor adok hálát, hogy a jogsim megszerzése után apám hosszúalvázas Transporterét kellett vezetni (205-ös PUG után). Nem nagy kunszt egyébként. Keress egy nagyobb, forgalommentes placcot, ahol lehet randalírozni hátramenetben. Egyébként a legrosszabb a helyzet a "halszálka" parkolóban, onnan aztán semmi kilátás nincs, a C oszlop full kitakarja az utat, az egyetlen lehetőség, hogy lassan kitolod a seggét és reménykedsz, hogy kiengednek...

smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 343

Szia Zsolt!

Hát, akkor nem marad más hátra, vagy tükör, vagy fél méteresre nyújtogatom a nyakam. :-)

Sztem attól, hogy bezárná a kp-i zár a csomit, még nem pattanna fel a teteje... legalábbis az enyém nem... :-(

Riasztó nincs benne (nem is lesz...). Sokat hagyom a ház elött a kocsit, és mivel panelban lakok, nem merném ott visíttatni, ha nem vagyok otthon... Szomszédom egy ilyen visítozós nap után egy tucat tojást-paradicsomot-stb-t talált a kocsijára dobálva... Úgyhogy akkor marad az odafigyelős-feltekergetés.

 

Előzmény: zsolt160matizos (342)
zsolt160matizos Creative Commons License 2005.03.30 0 0 342

Szia smile76!


1. NEM LÁTOK HÁTRA! Nem tudok normálisan tolatni, forgok ide-oda, de nem látok. Tükörből meg nem tudok tolatni. Meg lehet ezt szokni?

 

Mindent leírtál a választ is, vagy megtanulsz tükörből tolatni, vagy hozzászoksz. Még egy lehetőség van a tolató radar!

 

 2. Tök idegesítő, hogy a csomagtartót nem nyitja-zárja a kp-i zár. Nem lehet megmutyizni valahogy?

 

Ezalatt mit értesz?? Lehet, hogy rosszúl tudom, de kulcsal nem azért nyitod a csomagtartót, mert zárva, hanem azért mert a rögzítő fülett azzal oldod ki, tehát ha nyitná a kp zár, akkor állandóan felnyílna a csomagtartó! (nálam legalább is így lenne)

 

3. És azt, hogy az el. ablak felmenjen, ha bezárom az autót? hajlamos vagyok úgy felejteni.

 

Riasztó, ami vezérli az ablakot! (megjegyzem akkor már a kp zárat is vezérelje)

Előzmény: smile76 (341)
smile76 Creative Commons License 2005.03.30 0 0 341

Sziasztok!

 

Nos, túl vagyok az első (najó, a 2., az első közvetlen a vásárlás után volt) tankoláson. Osztottam szoroztam, és a következő számot kaptam. 7,25 l/100 km (város+országút).

Rosszabbra számítottam, ésha lesz még jobb is, egy szavam nem lehet.

 

Najó, mégis, van ami nem tetszik, de ti hátha tudtok segíteni:

1. NEM LÁTOK HÁTRA! Nem tudok normálisan tolatni, forgok ide-oda, de nem látok. Tükörből meg nem tudok tolatni. Meg lehet ezt szokni?

2. Tök idegesítő, hogy a csomagtartót nem nyitja-zárja a kp-i zár. Nem lehet megmutyizni valahogy?

3. És azt, hogy az el. ablak felmenjen, ha bezárom az autót? hajlamos vagyok úgy felejteni.

 

Ezt leszámítva csilivili, nagyon tetszik, stb.

Előzmény: kasumi (340)
kasumi Creative Commons License 2005.03.29 0 0 340
Sziasztok!

Nem volt minden rendben.
Egy kis tapasztalat megosztás: állítólag többen is jártak már szerbvízben a jelenséggel, úgyhogy bárkivel megtörténhet.

(1.4 HB Star C, 4500 km.)

Épp a rokonságtól hazafelé tartva felvillant a kis sárga "CHECK ENGINE" ikon. Aztán villogot, majd égett folyamatosan. (50 km hazáig.) Ma reggel időpont kérése a szervíztől, délután szervíz. Közben kb. 5 km megtétele után a sárga lámpa elaludt.
A szervízben: E300-as hiba [elégtelen égés] - "körömcipő" effektus. Vagyis a főleg városi használat, jellemzően nem pörgetve hajtás miatt elégtelen égés lerakodásokat okoz a szelepeken, amitől megemelkedik a kipufogógáz szennyezőanyag tartalma, és ezt kijelzi.
Az elvégzett javítás: szoftvercsere. Ez állítólag megbváltoztatja az előgyújtást, ami javítja az égést. A szervízes elmondása szerint már többen is visszajöttek ezzel a hibával, annyira, hogy lehet a Chevrolet vissza fogja hívni ezeket a tipusokat.
További javaslat: ha megint előjön a hiba, szívesen adnak vmi adalékanyagot a tankba, (az anyagot kell fizetni, mert garanciában nem elszámolható,) illetve javasolt a benzinkút váltás/magasabb oktánszámú benzin használata. Ha ez sem segít, motor szétszedés és a szelepek mechanikus tisztítása. De azért azzal bíztatott, hogy a tapasztalatok alapján a szoftvercsere is elegendő szokott lenni.

