Az Abrexet a Skoda pénzeli, tehát ő mondja meg mit csináljon az Abrex. Ha lesz faceliftes Skoda Fabia azt előbb hozzák ki mint valamilyen kelendő régebbi típust, pl Skoda 105. Ez van.
Akit érdekel eladó Csajka,a lengyel sorozatból /természetesen újsággal,bontatlanul/,az írjon a hegetomi77@freemail.hu címre.Ára 4000 ft,és Budapesten,személyesen van lehetőség átvenni.
Amikor megláttam az első képet a modellről, furcsa volt, hogy nem láttam még ilyet, és az alábbi infót találtam: Azért nem hoztak be ilyen Moszkvics-408 GT-t, mert ez csak egy prototípus volt, összesen 2 db készült belőle, levehető hard-top tetővel.
Embert próbáló feladat a cseh posta emblémáját rárakni egy Fabiára.
Hát, ilyen komoly megrendeléseik vannak mostanság, ami miatt a nagypofával beharangozott retro Skoda-programból ennyit sikerült kihozni az elmúlt mintegy három évben:
1., Ugye a gyártó ugyanaz (IXO), így ha valami el van cs*szve (tipikus példa: 2101-es és 2102-es Lada arányai), az IST, deAgostini, Atlas Verlag és minden létező egyéb márkanéven is el van cs*szve.
Egyetértek Veled: sajnos olyanok tervezik és gyártják, akik élőben nem láttak még ilyen autókat. Rengeteg az apró hiba, nem stimmelnek az évjáratok stb. stb.
2., Ami a 6.800 Ft-os árat illeti: valóban, az 1.990 Ft-hoz képest soknak tűnik. Az IST Modelst azonban a normál IXO modellek és a hasonló kategóriás egyéb modellek árával illendő egybevetni (pl. Norev, J-Collection).
Ha egymás mellé raksz egy IST Models (dobozos) fehér Moszkvics 408-ast és a nemrég megjelent Retroautók (bliszteres) zöld Moszkvics 408-ast, a különbséget a hűtőrácstól a díszlécekig zongorázni lehet.
Nem beszélve az 1500-as Ladáról (VAZ 2103), amely IST Modelsben gyönyörű, a 690 Ft-os DeAgostinit ("Retroautók" 1. szám) inkább ne minősítsük. Olcsó hús, híg lé. Még a Bburago, Hongwell és egyéb játékautók színvonalát sem nagyon éri el.