Érdekes, hogy a Kalos topicban lehetett olvasni ugyanilyen jelenségről, de ott az 1.2-es motorral, itt meg az 1.4/16 szelepes
motornál ugyanaz a javítás módja...

M.
Előzmény: Lacetti szerelő (338)
Olle_Peter Creative Commons License 2005.03.29 0 0 339
Az esetleges érdeklődők tájékoztatására közlöm, hogy a Ch Wallisnál az 1,6 SW -re felszerelt vonóhorog le lett vizsgáztatva, és ennek alapján a 6000 HUF költséggel kiállított forgalmi engedélyben a ráfutófékes utánfutó 1200 kg -ig vontatható, ami egy, a vártnál jobb érték.
Lacetti szerelő Creative Commons License 2005.03.28 0 0 338

 Üdv Mindenkinek!

Remélem az ünnepek alatt mindenkinek rendbe volt a Lacettie!:))

Ádám77 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 337

Hányan vagyunk már márkatársak?

  1. Ádám77      - 1.6 SW Elite
  2. CupraR       - 1.6 SW Elite C
  3. Vizitor         - 1.4 HB Elite C
  4. ditkehajnal - 1.6 SW Elite
  5. sz peter     - 1.4 HB Elite C
  6. subvoice     - 1.6 HB Elite
  7. polysilver    - 1.6 SW Elite
  8. polysilver ősei - 1.4 HB Star C
  9. zsolt777      - 1.6 SW ???
  10. pronto         - 1.6 SW Elite
  11. Árpi25         - 1.6 SW Platinum
  12. CSUFI-1      - 1.4 HB Star
  13. varju2         - 1.6 HB Platinum
  14. lö sztil         - 1.4 SD ???
  15. smile76       - 1.4 ??? Star

Ezentúl (edig is) bárki nyugodtan bővítheti ezt a listát!

Egyszerűen másolni, új lapon beilleszteni...

Előzmény: smile76 (336)
smile76 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 336

Tegnap elhoztuk végre, jól választottunk, nekem nagyon tetszik. :-)

Most olyan óvatosan járkálunk vele, hogy ihaj.... semmi nagy gázadás, semmi nagy fékezés, semmi nagy száguldás, stb... legszivesebben este összehajtogattam volna, és felviszem a lakásba, hogy ne történjen vele semmi baj....

Mi a megfigyelés, erről is lopkodják a jeleket? le tudják szedni? nekünk a clioról többet is elvittek.. nomeg a dísztárcsát is. (majd jól felzippeljük)

Előzmény: Törölt nick (335)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.23 0 0 335
Én majdnem mentazöldet vettem a Wallis-nál de végül a kék jobban tetszet Érden

Előzmény: smile76 (328)
pronto Creative Commons License 2005.03.19 0 0 334

Üdv mindenkinek!

 

Tepnap az Andrássyn mögöttem jött egy mentazöld SW. Egészen a Bajza utcáig mögöttem volt, igaz, akkor már a Városligeti fasorról fordultunk. Biztos nem innen volt, mert amikor integettem neki, nem reagált sehogy. Az övé JK.... az enyém JP...

 

Ciao!

pronto

lö sztil Creative Commons License 2005.03.18 0 0 333
Az autó sajnos lassan jön át a hét tengeren és két óceánon. Ennél tovább csak a polgármesteri hivatalban kell várakozni a forgalomba helyezésre. A színe miatt ne aggódj. Ha végre lenne időm, és tényleg jönne a tavasz, és lemosnám az autót, akkor a legszebb színű Lacettiről tudnék neked áradozni. Azt hiszem ez a legnépszerűbb szín. Egy hónapja az IKEA budaőrsi parkolójában hárman álltunk belőle együtt. Két hét múlva egymás mellett araszoltam egy ugyanilyen színű Daewooval, aki még a lánykori nevén Nubiraként szálldosott. A buszosnak nagyon tetszettünk úgy együtt, mint külön-külön.
Előzmény: smile76 (328)
lö sztil Creative Commons License 2005.03.18 0 0 332
Köszönöm a bizalmat és a telefonszámot. Nem tudtam elmenni sajnos, de ami késik, nem múlik. Next time!
Előzmény: sznuni (324)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!